Ordered a sample over the phone from someone who seemed professional. A week later still not delivered, rang twice and was told it had been despatched and date was given. Ten days later I had noti... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Ordered over a week ago, paying by first class post, expected some response- we have your order but sorry will be a delay in warehouse, nothing. Needed material for a project. Contacted monday, not... Toon meer
Appalling!! If you're thinking of ordering from this company JUST DON'T!! Wish I'd read the reviews before ordering. They have a sickly sweet response to any email sent about how hard they're working... Toon meer
I was initially disappointed with the lack of communication and slow delivery however having emailed to chase my order I received a reply within ten minutes. My order was then express posted and... Toon meer
Bedrijfsgegevens
Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen
Buy the finest Sewing Threads, Haberdashery, Embroidery & Fabrics online. Fine sewing threads for industrial & consumer uses, from cotton to polyester.
Contactgegevens
Byron Road, BB8 0BQ, Verenigd Koninkrijk
- www.empressmills.co.uk
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
I've ordered twice in the last week
I've ordered twice in the last week, and they've had what I wanted and I've received my orders by the next day. Fantastic service. Will definitely use Empress Mills again and recommend.
Poor service
I ordered 1 meter of fleece fabric on 05/08, nothing sent so after 8 days i sent email asking if item had been dispatched, NO REPLY. Waited a few more days then rang them, phone rang for ages before being answered, to be told the item is in picking (10 days after order placed). Promised to send 1st class which they did, but on opening item was cut very poorly, and not sure what tape measure they used but mine measured 95cm not 100cm as ordered. Will not use again after this experience. £11.50 is a lot of money for a piece of fleece which is too short.
Highly recommended
I have ordered from this company a few times and have never had an issue. On the odd occasion when the product wasn't available I have been contacted and discussed options. I can't recommend Empress Mills enough.
Good service
I ordered a bunch of tools from this supplier, and had to contact them as I gave them the wrong email address.
Customer service was polite, prompt and helpful.
I received my order about a week later (delivered to Northern Ireland via the cheapest P&P available), it was complete and well packaged. I'm very happy with my experience, so will definitely be ordering from them again :)
Innacurate stock levels, slow to communicate.
Website states 1-3 days delivery. A week after I placed an order, I chased it up as it hadn’t arrived, only to be told part of the order was unavailable. I requested a replacement only to be told that was also out of stock. Another later order suffered the same fate, and although the matter was eventually resolved by helpful staff, I won’t be using this company again. What is the point of a website with inaccurate stock levels?
I also found the original item much cheaper elsewhere. Lesson learned… shop around!
DON'T BELIEVE THE BAD REVIEWS!
DON'T BELIEVE THE BAD REVIEWS!!
I have been shopping with Empress Mills for some time now and am always really pleased with the price, range and quality of their products. The speed with which I receive my order is excellent and they package with great care. All of this along with the best customer service I have received in a long time makes this company my favourite online fabric seller. Give them a try, you will not be disappointed.
Very poor quality fabric!
Very sorry to say my first order of 1 metre of fabric, which was to check out the quality prior to ordering a large quantity of fabric was beyond awful! Definately not the description given by Empress Mills website, a very smelly, poor quaity, dirty metre of supposedly linen tat received! At a cost of £19. I feel totally ripped off
Great Customer Service
So helpful when I telephoned with a query on an order ....alternative fabric quickly sourced and despatched, and arriving the following day. Good old fashioned customer service. Will definitely be ordering again in the future.
Woefully poor delivery.
Woefully poor delivery. Ordered fabric for next day delivery, on the 14/12/22 the fabric finally arrived today, 18/12/22.
Its just not good enough. The courier they use has a tracking system which offers no information and they are almost impossible to contact via email or phone.
The lack of information is totally frustrating and leaves the customer helpless.
I did get a refund of £6.50 making the postage charge first class, but 4 days for first class post, way too long, definitely not a first class service.
Empress are good at excuses, sadly not so good at delivering a speedy service.
I would use again, but only if desperate and I won't be expecting the goods to arrive in a timely fashion.
Sadly I cannot recommend.
Excellent service again. I received my parcel this morning
I received my parcel this morning, exactly 24 hours from ordering. Very pleased with the quality of goods. As usual the lady taking my order yesterday was both helpful and cheerful. I always recommend Empress mills to sewing friends.
Would definitely recommend!
Have used Empress Mills several times and have not had any problems with goods arriving. It has always been quick and well packed! Will definitely use them in the future!
Great company :)
I ordered some pom poms for hats on this site they emailed a few days later saying there didn’t have stock of one colour but the team was extremely helpful and swapped it for another colour I wanted anyways great customer service and excellent products I found
Hoy he recibido el pedido que realice…
Hoy he recibido el pedido que realice el dia 13 de enero de 2022. Aunque ha tardado mucho en llegar no ha sido culpa de la empresa, la fecha del envío es del día 20.01.2022. Les reclame el envio y Christine ha sido muy amable, me envió un segundo paquete y contesto muy amablemente a todos los correos de reclamación que les hice. Muchas gracias
Quick delivery and exactly as described
I ordered 2 pieces of material and some thread on Friday afternoon and chose the cheapest postage available (2nd class Royal Mail). All items arrived today (the following Wednesday). Very impressed with the service and speed of delivery, and the material looks exactly as described. Very happy.
Order no 000120733
Order no 000120733
I have purchased from the company for several years and always received excellent personal service. Just received another order here to France (after the new Brexit changes) and again without any problems. I was kept advised of the progress of my order.
When I have a project in mind i only have to email for advice and either Charles or Christine always reply with suggestions for materials, thread and new haberdashery aids. For anyone who does quilting or other fabric crafts they are a one-stop company.
Painfully Slow Dispatch
Have ordered from them twice in the last year and it’s safe to say never again. They are so very slow to dispatch (over a week) when their website says 1-3 days, if it’s taking over a week due to COVID make that clear and I wouldn’t have ordered. They blame COVID and have been the whole time, their staff must have all had covid about 8 times in the past year!
My other supplier I use for fabric dispatches same day and gives next day delivery for free, lesson learnt stock with what I know!
Shipment #000098080 for Order…
Shipment #000098080 for Order #000112824 - 16 DEC 2021
I've ordered paint online and received the above mentioned confirmation. It has been six weeks and the parcel has not arrived yet. I have sent numerous emails, and Ariana eventually answered:
Thu, 20 Jan, 11:12 (5 days ago)
Dear Tania,
I am so so sorry for the delay in replying to you.
Since New Year we have struggled badly with staff absences caused by Covid and Covid isolations - far worse than in the initial stages of the pandemic.
I can see your order has left us on the 16th of December. Unfortunately due to the size and value of the order it has left Airmail and not by courier. If you have tried ringing up you local sorting/post office and haven't located your parcel it is more than likely it went astray with the Christmas post.
We would either try and re-send the order, or issue a refund.
I asked for the parcel to be resend, but have not received any notification that it has been done!!!!! My question thus: who collects the parcel in South Africa at the airport or is it being send to the Post Office directly?? Our local post office say that they cannot assist me without a tracking number. I am truly desperate for answers and the paint!!
AVOID
AVOID, appalling customer service, very rude. Never received my order and only got a refund after telling them that I was going to take it further. They don't reply to emails or answer the phone.
Slow
Website states orders despatched within1-3 days.My order was placed on 18/10/21. I chased it a week later and received a response advising it was being despatched that day. No explanation, no apology. Post Office made first delivery attempt 29/10.
I ordered some fabric from a supplier in Germany at the same time. I have received that and made up the garment already. No prizes for guessing who I will be using in the future.
Very happy with my experience
Very happy with my experience. I purchased a piece of fabric from them. The quality is great and they generously cut a bit more than I had ordered which came in handy. Would recommend.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








