Pharmacy Online Reviews 

199
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I buy most of my supplements from Pharmacy Online. The website is great to easily select products that I need. The products are cheaper than some chemist stores who claim to be cheap.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick resonse. Store that has the products I am after and at a cheaper price.Often local chemists dont have a big variety of health food vitamins and products. I can always be assured of purchasing th... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I found the website very easy to negotiate and find the products I was looking for. Pricing is competitive and they were quick to dispatch my order.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Products that I order are always in stock at great price and value. Delivery is super fast, with great care in packing to prevent damage. Thank you, will continue with buying/purchasing on line.

Bedrijfsgegevens

  1. Apotheek
  2. ook in
  3. Online apotheek

Geschreven door het bedrijf

Pharmacy Online Australia, Discount Online Pharmacy & Warehouse


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

199 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(199)

77 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Pharmacy Online Feedback

I have made orders and had them delivered from Pharmacy Online a few times now and couldnt be happier with them, the prices are great and their deliveries are always quick, with either Sendle or Australia Post.

30 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Re-ordering

I find re-ordering by phone helps to find the best discounts and is easier than re-ordering online. Shipping from Sydney Region only takes a day or two.
One product (Premular) was sourced quickly after it went off the market while the manufacturer cahnged.

1 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good service

I'm sorry some others didn't have a great experience. My order was quick to receive and their communication was great during the process.

12 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is refusing to fill my…

This company is refusing to fill my sons monthly script for a hypo-allergenic formula that nobody else sells. I've been going to them for over 2 years but because I dared to question the delivery fee in an email, they refuse to ever fill our scripts again. My son is on a ventilator for life support and this is the only form of nutrition he can tolerate and his life literally depends on us being able to acquire it. They know this but do not care. I asked them to reconsider but they won't. I was not rude, I simply asked. Our only option if I can't find any of this formula.in the next few days is back to hospital to ICU for iv feeding. Thanks pharmacy online. You are totally abusing your role in the community and I will be reporting you. No, Nestlé did not organise another supplier and denied speaking with you.
I should be able to question a delivery fee without my family being blocked from your pharmacy especially when you have the monopoly on all of the stock. You should be ashamed.

23 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Pharmacy Online

Antwoord van Pharmacy Online

We are very sorry to read this review and we want to reassure you, and others reading, that we take the health and wellbeing of every patient and customer very seriously.

In this case, our team supplied this specialised formula for over two years and always did our best to ensure continuity of care. Due to repeated difficulties in communication, we were advised by the manufacturer, Nestlé, that the best way forward was to continue supply through an alternate point of contact. We followed this recommendation and fulfilled the last prescription on 28 July through the child’s nominated carer. Since then, we have not received any further requests from the carer, and we understand Nestlé has assisted in arranging an alternative solution to ensure ongoing supply.

We regret that this situation has caused distress, but we must also ensure our staff are treated respectfully and safely. Our priority has always been to support access to the required medication and nutrition, and we are confident that the manufacturer has made arrangements so the child’s needs continue to be met.

NEW REPLY IN RESPONSE TO CUSTOMER UPDATED REVIEW:
We are very sorry to read your updated review.

We do have documented evidence of our discussions with Nestlé regarding your case, and our understanding was that they were assisting with alternative supply arrangements. However, we genuinely want to help you and ensure your son continues to have access to the nutrition he needs.

If your nominated carer can please contact us directly, we will proceed with your order immediately. To ease your concerns about delivery fees, we are happy to arrange for your carer to collect the formula directly from our warehouse at no cost.

Our priority is always patient care, and we remain committed to supporting your family as best we can.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I never received the product I ordered…

I never received the product I ordered after paying for international shipping to the U.S., due to some unknown problem with how Pharmacy Online packaged or shipped it the USPS returned it to Australia. Pharmacy Online refused to refund me even after the product was back in Australia according to tracking and clearly would never make it to me—they only finally sent a refund after they RECEIVED the returned package, after almost a month of holding my money without delivering a product.

Then they sent me almost daily emails begging for reviews, but deleted my review after I left one honestly stating that this was my experience with Pharmacy Online.

I recommend you do not order from this company if you are in the U.S., they don’t seem to understand how to properly ship overseas.

1 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Pharmacy Online

Antwoord van Pharmacy Online

We are sorry to hear about your experience and appreciate the opportunity to clarify. Your order was shipped on time, but unfortunately international deliveries can sometimes be delayed or returned due to factors outside our control. As per our policy, which is standard across most online retailers, refunds are processed once the item has been received back at our warehouse.

Regarding the review emails you mentioned – these are automatically sent for product reviews. If a business review is submitted in place of a product review, the system unfortunately removes it. That said, we sincerely apologise that you received review requests when your order had not arrived, as this was understandably frustrating.

We value all customers, including those overseas, and we will continue working to improve the international shipping experience.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very unprofessional

Thank you for your reply
You where right order from a different on line company
My mistake hope a five star review is acceptable compensation for a genuine mistake

12 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Pharmacy Online

Antwoord van Pharmacy Online

We take medication safety and customer service very seriously. After thoroughly checking our records, we are unable to locate an order under your name in our system. It’s possible you may have dealt with another pharmacy with a similar name.

If you believe this relates to us, please contact our customer care team directly at help@pharmacyonline.com.au or call 1300 074 276, and we will be more than happy to investigate further and assist you.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer