Not On The High Street Reviews 

5.447
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Having used not on the high street a lot,living in rural Wales, it is my first platform choice for gifts.I found exactly what I wanted,even engraved,gift wrapped,and special delivery. During the purch... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I specifically ordered a present for my friend at a much higher cost from this website as it was advertised as arriving on the 3rd October which was the date required. The order was placed on the 28th... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I downloaded the NOTHS app & ordered 2 items from Marquis & Dawe. I entered my credit card details & all seemed fine. I hadn't received any order confirmation or delivery details but the payment went... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Firstly, I hate writing bad reviews for businesses but it is not right to leave your customers waiting for nearly 2 weeks to reply back to a query. I ordered the christening book, the book was lovely... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Cadeauwinkel
  2. ook in
  3. Babywinkel
  4. Sieradenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Our purpose is to connect the best small creative businesses with the world!


Contactgegevens

2,5

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

5K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 99% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,5

Alle reviews

(5.447)

278 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

False advertising on dates. Gift still hasn’t arrived 6 days after due.

I specifically ordered a present for my friend at a much higher cost from this website as it was advertised as arriving on the 3rd October which was the date required. The order was placed on the 28th September but was then not dispatched until the 3rd October and estimated to arrive by the 6th October. It is now the 10th October and the Royal Mail tracking service states that the parcel is still in transit. Absolutely rubbish. Don’t bother buying from these if you’re in a rush as advertised dates are false.

28 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Misleading description of the product and not quality.

Badly described Personalised Child's Wooden Art Box purchased from Little Foundry. Description stated that a personalised message could be added for an extra charge "on the reverse" which I took to mean the reverse of the lid as the child would see it when opening the box. But no, it was ON THE BOTTOM of the box and UPSIDE DOWN which makes no sense whatsoever as the child would not even see it. Not on the High Street refused my request for a replacement, amendment or refund. Too embarrassed to gift this box as the parents would think it stupid, so a complete waste of money. As it turns out, it was also expensive as in no way special.

9 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Not On The High Street

Antwoord van Not On The High Street

Hello there,

We're sorry you feel this way.

Thank you for taking the time to share your experience.

All the best,
Customer Service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Take money then ignore you

Firstly, I hate writing bad reviews for businesses but it is not right to leave your customers waiting for nearly 2 weeks to reply back to a query. I ordered the christening book, the book was lovely but the box I paid extra for came damaged. I sent a nice email and a picture and have been ignored. I understand things happen but to ignore your customers is extremely unprofessional and rude.

18 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Not On The High Street

Antwoord van Not On The High Street

Dear Nikki,

Thank you for taking the time to leave a review.

We're sorry to hear about the condition of the box.

Our customer service team are on hand to help. We've reached out to you via email to support you further.

All the best,
Customer Service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I wish I'd checked Trustpilot first

I wish I'd checked Trustpilot first. They tempt you in with a first order 10% discount and then, when you challenge them for not applying it, they tell you it wasn't available on this item. Has all the hallmarks of a scam to me. Yes the team reached out to me, as you say,but only to say that I wasn't eligible for the 10% discount. As I said, a scam.

24 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Not On The High Street

Antwoord van Not On The High Street

Thank you for taking the time to share your experience, Robert.

We can see that our team reached out to you, but we didn't receive a response. If there is anything more we can do to help, please contact info@notonthehighstreet.com

Best wishes,
Customer Service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointing Product, Poor Seller Support, and Unacceptable Marketplace Response

My experience purchasing a personalised bracelet through Not On The High Street has been extremely disappointing from start to finish.

The bracelet I received did not match the expectations set by the listing. The engraving was so faint that it was almost impossible to read unless viewed at exactly the right angle and in the right lighting. The product photographs showed engraving that appeared clear and visible, which was not reflective of the item I received. I also paid extra for inside engraving, only to find it was positioned in the opposite orientation to how it appeared in the listing photographs.

When I raised these concerns with the seller, I was met with dismissive and unhelpful responses rather than any genuine attempt to resolve the issues. It was only after mentioning Trading Standards that a refund or replacement was finally discussed.

I returned the bracelet for inspection, yet communication then virtually stopped. To make matters worse, Not On The High Street has been equally disappointing. Despite the item already being returned, they have informed me that they will not intervene until the 30th, meaning I am expected to wait a further 19 days after the return before they will even step in to assist with obtaining a refund.

It is completely unreasonable to expect customers to be out of pocket for such a lengthy period when the item has already been returned and the dispute is ongoing. The lack of urgency, accountability, and customer support from both the seller and Not On The High Street has been incredibly frustrating.

The seller has since stated: "We normally expect our customers to send a clear picture showing the fault, so that we can guarantee a refund within 24 hours of being returned. However, I'm afraid on this occasion the usual process wasn't followed, as we didn't receive any clear pictures, therefore this has affected the refund timeframe." This explanation is particularly frustrating because the primary issue was that the engraving was so faint it was barely visible, making it extremely difficult to capture clearly in photographs. At no point during my correspondence was I informed that the quality of photos provided would affect the refund timeline or delay the resolution of my complaint. Had this been communicated, I would have attempted to provide additional images. Instead, it feels as though new rules, conditions, and requirements are being introduced with each email in order to justify further delays. The process has become increasingly confusing and inconsistent, leaving me with little confidence in either the seller's handling of the matter or the support being provided through Not On The High Street.

What should have been a special gift for an 80th birthday became a stressful and time-consuming ordeal, leaving me without the present I had planned and still waiting for my money back.

Based on the poor quality of the product, the seller's handling of legitimate concerns, and Not On The High Street's unwillingness to assist in a timely manner, I would not recommend purchasing through this platform.

1 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Not On The High Street

Antwoord van Not On The High Street

Dear Michaela,

Thank you for leaving a review. We are sorry to hear about your negative experience, as this falls short of the standards we expect for our customers. Having looked into this, we can this has been resolved via our customer service team.

We appreciate you taking the time to share your feedback. Your input is invaluable to us, and we remain fully committed to delivering excellent service and continually improving.

Kind regards,
Customer Service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a customised gift that never…

Ordered a customised gift that never arrived. Customer service appalling, no gift and no refund
Don’t waste your time or money

4 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Not On The High Street

Antwoord van Not On The High Street

Dear Mairead,

Thank you for leaving a review, although we're sorry you've not had a smooth experience.

We would love the chance to look into this further for you. Please contact us via our request form in our help centre, and we'll do all that we can to help.

Best wishes,
Customer Service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SMITTEN GIFT Co - Birthday Card

Order a birthday card for my son from SMITTEN GIFT Co. ordered it in good time. Received an email confirmation that the card had been dispatched and delivery should be made by Saturday 12th Sep. No card has been received to date. Im seeing my son today for his birthday and now have to pop into a local card shop to buy an average card - more money to spend when things are tight being an old aged pensioner.

I contacted SMITTEN GIFT Co earlier in the week - asking them to chase with Royal Mail, they told me it was still in transit and delivery should be next day, that hasn’t happened. I’ve asked for a refund asap - i’ve heard nothing back from them!

DO NOT USE THIS PLATFORM - they are not reliable!!!

9 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Not On The High Street

Antwoord van Not On The High Street

Dear Kam,

Thank you for taking the time to leave a review. We're sorry to hear that you were let down for your son's birthday.

Our customer service team are on hand and ready to help. We'll reach out to you now via email. Please check your junk and spam mail.

Best wishes
Customer Service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Out of stock?

Ordered a wedding card on plenty of time for day.
Nearly two weeks later, the day before the wedding, we were informed that our order could not be fulfilled.
Very disappointed, very poor service.

3 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Not On The High Street

Antwoord van Not On The High Street

Dear Mike,

Thank you for your feedback. We're truly sorry to hear that you were let down for a special occasion.

We are committed to providing excellent service and will strive to do better.

All the best,
Customer Service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I bought a victorian design night dress…

I bought a victorian design night dress for £29.40. The delivery was prompt, but I was very disappointed with the quality.
The quality didn’t really reflect the item description on the website, the sleeves were miles too long for a one size garment.
But worst of all, I had to pay £6.95 just to return the item for a refund! If you shop with them, you have pay for the return your items, which means you’ve lost out!!!
I will never use Not on the High Street again!

2 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Not On The High Street

Antwoord van Not On The High Street

We're sorry you feel this way, Rita.

Thank you for taking the time to share your experience.

All the best,
Customer Service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

avoid

avoid. still waiting for order i put in in june its now september have emailed no reply their fast enough to take your money. so take your money somewhere eles

1 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Not On The High Street

Antwoord van Not On The High Street

Dear Anthony,

Thank you for getting in touch and leaving your review. We're genuinely sorry to hear that we let you down on this occasion.

Our team will reach out to you now via email to help you get this resolved.

Many thanks,
Customer Service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I don’t recommend Not On The High…

I don’t recommend Not On The High Street one bit!

I had an issue with my order where DHL left my parcel unattended in a public communal area rather than actually delivering it to me. There is photo evidence clearly showing this, yet DHL apparently recorded the parcel as having been signed for.

I asked for evidence of the signature, as neither I nor anyone at my address signed for the parcel. Unfortunately, the whole situation has just been dragged out and I’m still without my order or any resolution.

I haven’t even asked for a refund, I simply wanted to receive the item I ordered and paid for.

I completely understand that delivery issues can happen, but it’s how those issues are dealt with afterwards that matters. I’ve had to keep chasing for updates and, as a first-time customer, the whole experience has been incredibly disappointing.

Unfortunately, based on how this has been handled, I wouldn’t recommend buying from Not On The High Street and I certainly won’t be ordering from them again.

26 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Not On The High Street

Antwoord van Not On The High Street

Hello there,

Thank you for taking the time to leave a review. We're sorry to hear that this hasn't been resolved.

Our customer service team are on hand and ready to help. If you haven't already, please contact us via info@notonthehighstreet.com and we'll do all that we can for you.

Kind regards,
Customer Service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible experience - order cancelled and no communication

Terrible.
The item purchased was advertised as to be delivered within two days. On the expected day of delivery there was still no confirmation that the item had been dispatched and more worryingly that the order had been accepted by the seller and this despite payment having been taken. I tried to contact the seller with no response even after the statutory one working day delay and it was impossible to contact anyone from the umbrella organisation to get an update. After I submitted a formal complaint to cancel the order the day after it was due to have arrived I was informed that the seller could not fulfil the order and it had been cancelled. Very poor communication and poor consumer service. Will not use this website again.

17 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Not On The High Street

Antwoord van Not On The High Street

Dear Barb,

Thank you for sharing your experience, although we're sorry to hear that you were let down.

We value your feedback and are committed to providing excellent service, and we will strive to do better.

All the best,
Customer Service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dreadful

Dreadful
Can't contact the seller ( doodle boutique or some such) can't contact not on the high street unless I have an order number.
Can't order cards from above unless I register
I don't WANT to register
Why can't I check out as a guest?
I m off to the local card shop
And by the way it's 18/09/2026 in the UK

19 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Not On The High Street

Antwoord van Not On The High Street

Thank you for taking the time to share your experience.

We're sorry you feel this way, Louise. Please note that we do have the option to check out as a guest, and you can always contact our customer service team via info@notonthehighstreet.com

All the best,
Customer Service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Uniqueful Don’t Care About Customers

Really sad to see and experience just how badly NOTHS has fallen from a once great company with ethics and commitment to good customer service to basically a total shambles. I ordered a present from Uniqueful for my Mum in good time for her birthday today. Delivery was due on Friday. Didn’t happen so I chased the seller on Saturday explaining that I had to have the gift on Tuesday. No answer until Monday late evening saying a replacement had been sent. Well it hasn’t arrived and I’ve now had to go out and buy something else. Thanks a bunch NOTHS and Uniquelyawful! Dreadful way to treat customers. Now Uniquefool are refusing to refund the item which arrived too late to be given to the intended recipient-my Mum, on her 85th birthday, despite my explaining I had to have it on Tuesday or I would have to buy an alternative gift. Don’t order from Uniqueful and don’t order from NOTHS if you love your family and want a service you can rely on. Just awful from start to finish.

18 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Not On The High Street

Antwoord van Not On The High Street

Dear Tiger,

Thank you for leaving a review. We're very sorry to hear about your experience.

Please could you email us at info@notonthehighstreet.com and provide us with your order details allowing us to review if your enquiry was addressed appropriately or if there is anything else we can do.

Kind Regards,
Customer Service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor service

Poor service. Using small businesses and claiming to the public that they are a platform to help and support them to grow. They take 25% plus vat of every sale and postage. They now charge £18 a month, they take 3 weeks to pay you and they don’t help in a dispute.

17 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Not On The High Street

Antwoord van Not On The High Street

Dear Lex,

Thank you for taking the time to leave a review.

We’re sorry to hear that you feel this way.

We appreciate the time and effort you’ve invested in being part of our community. Supporting small businesses is, and always will be, at the heart of what we do.

If there is anything we can help with in the meantime, or if you have any further feedback, please let us know via email.

Best wishes
Customer Services

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Problematic purchase.

Having used not on the high street a lot,living in rural Wales, it is my first platform choice for gifts.I found exactly what I wanted,even engraved,gift wrapped,and special delivery. During the purchase I was hounded with pop ups,their generated password was not accepted,and the process did not flow. 3 attempts to buy my perfect gift.I appreciate online buying can be problematic,and allow us to buy as a guest for a faster transaction.

15 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Not On The High Street

Antwoord van Not On The High Street

Dear Martyn,

Thank you for taking the time to share your experience.

We are so grateful for your continued support and love for our thoughtful gifts and one-of-a-kind finds.

We're always looking for ways to improve, so we'll take a look into this further. If there is anything we can help with in the meantime, or if you have any further feedback, please always let us know via email - info@notonthehighstreet.com.

All the best,
Customer Service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My grandchild with individual needs…

My grandchild with individual needs chose a pair of earrings for his mums birthday. We waited a week with no earrings
When I emailed, I got a response it would be sorted. A day later no emails were getting through. Letting down a child buying a special gift is unforgivable. We've gone elsewhere & hoping they get here in time.furious
..

1 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Not On The High Street

Antwoord van Not On The High Street

Dear Lynne,

Thank you for getting in touch and leaving your review. We're genuinely sorry to hear that we let you and your grandchild down on this occasion.

Your feedback is incredibly valuable to us. Our team will be in touch with you via email to help you get this resolved.

Best wishes,
Customer Service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never use this service

I paid for 48 hour delivery
The item never arrived
My daughters birthday was ruined
Its been 2 weeks and the item never arrived. The tracking number shows its with the seller safely returned 6 days ago and they still won't apologise or even give me my money back

Never use this website

29 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Not On The High Street

Antwoord van Not On The High Street

Dear Claire,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We are very sorry to hear that your order hasn't arrived and your enquiry hasn't been resolved.

If you still need help, please send us an email confirming your delivery address to info@notonthehighstreet.com, including your order number, we can of course take a further look into this for you.


Kind Regards,
Customer Service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Refund acknowledged then ignored

I ordered a series of items from The Gents Lab. I then returned the majority of the items to a total of around £200. The Seller (The Gents Lab) acknowledged that the items were returned but then proceeded to completely ignore me and also NOTHS messages. NOTHS then told me that they would refund me directly but had to wait 14 days beforehand. After 14 days, i have contacted NOTHS repeatedly via email (their only way to contact) with all attempts ignored. The refund is still outstanding.

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Not On The High Street

Antwoord van Not On The High Street

Dear Graeme,

Thank you for leaving us feedback. We're sorry you've had this experience.

Having looked into this, we can see this has now been resolved via our customer service team.

Best wishes,
Customer Service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Go back to the high street.

Ordered two glass bowls from The Best Room on 9th July, marked as in stock, order accepted, payment taken, delivery date in a couple of days, perfect. Next day, told not in stock, leading to literally weeks of me begging for updates. The intended gifts never arrived in time for two important birthday celebrations. Customer service is feeble; just polite requests to the seller for updates. After a month of the seller stalling, I tried to cancel. The link on the order page just refers you back to contact the seller, who has yet to confirm the cancellation request. Customer service politely ask the seller if they would be kind enough to return my money over the next seven working days! The items have continued to be advertised throughout the whole period as available for delivery within 2-3 days - completely incorrect and totally misleading. It’s an utter shambles, still unresolved. It’s back to the high street for me from now on. (I just wish I’d read these reviews before ordering)
Edit: by ‘resolved’, noths mean that I have had a refund issued and should have the money back by 12th August, having paid out on 9th July. I’ve been given a goodwill voucher of £30. I still have to buy the two gifts need. This doesn’t address the flaws in the Noths model of acting as little more than a notice board, while sellers mess customers around.

7 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Not On The High Street

Antwoord van Not On The High Street

Dear Helen,

Thank you for leaving us feedback. We're sorry you've had this experience, especially as they were gifts intended for special occasions.

Having looked into this, we can see this has now been resolved via our customer service team.

Best wishes,
Customer Service

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer