We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Reviewsamenvatting

Gemaakt met AI, op basis van recente reviews

Beoordelend 55 recensies, de meeste recensenten waren ontevreden over hun algehele ervaring. Veel mensen vonden de prijzen te hoog, zowel voor toegang tot het park en het zwembad als voor eten en drinken, en ervaarden de service als slecht en onbeschoft. Klanten waren teleurgesteld over de staat van de faciliteiten, die vaak als verouderd en vies werden beschreven, met name de toiletten en accommodaties. Daarnaast waren er veel klachten over de drukte in het zwembad en de lange wachttijden bij attracties, wat de algehele ervaring negatief beïnvloedde. Sommige mensen waren echter tevreden over de accommodaties, die ze schoon, netjes en comfortabel vonden, en genoten van de rust rondom hun verblijf. Ook werd het personeel soms als vriendelijk en behulpzaam ervaren, en vonden enkele bezoekers het park leuk en goed onderhouden.

Waar mensen het meest over praten

Facilities

Mensen melden dubbelzinnige ervaringen met de faciliteiten, waarbij velen de netheid van het park en de... Toon meer

Location

Klanten delen dubbelzinnige meningen over de locatie, waarbij sommigen de rust en de nabijheid van het park... Toon meer

Staff

Consumenten vinden het personeel dubbelzinnig; sommigen melden vriendelijk en behulpzaam personeel, zoals de... Toon meer

Price

Gebruikers uiten hun ontevredenheid over de hoge prijzen, die zij als buitensporig beschouwen voor de geboden... Toon meer

Service

Klanten uiten hun teleurstelling over de service, waarbij velen melden meer in de rij te hebben gestaan dan... Toon meer

Reviews die deze samenvatting vormgeven

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Vandaag naar duinrell geweest. Had super veel zin in achtbaan de Falcon. Er was ten eerste geen testseat aanwezig. Dus aangesloten in de rij. Uiteindelijk plaats genomen en ging de beugel niet goed di... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Drie dagen in Duinrell is wat ons betreft voldoende. Hoewel we ons hebben vermaakt, viel het park op meerdere punten tegen. Het park oogt verouderd en zou wel een opknapbeurt kunnen gebruiken. Het... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Het word tijd voor een digitale inhaalslag bij dit park. Eerst moet je op te kleine briefjes foto’s plakken. Dan krijg je vouchers voor t Tikibad. Mocht je deze kwijt raken dan moet je nieuwe kopen. V... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Als gezin met kleinkind een midweek geboekt ad 1350 euro. Je krijgt geen individuele zwembadtickets met als mededeling: we zijn een familiepark en stimuleren zwemmen als familie.... als je een familie... Toon meer


Bedrijfsgegevens

  1. Reisbureau
  2. Vakantiepark

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Enjoy fun and relaxation for the whole family! Holiday Park, Amusement Park and Waterpark. Perfectly located near the beach and popular cities.


Contactgegevens

1,8

Slecht

TrustScore 2 uit 5

232 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Het word tijd voor een digitale…

Het word tijd voor een digitale inhaalslag bij dit park. Eerst moet je op te kleine briefjes foto’s plakken. Dan krijg je vouchers voor t Tikibad. Mocht je deze kwijt raken dan moet je nieuwe kopen. Van minimaal 20 euro per persoon… dit laatste is ons overkomen. Zeer klant onvriendelijk en daarom een smet op ons verblijf. Ook de man van de fiets verhuur is uitermate onvriendelijk

7 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Positieve ervaring

Wij hebben een leuk lang weekend gehad. Voor herhaling vatbaar. Wij zaten in een luxe duingalow voor 6 personen met zijn 4en. Groot huisje, Alles was netjes, gezellig huisje op palen. In huisje alles wat je nodig hebt, mooie keuken, heerlijke bedden. Atractiepark best rustig, langste wachtrij een kwartier voor de Falcon. Op maandagochtend om 11u gezwommen in een vrij rustig tikkibad. We hebben ook gezwommen op zaterdag om 18u. Dat is niet aan te raden, enorme drukte. 2 uur zwemmen is wel wat kort, vooral als het zo druk is.

25 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Comfort Duingalow zonder comfort en vies Tikibad

Voor €1351 hadden wij (opa, oma en 2 kleinkinderen (4 en 9)) een midweek (18-22 augustus 2025) geboekt in Duinrell in een Comfort – bij attracties – Duingalow. Wij hadden er zin in want het park ligt vlakbij (8 km) van onze woonplaats (Katwijk aan Zee) en heeft voor kinderen veel attracties. Wij hadden in gedachte om hier een jaarlijks festijn van te maken.
Bij aankomst troffen wij chaos aan met het parkeren van de auto voor het inchecken. Alle plaatsen in de buurt van de receptie waren bezet, waarschijnlijk door bezoekers van het attractiepark. Wij vonden uiteindelijk een plek een heel eind van de receptie en toen we daar aankwamen stond er een lange rij. Onze suggestie: houd parkeerplaatsen dichtbij de receptie vrij voor het inchecken van de vakantieparkbezoekers en zet meer medewerkers in bij het inchecken.
Toen we bij de Comfort-Duingalow aankwamen zei onze kleinzoon “wat een klein huisje” en dat was het. Een kleine woonkamer (zeker voor 6 personen) en een smalle keuken waar je elkaar nauwelijks kon passeren. De slaapkamers waren heel klein en benauwd met bedden met een breedte van 70 cm. Geen horren voor de ramen zodat we de ramen niet konden openzetten vanwege muggen en wespen. Comfortabele ventilatoren of airco’s waren niet aanwezig. De badkamer was heeeel klein en miste alle comfort en ruimte voor toiletspullen en kleding (geen haakjes). In de tuin was geen zonwering (parasols en/of schermen) waardoor wij in de middag de volle zon in de tuin kregen en er eigenlijk niet konden vertoeven. De tuin was ook slecht onderhouden en stond vol met brandnetels. Laat het Comfort maar achterwege dat was het misschien 20 jaar geleden maar nu zeker niet!
Bij het inchecken kregen we 2 vouchers voor het Tikibad en hiermee konden we 2 uur reserveren in het binnenbad en 4 uur in het buitenbad. Let wel, op een verblijf van 5 dagen mochten we 2 keer naar het zwembad. De entree van het binnenbad werkt met een QR-code op de smart phone en die werkte niet bij ons. Uiteindelijk heeft de medewerker van het bad ons binnengelaten maar met een heel chagrijnig gezicht (niet erg behulpzaam). De route van de kleedkamers naar het zwembad ging via een nauwe en steile trap die ook nog nat is door het naastgelegen bad. Onze kleindochter durfde er niet vanaf. Eenmaal binnen schrokken we van de drukte en de herrie. Niet te harden. We hebben het 1 uur volgehouden. We konden ook niet uitchecken met de QR-code en een 2e medewerker zei dat we mogelijk te lang waren gebleven en bij moesten betalen. Wel goed op de tijd letten meneer, was het advies. Uiteindelijk denken wij dat de 1e medewerker ons niet handmatig heeft ingecheckt en dat we daardoor niet konden uitchecken. Heel slordig allemaal.
De volgende dag zijn we naar het buitenbad gegaan en het inchecken ging daar nog handmatig en prima. Daar zijn we ook maar 1 uur gebleven vanwege het koude water. Onze kleindochter had het na 1 min al gezien (veel te koud). Wat ons opviel was dat rond het zwembad op de gangpaden en terrassen veel ganzenpoep lag. De medewerkers vonden dat blijkbaar normaal want liepen er met schoenen aan diverse keren langs zonder actie te ondernemen. Heel smerig als je op blote voeten loopt en niet erg hygiënisch als je daarna het zwembad in stapt! Het Tikibad is voor ons een heel teleurstellende ervaring geweest!
Wat ook opviel was dat er veel heel jonge medewerkers in het park werkten die hun taken niet al te enthousiast uitvoerden en weinig interactie zochten met de gasten (apathisch). Hier ligt nog een taak voor het management.
Duinrell is niet eerlijk over de beoordelingen. Zij claimen: “85% van onze gasten geeft ons een 9.0 of hoger”. Wij hebben op 24 augustus ook een negatieve beoordeling (4) op hun site gezet maar die wordt niet gepubliceerd. Laf bedrijf en hier leren ze dus niet van.

18 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

TERLEURSTELLENDE ERVARING NOOIT MEER

Mijne dames/heren,  wat een teleurstellende ervaring gisteren bij ons bezoek aan het park. Het begon al bij de entree. Bij het tonen van de kaartjes bleek dat ik, de avond ervoor, 4 kaartjes had gekocht voor vandaag 21 aug. Er werd ons in eerste instantie gezegd dat we morgen terug moesten komen. Bij navraag bleek dat omzetten mogelijk was. Dit kostte maar liefst het belachelijke bedrag € 15 voor slechts 30 sec  intoetsen van een reserveringsnummer. Hoe klantvriendelijk ben je dan. Wat een slechte service. Verder kan het gehele park wel een opfrisbeurt gebruiken. Wat een ranzige bedoening. Als voorbeeld noem ik de boten van de Flash. De boten zijn binnenin in tijden niet schoon gemaakt. Overal groene aanslag en van de hydraulische openers druipt het vet met water op je kleding. Wat te zeggen bij het eendjes vissen de eendjes en afwasteiltjes zijn te vies om beet te pakken. Maak het spel aantrekkelijker door punten onderop de eendjes. Hoe meer punten hoe groter de prijs. Dan het Sprookjesbos wat een aanfluiting hoe verpaupert  dit erbij staat, geen bloemen of kleurrijke planten overal onkruid en rommel/ sigarettenpeuken. Ik heb niets tegen roken maar voor een pretpark met denk ik zeker 70% kinderen als bezoekers  zou een rookverbod wel op zijn plaats zijn. Ik heb trouwens nergens asbakken gezien en dat is ook te zien aan de smerige peuken door het gehele park.  Als Opa en Oma met 2 kleinkinderen was het al met al een teleurstellend bezoek aan u het park. Totaal meer dan € 235 deze dag uitgegeven en een illusie armer van een pretpark in verval. Deze ervaring hadden ook andere bezoekers die we spraken en ook met name over het Tikibad. Mijn kleinkinderen wilden graag een volgende keer naar het Tikibad maar daar zien we nu wel vanaf.  Met vriendelijke groeten, teleurgestelde Opa en Oma

ALS ANTWOORD KREGEN WE DIT TOEGESTUURD
Goedemiddag,

Hartelijk dank voor de moeite die je hebt genomen om ons te vertellen over je bezoek aan Duinrell. Alle reacties, zowel positief als negatief worden door ons bijzonder gewaardeerd.

Het helpt ons om onze dienstverlening op Duinrell te verbeteren.



Het spijt me te lezen dat je dit gevoel hebt overgehouden aan je bezoek aan Duinrell. Dit kan niet de bedoeling zijn van een leuk dagje weg.

Hiervoor bied ik dan ook mijn excuses aan.



Tickets kunnen niet gewijzigd worden. Bij aanschaf van een annuleringsregeling voor € 5,00 per bestelling, is het mogelijk tickets kosteloos te annuleren in het geval het gehele ticket nergens op Duinrell is gescand.

Het annuleren van tickets zonder annuleringsregeling is niet mogelijk. Uit je mail neem ik aan dat jullie ervoor hadden gekozen om de annuleringsregeling niet te gebruiken.

Mijn collega aan de entree heeft hierom een uitzondering voor jullie gemaakt om toch voor een wijzigingstarief naar binnen te kunnen met de ticket.

Zo heeft zij met een uitzondering ervoor gezorgd dat jullie geen nieuwe tickets hadden moeten kopen en dat de tickets die jullie al hadden toch gebruikt konden worden.



Je feedback over het park zal ik zeker doorgeven aan de juiste afdeling, alleen zo kunnen wij het park en service verbeteren.

Roken (inclusief vapes/shisha/waterpijp) is niet toegestaan in alle overdekte openbare ruimtes op Duinrell, in attracties, in de wachtrijen van attracties en in en rond het Tikibad, in de verblijfsaccommodaties (Duingalow, Lodgetent, O’hara, Oranjerie of Residence) en het bos- en duingebied.



Nogmaals is het jammer om te lezen dat jullie dag op Duinrell anders is verlopen dan verwacht.

Ik kijk er naar uit dat jullie toch nog een keer langs komen om de dag over te doen.

Met vriendelijke groet,

Isabel

20 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Wij hadden tickets voor het park en het Tikibad

Wij hadden tickets voor het park en het Tikibad, door een wond kon mijn zoon niet zwemmen waardoor we helaas geen gebruik hebben kunnen maken van het Tikibad. Mijn zoon vond dat erg jammer en ik ben erg teleurgesteld dat de medewerkers van Duinrell met bewijs dat wij die dag geen gebruik hebben kunnen maken van het Tikibad geen vrijkaarten geeft voor een andere dag om te komen zwemmen.

4 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Fijn park wij komen om de twee jaar…

Fijn park wij komen om de twee jaar vanuit Frankrijk De kinderen vinden het hier heerlijk
Dit jaar een O'Hara bungalow gehuurd voor 6 personen van maandag tot en met vrijdag Huisje schoon maar veel te weinig borden /glazen etc kleine glazen/bankjes voor desserts appelmoes etc ontbreken Niet erg ecologisch om de afwasmachine iedere keer aan te moeten zetten
Vanmorgen (vrijdag) nog even terug geweest,om 10 uur Park schoon zelfs rond de restaurants maar helaas op de gras velden veel afval Jammer!Het personnel erg behulpzaam en vriendelijk Het is vervelend dat er geen regeling is om onze autos de laatste dag gratis te kunnen parkeren Uiteindelijk zet je je volgeladen auto niet graag op het marktplein Zeker niet met buitenlands nummerplaat
Ondanks allés hebben we een fijne vakantie gehad

4 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Leuke dag!!

Niet zoals de meeste negatieve reviews zeggen hier. Tuurlijk het is druk maar wat verwacht je in de zomer. Hartstikke leuke dag gehad en de rijen viel ons reuze mee. Ook waren er genoeg kluisjes beschikbaar en het personeel erg vriendelijk

7 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Waren bijna niet gegaan

Waren bijna niet gegaan, zagen zo veel negatieve reviews.
Het was echt legendarisch. Ga lekker om 10:00 heen en je hebt geen rij niks.
We gingen op een donderdag middenin de bouwvak. GEWELDIG gast die flits en blitz ik ging echt NJWAAAUUUWWW naar beneden WOESHHHH

7 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

1 goeie raad: boek hier nooit

1 goeie raad: boek hier nooit als je geeft om hygiëne.

Wij hadden een duingalow geboekt, 2500 euro voor 1 week. Vrij stevig vonden wij maar het was ons enige reis omwille van onze kleine baby die voor het eerst op reis meeging.

Van de eerste seconde dat ik binnen ging in onze 'sta caravan' rook ik al muffe geur. Maar je bent op reis en je denkt joepie we zijn hier eindelijk dus je blijft positief.

Toen ik het gerief begon uit te laden zag ik dat de doucherand vol met schimmel stond. Ook was de badkamer aftands, alles verouderd, kapotte douchestang, stof, douchekop die dringend eens mag vervangen worden. Ik dacht moet ik hier met mijn voeten gaan instaan, of mijn kinderen? Niet dus. Ik merkte ook op dat het nog vuil lag overal, spinnenwebben van maaaaanden oud. Ik wou stofzuigen maar de stofzuiger viel zo goed als uit elkaar en stonk enorm toen ik probeerde te stofzuigen. Hij zuigde ook niets op (ik moest 20 keer over een pareltje gaan en het bleef gewoon liggen, hebben het zelf gefilmd als bewijs). Direct gaan klagen bij de receptie. De parkeermogelijkheden aan de receptie zijn niet evident. Je bent sneller te voet en dan reken ik toch 15 min eer ik aan de receptie was. Dus te voet naar de receptie, klagen tegen een jongeman over de schimmel, het vuil en de stofzuiger. De jongeman was heel vriendelijk en zei dat hij een nieuwe stofzuiger ging regelen. Ook bood hij aan dat er een kuisvrouw kwam kijken voor de schimmel in de douche. Ik terug naar de duingalow. De kuisvrouw was heel vriendelijk en behandelde de douche en ik had ook een nieuwe stofzuiger. Ik ben dan beginnen kuisen. Leuk hé, op je vakantie dag, het eerste uur dat je er bent. We begonnen dan onze bedden op te maken en ik dacht al 'het ruikt hier ook naar schimmel' maar ik probeerde het eerst op te lossen met goed verluchten. Toen ik die avond in men bed lag rook ik enorm de schimmel, en telkens als ik me verdraaide steeg er een walm op. Ik was zo vies van in dat bed te liggen, en ik vond het vreselijk dat mijn kinderen in die omstandigheden moesten slapen. Schimmel is echt nefast voor de gezondheid en als mama probeer je gewoon je kinderen weg te houden van zo omstandigheden. Om 5u in de ochtend had ik al een mail gestuurd dat het bed stonk en dat er schimmel is. Ik heb op die mail nooit antwoord gekregen die dag. Ik ben dan die avond nog maar eens gaan klagen aan de receptie (wij waren overdag op een uitstap gegaan, je bent nog steeds op reis he). Die bleek om 18u al gesloten, maar ik was nog net in tijd om met iemand daar te praten. Ze konden geen schoonmaak ploeg meer sturen omdat die al om 12u weg waren. Ik wees hen op het feit dat ik 5 u in de ochtend al had gemaild dus tijd genoeg om een kuisploeg te sturen? Ik ben daar enorm kwaad geworden en ik eiste een andere slaapplek. Het park zit vol, geen mogelijkheid dus. Terug een nacht in de stank maar gaan liggen. Mijn man heeft gewisseld van plaats dan met mij en het was ietske meer leefbaar omdat ik nu vlak aan de ruit lag. Die ochtend gingen ze iemand langsturen om te komen kijken naar de schimmel. Een jongeman, heel vriendelijk, kwam binnen en zag de douche en wou deze fixen. Opkitten dus. Alleen mochten we ons niet wassen die avond (het moet 8u drogen) en als je van een standdag komt is dat gewoon geen optie dus hebben we gezegd dat het opkitten niet hoefde. De schimmel was langs de buitenkant immers dood en die onder de silicone kwam niet in contact met ons. het nachtkastje in de rechterhoek heeft ie meegenomen op mijn vraag. Want het stonk enorm naar schimmel. Toen hij het weghaalde kwam de schimmelplek erachter tevoorschijn. We zijn dan afgesproken dat deze werd behandeld, maar met niet het sterkste spul want de baby slaapt bij ons dus we waren toch liever voorzichtig met teveel chemische middelen. Nu, ik ben slim genoeg om te weten dat je schimmelgeur niet zo simpel wegkrijgt. na het behandelen rook het al minder maar zeker niet normaal en al zeker niet fris, ondanks het constant verluchten van de kamers. Op dag 3 belden ze ons in de ochtend dat het wisseldag was. Maw, we konden verhuizen. Ik zei oke, maar ik wil eerst gaan ruiken. Ik ga niet nog een keer alles inladen, uitladen voor eenzelfde slecht huisje. OP het eerste zicht zag dit er properder uit, maar het was kleiner, even aftands en het rook in de rechterhoek ook gewoon naar schimmel. Ik weigerde te ruilen. Terug naar de receptie. Toen ik dan vroeg voor een compensatie kreeg ik te horen dat dit niet mogelijk was. Op de moment dat ik stond te klagen stond er iemand naast mij ook te klagen over schimmel, stinkende stofzuiger (kots), etensresten in de frigo, vuile omgeving. Ik vroeg aan die man in welk huisje hij verbleef. Bleek het 1 van die hele dure te zijn. Maw... het is niet zo omdat wij in de duingalow zaten dat we slechte kwaliteit kregen. Ik ben nog nooit zo graag naar huis teruggegaan. Bespaar je frustratie en blijf hier weg!

1 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Comfort huisje @ Duinrel

We zaten in een “comfort” caravan… al mag die naam eigenlijk meteen van het bordje geschroefd worden. Te klein, te basic, en comfort is ver te zoeken. Geen koffiezetapparaat, geen tv, geen wifi – tenzij je bereid bent om €7,50 per dag (per apparaat!) te betalen voor een verbinding die het misschien doet. Luxe is hier dus echt een optie, geen standaard.
Naast ons stond een caravan die waarschijnlijk dienstdoet als opslag of schuur. Het meubilair was kapot en het dak was provisorisch dichtgemaakt met een stuk grondzeil. Niet bepaald een visitekaartje, en eerlijk gezegd: geen gezicht.

Dan het park zelf – dat is dan weer wél in orde. Netjes onderhouden, schoon en goed georganiseerd. Het Tiki-bad is leuk, vooral voor kinderen, maar ook hier weer: flink aan de prijs. Voor twee uurtjes waterpret ben je €7,50 per persoon kwijt. Vergeet trouwens niet je ID-kaart én je gsm mee te nemen naar het zwembad, anders kom je er gewoon niet in. Ja, echt.

4 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Duinerell niet naartoe gaan

Zeer slecht als gezin zou ik dit park niet aanbevelen voor het zelfde geld kan je beter kiezen voor plopsaland belgie , bellewaerde belgie, efteling nederland , preston palace nederland , daar kunnen ze een voorbeeld van nemen ze zijn niet capabel genoeg om een attractiepark en vakantiepark te runnen aparte reservering voor het buitenbad spant echt de kroon , moet gewoon bij het binnenbad zijn ze moeten echter werken met polsbandjes voor vakantiepark gasten en tikibad , donkere kleedruimtes geen led verlichting , kan je het vuil ook niet zien overal poepluiers , energy drank blikken , niet behulpzaam bij problemen qr code of lockers waardeloos
Geen hulp onderweg als je een probleem hebt bij je vakantiehuisje niet werkende sloten of lekkage enz.[ Buiten gesloten]
Verplichte id is ook belachelijk kan je ook afplakken met een andere foto met plakband dan heb je weer toegang
De onder constructie vind ik echt zorgzaam
Straal Verrotte hea balk in het zwembad met scheur in het beton bij de cyclone kikker glijbaan geen versteviging Schotten ja dit wil je een zwembad bezoeker niet aandoen zeer onveilig , onderhoud gebrek van ongeveer 5 jaar er missen stukken van belaste constructie, ontbrekende leuningen worden de scherpe kanten niet afgeplakt voor onze jonge bezoekers tijdelijk , opbouw winkeltje niet storm bestendig straal verrot blijf daar weg met harde wind , dit zijn de verbeterpunten van het park , het matriaal mag wel wat meer in de verf het ziet onverzorgd eruit , en gaat niet lang mee , en bestrating terassen ook moviepark germany heeft het zelfde onderhouds probleem veel afval rondom de vakantie woningen [ in de struiken ] ongedierte ratten en muizen , luiers en tampons in het zwembad ,
Ze zien mij nooit meer terug sluit de deuren maar ze hebben totaal geen grip op de daadwerkelijke bezoekers ze lopen veel inkomsten mis , er word gefraudeerd, het is voor ons geen vakantie weggegooid geld

2 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Combinatie ticket gekocht incl 3 uur…

Combinatie ticket gekocht incl 3 uur tikibad.
Alle kluisjes in zwembad vol. Onnodig veel tijd mee kwijt. bloederige tampons in kleedhokjes tussen de bankjes gepropt. Volgende kleedhokje een maandverband aangetroffen. Dit wil je niet met kleine kinderen. Het baby badje word gebruikt als doorgang en dus veel jongeren en volwassenen die er doorheen rennen om van de ene glijbaan tot andere te komen. Lange rijen bij de glijbanen. Zonde geld…

27 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Zonde van t geld, nooit meer!

Zonde van t geld! Park is erg vies. Toiletten kan je niet vinden staan nergens aangegeven en zijn smerig. Park is vergeven van de wespen. Attracties zijn vergane glorie en slecht onderhouden. Duinrell moet je zien als een camping met een oude vieze speeltuin. 150 euro armer voor 5 toegangskaarten! Echt nooit meer!

21 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

HELP

Ik heb geen enkel idee hoe ik een serieus contact kan hebben met een van de medewerkers van Duinrell.... Dus dan maar via deze weg, een negatieve review in de hoop dat deze gelezen wordt en dat ik geholpen wordt. Mijn zoon heeft op 21 juni zijn tas laten staan in de Arcade hal. Natuurlijk niet zo handig van hem. Inmiddels sloot de hal en kon mijn zoon dus niet meer bij zijn tas. Nog dezelfde avond heb ik het verloren voorwerpen formulier ingevuld. Hier heb ik tot op heden niks van gehoord. Een week later maar eens gebeld. Ik ben ronduit als vuil behandeld. De dame aan de andere kant begreep het begrip 'klant' niet helemaal. Het enige wat ik hoopte van deze dame was een beetje hulp, geen toon alsof ik een vervelend klein kind ben... Ik heb hierna een mail gestuurd met mijn hulpvraag en je raadt het al.... Geen reactie. Een kennis van me heeft later tijdens haar bezoek aan Duinrell in het park gevraagd of iemand wilde helpen met het terugvinden van deze tas, ook zij is niet serieus genomen. Ik vraag niks onredelijks, gewoon op een volwassen manier contact en een klein beetje hulp.

21 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Noem het maar gerust…tokkiebad

Noem het maar gerust tokkiebad..overspoelt met minderjarige fatbike jeugd die daar toch wel een beetje de sfeer bepalen.
Kleedruimtes zijn defect, te vol en goor, ook al lopen er nonstop mensen met trekkers de vloer te doen..
Wachtrijen bij de glijbanen duren lang.
Het geluid in het zwembad is echt zeer aanwezig tot irritant toe, je moet bij elkaar in het oor praten om je verstaanbaar te maken.
Na 1.5 uur toch nog voor de cycloon gegaan, helaas bij deze glijbaan m'n hoofd meerdere keren keihard gestoten in de trechter waarna ik zelfs even dizzy werd.was echt bang dit ik ging flauw vallen voordat ik in het water zou vallen.
Gelukkig heb ik de kant gehaald maar was wel van slag.
Heb hierna direct het bad maar verlaten, kon helaas nog eerst iemand gaan zoeken omdat de computer onze code niet meer herkende van de locker, een Engels talige schoonmaker maakte zonder controle onze locker open, ook lekker veilig idee..
Dit is mijn laatste keer in dit bad geweest en misschien ook het hele park, door de vele huisjes en caravans op het park is het niet meer wat het was, overal rijden deze mensen met fietsen en worden de honden lekker uitgelaten.

28 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Verspilling van je geld

ontevreden over Duinrell – zonde van je geld

Ons bezoek aan Duinrell was ronduit teleurstellend. Je kunt geen los ticket voor alleen het Tikibad kopen, waardoor je verplicht een duur combiticket moet aanschaffen voor zowel het zwembad als het attractiepark – dat maar tot 17:00 open is en weinig voorstelt.

De klantenservice was onvriendelijk en totaal niet behulpzaam toen ik mijn Tikibad-tijdslot wilde wijzigen. Geen uitleg, geen meedenken, alleen chagrijn.

Het park zelf is sfeerloos, oud en vies. Medewerkers waren ronduit asociaal en straalden uit dat je hen lastigviel. In het Tikibad was nergens handzeep te vinden – zelfs niet in de keuken. Naast dat dit super onhygiënisch is, is het ook nog extra vervelend als je als vrouw je tijd van de maand hebt en dus geen kant op kunt. Vijf medewerkers aangesproken hierover, nul actie. Uiteindelijk mijn handen gewassen met douchegel die ik uit mn kluisje ben gaan halen. Bizar.

Het eten was niet te vreten: droge friet, smerige kaassoufflés, duur en oneetbaar. Zelfs het waterijsje was al half gesmolten. En dan moet je óók nog betalen voor een kluisje.

Alles bij elkaar: veel te duur, slecht geregeld, onhygiënisch en een schandalige klantenbenadering. Absoluut geen aanrader.

27 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Slecht slecht slecht !!

Slecht slecht slecht !!! Personeel niet consequent wat betreft lengte voor toegang tot de attracties de ene keer wel de andere keer niet, iets wat je niet kan verkopen aan kinderen. Wij verblijven in een lodgetent vreselijk vies !!! Ongedierte kruipt je te gemoeten badkamer is vies en er lag op de wastafel een dikke maai echt om misselijk van te worden !!! Jammer duinrell voor ons nooit meer !!!

25 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Camping Duinrel lag op onze fietsroute

Camping Duinrel lag op onze fietsroute. We wilden er 1 nacht overnachten. Dat kon op de camping, plaats genoeg. De receptioniste begon met inboeken en toen ze klaar was zei ze dat is dan € 100,21. Dat was de prijs voor 1 nachtje kamperen , 2 personen op de fiets met een klein tentje. Duinrel staat ook bekend als camping. Maar je moet dus verplicht ook het pretpark en het Tikibad erbij nemen. Dat hebben we natuurlijk niet gedaan.

10 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Enorm teleurgesteld – viezigheid, overvolle baden en onbeschoft antwoord van Duinrell

Wij zijn op 8 juni 2025 speciaal vanuit IJmuiden (ruim 100 km heen en terug) naar Duinrell gekomen voor een avondje Tikibad. Wat een gezellige avond had moeten worden, veranderde al snel in een regelrechte nachtmerrie.

Bij binnenkomst moesten we al 10 minuten wachten op een vrij kleedhokje. De vloer was ronduit vies en onhygiënisch: vieze zwemluiers, maandverband, haren en kledingstukken lagen verspreid in de kleedruimte en richting het bad. Er werd nauwelijks schoongemaakt, ondanks dat we daar zelfs een medewerker op hebben aangesproken. De reactie? “Er wordt wel schoongemaakt, maar nu niet.”

Daarna bleek het veel te druk. De wachttijden bij de glijbanen liepen op tot drie kwartier en je kon letterlijk nergens gewoon zwemmen zonder geduwd of besprongen te worden. Lockers waren vol, dus onze spullen moesten we maar ergens op stoelen leggen. We zijn ook meerdere keren lastiggevallen door mensen die ons met telefoons volgden en filmden, wat echt intimiderend was – en nergens toezicht.

Zelfs eten was geen optie: eten dat mensen teruglegden omdat ze het te duur vonden, lag nat op de toonbank en voelde allesbehalve hygiënisch aan. En douchen? Onmogelijk. Alles zat vol. We hebben letterlijk niets kunnen doen, en zijn na één uur gevlucht uit het bad.

Alsof dat nog niet genoeg was, werden we aan de balie genegeerd door medewerkers toen we onze klacht wilden melden. Pas buiten nam een beveiliger ons serieus en gaf aan dat we een klacht konden mailen en waarschijnlijk een vergoeding konden krijgen.

Dus wat doet Duinrell vervolgens als reactie op onze uitgebreide, beleefde klacht per e-mail? Ze schrijven simpelweg:
“U heeft er zelf voor gekozen om het Tikibad te verlaten.”
Serieus? Wat een respectloze, ongeïnteresseerde reactie. Je verkoopt een ervaring die je absoluut niet waarmaakt, mensen zijn terecht ontevreden en dan schuif je de schuld gewoon op hen af?

Ik schrijf deze review omdat ik waarschuwen wil voor de erbarmelijke staat van het Tikibad, het gebrek aan controle, hygiëne en klantvriendelijkheid – en vooral voor de manier waarop Duinrell vervolgens met klachten omgaat.

Wij zijn klaar met Duinrell. Schandalig dat een park met zo’n naam zo met gasten omgaat.

8 juni 2025
Review zonder uitnodiging

Is dit jouw bedrijf?

Claim je profiel om toegang te krijgen tot de gratis zakelijke tools van Trustpilot en versterk de relatie met je klanten.

Gratis account aanmaken

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer