Find Me A Gift Reviews 

41.385
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fabulous selection of gifts, unusual, quirky, conversation pieces. Just the sort of site you need for something a bit different. Good quality, good prices. Very happy customer.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to order. Company have some very different gifts which provides a wide variety for everyone. Sure the recipient of the gift I ordered will love it. Will defo be back for more items.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Over the moon with my new Retro Record Light Box! Firstly I made an error when I accidentally ordered the wrong one. I rang the customer services telephone line and spoke to Maya who was absolutely br... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The order I placed with Find Me A Gift on 12/10/26 was duplicated in error but by the time I discovered this it was too late to cancel the second one. The reason I was given was that processing begi... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Cadeauwinkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Unique and Unusual Christmas gift ideas, birthday gifts and ideas store. Find Me A Gift specialises in a wide range of memorable gifts for all your special occasions. Fast UK and worldwide dispatch with a range of delivery options.


Contactgegevens

3,6

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

41K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 80% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,6

Alle reviews

(41.385)

498 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Find out its cancelled yourself and then have to chase a refund

Ordered a product from them and when I went to check the delivery status a couple of days later I discovered it had been cancelled

No notification or communication to outline this it was left for me to discover it and also no refund processed for it

12 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Find Me A Gift

Antwoord van Find Me A Gift

Hi Tom,

We’re sorry you discovered the cancellation when checking your order and were left unsure about your refund. We understand how frustrating this was.

An extraordinary volume of NeeDoh orders was placed on Saturday in a very short period. Unfortunately, a stock system error with our supplier meant orders were accepted for more stock than was available. Our supplier has addressed the issue, but we haven’t been able to obtain further stock to fulfil all orders.

Your full refund has been issued and should reach your original payment method within 3–5 working days of being processed.

Please accept our apologies for the inconvenience. Your feedback will help us improve how we communicate with customers when an order is affected.

Customer Service
Find Me A Gift

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID AT ALL COSTS

AVOID AT ALL COSTS! Ordered items. Money taken and then an email to say no longer in stock. Still haven’t received my refund but better than that the original items I ordered are now listed as available again but with a much higher price on them!

Despite the reply below this doesn’t explain why the items were advertised again today at a higher price rather than the original orders being fulfilled with the new stock.

14 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Find Me A Gift

Antwoord van Find Me A Gift

Hi Amanda,

We’re sorry your order was cancelled and that you’re waiting for your money back. We understand your concern about seeing the items advertised again at a higher price.

On Saturday, we received an extraordinary volume of NeeDoh orders in a very short period. A stock system error with our supplier unfortunately meant orders exceeded available stock. Our supplier has addressed the issue, but despite our efforts, we cannot obtain further stock to fulfil all orders.

Your full refund has been issued and should reach your original payment method within 3–5 working days of being processed.

We appreciate you sharing your concerns and will take your feedback on board to improve our service. Please accept our apologies for the frustration caused.

Customer Service
Find Me A Gift

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order cancelled then restocked double the price

Ordered some needohs for my children all of my orders were cancelled to then find they then findmeagift restocked but doubles the prices of needohs!

13 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Find Me A Gift

Antwoord van Find Me A Gift

Hi Rhys,

We’re sorry we couldn’t fulfil your orders, particularly as the NeeDohs were for your children. We appreciate that seeing them advertised afterwards at a higher price added to your frustration.

NeeDoh orders were placed on Saturday in extraordinary volume within a very short period. Unfortunately, a stock system error with our supplier allowed more orders to be accepted than stock was available. Our supplier has addressed the issue, but we haven’t been able to obtain further stock to fulfil all orders.

Full refunds have been issued for your cancelled orders and should reach your original payment method within 3–5 working days of being processed.

Please accept our apologies for the disappointment. We’ll learn from this experience and use your feedback to help improve our service.

Customer Service
Find Me A Gift

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely shocking

Absolutely shocking. Ordered some NeeDoh when they came in stock. Took my money then emailed 2 days later to say not enough stock. To say im frustrated and infuriated at the least. Why are the orders going through if u dont have stock. I now have to wait 5 days for my refund to try the whole battle again elsewhere. How does your website not kniw your stock levels and when they are sold out? In this day and age I find it hard to believe. Very annoyed customer and bakery upset little boy.

12 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Find Me A Gift

Antwoord van Find Me A Gift

Hi Kate,

We’re sorry for the frustration caused by your cancellation, particularly while you’re waiting for your refund before buying elsewhere.

On Saturday, an extraordinary volume of NeeDoh orders was placed in a very short period. Unfortunately, a stock system error with our supplier meant orders were accepted for more stock than was available. Our supplier has addressed the issue, but despite our efforts to obtain further stock, we haven’t been able to fulfil all orders.

Your full refund has been issued and should reach your original payment method within 3–5 working days of being processed.

We appreciate your feedback and will learn from this experience to improve our service. Please accept our apologies for the inconvenience.

Customer Service
Find Me A Gift

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Online order cancelled after confirmation

Ordered online and received confirmation email. Over 2 days later had email to say they didn’t have the stock. No offer of an alternative - refund can take up to 5 days. Disappointing.

14 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Find Me A Gift

Antwoord van Find Me A Gift

Hi KH,

We’re sorry your order was cancelled after you’d received confirmation. We appreciate the disappointment of waiting for an update, followed by a refund, without being offered an alternative.

NeeDoh orders were placed on Saturday in extraordinary volume within a very short period. Unfortunately, a stock system error with our supplier allowed orders to exceed available stock. Our supplier has addressed the issue, but despite trying to obtain further stock, we haven’t been able to fulfil all orders.

Your full refund has been issued and should reach your original payment method within 3–5 working days of being processed.

Thank you for your feedback. We’ll use this experience to improve our service and communication. Please accept our apologies for the inconvenience.

Customer Service
Find Me A Gift

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very unclear instructions

Very unclear instructions. No indications that the discount code did not apply to the experience I was buying until I got to the end of the application.
The appl for an account wa# not described coherently.
As yet I have not received a voucher for the Driving experience I bought and the cost has been applied to my credit card already.
I am concerned ++++ and unhappy.

Also reading the instructions which follow is just making things much more confusing .

11 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Find Me A Gift

Antwoord van Find Me A Gift

Hi Margaret,

Thank you for your feedback. We’re sorry you found the instructions unclear and that your experience has been frustrating. We appreciate you highlighting these concerns and will take your comments on board as we work to improve our service.

Customer Service
Find Me A Gift

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

So far not so good

So far not so good, purchased a 99 pound couples mega choice voucher and expected to receive the voucher through my email. It has been 3 days now and no voucher has come through, I emailed to ask and they emailed back saying they have tried again but again no voucher has come through I then emailed back saying to send it to my alternate email address and no response. Not too happy with this.

8 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful Scrabble board

Beautiful Scrabble board. Had searched for one like this for months but couldn't find one. Perfect. Delivered super fast. Very happy 😊

4 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID - Miss sold a gift - refusing to refund or reply

Terrible company. Avoid at all costs!!
They missold a gift by claiming the item was available to use Monday to Sunday, but after this was bought by myself
On July 30th and requested to use it on the sunday 17th August that it was bought for, they stated it was only available Monday to Saturday. I therefore did not need this gift anymore, and requested a full refund due to them miss selling it with incorrect information on their website (which I have several screen shots of as proof). I have since sent 5 emails requesting this refund and have been ignored every single time. Still waiting for a response and stlll waiting for my refund. Bear in mind, when you email them it says they will take 2 days to get back to you - they don’t uphold this promise either. Only response I’ve ever had is them telling me to choose another date! So will obviously need to take this to the financial services authority and follow the ADR process to get this resolved.

30 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Find Me A Gift

Antwoord van Find Me A Gift

Hi Hannah,

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about the frustration you’ve described.

We’ve requested further information through Trustpilot to help us identify your order and look into your concerns, as we haven’t yet received these details. Please respond to that request so we can review this further.

Customer Service
Find Me A Gift

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Damaged

Timely delivery but plastic box damaged and jagged where someone had clearly forced it open. Really disappointing as bought as a gift. Wouldn’t use this company again as it must have been sent like this as no damaging to the external packaging.

16 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It’s very difficult to use have to fill…

It’s very difficult to use have to fill out to many applications for each person so if there’s x5 of you then you have to fill out the online form for 5 times to get 5 codes that’s what I experienced to get codes for ifly also had to do a few emails for confirmation and then the ones with the codes I called them because of the confusion of it taking so long then when I did get them I had to register with ifly which I thought my details would’ve been sent to them automatically but obviously not unless you have plenty of time on your hands I would’nt bother hence my rating and it wasn’t even worth it because ifly is the biggest rip off

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer