We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst customer service to date. Made a mistake with my discount code so asked to cancel and reordered with the correct discount code. Instead they cancelled my order of the correct discount code and... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’m in the middle of my fourth month of Nutrifol Women. Close to a year ago my hairdresser left my hair dye in too long and within about 3 months I realized I had lost about half of my hair. Wheneve... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So I decided to start my journey with Nutrafol! I called customer service because I had a few questions, and let me tell you — if this product works as well as their customer service, I’m in luck.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered the Men’s 50+ and they sent the regular Men’s formula. I tried to get an exchange but the Nutrafol team never communicated back to my in app claim. I just decided to use what I had and can... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Beauty en welzijn

Geschreven door het bedrijf

The #1 dermatologist-recommended hair growth supplement brand. Science-backed to support hair wellness from within.


Contactgegevens

2,6

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

330 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 40% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,6

Alle reviews

(330)

106 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I thought I’d give this product a try…

I thought I’d give this product a try for 3 months. Im a woman over 55 with thin hair and the shedding is about the same as before but I do have some newer baby hair growth but unfortunately the cost of this supplement is too expensive, along with most other things today.

25 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nutrafol

Antwoord van Nutrafol

Hi Sherrie, 

Thank you for sharing your journey with us. We’re here for you every step of the way, and your feedback is very important to us. If you have a Nutrafol subscription, please feel free to reach out to us at support@nutrafol.com so we can better support you. Keep growing!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Excelente 👌

Excelente 👌

24 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nutrafol

Antwoord van Nutrafol

Hi Cesar, 

Thank you for letting us be a part of your hair growth journey. It’s our pleasure to help, and we look forward to hearing from you again soon. Take care!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I've taken Nutrafol for over a year and it's not helping…

I've taken Nutrafol for over a year now. My hair keeps coming out and I'm nearly bald on the sides of my head. My doctor is now using injections on my scalp. I am frustrated that I've spent that 'kind of money' and NOW SEE THAT YOU ONLY HAVE A 30 DAY MONEY BACK GUARANTEE! Nobody can tell that your product is not going to work in only 30 days. I want my money back! Please reply!

23 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nutrafol

Antwoord van Nutrafol

Hi Jackie, 

Thank you for sharing your feedback with us. We’d love to hear more about your experience, please reach out to us directly if you would like additional support.

We're looking forward to your reply.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Did not work even though I was…

Did not work even though I was consistent for 2 years & tried two different products each year. Other issue is it’s RIDICULOUS that they can’t make the dosage amt consisting on 2 capsules instead of 4. It’s very difficult to want to keep up with HAVING to take 4 capsules instead conjugation with all the other supplements one has to take for health - just makes it too much to much to keep up with ‘ why can’t they put all that into 2 supplement dosage instead of 4 - do they think the consumer will think it will work beer bcuz of the amt one has to take? Not me- it tells me it may not work as well since I have that are 4 - prolly would have ginger it even another year if could take less.

9 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nutrafol

Antwoord van Nutrafol

Hi there! Thank you for sharing your feedback with us. We were able to locate your account and have sent you an email to follow up about your experience. We understand that taking four capsules a day can seem like a lot. You can always try taking one capsule at a time with a glass of water. Although some customers tell us that they open the capsules to pour the powder into foods or drink mixes, we don’t have clinical testing to confirm this method is effective, or comparable to consuming our capsules as intended. If you have any additional notes or questions, please reach out to us at support@nutrafol.com (mailto:support@nutrafol.com)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recently ordered these vitamins for…

I recently ordered these vitamins for my daughter. Yesterday I had to cancel my subscription and this company is amazing! I am giving them five stars because their customer service is absolutely wonderful!

8 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nutrafol

Antwoord van Nutrafol

Your words truly brighten our day! Thank you for letting us be a part of your families' hair growth journey. It’s our pleasure to help, and we look forward to hearing from you again soon. Take care!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank you Nutrafol for your humanity

Thank you Nutrafol for your representatives! I have called into your customer service on several occasions,and they have been extremely helpful and kind.
My most recent experience was exceptional! I was having a very difficult time and the representative was so kind and accommodating and in a few days- I received a surprise gift!
I can’t tell you how much that extra kindness meant to me!!
How refreshing to have a company that cares about it customers! You definitely have a loyal customer here!

10 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nutrafol

Antwoord van Nutrafol

Your thoughtful words mean the world to us! We’re so glad to be part of your hair growth journey. It’s a pleasure to help, and we’re looking forward to connecting with you again soon. Take care and stay in touch!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nutrafol gave me back my joy

My experience with Nutrafol was one of the very best I have ever had with a business. First, your product does EXACTLY what you advertise it will do. I was going through chemo therapy for lung cancer and was experiencing every symptom under the sun, including the dreaded hair loss. I was awful. After using your product, my hair grew back thick and beautiful. Second, when it came time for me to cancel my subscription with you, your agent treated me with such compassion and grace, gifting me my last order as well as refunding my most recent payment. Finally, the agent I dealt with during my cancelation sent me the most glorious, beautifully packaged gift box with gratitude for my business. The journal she enclosed has become my new Gratitude Journal. I am reminded of my gratitude for your company every time I pick it up.

31 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nutrafol

Antwoord van Nutrafol

Wow! Thank you so much for your kind words! We're thrilled to be a part of your journey. Your feedback means so much to us, and we're always here whenever you need us. We look forward to hearing from you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nutrafol is a wonderful company with…

Nutrafol is a wonderful company with great customer service. They are responsive and helpful.

16 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nutrafol

Antwoord van Nutrafol

We can't thank you enough for thank you for sharing your feedback with us. Insights like yours are invaluable in helping us continuously improve and provide our customers with the best support possible.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not absolutely please please do not…

Do not absolutely please please do not purchase this product!!! It does not work I went from a head full of hair to now I have to see a dermatologist for injections for my hair to grow back hopefully. I am almost completely bald. I went bald literally and 3 to 4 months of taking this product. I’m just trying to help each and everyone of you that would think twice about buying this product. The reviews have to all be fake. All I ask is please don’t buy this product.

1 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Great support but not much hair growth

I enjoyed speaking to a doctor about my recommendations. And the person I spoke to about my hair analysis. I find that the product is quite expensive. I have been using it for about 10 months and I just don’t see a lot of improvement with my hair growth.

16 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nutrafol

Antwoord van Nutrafol

Thank you for sharing your feedback with us. We’re truly sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations. We were unable to locate your account to assist you further. Please feel free to reach out to us at support@nutrafol.com so we can better understand how we can improve.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nutrafol gave me my hair back

Nutrafol gave me my hair back. Every experience with anyone in the company has been positive, generous, & very helpful. Customer Service is easy to get to and always, as I said, helpful. I have been a customer for a little over 3 years & I will continue to be a customer; there is a whole range of products & resources that I have yet to discover.

15 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nutrafol

Antwoord van Nutrafol

Your words truly brighten our day! Thank you for letting us be a part of your hair growth journey. It’s our pleasure to help, and we look forward to hearing from you again soon. Take care!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Disappointing results so far

I’m not seeing much progress after several months using the product which is disappointing. However. I do appreciate the dr who checked in on me.

22 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nutrafol

Antwoord van Nutrafol

Hi there- thank you for sharing your feedback with us. We're sorry to hear this. We've reached out to you via email about your account and would love the chance to help you further. Please reach out to us directly if you would like to have additional support.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I called to pause my membership due to…

I called to pause my membership due to the government shutdown. I’m a federal employee who is furloughed. I noticed the charge go through the first morning of the shutdown which felt like bad timing since I didn’t know when I’d be getting paid again.

Although I doubted my payment would be reversed I figured I’d give it a shot. When I called and was connected with Courtney from customer service. Courtney was extremely kind, empathetic and professional. She told me she was in fact able to void or reverse the charge and also offered to pause/cancel my membership for the time being. I was blown away by Courtney and Nutrafol’s willingness to cancel the charge. A lot of subscription services are not as accommodating once the payment is processed.

I was so impressed and told a few of my friends about what a great company Nutrafol is and how the companies courtesy helped ease some of the stress and pressure I was feeling. Courtney also sent me a lovely gift box of goodies, which was a complete surprise and really boosted my mood during an otherwise tumultuous time :)

I am so impressed with Nutrafol’s customer service and grateful for the grace I was afforded. I’ll definitely continue to tell anyone who will listen about what a great company Nutrafol is to work with.

1 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nutrafol

Antwoord van Nutrafol

Thank you so much for sharing your story with us. We're so grateful to have been able to support you through this time! It’s always a pleasure to help, and we’re looking forward to connecting with you again soon. Take care and stay in touch!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful product

I took Nutrafol for over a year and my eyebrows and eyelashes fell out. My hair grew very little. The company would not reimburse me for this. This is not a good product stay away!

1 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered on September 28

I ordered on September 28, received tracking information the next day. They use some delivery company called ACI-Logistics, clearly a low bid contractor. Tracking shows no movement since it was received at their facility two days after the order was placed. Nutrafol apparently only reviews claims 7 days after the last tracking update. Got two copies of the same email from someone else in the company saying something different. Customer Service is horrible. Most places would have sent out a new order, but I guess they're not interested in retaining business.

5 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nutrafol

Antwoord van Nutrafol

Hi Megan! Thank you for sharing your feedback with us. We’re so sorry for the shipping inconvenience. We know how important timely delivery is and regret that we didn’t meet your expectations. It looks like you were able to reach out to Nutrafol support and receive further assistance regarding this matter.

Please let us know if you need any further assistance!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

thinking, a sucker born everyday

thinking, there is a suckered born every 8 seconds. this hair garbage is a joke and the jokes on you. Nothing my friends nothing can grow hair back. Your wasting your money on on dream that will never ever come true.

30 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nutrafol

Antwoord van Nutrafol

Hi there! Thank you for sharing your feedback with us. Everyone is different, but our clinical studies revealed that most users notice overall hair wellness within 6 months of consistent, daily consumption.
We’d love to hear more about your experience, please reach out to us directly if you would like to have additional support.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I wouldn’t recommend this product

I wouldn’t recommend this product. I used it for 8 months and saw no results. The company has no satisfaction guarantee which really shows how much they stand behind their product.

25 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nutrafol

Antwoord van Nutrafol

Hi Tanner, we appreciate your feedback greatly. We're sorry to hear this. We have located your account and have contacted you via email. We look forward to hearing back from you soon.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Yet another product that only caters to…

Yet another product that only caters to and cares about men and THEIR hormone distress. OVERPRICED AND INEFFECTIVE FOR WOMEN. Tried it for 7 months with ZERO Effect.

1 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nutrafol

Antwoord van Nutrafol

Hi Aura! Thank you for sharing your feedback with us. We’d love to hear more about your experience. We have a wealth of research and supportive resources for women experiencing hair thinning due to hormonal changes and/or shifts. We recommend exploring our six clinical trials on Nutrafol.com/Clinical (http://nutrafol.com/Clinical), which focus on the effectiveness of our Women's Nutrafol Hair Growth Nutraceutical products. We would love the chance to connect with you. Please contact us directly if you require further assistance.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Have no clue if it's working but hair…

Have no clue if it's working but hair seems to be doing better!

11 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nutrafol

Antwoord van Nutrafol

Thank you for sharing your journey with us. We’re here for you every step of the way, and your feedback is very important to us. Keep growing!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

$1200 later

$1200 later. No difference. None. Great commercials, though.

2 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nutrafol

Antwoord van Nutrafol

Hi there, thank you for sharing your experience with us. We're sorry to hear this and would appreciate the opportunity to connect to discuss your account. However, we were unable to locate your subscription. If you would like to contact us for more support, please email support@nutrafol.com for further assistance.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer