Pink Casino Reviews 

2.410
•
TrustScore 3 uit 5

2,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Been gambling for years and only company ive appreciated with actioning requests so quick with payments team. Received my winnings 4k within minutes after winning however bank held on to it for a re... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam site let's you deposit but not withdraw messaged loads of time and unhelpfull there saying they want me to withdrawal from a card I had blocked by my bank due to fraud months ago even though I h... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Started off good then really bad after that 270 quid in 2 days on 50ps hit twice both 9 quid spin after spin just rubbish spins. Dont think i can win something back after reading the review from lilly... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic winning so much money. Always payed out very quickly though this times a bit longer, but in fairness it is a lot of money! Very impressed how your safer gambling division contacted me... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Online casino/bookmaker
  2. ook in
  3. Casino
  4. Gokdienst
  5. Gokhuis
  6. Kansspelaanbieder

Geschreven door het bedrijf

Pink Casino is a well-established online casino, slots and bingo site. Pink Casino is a leading online casino in the UK. We have a selection of different games for you to play, including online slots like Rainbow Riches and Starburst, as well as Live Casino games and different Bingo games. T&Cs apply. 18+, www.begambleaware.org


Contactgegevens

Houd rekening met het volgende

2,9

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,9

Alle reviews

(2.410)

77 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Con Artists luring people into depositing under false pretenses - Stay away

Absolute scammers who I’ve just reported to the Gambling Commission and Trading Standards. Made an account with them on Thursday morning but hadn’t deposited anything, they then sent an email to me on Saturday addressing me by name telling me that my “welcome offer awaits” and if I deposit £10 and wager it once I would be credited 50 free spins. This offer was also available in-app when logged into my account. I deposited that amount and played it for that incentive and didn’t receive it. So I emailed them about it and they said that the email was “just for marketing” and that because I made my account less than 48 hours hours before, the offer at that point was the only one valid which was to wager the £10 THIRTY FIVE times to get the free spins. Will I hell do that lol. Refusing to do anything about it or compensate despite showing them clear evidence of the offer sent to me 24-48 hours after making an account. I’m not that desperate for my £10 back, I just hate the thought of any company doing stuff like this. Stay away from them, plenty of profit to be made signing up to other Casinos such as Betfred, SkyVegas and PartyCasino etc.

11 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Pink Casino

Antwoord van Pink Casino

HI MG,

Thanks for reaching out. We understand your frustration and anger regarding the welcome offer you received via email. It's understandably disappointing to receive a promotional offer that doesn't align with your in-app experience.

We are committed to reviewing its marketing communications and promotional offers to ensure clarity and consistency. PinkCasino strives to provide a transparent and positive gaming experience for all players.

Please be aware that I have sent you an internal request through Trustpilot to be able to contact you directly and to be in a position to handle your concerns.

Kind regards
PinkCasino

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shocking company to get hold off..

Shocking company to get hold off... won moneymore than what i have won before. Went to withdraw it gets returned email sraight saying this email back asking why nothing from them emailed this morning nothing go to withdraw again returnd email me again telling to me to contact them well send me a email address where someone can respond. Frustrating comapny!!!! I have had all my id and card checked have taken money out before now this. Because a littlw more than normal. Please can you respond to me regrading this issue. After this i wont using again. Also the two times i have tried ti withdr It thye have ccharged me £2.50 you didnt realse the money so why havw i been charged????

5 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Pink Casino

Antwoord van Pink Casino

Hi Louis,

I understand your frustration with the withdrawal process and the returned emails, especially after winning more than usual.

It's understandably upsetting to experience delays.

We're committed to resolving this quickly and ensuring you receive your winnings.

Please be aware that I have sent you an internal request through Trustpilot for me to be able to contact you directly and to be in a position to handle your concerns.

Kind Regards,
Pink Casino

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Deposited using my partners phone on…

Deposited using my partners phone on hes Apple Pay won 2400 but they won’t pay out and blocked my account because it wasn’t my card but I’ve made deposits with my card aswell I’ve told them I have all my id to prove who I am but now getting no response

26 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Pink Casino

Antwoord van Pink Casino

Dear Terry,

We acknowledge your feedback regarding the deposit made using your partner's Apple Pay, the subsequent winnings, and the account blockage. We understand your frustration with the lack of payout and communication. We are committed to ensuring a fair and secure environment for all our users.

Please be aware that I have sent you an internal request through Trustpilot for me to be able to contact you directly and to be in a position to handle your concerns.

Kind regards Pink Casino,

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Pink Casino Happy to Take £18,000—Now Freezing My £100 Deposit with No Reason

I’ve been playing with Pink Casino for months and have lost over £18,000 on their site without a single issue. They were more than happy to take every deposit—no checks, no verification.

But now, the moment I deposited £100 (which I didn’t even win with), they’ve suddenly frozen my account and demanded:

Photo ID

Proof of address

Bank statements

And even access to my crypto account, claiming they need to verify source of funds

How is this fair? Why weren’t these checks done at the start—or when I was losing thousands? It feels like a delay tactic or an excuse to hold on to my money.

I've provided everything they asked for and they keep moving the goalposts. It’s beyond frustrating. If I hadn’t deposited that last £100, would they have even cared?

Be very careful with this casino. The moment you stop depositing or question anything, they shut you down.

I’m escalating this to the UK Gambling Commission and ADR—and I urge anyone else who’s been treated like this to do the same. These companies shouldn't get away with taking thousands, then holding deposits ransom.

20 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I made a withdrawal request a week ago…

I made a withdrawal request a week ago then was asked for documents wich I sent over for them to keep saying it was not the right type (it was) 5th day I did it again and it got all accepted then now they have to manually review them what is the point in this?! I just want my money.

11 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Pink Casino

Antwoord van Pink Casino

hi there Shannon,

I understand your frustration with the withdrawal process and the document verification.

I'm sorry for the delay and any inconvenience this has caused.

I've requested more information internally to look into why the initial documents were not accepted and to expedite the manual review process.

We're committed to ensuring a smooth and efficient withdrawal experience, and I'll do my best to help resolve this for you.

Please be aware that I have sent you an internal request through Trustpilot for me to be able to contact you directly and to be in a position to handle your concerns.

Kind Regards,
Pink Casino

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Deposited funds - Nowhere to be seen!

Deposited funds, bank shows the money leaving my account but Pink Casino failed to update my balance. Was told it would take several minutes, to 20 minutes, to 24 hours. Still no update to my balance.

Literally stole my money!

10 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Pink Casino

Antwoord van Pink Casino

Hello Lynne,

I understand it can be concerning when your deposit doesn't appear in your account straight away.

It's certainly frustrating to experience these delays when you're ready to play.

We're committed to getting this sorted for you as quickly as possible.

Please be aware that I have sent you an internal request through Trustpilot for me to be able to contact you directly and to be in a position to handle your concerns.

Kind Regards,
Pink Casino

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Received promotion wager £10 and get 15…

Received promotion wager £10 and get 15 spins at £1 per spin.
Wagered £10 , claimed 15 spins, which couldn’t been accessed, and banner pop up saying wager another £10 which is now beyond the promotion. So where is my 15 spins which i earned when i wagered £10 on slots. Absolute scammers, i think.
Sort my spins out , because they no where seen in my account.
You just took £10 of me.

30 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Pink Casino

Antwoord van Pink Casino

Hi there Lukas,

We understand your frustration regarding the promotional spins.

It's disappointing when a promotion doesn't seem to work as expected.

We are committed to resolving this for you and ensuring you receive any entitled bonuses.

Please be aware that I have sent you an internal request through Trustpilot for me to be able to contact you directly and to be in a position to handle your concerns.

Kind Regards,
Pink Casino

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The worst robbing site every 350…

The worst robbing site every 350 yesterday and 200 today with the only bounuss come if you miss a bet. They scam and rip people off find a site worth playing this needs to be investigated. They have no care for players at all. You must stay away from hear it will bankrupt you. There diabolicaly brutal

25 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Pink Casino

Antwoord van Pink Casino

Hi Catherine,

I understand your frustration and disappointment with your recent experience.

At Pink Casino, we take all player feedback very seriously, and we want to assure you that we are committed to providing a fair and transparent gaming experience.

We would like to learn more about your recent experience and see if we can find a resolution.

Please be aware that I have sent you an internal request through Trustpilot for me to be able to contact you directly and to be in a position to handle your concerns.

Kind regards,
Pink Casino

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Please don’t go on this gambling app as…

Please don’t go on this gambling app as they don’t pay you what you win such bad service just bad all round 💩💩💩💩💩💩💩💩💩

20 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Pink Casino

Antwoord van Pink Casino

Hi Dave,

We're sorry to hear about your negative experience and understand your frustration with not receiving your winnings. We take these matters very seriously at Pink Casino.

Our team is committed to investigating your specific situation and ensuring that all winnings are paid out correctly and promptly.

Please be aware that I have sent you an internal request through Trustpilot to be able to contact you directly and to be in a position to handle your concerns.

Best regards

Pink Casino

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Iam trying to cancel my account with…

Iam trying to cancel my account with pink casino the only reason way I want to do this is because they keep messing me about with my password I don't know how many times I tried to change my password it doesn't let me log in if they are doing this all the time they cancel my account

28 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Pink Casino

Antwoord van Pink Casino

We've received your message about the password issues you're experiencing. It's frustrating to be locked out, so we want to get you back in as quickly as possible.
Can you please attempt to log in, click on Forgot Password and we'll send a link to reset it. You need to ensure you follow the password requirements.
Our customer support team are available 24/7 should you need us. We're here to help.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

joined

joined, deposited £20 but said deposit failed try again, as i had set a deposit limit of £20 pound i tried again, it then said my deposit limit had been reached so the money has come out and disappeared , no 24/7 live help, no one to ask for help at all, scam rip off site, dont even bother joining

7 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Pink Casino

Antwoord van Pink Casino

Hi there Tracy,

We understand your frustration and concern regarding the deposit issue you experienced.

It's frustrating to encounter technical difficulties, especially when it involves your funds.

We take these situations seriously and want to investigate this matter thoroughly.

Our team is committed to resolving this issue promptly and ensuring you have access to any funds that were incorrectly deducted.

Please be aware that I have sent you an internal request through Trustpilot for me to be able to contact you directly and to be in a position to handle your concerns.

Regards
The PinkCasino Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I’m back again !!

I’m back again !!

The verification system is just terrible 7 days in and my account still on hold !!

after depositing £100 that I can not play with, that is not a bonus !! I Lindy requested as I no longer want to continue playing with pink casino !!

After request after request from my driving license, passport, proof of address, bank statement, a further generated bank statement, to 3 months pay slips ( STILL WAITING )

What next ? Urine/stool sample ?

Doctors note ?

What is going on !! I managed to reach out to Iain who is always helpful and pushed this process forward !!

But this is just a shear joke !!

All I want is to have my £100 back that has not been played with, is not a bonus or winnings then I will be deleting pink casino !!

I have never had issues like this ever before !!

I do not understand what the problem!!

Usually accounts are suspended are for three reasons, under age, fraud or simply you keep winning ( none of the above even remotely concern me)

PINK CASINO WHAT IS THE ISSUE !!

2 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Pink Casino

Antwoord van Pink Casino

Hi!

We understand your disappointment with the prolonged verification process and the inconvenience it's causing.

We want to assure you that we're committed to resolving this for you as quickly as possible. While our usual verification time is shorter, some cases may require additional checks due to various factors, which can sometimes extend the processing time.

Please be aware that we have sent you an internal request through Trustpilot for us to be able to contact you directly and handle your case.

We appreciate your patience and understanding

Kind regards, Pink Casino

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Staked thousands through this site

Staked thousands through this site, no promotions no free spins no wheel spin everyone avoid head over to coral u get tournaments free this site is a scam I played every game and won £0

Also closed account , and they started asking me my life story to beg to come back discusting company think I'm going to beg to get my account open with them.

Absolutely avoid

7 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Pink Casino

Antwoord van Pink Casino

Thank you for reaching out to us.

We understand your frustration with the lack of promotions and rewards, especially after spending a significant amount on our site. We value all our players at Pink casino and strive to provide a rewarding experience for everyone.

Also, we are committed to reviewing our promotional offerings and customer segmentation to ensure fairness and provide value to all our players.

Please be aware that I have sent you an internal request through Trustpilot to be able to contact you directly and be in a position to handle your concerns.

Kind regards
Pinkcasino

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The live chat support isn’t available…

The live chat support isn’t available 24/7, which can be frustrating if you have an issue late at night. Also, some jackpot games seem to crash more often on mobile.

26 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Pink Casino

Antwoord van Pink Casino

Hi there,

Thanks for reaching out and sharing your feedback.

We're sorry to hear about the inconvenience you've experienced.

We can assure you that our live chat support is available 24/7 to better assist players like yourself at any time.

Please be aware that I have sent you an internal request through Trustpilot for me to be able to contact you directly and to be in a position to handle your concerns.

This will help our tech team investigate and resolve these issues quickly.

We appreciate your patience and understanding as we work towards improving your Pink Casino experience.

Best Regards,

The Pink Casino Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Newly 18, refused my winnings, blocked after 1 day



Having just turned 18 and new to online gambling, I opened an account just today with Pink casino and was verified straight away, there was no request for proof of age, ID or anything which is a first for any casino due to age to my age being 18 and the strict age verification process. So, in all was extremely easy to join up AND deposit.,That is the only positive I can give this casino.

I made 2 deposits using my mums bank details with her permission (same surname and address) as my bank has a gambling block. I made 2 deposits, one for £50 and one for £100, won £300 so withdrew back to the original payment method being my mums card, no problem. I won another £1400 and withdrew £1000, leaving the £400 in to bankroll me.

Fast forward a couple of hours later and my account access has been blocked, pending a request to verify my payment method, not my ID just the payment used to deposit. Straight away, I responded and explained all of the above to Craig who assured me that ONLY the payment method used to deposit wneeded verification to ensure my account. I therefore uploaded all information from my mum at their request. From this point on, Pink casino became unethical in their process and request for information. At no point did they state anything to me regarding my deposits via a third party etc, and reiterated the request was to verify the bank account ONLY. Yes, I should have read the terms, but just got caught up in the excitement of being legally able to play slots online. I’m new to all of this and feel whilst I have been naive, Pink have used this as a means to wilfully and purposely withhold my withdrawal of winnings. They were aware of the third party restriction of which I was not, and yet continued with the charade they call the ‘process’ of verification . I offered all of my ID documents my own, bank details etc, but was advised more ththey were not required, only the bank account used for payment required verification. They did not tell me the reason for the details was to prove third party payment which they knew and I told straight away. I was advised only the payment details required verification,

At no point during the back and forth communication was I informed of the third party restriction, even though I clearly advised I had used my mums card. I offered to withdraw to my bank also, this was refused.

I then received an email to say my documents had been verified, also my bank card had been verified, but to be clear I did not provide any bank card details. Just the payment method used, as requested. Given, I received a email my documents had been verified, I therefore expected to received my second withdrawal of £1000 given how the communicatuon from Pink casin was worded have received my withdrawal. Again to reiterate I was informed that only the bank account used to deposit required verification, of which I received notification the details submitted had been verified.

However, dissapointingly, Pink casino have closed my account, withheld my balance and rejected my second withdrawal. This is AFTER I was advised of success of the verification of payment details only AND following two successful deposits, a successful withdrawal, refusal of my ID docs and bank details.

It feels as if the casino merely were trapping me to upload bank details which they were aware did not belong to me as I said from the onset. Their intention in their request to upload only the payment details was so they could use the third party payment restriction as a reason to not pay out. I was told to upload only so they could close my account for third party payment. They have replied that they said needs to be clear with their ethics to have a blanket ban on this process, yet are less than ethical in the way they conduct said process and the underhand way they go about such requests.

I was honest as I’m new to this, I advised of the payment method straight away, I was further advised ONLY the bank account details for the deposit were needed for verification. At no point did they need to verify my age or identity etc. At no point UNTIL after verification was I advised of the restriction of third party payments and was not aware of this until AFTER said bank details provided were VERIFIED. Therein verifying the details they needed to verify, then using it as a means to forfeit my winnings.

Left a very bitter taste in my mouth and it make happy that I have been banned across all sites as I would rather deposit and play elsewhere if this is how poorly new customers are treated.

I await a response from a complaint specialist, but don’t hold out much hope. However, I will escalating to IBAS, as a casino should not be able to request verification of payment details AFTER allowing a withdrawal, then upon verifying the documents for the purpose of verification, withhold winnings and remaining balance.

21 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Pink Casino

Antwoord van Pink Casino

Hi there Anon,

We understand your frustration and disappointment with the account closure and withdrawal issues you've experienced.

It sounds like the verification process and communication around third-party payments has been unclear and upsetting, especially as a new player.

We want to assure you that our team is committed to investigating your case thoroughly and ensuring fair treatment.

Please be aware that I have sent you an internal request through Trustpilot for me to be able to contact you directly and to be in a position to handle your concerns.

Regards
The PinkCasino Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Verification process taking ages

I have been playing on Pink Casino for almost a year without issue. I had previously verified my account with no problems. 2 weeks ago I deposited £100 to take part in an offer, but as soon as I deposited, it came up that my account needed to be verified, and I wasn't allowed to wager or withdraw in the meantime. I uploaded the requested document straight away, and after chasing them to verify, they sent an email asking for source of wealth information. I have given this info a week ago and followed up with an email on 16th January, but still haven't had a reply and still cannot access my money that I deposited. I eagerly await your reply Pink Casino to complete verification and get my money back!

7 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Pink Casino

Antwoord van Pink Casino

Thank you for reaching out to us, JayJay.

We understand your frustration with the ongoing verification process and the delay in accessing your funds, especially after being a loyal player for almost a year.

We apologize for the inconvenience this has caused. We are committed to reviewing your case immediately, including the source of wealth information you provided, to ensure it's being handled promptly and efficiently.

Please be aware that I have sent you an internal request through Trustpilot for me to be able to contact you directly and to be in a position to handle your concerns.

Best Regards
PinkCasino

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely rubbish worst experience…

Absolutely rubbish worst experience ever on slots !!! Stay away from these scammers 😡

16 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Pink Casino

Antwoord van Pink Casino

Thank you for reaching out to us,Nabeel.

We're sorry to hear that you've had such a negative experience with our slots. We understand your frustration and disappointment.

Furthermore, we want to assure you that LeoVegas operates under strict regulations and licensing agreements to ensure fairness for all players.

We are committed to investigating your specific concerns about our slot games.

Please be aware that I have sent you an internal request through Trustpilot for me to be able to contact you directly and be in a position to handle your concerns.

Best regards

Pink Casino

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid this company - zero stars

I have played this site for a while agree with the bonus been a scam, I have played a lot of cash through there site and I have lost and won and had no issues withdrawing in till I won big, so between Christmas and new year 2024 I won £3400, when to withdrawal and nothing came to bank account, after 5 hours I emailed them(normally money would be in my account straightaway no issues) after sending the email hours later I get an email asking to verify my account, I sent them pictures of my cards however one of the cards they asked for had been stolen, big problems they have asked for ownership of the card, I have had to send 3 months bank statement which had transaction with the card that had been lost - not happy with that at it only has the last 4 digits, a letter from the bank with the card details- again not happy with that as bank wouldn’t sign or bank stamp it even tho it was on headed not paper 🤦🏼‍♀️ copy of my payslips - 3 months, passport and utility bill and this is now 11/01/2025 my account has been closed and I have been told on the live chats that my account has been closed due to money laundering- how the hell!!! And my winnings have been cancelled! I got this news on the morning of 08/01/25 but by afternoon they was still looking for more proof from me, and to top this off they took two payments from my new card with no issues also there is no where on the site where you can do or delete card that are no longer in use.

The customer services is a joke- they don’t reply to emails you get an automated email back from a bloke John who thinks not real and to top it off I now have concerns as they have all my details which I feel will be used to con me out of money, no faith in this company one bit!!! They advise that it will take 3-7 days am now on 2 weeks and no further on

But they have crossed the wrong person as I have been in contact with the gambling commission they have added a complaint on file against the company and if I don’t receive my money and all of it will be going back to gambling commission and I will be willing to take it further! If I get my winnings I will update my review.

14/01/25 Update as you can see pink casino has replied to my review and stated that they will contact me, they asked for my details which I gave them(which they must have them as they have all my proof of ID 🤪) And no contact surprise surprise, will update when I get progress.

22/01/2025 they have emailed again asking for proof of ownership of my card even tho I have sent them all of the item detailed above, I have been in contact with IBAS after 8 week I can get them to step in, please stay away from this site!!!
They also don’t like my negative comments on Facebook they keep deleting them.

23/01/25 - now got a letter from my bank with the information they are asking for let’s see if this acceptable!
24/01/25 finally they have paid my winnings- still wouldn’t recommend using this site- communication bad from them.
Mrs Duncan

30 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Pink Casino

Antwoord van Pink Casino

Hi Mrs. Duncan,

We understand your frustration and we sincerely apologize for the extended verification process and the difficulties you've experienced trying to access your winnings.

We want to assure you that Pink Casino takes security and responsible gaming seriously.

Our verification procedures are designed to protect both our players and the integrity of our platform, and are in line with regulatory requirements.

We understand that providing sensitive documentation can be concerning, and we appreciate you taking the necessary steps.

Please be aware that I have sent you an internal request through Trustpilot for me to be able to contact you directly and to be in a position to handle your concerns.

We appreciate your patience and cooperation as we work to resolve this for you.

Regards,

The Pink Casino Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Complete senseless clicking

Complete senseless clicking, zero pleasure, only frustration. A place solely focused on profit. Illogically appearing symbols. If Trustpilot allowed videos, it would be much easier. PINKCASINO is now on my list of junk online casinos. The ratio of wins to losses is like one to a billion. I don't know how the verification process works, but judging by the quality of the games, I suspect there may be made-up issues. The owners of this place should be banned for life from running similar businesses because they clearly don’t understand what a random game is all about. I could spend 200 here, but I’ll only spend 20 because it makes absolutely no sense. SHAME AND DISGRACE!

17 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never seen place like this this…

Never seen place like this this criminal don’t reply to emails not one deposit bonus received where’s the authorities wowwee

16 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Pink Casino

Antwoord van Pink Casino

Hi there,

We understand your frustration and are truly sorry to hear you're unhappy with your experience at Pink Casino.

We take accusations like this very seriously and want to get to the bottom of this for you.

We pride ourselves on offering a fair and enjoyable gaming experience, and it's concerning to hear about the issues you've raised.

To help us investigate and address this directly, could you please provide us with more specific information?

Please be aware that I have sent you an internal request through Trustpilot for me to be able to contact you directly and to be in a position to handle your concerns.

We appreciate you bringing this to our attention and look forward to resolving this for you.

Sincerely,

The Pink Casino Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer