Vandaag naar duinrell geweest. Had super veel zin in achtbaan de Falcon. Er was ten eerste geen testseat aanwezig. Dus aangesloten in de rij. Uiteindelijk plaats genomen en ging de beugel niet goed di... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Reviewsamenvatting
Gemaakt met AI, op basis van recente reviews
Waar mensen het meest over praten
Reviews die deze samenvatting vormgeven
Bedrijfsgegevens
Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen
Enjoy fun and relaxation for the whole family! Holiday Park, Amusement Park and Waterpark. Perfectly located near the beach and popular cities.
Contactgegevens
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
chagrijnig personeel alles is echt slecht geregeld
Slechte aankomst lange rijen slecht personeel lopen met een sip gezicht rond kan amper een glimlag vanaf
Voor hele week geboekt maar je krijgt maar 2 keer 2 uurtjes zwemmen en de rest moet je bij betalen
Eten besteld waren ze de bon kwijt anderhalf uur gewacht in die gaols
Stoffig huisje gordijnen ontbreken
Of te wel bijna 700 euro weg gegooid
Echt nooit meer
Wij gaan de week niet volmaken hier
Waarom heb je een zwemdiploma nodig
Waarom heb je een zwemdiploma nodig? Als je kind a b c heeft moeten ze als nog zwembandjes om.
Ik snap dat je met een te kleine lengte niet van bepaalde glijbanen af mag. Maar in het gewone zwembad moet je ook zwembandjes om als je onder de 1.20 bent. Daarbij word er ook niks aangeboden qua zwemdrijvers en moet je deze kopen.
Er zat ongedierte in ons huisje maar…
Er zat ongedierte in ons huisje maar vol het zat in onze bedden en in de lampen we weten nog steeds niet of alle ongedierte uit ons huisje is 🙁
Een half uur in de kou buiten om in te…
Een half uur in de kou buiten om in te checken. Onhygiënische verblijfplaats .. al het keukengerief hangde vol etensresten van de vorige. Op de kamer lagen flesjes 7up van de vorige mensen die er logeerden. In de avond kan je niks drinken want de pub zit vol met mensen van de camping. Auto meermaals moeten verzetten terwijl we wel voor 2 wagens betaald hebben. En het avondlawaai van de campingmensen die door de huisjesafdeling loopt is niet te doen. Eerste maal en laatste maal dat we daar boeken!
De glijbaan flits is 150 en ik was 149…
De glijbaan flits is 150 en ik was 149 en ze deden moeilijk over 1cm
Huisje geboekt
Huisje geboekt, voor een midweek maar er is niks open. Alles is dicht attracties en restaurants. Maar wel veel geld voor betaald. Medewerker van de klantenservice geeft aan dat dat op de site vermeld staat dat er niks open is. Tijdens het boeken van een huisje wordt dit niet aangegeven. Wij voelen ons genaaid. We willen vandaar nog terug na huis. Klantenservice doet er niks aan. Heb geld terug gevraagd of een compensatie. Wordt niet gedaan. Wij komen hier niet meer. Mogen 2x gratis zwemmen voor 5 dagen dan moet je het zwemmen ook nog eens betalen, bovenop de kosten wat we voor het huisje hebben betaald. Laatste keer dat we hier geweest zijn.
Wat een teleurstelling
Wat een teleurstelling, ik vader met 2 kids naar het Tikibad, ik ga niet zwemmen maar moet wel dik betalen. 130 euro met z’n drieën +15 euro parkeergeld dan wachtrijen van ruim 25min. Waardeloos nooit meer!!!
Wij zijn een midweek op het park…
Wij zijn een midweek op het park geweest. Bij aankomst was het huisje zeer schoon en het zag er leuk uit. Wij zaten tegen de duinen aan wat ook lekker rustig was. Goed geslapen op heerlijke bedden. Er was van alles te doen. Je hoefde je niet te vervelen. Het zwembad mag je maar 2 keer 3 uur in. Het lijkt weinig maar het is echt genoeg. Vooral omdat je ook het pretpark hebt. Het personeel was erg vriendelijk en maakten graag een praatje. Kortom we hebben genoten.
Kinderfeestje geen terugbetaling
Kinderfeestje geboekt voor 8 kids. Een kind kon niet mee en ik wilde een volwassenen ticket verrekenen bij de kassa. Hier wordt gezegd dat ik een e-mail naar Duinrel moet sturen voor een terugbetaling en dat ik nog een ticket moet kopen. Uiteindelijk geen terugbetaling gekregen, echt oplichterij. De gang van zaken laat een zeer slechte indruk achter met betrekking tot de service, reputatie en het management van Duinrell.
Geen kinderfeestje in Tikibad
Het was een verjaardagsfeestje voor mijn zoontje die we voor 10 man hadden geboekt, een hoop geld dus. Je hoopt een zorgeloos feestje te hebben maar het was chaos. Verl te druk in het zwembad en bij het eten (wat we er ook bijgeboekt hadden) was het voor ons echt de druppel. We hadden van te voren een tijd gereserveerd. Het eten was niet klaar, en daarbij kwam nog, dat er niet eens plek was om te zitten!! Sta je dan met 8 hongerige kinderen. Het duurde een half uur totdat het eten klaar was maar nog steeds geen tafel om aan te zitten. De vrouw achter de balie was mega gestrest en haar antwoord was…. Dat krijg je als er 5 kinderfeestjes geboekt worden op een dag. Voor ons was het dus staand frietjes eten en geen leuke ervaring voor de jarige helaas. Ik zou dit dus zeker niet aanraden.
Gedateerd, chaos en geldklopperij
Tja, wat ging er mis... euhm... alles? Auto parkeren, tien minuten lopen en vervolgens drie kwartier in de rij staan om in te checken. Vervolgens op een andere plek (betaald) pasfoto's laten maken voor een pasje dat niet 1 keer is gecheckt. Geef gewoon een bandje of iets dergelijks. Of doe alles digitaal (leer van bijvoorbeeld Beekse Bergen)
Accomodatie Comfort ok, park hopeloos gedateerd en gevaarlijk onverlicht in het donker. In Gamehall vrijwel alle automaten stuk en weer drie kwartier in rij gestaan om een snoeprolletje op te halen... want alle punten waren 'kwijt'.
We mochten 1 keer zwemmen, verplicht met de hele groep tegelijkertijd. Megadruk. Personeel is ongemotiveerd, vooral in horeca, geen idee wat ze aan het doen zijn, ook in La Place restaurant. Shout out voor de dame bij de monorail vandaag. De enige die we tegenkwamen die er een beetje zin in leek te hebben!
Het is zo zonde. In de basis kan het een mooi park zijn, maar er moet hoog nodig geinvesteerd worden in uitstraling, personeel. Het park lijkt vooral te investeren in nog meer bezoekers, geld uit zak te kloppen bij game hall en bizarre omboekpremies, terwijl de basis simpelweg gedateerd en onverzorgd is.
Op de laatste dag moesten we na het uitchecken de auto op betaalde parkeerplaats zetten, maar de afsluiting gaat gewoon voor iedere auto open, dus dat is helemaal niet nodig.
Tips:
- maak het inchecken veel simpeler, zodat mensen vrolijk aan hun vakantie beginnen
- sluit het zwembad af voor buitengasten wanneer het park vol is en geef mensen de mogelijkheid om apart te gaan zwemmen (pubers kunnen 's avonds, kleuters niet....) Shout out naar het vriendelijke schoonmaakpersoneel bij de hokjes!
- investeer in (horeca)personeel, zodat logistiek beter gaat lopen en wachtrijen korter worden (in La Place restaurant stond de helft niks te doen, maar stond er een enorme rij bij de kassa omdat cassière zo ongeveer alles zelf moest doen. Bij Donkin Donuts hadden dames echt geen idee wat ze er stonden te doen)
- geef duidelijk aan welke attracties wanneer open zijn om teleurstelling te voorkomen
- maak attracties schoon, ook als ze stilstaan! Bijvoorbeeld de sterk vervuilde Aqua shuttle gaf smoezelige en onveilige uitstraling (mijn zoon: 'Is dat een spookattractie?)
- verlicht het park wanneer je het in het donker openhoudt. Gevaarlijke situaties bij instappen kinderattracties omdat je gewoon niks zag.. is vragen om problemen.
Als op de geboekte dag je kind heel ziek is
Als op de geboekte dag, je kind heel ziek is, dan vind ik het slecht dat je dan die dag niet kunt omboeken naar een andere dag. Zeggen ze moet je een annuleringsverzekering pakken, belachelijk 🤨 weeeer extra kosten. Bij een normaal gezond bedrijf, kun je die dag gewoon omboeken. Als je daarover een mail stuurt, krijg je nog niet eens antwoord terug. Voor ons heeft Duinrel afgedaan.
We zijn zeer ontevreden.
Familie van Berkel
Wat een teleurstelling t.o.v 3 jaar geleden
3 jaar geleden gingen we ook in het najaar naar duinrell, lekker rustig, leuke attracties en waar we.vooral.voor gingen natuurlijk.het zwembad. Onze jongens wilde graag nog eens terug, dus weer geboekt. De teleurstelling was groot toen bleek dat we slechts 1x konden zwemmen ipv 3x (zoals 3 kaar geleden, toen hadden we namelijk onbeperkt toegang). Nu moesten we reserveren en konden we.1x met 4 personen 4 uurtjes zwemmen. Uiteraard mochten we vaker zwemmen, maar dan moest je gewoon entree betalen.
4 glijbanen gelijktijdig onderhoud is ook wel erg jammer.
Daarnaast waren in het pretpark ook diverse attracties dicht (waaronder de vliegtuigjes).
Je betaalt flink voor 2.nachten en dan kun je niet eens onbeperkt gebruik maken van de faciliteiten, dat is toch wel slecht. En blijf je 3 nachten (dus tot maandag) dan betaal je wel extra maar op maandag is alles gesloten, dus daar heb je ook niks aan.
De huisjes staan ook erg kort op elkaar. Je zit ongeveer bij de buren in de caravan, dus qua geluid ook niet heel prettig.
De padelbanen waren wel leuk en die hebben we 2x gereserveerd, ook dat kost 5 euro (niet duur, maar op zich vind ik ook dat het eigenlijk gewoon bij de faciliteiten hoort.
Pasjes met foto's, zijn ook echt niet meer van deze tijd... wat een geldklopperij als je nog foto's moet laten maken. Ze hebben nergens gevraagd naar deze pasjes. En als je om 10.30 uur van het park moet, mag je je auto niet op.het park laten staan, maar parkeren op de parkeerplaats voor 15 euro. Je betaalt al genoeg voor een weekend, mag dan 3 dagen gebruik maken van de faciliteiten (nou ja, niet helemaal waar zoals hierboven staat) en dan moet je de laatste dag ook nog betalen voor parkeren.
Voor ons geen overnachting meer op Duinrell
Falcon heeft geen testseat
Vandaag naar duinrell geweest. Had super veel zin in achtbaan de Falcon. Er was ten eerste geen testseat aanwezig. Dus aangesloten in de rij. Uiteindelijk plaats genomen en ging de beugel niet goed dicht. Heb dit nog nooit gehad terwijl ik regelmatig pretparken bezoek en in achtbanen gaat. Ik werd eruit gestuurd en moest helaas wachten. Geen sorry niks.
Erg vieze accommodatie
De gehuurde lodge tent voor 12 personen was erg vies. Vieze spullen van anderen. Dikke laag stof. Onderste bedden dikke laag stof en haren.
Er kwam vrij snel iemand schoonmaken op mijn aandringen. Ze deed dat prima maar had niet mogen gebeuren.
Park is leuk iedereen heeft zich goed vermaakt
Kansloos Duinrell, oplichters en bijdehand Tikibad meisjes
Wij zijn vorige week zaterdag aangekomen bij Duinrel om een weekje met onze caravan op de camping te staan en ook het kinderfeestje van onze dochter te vieren, maar helaas hebben we een zeer teleurstellende ervaring gehad.
We hebben veel te veel moeten betalen zelfs voor onze eigen kinderen die al toegang hadden tot het park. Die moesten ook bijgeboekt worden en ook wijzelf als begeleiders, dit terwijl
wij al hebben betaald bij het reserveren van het weekje op de camping. Daarnaast moesten we extra betalen voor het Tikibad, dubbel en dwars worden klanten hier afgerekend.
Toen we hierover contact opnamen met de receptie, kregen we iemand aan de lijn die onvriendelijk, niet meedenkend en totaal niet klantgericht was.
Het feestje zelf was gelukkig leuk, maar daarna ging het opnieuw mis bij het Tikibad. Ondanks dat we een arrangement hadden met twee uur zwemmen en eten, werden we bij het verlaten van het zwembad tegengehouden omdat we “over de tijd” zouden zijn.
We hadden echter diezelfde middag een duidelijke afspraak gemaakt met een medewerkster dat we van 17:00 tot 19:00 konden zwemmen en daarna konden eten. Ze hadden nog zelfs met de keuken gebeld om te vragen of dat mogelijk was. Toch werden we door meerdere medewerkers onbeschoft en arrogant behandeld, alsof we onzin vertelden.
Tot overmaat van ramp werd zelfs de beveiliging erbij gehaald voor een kinderfeestje met elf kinderen! Ze wilde ons niet laten gaan en hielden ons daar vast, een meisje brak in tranen uit, maar ook dat maakt ze niks uit. Uiteindelijk mochten we na veel gedoe toch vertrekken, omdat er een gevecht uitbrak in het zwembad, maar de hele ervaring voelde neerbuigend en respectloos.
Het park komt op ons over als geldklopperij, zonder enig begrip of service. Zelfs nu we nog vouchers hebben, kunnen we die niet eens gebruiken omdat alles volgeboekt is en dis wij opnieuw de volle prijs moeten betalen.
Kortom: een kansloze, dure en onaangename ervaring. Wij komen niet meer terug naar Duinrell!!
Kramperen.
De tenten waren erg koud, tocht, ramen stuk, klittenband stuk. Heel erg smerig en erg luidruchtig. Service was erg asociaal, onbeschoft.
Dit nooit meer ik heb 1400 euro betaald en na 2 dagen weggegaan. Er viel ook niet te praten met de receptie.
Zwaar teleurgesteld in dit park
Zwaar teleurgesteld in dit park, ik belde om te vragen of wij met onze dochter die in de rolstoel zit gebruik kunnen maken de activiteiten via de uitgang. Reactie was dat kan maar heeft u een verklaring van de dokter. Maar die hebben wij niet want onze dochter zit al haar hele leven in de rolstoel. Reactie via de telefoon ja dan kan iedereen wel in de rolstoel gaan zitten. Mijn reactie naar iedereen ga nooit naar dit park wat verschrikkelijk is dit....... ze moeten zich diep en diep schamen echt ongelooflijk dit.
Prima plek voor ons
Wij hadden vrijdag tot en met maandag geboekt.
We hebben erg genoten van zowel het park als het huisje.
Het huisje was prima en zag er vrij nieuw uit. We hebben prima geslapen en wat een rust in en rondom het huisje, wij wonen in een drukke stad dus voor ons was dit een prima plek voor ons en de kids.
De kids hebben genoten van het zwembad de achtbanen botsauto 's en de gamehal.
wij komen zeker nog eens terug.
Met Vriendelijke groet ,
Kim .
Als gezin met kleinkind een midweek…
Als gezin met kleinkind een midweek geboekt ad 1350 euro. Je krijgt geen individuele zwembadtickets met als mededeling: we zijn een familiepark en stimuleren zwemmen als familie.... als je een familiepark bent waarom is dan de helft van de attracties gesloten of beperkt open. Zeker voor de kleintjes. De kikkerfietsen open vanaf 13.45 tot 16.00, een binnenspeeltuin gesloten of heel beperkt open, handig met wat slechter weer, kleine treintje gesloten. Erg teleurstellend voor onze kleinzoon. Zwembad maar 2 x 2 uur voor zoveel geld. Wij zijn gewoon 2 dagen eerder vertrokken, wat een afgang. Accommodatie prima, maar goed dat mag ook wel voor zoveel geld. Ik zou dit nooit meer boeken. Ander familiepark in het land wel elke dag toegang tot attracties en zwembad zoals het hoort.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








