Gypsabella Official Reviews 

549
•
TrustScore 4 uit 5

4,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I’ve been a loyal Gypsabella customer for years and absolutely love the brand. Unfortunately, my order #130639 arrived missing two pieces, leaving both of my outfits incomplete. I’ve reached out sever... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It took 3 weeks to receive my refund after contacting Customer service numerous times, also paid to send 1st class recorded delivery and they received the following day. After chasing they had to ask... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely amazing quality! Beautiful clothing spent over £500 on holiday outfits and everything fit perfectly! Over the moon with all my purchases xxx

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful clothes! I wouldn't normally write a review like this but I think it's really important. I ordered the pretty co-ord piece but unfortunately it didn't fit me right. I sent it back and they... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingwinkel
  2. ook in
  3. Modeontwerper

Geschreven door het bedrijf

Your go to fashion brand for all things EXTRA! We pride ourselves in selling special, unique pieces that are truly outstanding and represent our brands personality. We continue to release new collections that are independently designed by us & made in the UK, with YOU in mind.


Contactgegevens

4,0

Goed

TrustScore 4 uit 5

549 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 65% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,0

Alle reviews

(549)

177 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

There customer service is terrible!

There customer service is terrible!
Do not order!

29 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Gypsabella Official

Antwoord van Gypsabella Official

Hello Margaret

Thank you for taking the time to leave a review.

I can see that you emailed us on 28th June stating that you ordered an item on next day delivery and it wasn’t sent.

Our email response time is 1-2 working days. We responded to you on 30th June explaining that for next day orders, you must order by 2pm. As you had placed your order after 2pm, this was sent on the next working day.

I can see that you sent another email on 2nd July to one of our colleagues in Gypsabella, but not the enquiries inbox. This has now also been responded to within our 1-2 working day response time. I can see that you’re stating DPD have delivered your parcel to an incorrect address.

Please accept our sincere apologies for this. We have responded to your email and we will be looking into this with DPD.

Kind Regards
The Gypsabella Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Customer service is effectively…

Customer service is effectively nonexistent. I have reached out three times over the past 11 days and haven’t received a single reply. Ignoring customers like this is completely unacceptable. I would strongly recommend thinking twice before ordering from this company.

(And yes, I used the email address listed on your website, and I have also replied to the order confirmation email. My order number is #122709.)

23 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Gypsabella Official

Antwoord van Gypsabella Official

Hello Nikki

Thank you for providing further information.

This has now been resolved for you.

Kind Regards
The Gypsabella Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Returned items

Returned items, order #120009 unused, unworn and in original packaging on, Saturday 6th June 2026 (over 3 weeks ago) via recorded delivery… numerous emails sent to ask when I will be fully refunded.. no response at all!!
The lack of curtesy this company has for customers is disappointing and frustrating on an epic level. I’ve never experienced this type of customer service and like others have reported….I feel scammed too!!!
If you live on a budget, save to treat yourself from time to time.. try to support and buy from independent local businesses like Gypsabella …. I suggest you shop elsewhere - this is a horrible stressful experience trying to get a refund… it shouldn’t be like this… 🤢

29 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Gypsabella Official

Antwoord van Gypsabella Official

Hello Kathryn

Thank you for taking your time to leave a review.

I have checked our emails and it looks like you have sent us an email on Saturday 27th June. Our email response time is 1-2 working days. I can see that this has now been responded to, within the timeframe.

Our return policy states that all returns are processed within 14 working days from the date we receive this item back at our warehouse. This does not include bank holidays or weekends. I am really sorry that there has been a delay with this. If instances like this occur, we welcome customers to send us an email so we can look in to this and we will respond within the 1-2 working day timeframe.

Please rest assured that this will be resolved for you.

Kind Regards
The Gypsabella Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I am so incredibly disappointed with…

I am so incredibly disappointed with the level of service from this company. I have bought from this company numerous times but I honestly feel that there is a deliberate effort for them to have made me order twice and have no intention of refunding me. I simply asked the team to change the size of one of the pre orders and I received a strange email with no explanation saying they couldn’t change the size (even though it isn’t due to be sent for a month and available online!!) and that I needed to place another order. So I wouldn’t miss out as they didn’t respond into the weekend, I placed another order and have sent numerous emails, DMs and Instagram posts to cancel and refund the original order and now I am certain they have no intention in refunding me! This means I will be stuck with 2 orders. I have told them to cancel the order as I will be travelling and obviously don’t want my hotel to receive the order twice but it feels there is a deliberate effort to ignore my emails. Really poor service. Something seems strange with the lack of communication and no response and the advice of placing another order. It feels like I have been genuinely scammed.. the order number I’m trying to cancel is 123712..

25 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Gypsabella Official

Antwoord van Gypsabella Official

Hello Nicole

Thank you for taking the time to leave us a review.

You emailed us twice on two separate threads meaning that your email has been picked up by two separate members of staff.

We are usually unable to change sizes on orders when they’re pre order as when we change your size it comes from the next pre-order batch. When we received your first request a member of staff said that we would be unable to make the changes as it’s a pre-order item so asked if you would like to cancel your order so that you can re-order the correct size.

Your second email was picked up today and a member of the staff managed to change the size for you on your original order so you didn’t have to cancel and re-order.

You responded to your original email requesting a credit note so you could re-order right away. Our email response time is 1-2 working days, so we had not yet reached that email.

We would never cancel an order without the customer confirming that it is okay to do so.

I can assure you we are not intentionally making you order twice. The reason your original order had not yet been cancelled was because we had not yet reached your response, not because we didn’t want to cancel your order.

I can confirm that your original order has now been cancelled.

Kind Regards
The Gypsabella Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still waiting for a refund

I am extremely disappointed with the level of customer service I have received from this company.

I am owed a refund, yet despite sending multiple emails over a prolonged period, I have been completely ignored. There has been no acknowledgement, no update, and no attempt to resolve the issue.

It’s incredibly frustrating to have to chase a company for money that is rightfully owed to me, only to be met with silence. Good customer service isn’t just about making a sale—it’s about taking responsibility when things go wrong.

Until this matter is resolved and my refund is processed, I cannot recommend this company. If you’re considering purchasing from them, be aware that if you encounter a problem, you may struggle to get any response at all

26 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Gypsabella Official

Antwoord van Gypsabella Official

Hello Katie

Thank you for taking the time to leave a review, we have requested further information from you as we can't find an order, or any emails under your name.

If you could get back to us, we can look in to this for you.

Kind Regards
The Gypsabella Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Been waiting for a refund for 2 weeks…

Been waiting for a refund for 2 weeks no reply’s to emails disgusting bragging about having 6 figures but can’t refund people 😂

2 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Gypsabella Official

Antwoord van Gypsabella Official

Hello Tanya

Thank you for taking the time to leave a review.

All returns are processed within 14 working days of us receiving your parcel back at our warehouse as stated on our return policy online. This does not include bank holidays or weekends.

Your refund was due to be processed by 22nd June, however as you have rasied a chargeback we have been unable to refund your order as the money is now with the bank. This information was provided to you via email.

Kind Regards
The Gypsabella Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast delivery

Fast delivery. Beautiful jacket. It’s the first time buying from gypsabella and will definitely be buying again.

18 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful avoid

Awful avoid! Customer service is basically non existent. I ordered an outfit that cost £130 it came up very small so sent it back a few days later. Zero updates on them recieving it had to pay for it to be sent back. Emailed to ask if there'd an update they said they have it on the 13th working day I'll have my refund which was yesterday it's now a day later with no response to emails no refund. This isn't 30 odd quid it's £130 why are you gatekeeping my money and not responding. It's making me want to send back my other items for the lack of communication. When I tried on the beaded co ord all I done was try it some beads and that fell off so easily so wasn't high quality just high price I ordered it on pre order and I've spent over 300 on items this is shocking customer service. No response and no refund.

24 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Gypsabella Official

Antwoord van Gypsabella Official

Hello Em, we have requested further information from you. If you could get back to us I will look into this for you right away.

Kind Regards
Gypsabella

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent items

Excellent items, very flattering and timeless pieces that will stay in my wardrobe for many years. Great customer service and social media coverage is amazing!! Can always count on gypsabella for a lovely outfit !!

19 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hi brilliant experience I have order…

Hi brilliant experience I have order items of her before amazing but this is the first time preorder two jackets one for me and my daughter panicked a bit but that’s just me 🙈they got back to me really quick and assured me the two items were on there way
10 /10 just love design of the clothes in the collection perfect Denise

21 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nearly 4 weeks and no refund!

Nearly 4 weeks and no refund!
No reply to emails!! Awful customer service

28 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Gypsabella Official

Antwoord van Gypsabella Official

Hello Bethany

Thank you for taking the time to leave a review.

I can see that this has now been resolved with you via email.

Kind Regards
The Gypsabella Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

beautiful dress - but didn't arrive in time for my event

the dress i ordered was beautiful. unfortunately, i didn't receive my dress in time for my birthday event which is the only reason i ordered this dress. just very disappointed as there firstly was a stock error and was told they didn't have my size. they subsequently sent me out another size and it was shipped well in advanced to arrive to me in time however it never did. it took 3+ weeks to receive the dress despite paying express shipping and thought almost a month in advanced would have ensured i received it well before my event. i was super excited to wear this.

2 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely disgusting company

Absolutely disgusting company.
DO NOT PURCHASE.
Won’t give me a refund after having my dress for 14 days when I’ve returned it.

Communication with this company is appalling,
All round scam company.

8 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Gypsabella Official

Antwoord van Gypsabella Official

Hello Becky

Thank you for taking the time to leave a review.

I have requested further information from you so that I can look in to this.

Kind Regards
The Gypsabella Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer