New Payment Innovation Reviews 

92
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A customer of NPI for years Always find dealings very professional Great customer service Dealing with Ansh recently, and have found him so helpful Great at following up and excellent custome... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had signed up with NPI but then went with a different provider. Anshvir made me go back to NPI with his professional approach being extremely helpful and honest in the whole process and going abov... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had a tremendous day experience dealing with the tea. Incredible helpful, timely and efficient. Anshvir was my main point of contact and he went out of his way on several occasions to meet my needs.... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just renewed my contract with Anshvir Singh and I found the whole experience satisfying and hassle free. I would highly recommend dealing with him Paul Doyle The Thatch Ferns

Bedrijfsgegevens

  1. Betalingsdienst
  2. ook in
  3. Terminalpunt

Geschreven door het bedrijf

New Payment Innovation is a Guaranteed Irish merchant services provider, leading the industry in online and in-person payments, virtual payment solutions, and powerful electronic EPOS systems.


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

92 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 16% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(92)

27 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

New Customer

From the start of the process I was dealing with Filip Bunea and he explained it all so clearly. Within an hour had paperwork completed and after 4 working days I had card machine and all working well. Highly recommend Filip and this company.

6 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I don't recommend this company!!

I don't recommend this company. They are just a middle man between a UK company called WorldPay, meaning I have to jump between two companies when I need help (something I was not told when signing up). Furthermore, worldpay require you to do compliance tasks and scans on all of your devices every year (again something NPI do not tell you in the sales process). Some questions on compliance are extremely difficult, you would need a degree to answer them and the worldpay support team are very unhelpful. They charge an extra monthly fee if they class you as uncompliant. Also on multiple occasions my cash records on the New Payment Innovation portal have been wrong but correct on my register system, so the records cannot be trusted. Additionally, their system rarely lets me change my password, the reset function just does not work. They told me it does not work at all over the weekend but it is not working again today and its a Friday. Lastly, I have an email from Darren McHugh, my sales person, saying I would only be charged transaction fees if my takings were over €4000 a month, I have never reached this threshold but yet I do get charged transaction fees. Just an honest review of my experience, I will be leaving in July when my contract is up. The only positive is the card machine itself works great.

14 november 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely Terrible Company STAY CLEAR!!!

1ST August 2024 - My Reply To New Payment Innovation's response below.

Dear New Payment Innovation, your reply below is a complete lie!!!! I was NOT advised there was a minimum monthly service charge at any point during my initial discussions with your salesperson or during the final signing up process.

You clearly are unaware or have forgotten that I have an email, which I sent to the salesperson, dated Wednesday, February 28, 2024 9:58 AM outlining the terms I will agree to an initial FREE three month trial. These terms were, there was no machine rental fee, the first €4,000.00 of transactions per month will be commission fee and that I could cancel at anytime without penalty. This salesperson replied to my email on the same day with these words,

"That is correct indeed"

It is clear what you are trying to do now with your reply and that is to come up with some false reason as to why World Pay took money from my bank account without my permission or knowledge.

Your dishonest, misleading and downright lying reply further underlines just what a dishonest, disgraceful, untrustworthy and an unprofessional company New Payment Innovation really are. Rather than keep digging the hole even bigger that New Payment Innovation created for themselves, you should simply be honest and accept that you guys messed up and then lied and lied and lied to try get away with it.

Just to remind you again, that I have everything I agreed to in writing and I can prove in writing, everything I have mentioned in my review. I can always copy and paste this information into my review and put it all in the public domain if you would like to read it? I think any member of the public reading the content of my review will think twice about dealing with and trusting New Payment Innovation. Personally, I would NEVER work with, nor trust your company.

I look forward to your apology for your false and misleading reply to my review.
==================================
I signed up to a three month free trial with this company and I totally regret that decision. I communicated through email so I would have all the details of the free trial in writing, which were as follows.

- There would be no terminal machine rental fee for the three month trial period.

- The first €4,000.00 of transactions would be free of commission.

- I can cancel the three month trial anytime during the trial without penalty.

After approximately six weeks I noticed a company called World Pay had taken €15.00 from my bank account. I didn't know who this company was but I found out they are the payment processing partners of New Payment Innovation.

I immediately blocked World Pay from taking anymore money from my bank account and I contacted New Payment Innovation by email. They said they did cancel my account when I requested and they would contact World Pay and get things sorted with them. I never heard back from New Payment Innovation so I sent them a follow up email. I never heard back from them so I sent another email asking for an update and again I heard nothing back from them.

I would STRONGLY advise every business to stay away from this company. Even though I have everything I mentioned above in emails so I can prove what I say, they still ignore these facts. Very unprofessional and absolutely not one to be trusted.

27 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo New Payment Innovation

Antwoord van New Payment Innovation

Hi Patrick,

Thank you for sharing your feedback. We apologise for any confusion and inconvenience you have experienced.

To clarify, our records indicate that you were informed about the terms of the 3-month rental-free offer, including the absence of terminal machine rental fees and commission-free transactions for the first €4,000. However, the €15.00 charge from WorldPay was due to a minimum monthly service charge, which applies when no active transactions exceed €4,000 in a month. This detail was communicated to you during the signup process.

Our support team will contact you directly to ensure all your concerns are addressed.

Thank you for your patience and understanding.

Best regards,
Team New Payment Innovation

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Company

Great Company, I highly recommend there services they have new android machines which are brilliant and a lot of other products.

13 juli 2023
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer