intuECO Ltd Reviews 

163
•
TrustScore 4 uit 5

4,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Thank you to all the team! Just really pleased with the overall timing and integration into the house setting, Quality of materials excellent. The insulation insulation boarding was not quite as agree... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The team at intuECO have been incredible. Every member of the team has been friendly and respected my home. I have been delighted with the service I have received.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The communication from IntuECO was exceptional. All of the skilled people who came to my home were polite, professional and did everything they could to solve problems. They had to work hard to resolv... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My mums house is a shambles after these cowboys finsihed working. they uses silicone sealant to put skirting boards on different to the ones that were removed so they stick out. the walls have been b... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Aannemer voor isolatie
  2. ook in
  3. Ketel- en verwarmingsdienst

Geschreven door het bedrijf

The team at intuECO have been working in ECO/CERT for over 16 years, meaning we have extensive experience in helping thousands of customers access energy efficiency grants, from loft insulation to full central heating systems. ​ Since ECO4 was launched in July 2022, we're proud to have helped out over 8000 households upgrade their heating and insulation in their properties. We pride ourselves at always putting our customers at the forefront of what we do, ensuring customer satisfaction each and every time. We are a Trustmark registered installation company, where you will be issued with a Trustmark certificate and Qualitymark insurance backed guarantee upon completion.


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

163 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 30% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,1

Alle reviews

(163)

32 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Call back for ceiling repair

Expecting a call back from a guy called Mark. Still not made contact regarding the half finished repair work on my home. I would have thought it would be a matter of urgency for the company due to the state it has been left in. Please make contact ASAP. Im really dissapointed and upset on how the company has managed this process. Broken promises, lets hope you deliver.

11 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo intuECO Ltd

Antwoord van intuECO Ltd

This review has been posted by a former associate of ours. We have been attempting to resolve this matter for months now but unfortunately this has not been possible. Needless to say however, we fully dispute the contents of this post and the lies that have been included. We have instigated a criminal investigation in to the matter and for this reason we are not able to comment further into a live investigation at this time whilst the authorities look in to it. We will release the true version of events subject to data protection and privacy rules when we are able. Thanks.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing customer service

Amazing customer service, installers were really nice and polite, was informed of all the work taking place at my property by the booking team. Just want to say thank you for the hard work and politeness

9 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They have zero tolerance with people…

They have zero tolerance with people who are not clever with technology.
I still have leaking radiator and this work has been going on since September and is still not completed properly. Now time for further action. Have been trying to contact the complaint department wher no one answers. Dreadful company communications.

17 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo intuECO Ltd

Antwoord van intuECO Ltd

Hi,

Thank you for taking the time to share your feedback. I’m truly sorry to hear about your experience and we apologise for the frustration this has caused.

We have replaced the HIVE several times and shown that this was working before we left the property each time.

Regarding the leaking radiator, we spoke to you on 17th November and offered you some dates for us to come out unfortunately you did not want to arrange any other date with us so we were unable to address the problem.

Lauren,
Intueco LTD

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Poor after sales customer service

All went well with the install, however, 4 & a half months after the install of the bathroom extractor fans, one stopped working. Phoned to report the issue & was told either they or the electrician would contact me. After over 2 weeks nobody had been in touch so called again & was told they would get back to me. On this occasion they did but advised me that it was up to me to sort & pay for the issue as they do not send anyone out for repairs after 3 months. Very poor after sales service!

5 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

We would like to take this opportunity…

We would like to take this opportunity to rate IntuEco from Leon calling at the house to say we were eligible, to the loft installation, trickle vents, extraction fans and new boiler installations. Everyone was very pleasant, but we did have a issue with the loft installers in our extension. The installer didn't want to climb through although many other work people we have had done, they did. We sought advice from Wayne, who called to see us, one Sunday evening. And after Wayne's visit, the installer came back and completed. Next was the ventilation and trickle vent installer. They were unaware we had brown windows and fitted white trickle vents, again a call to IntuEco and this time it was Jamie, who messaged installer and they came back and rectify them. Finally the boiler team we had a lot of uncertainty with this because of where they were going to put it due to our house having since the original boiler was fitted we had extended. We voiced our concerns again to Jamie, who requested that a team from UK Energy came to discuss with us the positions and new pipework. A team came late one evening and a plan was put in place. Unfortunately that team didn't come. So after discussion with new team, it all went ahead. And although the initial clean up downstairs was good, we did go into the loft and the boiler team had disconnected the pipes from the water tank, but they left the old pipework all over the new loft installation and some of the installation chucked all over the place and water was still in the tank. A few days later the flue had to be change into a new position. All in all, IntuEco, especially Jamie was very good and approachable, but we would have to say the sub contractors they use, need to understand the householders needs more. So our advise to householders is just keep asking questions and voice concerns.

20 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant firm

It was so easy to get everything sorted Owen Oxley was incredible he help my mum so much thanks so much for your wonderful service and support

15 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We are so Impressed with the excellent…

We are so Impressed with the excellent service we have received from IntuECO Ltd. From start to finish they have been excellent. Owen Oxley saw as he was passing our house we had a over 20 year Old Boiler. We never get sucked in by doorstep advice but Owen knew what he was talking about an sorted us from start to finish !! We certainly recommend this company especially Owen we are well impressed, we would have never thought we would be eligible for a free Boiler an having our loft re insulated! But thanks to Owen he sussed my husband having Asthma made us Eligible . We are so gratefull as we have had Excellent Service Brilliant new Combi Boiler new settings on our radiaters & loft insulation all FREE !!!

12 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Alan from intueco called at my house…

Alan from intueco called at my house and explained I could be eligible for boiler replacement due to medical condition. I couldn't believe it at first, but everything was above board so I went along with it. First day they removed the old loft insulation and replaced with new, they installed extractor fan in bathroom and trickle vents in all the windows. Day 2 Saqib and Rikki the gas engineers arrived, the replaced my old boiler and relocated it, put new thermostats on all rads. They worked from 9.15am and left at 10.30pm to make sure everything was done, they worked so hard and didn't leave any mess, I cannot thank them enough for what they did for me. Also thank you to intoEco.

26 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Replacement boiler and radiators

On behalf of my parents
Company arrived on time and started the works. Drained existing system and removed appliances. The layout of the house presented problems which they overcame. They worked full days and on one occasion stayed late to finish what they were doing. There were one or two issues that as a former tradesman were not finished correctly. The 22mm pipe from the cylinder was left 8 inches above floor level resulting in it having to be boxed in. I would like to make a special thanks to Lucy for her clear explanations of the system and what was going to be involved which persuaded me to accept the upgrade.

4 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Guy from INTUECO knocked on my door and…

Guy from INTUECO knocked on my door and explained I may be eligible for for some home improvements through a government scheme. I sent him on his way cos you don’t get nothing for free. I googled it and it seemed like it may to be legit. I called him up and we had a chat. A few photos and some information to send over and the next thing I know I have an assessor here, followed by roof insulation, followed by new extractor fans and finally a brand new combi boiler. I am still a little bit in shock to be honest. From The initials guy, Owen, that came to see me, the assessor and all the tradesmen have been absolutely brilliant. Took about 2 months from start to finish. If they knock on your door give it a change you never know what you might be entitled too!

7 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Shabz & team

What can I say just had Shabz and team from fast gas to install our new boiler and remove the old back boiler
They where here doing nonstop work cleaning up after themselves every step of the way and worked late so we wouldn’t be left without hot water these guys deserve a medal they went above and beyond from the minute they turned up to going home

7 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recommend this company.

Thank you to all the teams at intuECO Ltd for providing me with a new boiler and thermostats, loft insulation and extractor fan. I didn't think that I would qualify for help but thanks to Lucy my application was successful. Everything happened very quickly. Thanks too to Carl who was amazing. He kept me updated throughout the boiler installation process. His team were so nice, polite and professional. All the work was carried out to my satisfaction and I would recommend intuECO Ltd in the future.

3 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Was sceptical at first as we had been…

Was sceptical at first as we had been offered this government scheme through Wantak and it never materialised. But we had new boiler, extraction fans and loft insultation through this firm and wow their service was first class, workmen were brilliant, efficient and very genuine nice people. Absolutely fantastic service.

29 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Professional Job

Had a new boiler fitted through Intueco , was sceptical at first (don't get anything for free and all that !!!) However all the tradesman were top notch and treated our home with such respect and the quality of finish and care was outstanding. Thankyou and best of all we didn't pay a penny - Thanks everyone involved

1 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo intuECO Ltd

Antwoord van intuECO Ltd

Hi Wayne! Thank you so much for taking the time to review the service you have received from Intueco. I will pass on your thanks to all involved and don't forget to recommend us to any friends and family.

Intueco LTD

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst Company I have dealt with. AVOID

Avoid these charlatans. Once you have agreed for them to do the work they do not respond to complaints, maybe other than a follow up from a receptionist. This is a fair and accurate review.

24 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo intuECO Ltd

Antwoord van intuECO Ltd

Hi, thank you for your review. We are extremely sorry to hear that you have had issues that have not been resolved yet. Please could you email hello@intueco.co.uk with the details of your issue's and we will get this escalated.

Intueco LTD

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wonderful job

Wonderful job, heating installed in two days. Very polite engineer’s.

16 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo intuECO Ltd

Antwoord van intuECO Ltd

Hi! Thank you for taking the time to write your review. We thoroughly appreciate your positive words and will pass on to all involved in your project. Thank you again.

Intueco LTD

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer