Dit bedrijf is niet eens 1 ster waardig. Een maand geleden een bestelling geplaatst, netjes gewacht. Rekening gehouden dat het rond de feestdagen wat langer kan duren. Maar na een maand no... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Inmiddels naar ongeveer half jaar geheel Pannenset Type Royalty line Pannenset 14 delig koper marmer coating naar de stort gebracht. Tig aantal keren geprobeerd contact te krijgen, noppend!!!!!!... Toon meer
Pannen van Royalty Line, binnenkant bodem laat los...helemaal zwarte koek!! Komt dus in je eten....OPLICHTERS zijn het, totaal geen reactie terug vanuit Kook Factor, telefonisch niet bereikbaar, geen... Toon meer
Het moet mijn toch van het hart. Ik bestel best wel veel, dat komt door het veel werken van mijn vrouw en ik, dus weinig tijd voor boodschappen. We waren an en nieuwe pannen toe,dus wij zagen en mooi... Toon meer
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Dit bedrijf is niet eens 1 ster…
Dit bedrijf is niet eens 1 ster waardig.
Een maand geleden een bestelling geplaatst, netjes gewacht.
Rekening gehouden dat het rond de feestdagen wat langer kan duren.
Maar na een maand nog niks geleverd, contact opnemen is niet mogelijk.
Dus hierbij de waarschuwing: bestel hier niet.
Hoe kan deze website nog online zijn?
Update: na herhaaldelijk e-mails & het formulier ingevuld te hebben. Heb ik mijn aankoopbedrag retour ontvangen. 👍🏻
Maar geen uitleg/reactie waarom ik mijn bestelling überhaupt niet ontvangen heb.
Pannen besteld en betaald
Pannen besteld en betaald, daarna geen enkele reactie meer gekregen, nergens een telefoonnummer te vinden, alleen een mailadres.
Mooie lage prijzen
Onlangs een bestelling geplaatst. Prima kwaliteit en service. Mooie lage prijzen. Geen klachten of bijzonderheden.
Zoals de velen hier aangeven
Zoals de velen hier aangeven. Bodemlaag laat heel snel los. Als je hierover contact met ze wil opzoeken, verwacht dan geen reactie. Dat krijg je gewoon niet. Eenmalig en nooit meer.
Tot op heden geen geld terug mogen…
Tot op heden nog geen geld terug.
Vervolgens geen reactie mogen ontvangen nadat het product twee weken geleden al retour was ontvangen.
Heb nogmaals vriendelijk verzocht of ze mij het aankoopbedrag zsm willen terug betalen.
Daarnaast was de omschrijving van het product niet voldoende waardoor ik het retour heb gestuurd.
De aankoop was op 3 januari.
Product was 18 januari retour ontvangen.
25 januari mail verstuurd, geen reactie ontvangen.
Tot op heden het aankoopbedrag nog niet ontvangen.
Kookplaat beschadigd door hun…
Kookplaat beschadigd door hun fantastische pannen.
Komt vocht tussen de onderkant.
Overigens van 3 pannen hele laag na 1 maand weg.
Totaal geen reactie, niet te pakken te krijgen.
Beste mensen
Beste mensen, waarschuwing koop hier alstublieft niets. Helaas is dit dus een van de slechte bedrijven online. Het ziet er allemaal mooi uit maar service, garantie en communicatie kent dit bedrijf niet. Een bedrijf wat niet te bereiken is zou in onze ogen online gesloten mogen worden.
KOOP HIER NIET!
KOOP HIER NIET! Slechte pannenset ontvangen en ik wil het retourneren. Al 3 weken onbereikbaar. OPLICHTERS!!!!!!!!!!!
Pannen van Royalty Line
Pannen van Royalty Line, binnenkant bodem laat los...helemaal zwarte koek!! Komt dus in je eten....OPLICHTERS zijn het, totaal geen reactie terug vanuit Kook Factor, telefonisch niet bereikbaar, geen geld retour!!! Begrijp niet dat dit bedrijf nog iets mag verkopen!!!!! Sommige mensen werken hier hard voor Kook Factor!!!!!!!
Inductiepan ongeschikt
Inductiepan werkt niet op inductieplaat. Klantenservice reageert niet, pan geretourneerd dus tweemaal verzendkosten. Nog steeds geen reactie van klantenservice of geld terug. Oplichters!!
Pannenset besteld ook gekregen maar had…
Pannenset besteld ook gekregen maar had contact gezocht om de bestelling af te bestellen wilde hem toch niet .maar geen reactie gekregen wil hem nu retour sturen maar voor de retour melding ook geen reactie gekregen.geen goed bedrijf niet klantvriendelijk geeft nooit reactie dus niks kopen daar
Waardeloos bedrijf
Waardeloos bedrijf , pannenset gekocht, nooit geleverd en geld ook niet terug . Ben al een hele week bezig om contact te krijgen lukt ook niet !!!
Weet iemand of ze een vestiging hebben ergens?
Heb 2 pannen met deksels besteld
Heb 2 pannen met deksels besteld, 2 lage schalen ontvangen. Gelukkig via Bol. Ik stuur dat terug. Nooit meer deze pannen bestellen.
Oplichters, bestel hier NIET.
Hier pannen besteld die binnen no time kapot waren. Ondertussen probeer ik ze al een maand lang te bereiken maar ik krijg maar geen reactie. Weggegooid geld en een gevaar voor de gezondheid, de hele binnenkant van de pannen heeft losgelaten waardoor er waarschijnlijk vanalles in het eten heeft gezeten. Koop hier niet, het zijn gewoon oplichters, het feit dat ze geen telefoonnummer hebben zegt al voldoende.
Het moet mijn toch van het hart
Het moet mijn toch van het hart. Ik bestel best wel veel, dat komt door het veel werken van mijn vrouw en ik, dus weinig tijd voor boodschappen. We waren an en nieuwe pannen toe,dus wij zagen en mooi pannenset bij Kookfactor, ik bestellen maar heb te verkeerde postcode ingevuld, dus ik maar wachten maar kreeg niets.Ik bellen waar mijn pannen blijven, had en raar gevoel, ik ben toch niet opgelicht. Ik heb kontakt met hun opgenomen, mijn telefoonnummer door gegeven.De zelfde dag wordt ik gebeld dat het door te verkeerde postcode fout ging. Het wordt mijn beloofd dat het te volgende dag persoonlijk gebracht wordt. Vijf uur stond die meneer met het pakje voor te deur.Ik kan deze bedrijf an iedereen aanraden, super super service dankjewel. Groetjes Ed en Conny
2 Pannen retour gestuurd en nooit mijn geld teruggekregen.
2 Pannen besteld, netjes ontvangen en omdat ik na het bestellen de kans kreeg om te emigreren heb ik de pannen ongeopent retour gezonden en deze is ook bij hen afgeleverd.
Klarna bleef dreigmails sturen dus heb uiteindelijk betaald.
Dus geld weg en geen pannen.
Meerdere berichten gestuurd maar er wordt niet eens gereageerd.
Pakje is 21 februari bij Kookfactor afgeleverd.
Snel ontvangen.
Snel ontvangen.
Gebruik het al een langere tijd en dagelijks met veel plezier.
Zeker voor herhaling vatbaar.
KOOP HIER NIET!!
Geen communicatie vanuit de klantenservice.
Er wordt niet gereageerd op je email.
Retourneren kan alleen via je account. Als je die niet hebt dan moet je een email sturen naar de klantenservice, die vervolgens niet reageren!!!
Geen telefoonnummer op de website
Alleen via email bereikbaar, waar ze dus niet op reageren.
KOOP HIER NIET!!!!
KOOP DAAR NIKS
KOOP DAAR NIKS !
SLECHTER kan bijna niet. Geen contact mogelijk en verzenden of retourneren is bijna tot niet mogelijk.
Inmiddels naar ongeveer half jaar…
Inmiddels naar ongeveer half jaar geheel Pannenset Type Royalty line Pannenset 14 delig koper marmer coating naar de stort gebracht.
Tig aantal keren geprobeerd contact te krijgen, noppend!!!!!!!
Eerste klacht, onderzijde blijft zwarte soort koolstof afgeven, later ook binnenzijde pannen onverklaarbare troep af te geven
Verkoop adres blijkt gewoon woonhuis te zijn, op zich niets mis mee….. maar wel als je wel minimaal 20 maal geprobeerd hebt contact te krijgen.
Pure oplichterij
Dus mijn advies……..
KOOP DAAR NIETS!!!!!!!
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








