IGP.com - India's Largest Online Gifting Store Reviews 

5.239
•
TrustScore 2 uit 5

2,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order 20038768. Paid ₹2,195 for a bouquet with a confirmed 9 PM-1 AM delivery slot on Oct 5 for a special occasion. It never arrived. No call, no update, nothing. Three emails - ignored. A phone call... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I didn’t even wanted to give this company one star. Please do not and I mean do not believe their delivery date and time thing that they promise to deliver your order, It’s rubbish they don’t deliver... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I placed a simple order of flowers and I got a confirmation msg as usual that it was delivered. Later that night I finally asked the receiver if they had recieved it, they said no. I sent a complain... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order number:- 20080430, I placed an order and unable to select date. I need it cake and gift on 11th October but no option to choose the day I thought initially the date can be selected while doing t... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Cadeauwinkel
  2. ook in
  3. Bloemenbezorging
  4. Cadeaumandenwinkel
  5. Taartenwinkel

Over IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

IGP.com (formerly known as IndianGiftsPortal.com) is India’s largest multi-category gifting company, providing one of the best curated collection of gifts, flowers, cakes & personalized products for all personal occasions & festivals. The firm has a global footprint with almost half of its orders originating from outside of India and almost one-third of its orders getting delivered internationally to more than 90 countries across the globe. IGP has brought to consumers India’s first ever Gift Discovery platform, taking a massive leap forward in addressing consumers’ gifting needs. IGP is the exclusive India partner of Interflora, the world’s largest floral gifting company. The Company is headquartered in Mumbai and has its warehouses in Lucknow, Jaipur, Mumbai and California.

igp.com was formerly known as indiangiftsportal.com

Contactgegevens

  • A006, Upper Basement, Kanakia Boomerang, Chandivali Farm Road, Powai Mumbai, 400072, Mumbai, Verenigde Staten

  • support@igp.com
  • www.igp.com

2,0

Slecht

TrustScore 2 uit 5

5K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,0

Alle reviews

(5.239)

448 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst quality flowers

Worst quality flowers . Wilting damaged and the quantity of flowers itself was less compared to the pictures that have been uploaded online. Don't order from here. Even after sending feedback. They offered me a 10 % discount voucher. They are stupid to think that I would order from here again. Please don't waste money by ordering their flowers. They are big time cheats

10 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Antwoord van IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Hi Tanuja, We apologize for the inconvenience and disappointment caused by your recent experience. It was never our intention to let you down. We have shared an email addressing the issue and would request you to kindly check with the same.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst place second tine around they…

Worst place second tine around they lost my order abd had it marked as delivered and now not ready to deliver saying cannot do it. Tell8ng me lost in transit they want to deliver it tomorrow for a birthday which is today...first lied to me and when I asked flr answers saying lost In transit.

One other instance delivered the worst cake ever was hard luke q stone couldn't even cut it and refused to refund

12 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Antwoord van IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Hi Sarita, We apologize for the inconvenience and disappointment caused by your recent experience. It was never our intention to let you down. We have sent you an email with the resolution and would request you to check with the same.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst

I ordered flower for my friend, but got it in. very bad condition. when we send flowers to someone its with a emotion and gesture. But its so bad, like so disappointing and talking to customer care is a task here. I reported just after getting it delivered. But no action.Not a proper way available to communicate.

Very disappointed !!

10 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Antwoord van IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Hi Ayushi, we sincerely apologize for the disappointment caused by your recent experience with us. We’re pleased to inform you that our team connected with you via Instagram DM, and your order has been successfully re-delivered. We hope everything has reached you as expected. Thank you for your patience, understanding, and continued support. We truly appreciate it!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a photo frame from this…

I ordered a photo frame from this company (Order #18844317) based on the product photos displayed on their website. The frame shown online looked premium and well-finished, but the product I received was completely different.

The finishing quality is poor, and the frame does not look like the one advertised. I paid ₹700 for it, but the quality feels more like a ₹200 product. It was very disappointing, especially considering the price.

I have contacted customer support and hope they will resolve the issue by providing a replacement that matches the advertised quality or offering a refund. Until then, I cannot recommend this company based on my experience.

9 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Antwoord van IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Hi Archit, we're sorry to hear about your recent experience. We're pleased to inform you that our team connected with you over a call and your query has been resolved. If you have any further questions or need additional assistance, please feel free to get back to us. We're always happy to help.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Tried IGP for first time and satisfied…

Tried IGP for first time and satisfied with good service . I ordered for cake and flowers both were good quality.

10 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Antwoord van IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Hi Shreya, Thank you for choosing IGP for your first order! We're delighted to hear that you were happy with our service and the quality of the cake and flowers. We look forward to serving you again soon!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very bad experience with IGP

Very bad experience with IGP. order was supposed to be done by 9am-1pm but received at 6pm. And the delivery person asked extra 200 RS for delivery. The service received is very bad

9 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Antwoord van IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Hi Akhila, we sincerely apologize for the disappointment caused by your recent experience with us. We have shared an email with the proposed resolution and kindly request you to check the same at your convenience. Please feel free to get back to us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very impressive

Very impressed with the service and quality of flowers. Thank you for making the occasion so memorable. Special thanks to Rahul for the late night delivery.

7 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Antwoord van IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Hi Indrani, Thank you for your wonderful feedback! We're delighted to know you were happy with the service and the quality of the flowers. We're glad we could help make your occasion memorable!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointing experience.

I had a very disappointing experience with IGP. I ordered a Father's Day gift for my father, but they delivered the wrong product, completely ruining the occasion. Father's Day is a special event, and because of their mistake, my father did not receive the gift I had carefully chosen for him.
To make matters worse, despite raising the issue with their customer support, IGP has still not refunded my money. The lack of accountability and poor customer service has been extremely frustrating.
I expected much better from a company that specializes in gift deliveries. Delivering the wrong product and then failing to process a refund is unacceptable. I would not recommend IGP to anyone looking for reliable service, especially for important occasions.

21 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Antwoord van IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Hi Rajni, We sincerely apologize for the inconvenience caused due to your recent experience. It was never our intention to let you down. We have shared the best possible resolution over mail and would request you to check with the same.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I had placed an order for flowers and a…

I had placed an order for flowers and a cake for my daughter’s birthday. Before I completed the payment, I received a call from customer care team asking why the payment had not yet been made. During that call, I specifically clarified whether delivery was available to the destination address and whether it would be delivered before 10:00 PM. Representative confirmed that delivery was available and assured me that the order would reach before 10:00 PM. Based on this assurance, I proceeded with the payment.
After placing the order, I repeatedly tried to track it through their website and mobile application, but no tracking information was available. I then contacted multiple customer support agents through chat. None of them could provide any information about the status of my order. Finally, one of the agents informed me that the order could not be delivered because our company does not provide delivery service to that area.
It is unacceptable.they have accepted my order and payment after confirming delivery availability, only to later state that delivery was not possible. This caused immense disappointment as the gifts were intended for my daughter’s birthday and became completely useless due to your failure.
The chat agent offered to cancel the order and credit the amount to your wallet. I clearly refused and requested a refund to my original payment method. Since then, I have only been informed that the matter has been escalated and that someone will contact me within 72 hours. I have also sent an email requesting cancellation and a refund, but I have received n response.

3 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Antwoord van IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Hi Lekshmy, we sincerely apologize for the inconvenience and disappointment caused. As requested, we have processed the refund to your original mode of payment, and the refund details have been shared with you via email. We appreciate your feedback and regret that we could not provide the experience you expected.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very bad experience.

Very bad experience.
The flowers went fresh.
Flower food missing.
Happy birthday sign missing.
After eating the cake, we felt unwell.
customized message didn't fit the heating card.

3 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Antwoord van IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Hi there, we sincerely apologize for the inconvenience and frustration caused by this experience. This is certainly not the level of service we aim to provide.
We would like to look into your concern and assist you further. Kindly share your order details here or at support@igp.com so that our team can investigate the matter and provide an update at the earliest.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Enjoying party your way

As the name you have, I have received gift in time with smiles. Thanks to your team igp.

29 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Antwoord van IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Hi Alkesh, Thank you so much for your wonderful feedback! We're delighted to know that your gift was delivered on time and brought smiles, just as we aim to do. Your kind words mean a lot to our team and motivate us to continue creating memorable gifting experiences. We look forward to serving you again soon!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Frauds...deliver only at their convenience...0 empathy, 0 customer service

I placed the order for a bouquet to be delivered in the first half of the day.
But to my utter surprise, the bouquet was never delivered. The whole day passed and the delivery was not done. No message, no mail, no update from their end.
This is extremely unprofessional and disappointing. It was meant to make somebody's day special. This is literally playing with people's emotions.
On chat, nobody helps.
This is unacceptable!!
IGP SUCKS

29 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Antwoord van IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Hi Richa, we sincerely apologize for the disappointment caused by your recent experience with us. We have shared an email with the proposed resolution and kindly request you to check the same at your convenience. Please feel free to get back to us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fraud company

Fraud company, i ordered flowers for my sister house warming 4 days ago still not delivered and no response from support. You will lose both respect and money if you believe these scammers.

27 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Antwoord van IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Hi Shankar, we sincerely apologize for the inconvenience and frustration caused by this experience. This is certainly not the level of service we aim to provide.
We would like to look into your concern and assist you further. Kindly share your order here or at support@igp.com so that our team can investigate the matter and provide an update at the earliest.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered flowers on same day as they…

I ordered flowers on same day as they promise on site but failed delivery so I claim for refund which is our right. But first they not answering i repeatedly message then suddenly got fraud message order delivered in just 15minutes which is just impossible
And from 4days i claim my refund but either they not answering or they refused to refund amount
So be ware from this fraud site
I sincerely request all not buy any order from these fraud and criminal mind people
Save your hard learning money
Need to file cyberpolice case on these fraud people so teach lesson to these fraud people

26 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Antwoord van IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Hi Karan, we sincerely apologize for the disappointment caused by your recent experience with us. We have shared an email with the proposed resolution and kindly request you to check the same at your convenience. Please feel free to get back to us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My daughter's birthday cake not…

My daughter's birthday cake not delivered and their customer care is saying bits delivered and there is no one to resolver the issue ta their end, every Hong through what's app char. Such a ridículos thing. Not expected at all. They are not easy to say anything about refund.

28 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Antwoord van IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Hi Shreyanshi, we sincerely apologize for the disappointment caused by your recent experience with us. We have shared an email with the proposed resolution and kindly request you to check the same at your convenience. Please feel free to get back to us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointed with this order

Very disappointed with this order, received broken cake and no resolution given by the team and waste of money. Recommend not to buy any cakes from IGP

28 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Antwoord van IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Hi Suma, we sincerely apologize for the disappointment caused by your recent experience with us. We have shared an email with the proposed resolution and kindly request you to check the same at your convenience. Please feel free to get back to us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order not delivered and no refund

Placed an ordered for a Father's day gift to be delivered on February 21st. The order was never delivered but marked as delivered by the company. After complaining, they promised to deliver the order the next day, but still did not deliver. I have requested for a full refund, and they offered to refund in their IGP wallet. I have asked for refund for full refund to my original payment method and they stopped responding to my requests. So, basically they did not fulfill my order and stole my money.

21 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Antwoord van IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Hi Sanjeev, we sincerely apologize for the disappointment caused by your recent experience with us. Our chat team have shared the refund details and kindly request you to check the same at your convenience. Please feel free to get back to us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible customer service the flowers…

Terrible customer service the flowers were a day late and old !

21 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Antwoord van IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Hi Cline, we sincerely apologize for your recent experience. It was never our intention to disappoint you in any way. Please share your order details here or write to us at support@igp.com, and we will investigate the issue and assist you further at the earliest.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

"I was very disappointed with the…

"I was very disappointed with the quality of cakes I received.I ordered two for Father's Day,but unfortunately,neither was edible.It was a poor experience and waste of $25.I cannot recommend this business to others."

22 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Antwoord van IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Hi thete, we sincerely apologize for your recent experience. It was never our intention to disappoint you in any way. Please share your order details here or write to us at support@igp.com, and we will investigate the issue and assist you further at the earliest.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order delayed and no refund O#18530311

My order was delayed and when I asked for refund and they said I am late because complaint window is closed for my order. They never notified me if there was any issue with the order. I wish I read the reviews before I used this website. I think indian sites never be improved.

21 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Antwoord van IGP.com - India's Largest Online Gifting Store

Hi Sumi, we sincerely apologize for your recent experience. It was never our intention to disappoint you in any way. Please share your order details here or write to us at support@igp.com, and we will investigate the issue and assist you further at the earliest.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer