We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

1,9

Slecht

TrustScore 2 uit 5

17 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Defekte varer og ingen tilbagemelding

En ting er at sælge varer der ikke kan bruges, men ikke at reagere på henvendelsen om ovenstående er ikke ok.

Varerne er købt gennem X marinefirma, med jer som leverandør og afsender.

De fremsendte mail har vedhæftet billeder, der bekræfter den defekte vare.
Fremsendte mails er ikke besvaret 04.07.2023.

Mail af 26.06.2023
Hej Palby

Vi har fra jer via MarineX modtaget 10 kasser Isiteek på MarineX ordre nummer 196508.

Desværre er de fleste af kassernes Isiteek ikke brugbart. Vi er overbevist om, at de har ligget længe på lager og derfor ændret form.

Det har i hvert fald skabt en noget uheldig situation for os, da vi skulle aflevere et færdigt arbejde i går den 25.06.2023.

Som i kan se på de vedhæftede billeder er materialet meget skævt, og uanset hvor meget tid vi har brugt på at strække det, varme på det og lade det ligge, bliver det ved med at være så skævt, at det er ubrugeligt. Det gælder også not og fer.
Vi har fået en besked fra MarineX, som har følgende ordlyd:

Hej Jan.
Nu er det lykkedes mig, at få kontakt til vores leverandør, han har sendt en forespørgsel til producenten og vender tilbage i starten af næste uge. Så snart jeg har nyt tager, jeg kontakt til dig.
God weekend.
Med Venlig Hilsen /
Best Regards
MarineX

Vi kan jo ikke vente på et eller andet længere udspil, så vi har kørt rundt til forskellige Bauhaus butikker og hentet det de havde på lager, men de havde desværre ikke nok, så vi er bestemt ikke stolte af vores arbejde.
Det Isiteek vi har hentet i Bauhaus er ganske fint og nemt at arbejde med, og helt lige, samt meget nemt at samle i not og fer i modsætning til det vi har modtaget fra jer.
Vi har nu lovet kunden for at han kan komme på sommerferie, at vi lægger det vi har limet sammen, selvom det ikke er et godt resultat, og til efteråret laver vi det om.
Det er vi nødt til, da vi har fjernet bådens gamle teakdæk.
Det er altså et rigtigt stort arbejde, og vi kommer ikke til at have en fortjeneste på det her, tværtimod.
Som i sikkert ved, så har alle i bådbranchen meget travlt i disse tider, så det her havde vi bestemt ikke brug for.
Hvordan forholder i jer til ovenstående?

Med venlig hilsen / Best regards
Dansk Yacht Import
Jan Wulff Møller

Mail af 22.06.2023
Hej MarineX
Vedr. fakt. 196508 10 stk. Isiteek er der 4 af pakkerne der ikke kan bruges, da de er meget skæve. Vi har virkelig ladet dem ligge, hænge og varmet meget på dem, og de bliver bare ved med at være skæve.
Vi er virkelig tidspresset med at få opgaven færdig, men vi står og mangler 4 kasser.
Se venligst de vedhæftede billeder, og jo, vi kan godt finde ud af at lave det, men de er så skæve at vi ikke kan rette det op.
Med venlig hilsen / Best regards

Dansk Yacht Import
Jan Wulff Møller

Mail af 24.06.2023
Hej MarineX
Jeg har fundet 4 kasser rundt omkring i Bauhaus butikker. Vi kan ikke vente på der bliver fundet en løsning med Palby. Båden skal laves færdig.
Så er du ikke venlig at sende 4 pakkelabel, så skal jeg sende dem retur så i kan refundere de 4 kasser Isiteek.
Og du må meget gerne fortælle Palby, at det for os at se, er noget Isiteek, der må have stået på lager meget længe. Det er ikke kun at de er så skæve, det er også not og fer som på de fleste af kasserne ikke rigtigt passer sammen. Dette giver ikke et pænt og acceptabelt resultat, og det er vi kede af, da vi gerne vil aflevere et ordentligt stykke arbejde, men vi kan jo ikke lave det hele om, og vi kan heller ikke skaffe flere kasser Isiteek, og vi har nu brugt al for meget tid på det.
De kasser vi har fra Bauhaus, som i alt er 8 stk. De har alle sammen dato seddel i og var ikke ret gamle, og de var supernemme at arbejde med og med et pænt resultat.
I øvrigt har de kasser fra Palby ikke samme farve nuance som de kasser vi har fået fra Bauhaus.
Hvis Palby har haft de kasser stående i flere år, så er det godt nok dårlig stil at sende dem til os, så vi står med alle de problemer.

Med venlig hilsen / Best regards
Dansk Yacht Import
Jan Wulff Møller

22 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Blev rigtig glad

Blev rigtig glad, da jeg efter 4 års brug fik byttet min Simrad nss7 evo3 til en ny B&G Zeus3 nss7. Med 2 års garanti.
Jeg har haft stor udfordringer med min Simrad nss7 evo3. Det krævede stor tålmodighed at lægge en rute. Nogen gange en halv time. Det virkede som om at den havde for lidt processor kraft i forhold til hvad den var bygget til. Det tog fle minutter at få et klart billede på skærmen, når jeg flyttede billedskærmen.

Synes det var super god service jeg har fået af Palby.

5 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Den ene stjerne her har I ikke…

Den ene stjerne her har I ikke fortjent!

Vi føler os frustrerede og i afmagt!. Vi har helt tilbage til november bestilt et gear til en bovpropel til vores båd. Den er ikke kommet endnu. Og kalenderen siger 20 april!
Det lyder som noget fra gammel tid.

Tilbage i februar fik vi ellers at vide, at nu var den i hus. Det viste sig så senere, at den ikke var alligevel.
De fortalte så i går, at nu var den kommet. Min mand tilbød selv at hente den i Kolding med det samme - da vores båd faktisk blot ligger og venter på at komme i vandet. Svaret var at den først ville være pakket ud om ca. 5 dage!!
Altså - hvis det var min butik skulle jeg sørme hurtigt få den sendt afsted til en kunde som efterhånden har ventet i 6 mdr! Men Palby er åbentbart ikke udstyret med begrebet Samvittighed
De er da fløjtende ligeglade med deres kunder. De er jo de eneste på markedet her i Dk
Tilbage sidder vi så blot her og håber, at der snart dukker en ansat op med lidt samvittighed, der kunne få "lyst" til at pakke vores lille dimsedut ud og sågar også sende den afsted til os - Og såfremt vi ber rigtig pænt, kunne det måske også blive i år!

I skulle skamme jer!

21 april 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dårlig service

El Toilet
Hentede et el toilet ved udlevering i Kolding. Efter ca. 3 måneder begynder det at skylle med sort vand. Ringer til deres service afd som oplyser jeg skal sende mail med kvittering samt billede eller video af skyl. Dette er gjort. Hørte intet i ca 10 dage Rykkede så på mail for at hører om det var noget nyt. Efter nu ca 3 uger har jeg stadig intet hørt. Dårlig service. Nu køber jeg et el toilet i Biltema.

19 mei 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Det er en skidt service fra jeres side…

Det er en skidt service fra jeres side når en ordre lagt overgår til jer og i ikke oplyser et pakkenummer til Track & Trace (måtte selv kontakte transportør), når man så ringer til jeres kundeservice har man som privat kun fra kl. 08 - 10 hvor man kan ringe, men hvad hjælper det lige når beskeden kommer om eftermiddagen det er for nedren af jer, i giver den forhandler som ordren er afgivet til et meget uprofessionelt look så man tænker at der gider jeg ikke handle mere når det er sådan, kom nu ind i kampen!!!!

Efterfølgende har jeg frataget jer yderligere 2 stjerner for jeres Ansvarsfraskrivelse som jeg har på mail.

15 februari 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dårlig service

Dårlig service
Palby tager intet ansvar for fejl-leveret vare.
Bestiller man korrekt vare no og de sender en forkert, så er beskeden bare, at det kan ikke passe

23 augustus 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Palby Marine

Antwoord van Palby Marine

Hej Poul-Erik,

Jeg kender ikke den konkrete sag, men du må meget gerne kontakte os på mandag (tlf. 75 88 13 11) og spørge efter Michael, så vi kan få afklaret hvad der er sket.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Jeg købte en brugt båd sidste år og…

Jeg købte en brugt båd sidste år og havde brug for ny software til kortplotteren. Ved en fejl kom til til at købe softwaren på et SD kort istedet for et CF kort. Jeg gav 2.999 kr. for en nyanskaffelse - men jeg kunne faktisk nøjes med en opdatering til 999 kr. Palby var hjælpsomme, men da jeg var nødt til at købe gennem en forhandler, skulle en returnering aftales med denne. Jeg havde valgt Assens Bådcenter, som jeg ringede til og fik lov til at returnere varen direkte til Palby, hvorefter Palby sendte det nye billigere kort, som jeg afhentede i Assens Bådcenter. Men de 2.000 kr. jeg skulle have retur dukkede ikke op og hverken Palby eller forhandleren gad svare på mine henvendelser. Først da jeg sendte kravet til Fogedretten gav Assens bådcenter lyd fra sig men påstod, at de ikke kendte noget til sagen. Så jeg måtte i byretten inden de endelig gik med til at sende pengene efter jeg havde ventet næsten 1 år. Jeg vil absolut fraråde at handle med Palby, eller i hvert fald ikke vælge Assens Bådcenter som forhandler!

22 juni 2018
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Stort udvalg, men mangler specifikationer på deres vare.

Stort udvalg, men desvære stort set ingen specifikationer på deres vare på hjemmesiden.
Dermed er siden nærmest ubrugelig for mig, da jeg skal ringe / skrive for info på de fleste produkter...
Fx. VHF antenner: Mangler bla. stik type, Gain på de fleste.
Fx. Gasflaske Beholder: for gasflaske, ingsen brede, oplysninger om hvilke gasflasker den passer til, info om tilgangs muffe til gas, eller afgang til ventilation.
Fx. KABEL GENNEMFØRING HVID NYLON: Kan ikke se hvilke kabeltykkelser den dækker over.
Sådan er det desværre for de fleste produkter, fanen Specifikationer er oftes tom.
Jeg ville gerne have en side, hvor jeg kan side i fred og ro og planlægge mine indkøb.
Jeg har før skrevet til dem, og de er altid flinke til at vende tilbage med info om det enkelte produkt, men allerede der har jeg ofte valgt en anden leverandør. Det er lidt synd, for en ellers god side.

17 juni 2018
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super service.

Super service.
Jeg kunne ikke opdatere min kortplotter, først prøvede de at hjælpe via telefon og mail, da det ikke lykkedes udførte firmaet opdateringen for mig.

17 mei 2018
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

God service

Ringede ind for at få hjælp med et produkt købt ved en af deres forhandlere, fik en super service og lidt gode råd med på vejen. God vind mvh Niels

22 april 2018
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Vores Lowrance kortplotter gik i sort …

Vores Lowrance kortplotter gik i sort grundet vand indvendig. Tre år gammel. Bedriften var ikke behjælpelig, det kunne ikke passe at plotteren ikke var tæt. Efter samtale med en amerikansk forhandler er vi blevet opmærksom på at dette problem ikke er ukendt i USA. Plotteren bliver ombyttet

30 januari 2018
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Jeg har aldrig nogensinde oplevet så …

Jeg har aldrig nogensinde oplevet så dårlig service/levering som ved Palby Marine. Jeg plejer normalt og være rigtig forstående kunde, men det her er godt nok det værste jeg har oplevet. Jeg har for cirka 1.5 måned efterhånden siden bestilt et Trudesign si, igennem Nautisk udstyr i Aalborg, men det har taget dem evigheder og få den på lager, og løbende for forvirrende informationer at vide både fra palby og Nautisk udstyr. Tager sagen i egen hånd og ringer til Palby og snakker med dem. Jamen igen samme historie, den kommer snart, måske mandag, og så pakker vi den ud og sender afsted med det samme. Status i dag den er stadig ikke sendt afsted, selvom de har haft den på lager i 4-5 dage. Det er mig fuldstændig uforståeligt hvordan et firma kan give så dårlig service og have så lidt styr på de pakker de sender ud. Sidste gang jeg handler ved nogen hvor grossisten er Palby. Det skal nævnes jeg ikke har modtaget pakken endnu.... Nu kommer båden i vandet og så må jeg se om den kommer inden vinter.

16 juni 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Palby. Lad være at købe TMC produkter, Palby sælger ikke reservedele.

I en båd med 2 TMC Deluxe toiletter som består af i alt 71 stumper hvor TMC har en reservedelesliste med alle stumperne, så er det et must at man kan have reservedele, og løbende kan bestille enkeltstumper så man kan servicere og vedligeholde toiletterne. Palby leverer et komplet Pumpe-KIt, eller en komplet Toilet. INGEN RESERVEDELE!

FOR DÅRLIGT!

20 november 2014
Review zonder uitnodiging

Is dit jouw bedrijf?

Claim je profiel om toegang te krijgen tot de gratis zakelijke tools van Trustpilot en versterk de relatie met je klanten.

Gratis account aanmaken

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer