Montrose Glass Reviews 

967
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They were very efficient. We contacted them late having been let down by another company. The glazier arrived within 90 minutes and completed the work to make the property secure. The work was then co... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Couldn’t be happier with the service from Montrose Glass! From the very first call, the team was friendly, professional, and made the whole process stress-free. They replaced my glass panel and f... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We wanted a cat flap fitted into a glass french door before we went away holiday and it was a very tight turnaround. Montrose glass delivered a great service and it was fitted in time. Friendy but pr... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The glazier came and made a very good job of fitting new glass into my landing window. However, having told him that I needed my main bedroom window not to open to its maximum each time by itself, he... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Glasreparatieservice
  2. Slotenmaker
  3. Slotenmaker voor noodgevallen

Geschreven door het bedrijf

Montrose Glass was formed in 2012 with the specific aim to deliver a cost-effective, professional, high-quality glazing service. We are a family run business with a team who has more than 20 years’ experience in the glazing industry, so you can always speak to a glazing expert directly for instant quotations and free advice. Montrose Glass is fully accredited and work to British Standards (ISO 9001/ISO 45001). We are also accredited in the safe contractor scheme, so you can rest assured of quality control with all of our works and procedures. As a safe contractor, we only employ highly qualified, experienced, professional and trustworthy glaziers. All our own glazing vans are fully stocked with the most common types of single glazing glass that we can cut on site. This means we could fix your window in the first visit! We pride ourselves on carrying out all glass and glazing works to the highest standards and on our clear and concise communication with our customers.


Contactgegevens

4,7

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

967 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,7

Alle reviews

(967)

208 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Shockingly expensive for the work that…

Shockingly expensive for the work that was carried out

7 april 2026
Logo Montrose Glass

Antwoord van Montrose Glass

Thank you for taking the time to leave us a review and we are sorry that you are unhappy with the fees that were agreed in advance to us undertaking this work.

I've reviewed the phone recording and can confirm our charges were exactly as discussed and agreed with yourself. You confirmed you were happy with our quote and asked us to proceed and to attend as soon as possible, which we did.

Our customers are under no obligation to accept our quotes, and we ensure all our work is carried out to the highest professional standards and is covered by our industry leading works and parts warranty.

Should you wish to discuss this further, please contact our office on 0800 888 6123.

Kind regards,

Jackie
Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast and efficient

Fast and efficient, cheers guys

28 april 2026
Logo Montrose Glass

Antwoord van Montrose Glass

Thank you for taking the time to leave such a positive review.

We pride ourselves on the high level of customer service that we are able to provide.

Thanks again.

Jackie
Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

All great thanks

All great thanks

20 april 2026
Logo Montrose Glass

Antwoord van Montrose Glass

Thank you for taking the time to leave your feedback we really do appreciate it.

Thanks again

Jackie
Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Replacing a patio door

Good customer service- Jamie answered the initial call and secured a good price for me that match local competitors. The glazier was skilled, professional and friendly.
Thank you

24 april 2026
Logo Montrose Glass

Antwoord van Montrose Glass

Thank you so much for leaving such a great review.

We really do appreciate hearing from customers that are happy with the high level of service we are able to offer.

It was a pleasure to be able to help on this occasion and we would be more than happy to help again when needed in the future.

Thanks again.

Jackie
Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The response was very quick

The response was very quick, they made the window safe after my break-in. They were quick to measure up and fitted my new window within days. The guy who came out was very pleasant and I'll definitely be recommending this company again. Thank you

13 april 2026
Logo Montrose Glass

Antwoord van Montrose Glass

Thank you for taking the time to leave such a great review.

So glad to hear that we was able to help on this occasion.

Such a panic when these things happen, we aim to assist and make the process as simple and as stress free as we can.

Thanks again for using Montrose Glass and we will be happy to help if needed again in the future.

Jackie
Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Communication was prompt and clear

Communication was prompt and clear. Cat flap was fitted neatly and efficiently, at the time specified. Very happy with the service and would be happy to use again!

21 april 2026
Logo Montrose Glass

Antwoord van Montrose Glass

Thank you for taking the time to leave such a highly rated review.

We pride ourselves on our efficient service and it is so nice to hear that you would use again if and when required.

Thanks again.

Jackie
Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very speedy and left the room very tidy

Very speedy explained what he was going to do to exchange hinges on the window .He left the room very clean after wards thank you

14 april 2026
Logo Montrose Glass

Antwoord van Montrose Glass

Thank you for taking the time to leave a positive review.

It’s always a pleasure to hear when customers are happy with the final outcome of our works.

Jackie
Customer Care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute rip off, never use.

Absolute rip off, Would recommend no one use this company. Had my building broken into had to get emergency board fitted to the window, and obviously then needed replacement glass, which came about two weeks later. Given that the window was effectively a transom widow with no opening (300x1400mm) total cost for this £525.00.Disgracful!! Seriously would not recommend this company or if you do make sure you get everything in writing first. I feel they took advantage of the situation I was in, needing to secure my building and loaded up the costs.

1 april 2026
Logo Montrose Glass

Antwoord van Montrose Glass

We are sorry that you have left us a one star review.

We have reviewed your comments and the works carried out.

We believe we provided a very professional service in response to your needs. We fully advised you of our exact costs and you confirmed that you were happy for us to assist you on that basis.

We attended your premises and secured the property providing you with peace of mind following the terrible break in you experienced. We then had the replacement glass manufactured and fitted within our promised time frame.

We ensure all our work is carried out to the highest professional standards and unlike many companies fully guarantee or work. All our prices are fully transparent and provided before any work is undertaken.

Should you wish to discuss this further please contact our office on 0800 888 6123.

Jackie
Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service at very competitive…

Excellent service at very competitive pricing. Clarke who measured and fitted the window was outstanding

15 april 2026
Logo Montrose Glass

Antwoord van Montrose Glass

Thank you so much for leaving such a great review.

We really do appreciate hearing from customers that are happy with the high level of service we are able to offer.

It was a pleasure to be able to help on this occasion and we would be more than happy to help again when needed in the future.

Thanks again.

Jackie
Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Emergency Glass Replacement

From start to finish the customer service was excellent. They responded on the day I telephoned them and the new double glazed unit was made and fitted within 3 days. I was kept informed at all stages and dealt with courtesy and understanding....a rarity these days.

30 maart 2026
Logo Montrose Glass

Antwoord van Montrose Glass

Thank you so much for leaving such a great review.

We really do appreciate hearing from customers that are happy with the high level of service we are able to offer.

It was a pleasure to be able to help on this occasion and we would be more than happy to help again when needed in the future.

Thanks again.

Jackie
Customer Care

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The man was very good fixed the patio…

The man was very good fixed the patio doors and gave us some practical advice

14 april 2026
Logo Montrose Glass

Antwoord van Montrose Glass

Thank you for taking the time to leave a positive review.

It’s always a pleasure to hear when customers are happy with the final outcome of our works.

Jackie
Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Shaun was excellent

14 april 2026
Logo Montrose Glass

Antwoord van Montrose Glass

Thank you for taking the time to leave such a positive review.

We pride ourselves on the high level of customer service that we are able to provide.

Thanks again.

Jackie
Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very professional and very quick clean…

Very professional and very quick clean and tidy

14 april 2026
Logo Montrose Glass

Antwoord van Montrose Glass

Thank you for taking the time to leave a positive review.

It’s always a pleasure to hear when customers are happy with the final outcome of our works.

Jackie
Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Great service. The cats are very happy with there catflap 🥰

20 maart 2026
Logo Montrose Glass

Antwoord van Montrose Glass

Thank you for taking the time to leave a positive review.

It’s always a pleasure to hear when customers and especially their cats are happy with the final outcome of our work.

Jackie
Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent

Excellent, efficient and very well priced. Would definitely use them again.

1 april 2026
Logo Montrose Glass

Antwoord van Montrose Glass

Thank you for taking the time to leave such a highly rated review.

We pride ourselves on our efficient service and it is so nice to hear that you would use again if and when required.

Thanks again.

Jackie
Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company, great experience

Really helpful from the first call. We are a contractor and not the resident of where the glass needed replacing. A team went out the same day as the call which was a Friday and the job was fully complete by the Monday when they gave us a timeline of a week. Really professional all the way through. Easy to work with. We will definitely use them again if we need them.

1 april 2026
Logo Montrose Glass

Antwoord van Montrose Glass

Thank you so much for leaving such a great review.

We really do appreciate hearing from customers that are happy with the high level of service we are able to offer and would recommend us to others.

It was a pleasure to be able to help on this occasion and we would be more than happy to help again when needed in the future.

Thanks again.

Maggie
Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

On time, fair price, great job!

On time, fair price, quality job, very clean and tidy, helped clear up broken glass around the area, lovely people!

2 april 2026
Logo Montrose Glass

Antwoord van Montrose Glass

Thank you for taking the time to leave a positive review.

It’s always a pleasure to hear when customers are happy with the final outcome of our works.

Maggie
Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good service and very nice and…

Very good service and very nice and polite young man who carried out the work.

1 april 2026
Logo Montrose Glass

Antwoord van Montrose Glass

Thank you for taking the time to leave such a highly rated review.

We pride ourselves on our efficient service and we would be more than happy to help again when needed in the future.

Thanks again.

Maggie
Customer Care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I am 90 years old with cancer and…

I am 90 years old with cancer and angina my wife is 89 with Alzheimer’s she tried to close window with handle in wrong position window came out of track and would not close your chap came for 17 minutes and closed it my problem is being charged 51% of a months pension for the work why can’t you not assess the customer and distress they are in and charge accordingly on a sliding scale I find this disgusting

28 maart 2026
Logo Montrose Glass

Antwoord van Montrose Glass

We’re very sorry to hear about your experience and understand this was a distressing situation for you both.

A quotation was provided prior to attendance, and a discount was applied in line with the time taken to complete the work. Our pricing reflects the call-out, time, and expertise involved, and we always aim to be fair.

We appreciate your feedback and will take it into consideration.

Please feel free to contact us on 0800 888 6123 if you would like to discuss this further.

Jackie
Customer Care

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer