The Plumbing Shop Reviews 

395
•
TrustScore 4 uit 5

4,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Husband ordered product with (at least one) back-up phone call to clarify that it was correct item for our purpose. It is not correct item, however, as the tradesman has torn the outer cardboard cover... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We needed a double headed pump to boost the internal water pressure from our loft header tank and sourced many web-sites in an endeavour to find a suitable unit. More especially the pump we obt... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We pick a supplier based on convenience, price and quality of service. The Plumbing Shop ticks all boxes. I placed my order at 2.00 pm on Friday. The site says 2/3 working days for delivery and my... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Having searched the web for Saniflo products, I came across this website. They offer a great range of products at extremely competitive prices (lots of other retailers couldn't get close to the prices... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Badkamerinstallateur

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

The Plumbing Shop offer a wide range of bathroom,plumbing,heating and kitchen goods from top brands including Aqualisa,Saniflo and Mira.We pride ourselves on fantastic customer service, fast delivery times and great value for money.


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

395 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,1

Alle reviews

(395)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Superb service

Ordered Sunday night delivered Wednesday morning - what fantastic service and this is the three time we have used you. Same service each time - A******************

7 juli 2013
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good Value, Hassle Free Prompt Service!

We ordered a radiator which was delivered within a couple of days, well within the delivery estimate. The price was very good, and the radiator looks as good as we'd hoped.

29 juni 2013
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor quality products - 3 cisterns and 2 baths damaged

Our original order was placed on the 13th May and still now on the 26th June we still do not have an operational bathroom. I have held off writing a review based on the outcome of various problems.

We orders a bathroom suite from HIE Plumbing Shop including toilet, sink and shower bath. Problems with everything but the sink!

The first cistern was damaged which HIE replaced, the second cistern was also damaged - both manufacturer imperfections. By the time the third cistern came we were getting a little fed up and although not perfect we fitted the third cistern with the second cistern lid to produce something of acceptable quality. All cisterns did arrive next day and this was resolved in the space of a week.

The next issue came with the bath. The surface acrylic on the L-shape square shower bath first developed a hairline surface crack in one corner- we originally assumed we had missed this on delivery but spoke to HIE and said it was nothing to do with them and we should have checked it prior to installing. Over the course of the next 1-2 weeks 4 further cracks developed in the surface acrylic making the bath look 20 years old, rubbish and leaving us worried the whole thing would crack sending bath water through the ceiling below. Not what you expect from a new product. HIE after a great deal of discussion, and the threat of small claims court action eventually agreed to replace and send out a 'checked' replacement 2 days later than they said they would- although HIE did inform us this was an issue with their courier as opposed to HIE. This bath also had multiple cracks and was rejected upon delivery.

We have now had to request a refund from HIE and are sourcing a bath elsewhere. This has dragged out longer than we would have liked but Verity, when available, has been helpful but we now are lacking confidence in the products HIE are selling.
Good customer service but some of the product HIE are selling are of very poor quality.

26 juni 2013
Review zonder uitnodiging
Logo The Plumbing Shop

Antwoord van The Plumbing Shop

i am sorry to hear that you feel you have to write a poor review on our company. From our conversation this morning you accepted my apology and i agreeed to refund the bath and panels and issued the refund within 20 minutes of our conversation and also send an email to confirm this and apologise again.

i am sincerly sorry for all of the problems that you have incurred and as i said this morning i have spoken with the manufacturer to ask them to look in to this further due to all the problems that this has caused you.

with regards to the first bath we did not say that it was nothing to do with us, we just said that normally a crack of that size would normally have been picked up by a plumber prior to installing, but if you had any other problems to contact us. When you contacted out team to advise that further cracks had developed we of course arranged to get a replacement bath out to you. Which when it arrived with you unfortuantley had a problem, hence why i have spoken with the manufacturer to ask that they look at all of there stock to see if there is an issue with a particular batch, and i will of course email you with there findings.

as i said on the phone this morning i can totally understand your frustration in this matter and sympathise with your situation and once again i would like to apologise for the inconvenience caused.

i do however believe that as a company we did everything within our power to get this situation rectified as quickly and as simply as possible for you, and based on your comment over the phone you seemed happy with the customer service received.

I hope that based on the customer service that you have received from us over this matter that you will feel able to use our company again in the future.

Regards

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best value, great service

My plumber recommended h.i.e. and he was right to. For good quality shower pumps, I couldn't find better value and it was on my doorstep in 2 days.

26 juni 2013
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service, great price

Delivery of the priducts was very quick, and the price was great. One item (small) was shipped incorrectly, they came the next day collected, then replaced with the correct one a day later. Great service, if only other Internet sites did the same thing, no additional hassle or cost when an incorrect item is delivered. On my experience I would recommend.

24 mei 2013
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Effective & well priced

Salamander pump as good as the other three I've fitted in the past to boost hot water supply to showers and other hot taps.

12 mei 2013
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

very good

price, supply, communiation, delivery terms: everything was very proffessional. We can recommend this supplier

19 april 2013
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Mistakes happen, it's how you fix them that matter

I ordered 2 identical shower wastes and 2 days later received 1 that I had ordered but with a part missing and another of a differing size. I was not pleased because I was starting work to fit these 2 days later. I emailed them at 6pm that day.
Their customer service was faultless. The missing parts were sent out, I offered to keep the different sized waste as I will use it in the future and 2 days later the missing part arrived as promised.
We all make mistakes and I firmly believe that it's how we out them right that matters. At the The Plumbing Shop they appear to have this covered. I will have no hesitation in returning as a customer again

7 april 2013
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer