We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

People start conversations and vanish midtalk. Maybe everyone is talking to ten people at once. Still, I met one guy who shared my music taste and we still exchange songs, so it's not a waste.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

These guys are scammers, I cancelled my subs on the 20/01/26, and yet they charged me 10days later £49.99 on the 29/01/26, and £47.49 on the 30/01/26, absolute S***Bags! fake AI, no real people on the... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Got Charged $60 without my consent, and all fake AI bots no real stuff. It's extremely ridiculous that they say "you agreed to our terms and conditions" Who in his right mind would agree to this nonse... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I AM WARNING YOU GUYS, YOU WILL REGRET. These online sites use AI tools to communicate with you, however some humans are involved just make you think it’s real. When you send a message you’ll g... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

1,5

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

138 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,5

Alle reviews

(138)

6 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Necesito mi reembolso...

Necesito mi reembolso me cogieron el dinero sin autorización como 45 euros ,solo quisiera mi reembolso para poder comprar mis útiles escolares ya que es mi último año en el colegio. Lets go...

3 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Iamnaughty

Antwoord van Iamnaughty

Hi!
Dear User!
We do apologize for the inconvenience caused. Please, contact our customer support via phone or email so that we could assist you with your query.
Take care and all best

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Totally rubbish they charged me three…

Totally rubbish they charged me three time and keeps you won’t be charged again and again m. It’s m just saying terms and conditions

12 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Iamnaughty

Antwoord van Iamnaughty

Hi!
Sorry, but when making an online transaction you agree to the terms of payment and choose the package, which suits you the best. You choose the package yourself; all required information on the payment sum and repeat billing terms is provided on the Payment Page. If you still face the issue with the cancel procedure - do not hesitate to contact our customer support via phone or email.
We apologize for any inconvenience caused.
Take care and all best

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

WARNING repeat billing scam

WARNING: Impossible to cancel repeat billing. Process involves multiple steps including an ambiguous yes/no response. Also final step to deactivate repeat billing to confirm requires you to send an email to contactus@iamnaughty.. which returns a msg:
mx1.wantmatures.com rejected your message to the following email addresses:
contactus@iamnaughty...(contactus@iamnaughty...)
The address you sent your message to wasn't found at the destination domain... Also support@iamnaughty... gives automated reply confirming receipt with a ref nr but I never hear any more from them.
Girls you chat with are friendly enough, but suspect are bots, as incapable of replying to more than 1 question at a time.
I've been asked to provide more info to the site in order for them to respond but where can I send additional info to them if the emails are either rejected or only get the initial received confirmation email back & no further response?
Response: Thank you for your reply. I can't confirm whether my repeat billing would have been cancelled as I never received any correspondence from you confirming the cancellation or not. I had already cancelled my credit card so that you couldn't debit it any further too The idea that i should contact you by phone or email would be great if you provided a valid phone nr or you responded to emails sent to the one email address that was valid. I do accept that I was additionally reimbursed my original subscription too through my bank's intervention.

29 januari 2025
Logo Iamnaughty

Antwoord van Iamnaughty

Hi!
Sorry, but when making an online transaction you agree to the terms of payment and choose the package, which suits you the best. You choose the package yourself; all required information on the payment sum and repeat billing terms is provided on the Payment Page. If you still face the issue with the cancel procedure - do not hesitate to contact our customer support via phone or email.
We apologize for any inconvenience caused.
We do not use any automatic systems to generate fake emails or messages or steal photos and we do not condone the use of false profiles. Our aim is to provide a genuine dating experience. We are interested in spotting fake profiles and taking them off. So when you feel that a member is acting suspiciously, please go to his/her profile and click the 'Report' button. As soon as we receive notice we will investigate the case straight away.
Take care and all best

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

STOP sending me these gross looking…

STOP sending me these gross looking people who just want to steal. They are underage and l will report you to the police.

14 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Iamnaughty

Antwoord van Iamnaughty

Hi!
Dear User!
We do apologize for the inconvenience caused. Please, contact our customer support via phone or email so that we could assist you with your query.
Take care and all best

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Got Charged $60 without my consent

Got Charged $60 without my consent, and all fake AI bots no real stuff. It's extremely ridiculous that they say "you agreed to our terms and conditions" Who in his right mind would agree to this nonsense terms and conditions?? Please someone of authority, shut down or file legal actions on this platform.

8 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Iamnaughty

Antwoord van Iamnaughty

Hi!
We do not use any automatic systems to generate fake emails or messages or steal photos and we do not condone the use of false profiles. Our aim is to provide a genuine dating experience. We are interested in spotting fake profiles and taking them off. So when you feel that a member is acting suspiciously, please go to his/her profile and click the 'Report' button. As soon as we receive notice we will investigate the case straight away.
Sorry, but when making an online transaction you agree to the terms of payment and choose the package, which suits you the best. You choose the package yourself; all required information on the payment sum and repeat billing terms is provided on the Payment Page. If you still face the issue with the cancel procedure - do not hesitate to contact our customer support via phone or email.
We apologize for any inconvenience caused.
Take care and all best

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nul Stjerner, Fuld af fake og AI generet profiler

En Stjerne, man kan jo ikke give 0 stjerner.
Har udelukkende oplevet falske profiler og profiler med AI dreven samtale, hvilket hurtigt blev afsløret da AI modsagde sig selv i profilerne, og dermed afslørede at der ikke var et menneske bag, specifikt kan siges at AI ikke kender områder og adresser og hvor de hører til, dette var nemt at få AI på glat is. 0 stjerner og lad vær med at spilde dine penge som mand på denne side.

3 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Iamnaughty

Antwoord van Iamnaughty

Hey!
The service doesn’t send messages from unreal and non­existent users as it would be a highly illegal action. We really care about your privacy and comfort when using our site. That’s why we’ve added two new options to protect you from scammers and other human factor inconveniences -block and report. If you feel that a member is acting suspiciously, please go to his/her profile and click the 'Report' button. As soon as we receive notice we will investigate the case straight away.
Take care and all best

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Pure scam, keep taking my money

I have been charged well over £100 in last week or so. I tried to cancel my subscription twice now which they confirmed and still took money from me! I am pissed off and stressed out.

It's a pure scam !

28 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Iamnaughty

Antwoord van Iamnaughty

Hi!
Sorry, but when making an online transaction you agree to the terms of payment and choose the package, which suits you the best. You choose the package yourself; all required information on the payment sum and repeat billing terms is provided on the Payment Page. If you still face the issue with the cancel procedure - do not hesitate to contact our customer support via phone or email.
We apologize for any inconvenience caused.
Take care and all best

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

TOTAL SCAM SITE

TOTAL SCAM SITE - STEALS MONEY FULL OF Ai BOTS - DO NOT USE

30 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Iamnaughty

Antwoord van Iamnaughty

Hey!
We do not need to convince people to join our site in this way. Our members are interested in meeting new people. If you feel that a member is acting suspiciously, please go to his/her profile and click the 'Report' button. As soon as we receive notice we will investigate the case straight away. We work hard to keep our site fun and enjoyable, and we work hard to eradicate fraudulent people from the website. Our aim is to provide a genuine dating experience. We value you as our customer and appreciate any feedback that you send us.
We will certainly look further into your query and use your feedback to improve our service.
Take care and all best

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Intento hacer la cancelación y no me…

Intento hacer la cancelación y no me deja me cobró dinero sin mi autorización me siento estafado totalmente .
No son 3 euros ni nada el total fue casi 50 euros

30 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Iamnaughty

Antwoord van Iamnaughty

Hi!
Sorry, but when making an online transaction you agree to the terms of payment and choose the package, which suits you the best. You choose the package yourself; all required information on the payment sum and repeat billing terms is provided on the Payment Page. If you still face the issue with the cancel procedure - do not hesitate to contact our customer support via phone or email.
We apologize for any inconvenience caused.
Take care and all best

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

iamnaughty's mail virker ikke

iamnaughty's mail virker ikke, så abonnement kan ikke anulleres, har forsøgt 4 gange, får samme besked om at mail ikke kan sendes, så aner ikke hvad jeg skal gøre nu. Sitet er også fyldt med scammere.

28 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Iamnaughty

Antwoord van Iamnaughty

Hi!
Sorry, but when making an online transaction you agree to the terms of payment and choose the package, which suits you the best. You choose the package yourself; all required information on the payment sum and repeat billing terms is provided on the Payment Page. If you still face the issue with the cancel procedure - do not hesitate to contact our customer support via phone or email.
We apologize for any inconvenience caused.
Take care and all best

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Cancelas la suscripción,te lo confirman…

Cancelas la suscripción,te lo confirman por email pero te siguen cobrando. Es imposible cancelar . Llamo al teléfono un 900 en teoría español, solamente me contestan en inglés y yo no hablo inglés. El 25 de noviembre recibo un mail confirmando la cancelación pero el 15 de Diciembre me vuelven a cobrar. La cuenta sigue con afiliación completa,5 veces voy a cancelar suscripción y sigue igual

2 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Iamnaughty

Antwoord van Iamnaughty

Hi!
Sorry, but when making an online transaction you agree to the terms of payment and choose the package, which suits you the best. You choose the package yourself; all required information on the payment sum and repeat billing terms is provided on the Payment Page. If you still face the issue with the cancel procedure - do not hesitate to contact our customer support via phone or email. We do have Spanish operators to assist you.
We apologize for any inconvenience caused.
Take care and all best

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I took out a 2-day trial subscription…

I took out a 2-day trial subscription on this site and paid 1.79 for it, and it wasn't made clear anywhere that I had to cancel my subscription. After this period I was charged 37.99 for a service that I did not authorize. I want my money back because I feel cheated, even because the service does not deliver anything that is really interesting. I'm going to keep complaining to all the competent media until I get my money back.

1 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Iamnaughty

Antwoord van Iamnaughty

Hi!
Sorry, but when making an online transaction you agree to the terms of payment and choose the package, which suits you the best. You choose the package yourself; all required information on the payment sum and repeat billing terms is provided on the Payment Page. If you still face the issue with the cancel procedure - do not hesitate to contact our customer support via phone or email.
We apologize for any inconvenience caused.
Take care and all best

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam!!!!!!

12 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Iamnaughty

Antwoord van Iamnaughty

Hi!
Dear User!
We do apologize for the inconvenience caused. Please, contact our customer support via phone or email so that we could assist you with your query.
Take care and all best

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Cancelled an account within 12 hours

Cancelled an account within 12 hours. They took 49.99 out my account the next day. Called up to cancel and got a refund, yet for the last 3 months they have taken 49.99 49.99 and only noticed when I got notification of 64.99 being taken. Called back to be told it wasn’t the same website. I’m contacting trading standards as they are nothing but scammers

12 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Iamnaughty

Antwoord van Iamnaughty

Hi!
Sorry, but when making an online transaction you agree to the terms of payment and choose the package, which suits you the best. You choose the package yourself; all required information on the payment sum and repeat billing terms is provided on the Payment Page. If you still face the issue with the cancel procedure - do not hesitate to contact our customer support via phone or email.
We apologize for any inconvenience caused.
Take care and all best

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have never heard of this website but…

I have never heard of this website but a picture of me is on it.! I can’t find a place to report it either. Ironically a friend of mine recognised and told me I’m on it, DeckPetri6q stop using my photo. I have never gave you permission too.

22 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Iamnaughty

Antwoord van Iamnaughty

Hi!
We do apologize for the inconvenience caused. Please, contact our customer support via phone or email which is support@iamnaughty.com so that we could assist you with your query.
Take care and all best

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Give me my money back you thieves

Give me my money back you thieves. First of all i begged them to cancel my subscription but they ignored me again and again and at last charged me 59$ what the hell is this.

28 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Iamnaughty

Antwoord van Iamnaughty

Hi!
Dear User!
We do apologize for the inconvenience caused. Please, contact our customer support via phone or email so that we could assist you with your query.
Take care and all best

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid at all costs

Avoid at all costs. I signed up for a 1 day trial and ended up getting charged for a month and a day. Over £50 was taken from my bank which I did not authorise. Impossible to get hold of them to turn off recurrent billing and nobody on there is a real person. Disgusting

25 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Iamnaughty

Antwoord van Iamnaughty

Hi!
Sorry, but when making an online transaction you agree to the terms of payment and choose the package, which suits you the best. You choose the package yourself; all required information on the payment sum and repeat billing terms is provided on the Payment Page. If you still face the issue with the cancel procedure - do not hesitate to contact our customer support via phone or email.
We apologize for any inconvenience caused.
The service doesn’t send messages from unreal and non­existent users as it would be a highly illegal action. We really care about your privacy and comfort when using our site. That’s why we’ve added two new options to protect you from scammers and other human factor inconveniences -block and report. If you feel that a member is acting suspiciously, please go to his/her profile and click the 'Report' button. As soon as we receive notice we will investigate the case straight away.
Take care and all best

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Danger!! SCAM!!

Danger!!! It's a scam company will take your money and disappear

23 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Iamnaughty

Antwoord van Iamnaughty

Hey!
We do not need to convince people to join our site in this way. Our members are interested in meeting new people. If you feel that a member is acting suspiciously, please go to his/her profile and click the 'Report' button. As soon as we receive notice we will investigate the case straight away. We work hard to keep our site fun and enjoyable, and we work hard to eradicate fraudulent people from the website. Our aim is to provide a genuine dating experience. We value you as our customer and appreciate any feedback that you send us.
We will certainly look further into your query and use your feedback to improve our service.
Take care and all best

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fake profiles and cannot cancel…

Fake profiles and cannot cancel subscription nor delete my account and the retailers keep sending me a free week trial every time I try to get in contact I used a two day free trial and now it’s trying to make me pay £50 a month absolutely absurd terrible website and terrible service

18 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Iamnaughty

Antwoord van Iamnaughty

Hi!
We do not use any automatic systems to generate fake emails or messages or steal photos and we do not condone the use of false profiles. Our aim is to provide a genuine dating experience. We are interested in spotting fake profiles and taking them off. So when you feel that a member is acting suspiciously, please go to his/her profile and click the 'Report' button. As soon as we receive notice we will investigate the case straight away.
Sorry, but when making an online transaction you agree to the terms of payment and choose the package, which suits you the best. You choose the package yourself; all required information on the payment sum and repeat billing terms is provided on the Payment Page. If you still face the issue with the cancel procedure - do not hesitate to contact our customer support via phone or email.
We apologize for any inconvenience caused.
Take care and all best

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Its a scam avoid at all costs

Its a con. I signed upto 1 day for 99p to try it out then within 5 minutes i was charged a lot more again. Then the next day i get charged £49 again. Then when i tried to cancel the account it wont let you until you call them. Even then the still don’t cancel your account even after i told them that there was no one in my area. Its a scam

21 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Iamnaughty

Antwoord van Iamnaughty

Hi!
Sorry, but when making an online transaction you agree to the terms of payment and choose the package, which suits you the best. You choose the package yourself; all required information on the payment sum and repeat billing terms is provided on the Payment Page. If you still face the issue with the cancel procedure - do not hesitate to contact our customer support via phone or email.
We apologize for any inconvenience caused.
Take care and all best

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer