Joyofsweets Reviews 

346
•
TrustScore 2 uit 5

1,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Victim of own success. Instead of expanding, operating on multiple platforms, and creating social media content, rearranging your warehouse, focus on your customers. Without customers you have n... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered on July 8th, paid for delivery within 3-5 days and order still not arrived. Emailed regularly and only received one email saying they’d send out a replacement. But that’s never arrived. Si... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Still awaiting delivery. Now fulfilled Nearly a week since placing the order. (2-3 days picking) Royal Mail delivered 4 days after collecting from supplier. Goods arrived as ordered and look wonde... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have tried to contact this company I know they are still taking orders. I would advise people to give them a wide berth. I cannot access a telephone number. Continue to email them with no succes... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Snoepwinkel
  2. ook in
  3. Banketbakkersgroothandel

Geschreven door het bedrijf

Joyofsweets.com is your go-to online sweet shop, offering a nostalgic selection of Pick n Mix sweets starting from just £1 per 100g. Since our launch in 2021, we’ve become a UK leader in custom Pick n Mix, delighting customers with the sweet tastes of their childhood. With over 500 varieties to choose from, we’re one of the largest suppliers of fizzy, jelly, sour, chocolate, Halal, Vegan and retro sweets—bringing joy to every sweet tooth! 🍬✨


Contactgegevens

1,9

Slecht

TrustScore 2 uit 5

346 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 46% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,9

Alle reviews

(346)

112 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Appalling customer service - don't buy!!

The customer service from this company is appalling!!

I had to cancel my order immediately after placing it as their anticipated delivery date was too late for my function however I had huge difficulty in obtaining a refund, it took days for them to agree to do this, accusing me of lying about when I made contact to cancel the order, I had to provide the evidence, and wouldn't address the actual matter of refunding me, more interested in arguing than resolving my request.

Don't buy from this company!!

17 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Joyofsweets

Antwoord van Joyofsweets

Thank you for your review. We would like to clarify the details of this order, as our email records do not match the claims made here.

Your cancellation request was received on June 17th, and a full refund was processed and confirmed on June 18th. Furthermore, we never requested evidence to issue this refund, nor did we make any accusations against you.

We processed your request quickly and efficiently, and we are sorry for any misunderstanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

After having my order delayed and…

After having my order delayed and having to keep chasing them, my order was finally delivered but an item was missing. I contacted them through their website a couple of times but no response, I have even emailed them but still no response. Avoid at all costs

23 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

sweets very good comms not so.

no comms. no notifications of reciept dont even know if they had my order until id left a bad review ?? iv now changed the original review because they have messaged me even tho it was demanding me to take down the bad review. i still havnt received any emails and they havnt received mine 🤔 they did get the order correct and all is good. it would be a five star review if it wasnt for the odering process which still wont work for me but they said im the only one with this problem 🤷🤷 the sweets r great and the delivery is good. just dont think i need to leave a bad review for someone to message me back 🤔🤔

8 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Joyofsweets

Antwoord van Joyofsweets

Notification of order was emailed 10/06 to the email address provided at checkout out.

Customer hasn't reported any order questions via email, as they are instructed to do, by our Meta automated message service.

5 working day dispatch policy in place (2 years), you should know all of this Nick, seeing as you a repeat customer!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Not all options included

Received order although it didn't contain large foamy bananas or Irn Bru bonbons - my chosen pick and mix did not exceed the 10 option limit either. Apart from that no further issues...

13 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Not yet received

Due to delivery problems experienced by the supplier, I have not received the product. But to be fair I have given a review of 4 stars, as they have kept me fully informed throughout the process. In my experience not many companies do this.

9 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I made an order on the 28/03 got sent a…

I made an order on the 28/03 got sent a tracking label in the 30/03 since then it has only said with sender. Contacted company by social media and email many times got one email back end of April/start of May saying if the parcel hadn’t arrived by the following Monday I would get a replacement order. Since then I have contacted the company numerous times by email and all social media platforms asking for either a replacement order or a refund and had no response from the company at all! Told delivery would be a couple of days and over 2 months later I still don’t have my order. Poor communication.

28 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Quite a few items missing from my order and no resolution offered

I placed an order for 31 items. The delivery box contained only 25 items. The company owe me £6 for the missing items and have yet to offer a refund or arrange to deliver the rest of the sweets. I would not recommend using this company if you expect to receive what you have paid for.

Update - it is now 13 days since they took the money for items they didn’t deliver or even intend to deliver.
I wasn’t ever informed that I wouldn’t get some of the items or that a refund would be issued. How long does a refund take? If they do this to everyone they must be earning some amount of interest on all the customer money they are delaying refunding. How many more days or weeks until I get my refund?

Another update - when Joy of Sweets eventually issued a refund it was the incorrect amount, £1 short of what it should be.
In reply to their reply I had ordered 3x100g bags of sherbet pips. I received one pouch with no weight marked on at all which is why I thought there were six missing items from my order.
The four missing items were £1 each and the refund issued is for £3.

It is now 21 days since this company took money for items they weren’t going to supply and I still haven’t got any refund. They said they would refund me for the items that they didn’t supply but it is taking them more than three weeks to do this. Totally unacceptable.

Not resolved when the customer still has not received their refund after three weeks.

13 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Joyofsweets

Antwoord van Joyofsweets

£4 refund issued 15/05 to the customers PayPal account.

Matter resolved.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Genuinely awful customer service

Genuinely awful customer service. This business is a scam. Order never showed, all my emails have been ignored, no refund given. Had to dispute with my bank as it’s been 6 weeks now with no response. Don’t order from here.

7 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Joyofsweets

Antwoord van Joyofsweets

We're very sorry to hear your order has still to arrive. Please accept our apologies for the inconvenience caused.

I can confirm a full refund was issued for your order, on the back of a refund request email we received from yourself.

Thank you
Jennifer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Failed to deliver

Placed my order for several different sweets on 27th March for my grand kids for Easter. They failed to arrive. Found out that Easter week they had gone on holiday for 2 weeks. No mention of this on their website. Have emailed them every week since they have been back chasing my order, either through their website or directly. Sometimes twice a week. Get given excuse after excuse and still no sign of my order. Absolutely disgraceful customer service, sometimes email ignored completely. Avoid them at all cost, plenty of other traders that I'm sure treat their customers better.

A reply was posted today (8/5/26) on here saying my order was delivered on 5/3/26. I didn't place my order until 27/3/26. I never did get my order but did get a refund last week.

27 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Joyofsweets

Antwoord van Joyofsweets

Hello Paul,

I can can confirm your order was delivered 5th March 2026 via our courier partner Yodel.

Edit: Based on the order number you have provided 20261 the order was delivered in the time frame above.

Thank you
Jennifer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It’s a scam

ITS A SCAM OUTFIT!!! If I could give zero stars I would. I wish I’d read the reviews before wasting my money. Ordered a pick and mix for my son’s birthday in March. Never received them. I’ve emailed them, and used their contact form multiple times, no response. They had the cheek to email me asking me to review their products! I replied that I never got them. No response.

15 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Exceptional customer service

I cannot fault this company at all. Placed a last minute order for my daughter’s 13th birthday party. They could not have been more helpful! Posted in 24 hours & everything was there as ordered. Exceptional customer service throughout & communication was spot on as well. Highly recommended & would definitely use again! Thank you so much

23 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Joyofsweets

Antwoord van Joyofsweets

Hello Linda,

Thank you for an amazing review and an amazing order.

We do hope you enjoyed your sweet treats ☺️

Thank you
Jennifer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DREADFUL

I am not one to complain or leave a review but … Literally the worst company I’ve ever ordered from.
Order took 5 weeks to arrive, multiple methods of communication were tried. Eventually got a reply asking if I want a replacement or a refund.

I was very specific and said that if any of the sweets I ordered were out of stock then I would like a refund.

I got no response to this but a replacement order was sent out … with many missing sweets despite my request.

Extremely disappointed and would urge everyone to look elsewhere! Why order from a company with so many awful reviews? They need to stop taking orders while they sort out these reoccurring issues

4 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered goods on 19/3 NOT RECEIVED

Jennifer in response to your reply, I haven’t received any goods. Yodel tracking shows goods still with sender. As does the SHOP app. I have photo proof of this via their website which I will send to you via your email. Still not a happy customer - no product OR refund !

Ordered goods on 19/3
Label created on 24/3
Still waiting for goods
I have messaged them and noted they were closed for Easter so waited until after the holidays. Eventually got a reply from David Milne (director) apologising and offering a replacement or refund. I thought great! replied to this email, asking for a refund and now not heard anything again despite further emails. Absolutely shocking! Do not use this company !

20 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Joyofsweets

Antwoord van Joyofsweets

Hello Andie,

Thank you for your review.

After looking into your order, it does appear your order was delivered 27th March 2026, via our courier partner Yodel.

Please refer to your tracking for delivery confirmation.

Thank you
Jennifer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible customer service

I ordered a 10kg bag of sweets, multiple weeks had gone by without the order even being shipped to the courier, i contacted joy
of sweets through tiktok shop two times, both times they didn’t even support and all they said was “your parcel was shipped”, which it hadn’t been. Almost a month had then gone by so i tried contacting them again, however this time they didn’t even respond to my message and just cancelled the order without any notice.

14 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Joyofsweets

Antwoord van Joyofsweets

Hello Alfie,

Thank you for your review.

Unfortunately the order number you have supplied does not match any order within our system.

If you can please contact us, so we can investigate further.

Thank you
Jennifer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sweets never dispatched

Sweets never dispatched, no answer to emails. I ended up leaving a Facebook message and they finally replied, after a discussion I got a full refund. They did expect me to wait until almost a month had passed to see if it turned up, once I said it was food and wouldn't accept it after that length of time I was offered a refund.
It's a shame as I've used them before, but after this I (and my family ) will never use them again.

And in reply to your reply, it was never attempted to be delivered, don't try putting your incompetence back in the customer!

13 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Joyofsweets

Antwoord van Joyofsweets

Hello Paul,

Once the issue had been raised with us via Facebook, you requested a full refund, of which was issued the same day.

Unfortunately the order was returned to us as failed delivery on 3 occasions.

Thank you
Jennifer

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer