Panel Warehouse Reviews 

1.945
•
TrustScore 5 uit 5

4,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The website is miss leading as it had a standard p&p charge of £25! This will put a lot of prospective buyers off. I had to phone to sort the real cost of postage out. Once through to Panel Warehouse... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very affordable considering some of the prices out there and once installed - look as good as the most expensive items on the market. Easy assembly (do get the connectors!) and ours work perfectly as... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A big shout out specifically to Cathy who took the initial call and advised on multiple options. She then invited us in to see the product before we placed the order. Delivery was swift and without fu... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We have had a multi panel display stand for a number of years which has attracted many compliments. Recently we needed to extend it, adding 3 additional panels. Dealing with Panel Warehouse was as se... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Kantoormeubilair winkel
  2. ook in
  3. Fabrikant
  4. Kantoormeubilair leverancier
  5. Promotieartikelen leverancier

Geschreven door het bedrijf

Panel Warehouse are a long established UK Manufacturer, Supplier and Online Retailer based in Greater Manchester We specialise in the production and supply of a wide range of low cost, high quality Free Standing Office Screens / Partitions, Portable Exhibition Display Boards, Notice Boards and School Furniture all manufactured to order and available in a huge range of sizes, colours.and styles..

Why Choose Panel Warehouse

Geschreven door het bedrijf

Reliable UK Manufacturer established over 25 years
5 Star Customer Service
Fast turnaround / Next Day Service available
Fast UK Mainland Delivery

Contactgegevens

4,8

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,8

Alle reviews

(1.945)

67 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So helpful and easy to communicate with

So helpful and easy to communicate with

23 februari 2026
Logo Panel Warehouse

Antwoord van Panel Warehouse

Hi Christine,

Thank you so much for your lovely review!

We’re delighted to hear that you found our team helpful and easy to communicate with — that’s exactly the experience we strive to deliver for every customer.

If you ever need anything else or have any questions about our products, we’re always here to help.

Thanks again for choosing Panel Warehouse!

Kind Regards,
The Panel Warehouse Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good Service

Good service

23 februari 2026
Logo Panel Warehouse

Antwoord van Panel Warehouse

Hi Tahmina,

Thank you so much for your review!

We’re really pleased to hear you received good service and that you’re happy with your Polycolour Wood Frame Notice Board.

If there’s ever anything else we can help with — more noticeboards, office screens, or any workspace products — we’re always here and happy to support.

Thanks again for choosing Panel Warehouse!

Kind Regards,
The Panel Warehouse Marketing Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great quality product for the price

Great quality product for the price. Arrived promptly. Have used this this company twice now and would definitely use again.

20 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Panel Warehouse

Antwoord van Panel Warehouse

Hi Julie,

Thank you so much for your fantastic review!

We’re delighted to hear that you’re pleased with the quality of your office screens and that everything arrived promptly. It’s great to know you’ve chosen us more than once — your repeat custom means a lot to us.

If you ever need anything else in the future, we’re always here to help!

Thanks again for choosing Panel Warehouse.

Best wishes,
The Panel Warehouse Marketing Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer services

Great customer service. Really listened to my requirements and met with a very tight deadline. I couldn't have asked for a better user experience. Great products too.

5 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Panel Warehouse

Antwoord van Panel Warehouse

Hi Michael,

Thank you so much for the wonderful review! We’re delighted to hear that our team were able to understand your requirements and support you within such a tight deadline.

It’s great to know you’re pleased with both the service and the office screens you received.

We really appreciate you choosing Panel Warehouse, and if you ever need anything else in the future, we’re always here to help.

If you do get a moment to take a photo of your office screens we would love to see them in action. Please send any photos to laura@panelwarehouse.com

Many Thanks,
The Panel Warehouse Marketing Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very pleased with my display boards…

Very pleased with my display boards from Panel Warehouse.
I bought them for a Stallion parade a few years ago, and now that I have two stallions I returned to them for another display board to match.
The quality matched and the delivery was quick, thank you

15 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Panel Warehouse

Antwoord van Panel Warehouse

Hi Jill,

Thank you so much for your lovely review!

We’re delighted to hear that your original Midi Desktop Display Boards served you well for your Stallion parade, and it’s fantastic that you chose to return to us for another one to match.

It’s great to know the quality and finish were consistent and that your order arrived quickly. We really appreciate your continued trust in Panel Warehouse.

If you ever need anything else for future events, we’re always here to help!

Best wishes,
The Panel Warehouse Marketing Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer Service was top notch

Both panels were damaged , which was disappointing. The Sales team responded to my feedback and have organised a resolution straight away.
Very good service and product !

28 januari 2026
Logo Panel Warehouse

Antwoord van Panel Warehouse

**Edited Reply **

Hi Samantha,

Thank you so much for updating your review and for the 5 stars — we really appreciate it!
We’re glad we were able to resolve the issue quickly for you and that you’re now happy with both our service and the product. Your feedback means a lot, and it’s great to hear our team were able to put things right.

Looking forward to working with you again soon.

Best wishes,

The Panel Warehouse Marketing Team

Hi Samantha,

Thank you for your feedback. We’re really sorry to hear that both panels arrived damaged — that’s certainly not the experience we want for our customers.

We weren’t aware of any issues before your review, so we’d really appreciate the chance to look into this properly for you. We will contact you shortly to discuss the details and see what we can do to put things right.

Best Wishes,
The Panel Warehouse Marketing Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy process

Easy process, reasonable cost, delivered within required time, can't ask for much more, very happy

30 januari 2026
Logo Panel Warehouse

Antwoord van Panel Warehouse

Hi Simon,

Thank you so much for your wonderful review!

We’re delighted to hear that you found shopping with Panel Warehouse easy, the pricing reasonable, and that your office screens arrived right on time. It’s great to know you’re very happy with your order.

If you ever need anything else, we’re always here to help!

Thanks again for choosing Panel Warehouse.

Kind Regards,
The Panel Warehouse Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good quality screens exactly what we…

Good quality screens exactly what we wanted. Straight forward process, very easy to deal with.

22 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Panel Warehouse

Antwoord van Panel Warehouse

Hi Jackie,

Thank you so much for your review! We’re really pleased to hear that the Office Screens were exactly what you were looking for and that you found the whole process straightforward.

It’s great to know everything met your expectations, and we truly appreciate you choosing Panel Warehouse. If you ever need anything else, we’re always here to help.

Best wishes,

The PanelWarehouse Marketing Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

All ways buy our notice boards from

All ways buy our notice boards from
The Panel Warehouse
First class service as always well packed and not long having to wait for them
Thank You
A+++

12 januari 2026
Logo Panel Warehouse

Antwoord van Panel Warehouse

Hi Mr Skingley,

Thank you so much for your fantastic review!

We really appreciate your continued support and it’s great to hear that your noticeboards arrived quickly, well‑packed, and up to our usual first‑class standard. It means a lot to us to know you choose Panel Warehouse time and time again.

If there’s ever anything else you need, we’re always here to help.

Thanks again for the A+++ rating — it truly made our day!

Kind regards,
The Panel Warehouse Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

We ordered a replacement carry bag for…

We ordered a replacement carry bag for our desktop display panels. The carry bag is of good quality and it was delivered promptly . However the cost of £25.00 for delivery is a rip off for something that would fit in a shoe box and weighs 600gm

16 januari 2026
Logo Panel Warehouse

Antwoord van Panel Warehouse

Hi David,

Thank you for your feedback, and we’re pleased to hear that the carry bag arrived promptly and that you’re happy with the quality. We would also like to thank you for your valued repeat business — it’s genuinely appreciated.

We’re sorry to learn that you were disappointed with the delivery charge. The £25 carriage you mentioned relates to our standard courier service. Unfortunately, this is a base rate set to cover the costs associated with secure delivery — including deliveries to residential addresses, which could have been the case for your order.

After you contacted us last time regarding the carriage cost, we reviewed this for you and, when placing your order with our sales team, a reduced postage and packing charge of £10 was applied instead of the standard courier rate to keep your overall cost as low as possible.

We understand that delivery charges can be a sensitive point, and we continually review our options to ensure they remain fair and transparent.

If there’s anything further we can help with, please don’t hesitate to get in touch — we’re always here to support our customers.

Kind Regards,
The Panel Warehouse Marketing Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The panel is exactly as described and…

The panel is exactly as described and works beautifully.

My only concerns cover the tracking system - I was told by email that the item would be with me on a certain day so waited in even though the tracking system gave no details. It arrives several days later (including a weekend) but again little tracking info - if only they could give the name of the courier company and the reference the delivery could be tracked and time not unnecessarily wasted.

9 januari 2026
Logo Panel Warehouse

Antwoord van Panel Warehouse

Hi

Thank you for your review. We are pleased to hear that your Office Screen arrived as described and is performing well.

We are sorry to learn of your concerns due to the limited tracking information, and we fully appreciate how important clear delivery updates are when planning your time.

Just to explain a little further about our delivery process, we use an all‑day, weekday business delivery service with DX Freight. Once goods have been despatched from our production unit, they are scheduled for delivery on the next working day. However, DX’s business service does not offer highly detailed tracking updates. This is due to the nature of the deliveries they handle — business consignments are often larger, and delivery locations vary significantly in size and access requirements. As a result, their tracking information is more limited compared with consumer-focused courier services.

We sincerely apologise for any inconvenience this may have caused and appreciate you bringing it to our attention. Your feedback has been shared with our team as we continue to review how we communicate courier details and expected delivery timelines.

We hope you can appreciate that these tracking limitations are unfortunately outside of our control. However, now that you are aware of how the service operates, we trust this will not deter you from ordering with us again in the future. We truly value your custom and look forward to assisting you again.

Thank you once again for choosing Panel Warehouse.

Best wishes,
The Panel Warehouse Marketing Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very helpful staff on the telephone

Very helpful staff on the telephone. They could not have done more to answer my questions and organise the order. Many thanks.

8 januari 2026
Logo Panel Warehouse

Antwoord van Panel Warehouse

Hi Liz,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are pleased to hear that our team were able to assist you effectively and provide clear support throughout your Outdoor Noticeboard enquiry and order process.
Your comments are greatly appreciated, and we are grateful for your custom. Should you require any further assistance in the future, please do not hesitate to contact us.

Best wishes,
The Panel Warehouse Marketing Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent

Excellent prices, quality and delivery. All round a good experience ordering from Panel Warehouse

18 december 2025
Logo Panel Warehouse

Antwoord van Panel Warehouse

Hi Nicola,

Thank you for your fantastic feedback! We’re thrilled to hear that you found our prices, quality, and delivery excellent – that’s exactly what we aim for.

It’s great to know you had an all-round positive experience with Panel Warehouse. If you need any further assistance or have future requirements, we’ll be more than happy to help.

Thank you again for choosing Panel Warehouse Office Screens!

Kind Regards,
The Panel Warehouse Marketing Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A big shout out specifically to Cathy…

A big shout out specifically to Cathy who took the initial call and advised on multiple options. She then invited us in to see the product before we placed the order. Delivery was swift and without fuss. We would definitelt recommend this local company.

19 december 2025
Logo Panel Warehouse

Antwoord van Panel Warehouse

Hi John,
Happy New Year !
Thank you so much for your wonderful feedback! We’re delighted to hear that Cathy was able to provide such helpful advice and take the time to show you our Office Screens and Display Boards products before you placed your order.
It’s great to know the delivery went smoothly too.
Your recommendation means a lot to us, and we’re proud to be your local supplier. If you need any further assistance or have questions in the future, please don’t hesitate to get in touch – we’re always happy to help.
Thank you again for choosing Panel Warehouse!

Kind Regards,
The Panel Warehouse Marketing Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very Helpful team

I entered the incorrect email when placing the order, when I contacted the team, they sorted my issue, changed the email and confirmations came in that I had previously not received. The delivery of the boards was swift and as promised. I am not able to comment on the boards as at present they have just been put in a cupboard as we have not had time to unpack them.

3 december 2025
Logo Panel Warehouse

Antwoord van Panel Warehouse

Hi Caroline,

Thank you for taking the time to share your experience!
We’re so pleased to hear that our team was able to quickly resolve the email issue and ensure you received your order updates.
It’s great to know the delivery was swift and as promised.
When you get a chance to unpack your Mobile Jumbo Display Boards, please do send photos, we always love to see our products in action. Please send any photos to laura@panelwarehouse.com

Thank you again for choosing Panel Warehouse!

Best wishes,
The Panel Warehouse Marketing Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service from start to finish

Excellent service from start to finish. Cathy provided a fast, accurate quotation and was a pleasure to deal with. Delivery was quick and the product is exactly what we needed. Highly recommended.
Jim.

28 november 2025
Logo Panel Warehouse

Antwoord van Panel Warehouse

Thank you so much, Jim!

It’s always a pleasure working with you, and we really appreciate your continued support. We’re delighted Cathy provided a fast, accurate quotation and made the process smooth from start to finish—she’ll be thrilled to hear your feedback! Quick delivery and top-quality office screens are what we aim for every time, so it’s fantastic to know we delivered exactly what you needed.

Looking forward to helping with your next project whenever you’re ready!

Kind Regards,
The Panel Warehouse Marketing Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo Panel Warehouse

Antwoord van Panel Warehouse

Hi Julieann,

Thank you for your fantastic feedback! We’re delighted to hear your 7 Panel Jumbo Slimflex Display Board kits arrived quickly and were easy to assemble. Providing quality exhibition display products with hassle-free setup and fast delivery is what we strive for, so it’s great to know we hit the mark.

f you need any more display solutions in the future, we’ll be happy to help!

Kind Regards,

The Panel Warehouse Marketing Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly Recommend!

I previously ordered 30 portable dividers from the panel warehouse website for a meeting room. Cathy got in touch with me to confirm the arrangements, going above and beyond to ensure that our needs were met. I'm now looking to buy a few more dividers and have come straight back to Panel Warehouse because of their amazing customer service.

30 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Panel Warehouse

Antwoord van Panel Warehouse

Hi Elizabeth,

Thank you so much for your wonderful review! We’re thrilled to hear that Cathy and the team were able to provide the level of service you deserve. It’s great to know that our portable dividers met your needs and that you’ve chosen to return to us for more – that means the world to us!

If you need any assistance with your next order or have any questions, please do not hesitate to reach out. We’re always here to help and ensure everything goes smoothly.

Thanks again for your continued trust in Panel Warehouse!

Kind Regards,
The Panel Warehouse Marketing Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick response from customer service

Customer service quickly dealt with my issue of a broken panel. Fast delivery too.

18 november 2025
Logo Panel Warehouse

Antwoord van Panel Warehouse

Hi Debbie,

Thank you for sharing your feedback! We’re so pleased to hear that our customer service team was able to resolve your issue quickly and that your replacement panel arrived without delay. Fast, reliable service is something we pride ourselves on, and it’s fantastic to know we delivered for you!

Thanks again for choosing Panel Warehouse – we look forward to working with you again soon!

Best Wishes,
The Panel Warehouse Marketing Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer