www.plasticsheets.com Reviews 

3.481
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It was a small order for some clear polished shelves that our local glass supplier could not do, so I was surprised when the order arrived early. Great choice of carrier as the delivery person was pol... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered custom sized 4mm toughen glass to use for aquarium lids. Although the order did take longer than I had hoped they arrived quickly once dispatched and very well packaged and fit perfectl... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

So it’s obvious from all the reviews that there are delivery issues and I had to chase up my order. They never answer the phone so don’t waste your time trying to. I raised an on line query with them... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely disappointed. I ordered a sheet and specifically expressed my concern that the sheet wouldn't arrive on time. Paid express, didn't arrive, called back, and they refunded the express and s... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

3,5

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

3K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 95% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,5

Alle reviews

(3.481)

342 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

i ordered a Opale sheet of plastic over…

i ordered a Opale sheet of plastic over three weeks ago order number 12000309247 still not arrived can you tell me when to expecting it

20 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo www.plasticsheets.com

Antwoord van www.plasticsheets.com

Hi,
I’m very sorry that you are still waiting for your order, especially as it was placed over three weeks ago. Unfortunately, we are currently experiencing delays with the Opale sheet, which has affected our usual delivery times.
Your order is expected to be delivered within the next week. I will contact you to confirm.
My contact details are,
Phone-07976854684 (please call or send me a WhatsApp message).
WhatsApp- https://wa.me/message/QMXKXJMRRTWXJ1
I am available Monday-Friday 09:00-17:00.
I look forward to hearing from you.
Thank you,
Chris

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I'm still waiting for an order placed…

I'm still waiting for an order placed over three weeks ago for two medium sized pieces of polycarbonate. The website's "Track My Order" seems broken and the phone is not answered. I did get a response via email but that deadline has come and gone.

19 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo www.plasticsheets.com

Antwoord van www.plasticsheets.com

Hi Stuart,

I am sorry that you are still waiting for your order and that the delivery deadline previously provided has now passed.
Unfortunately, we are currently experiencing delays with this product. Your order is expected to be delivered within the next week. I will contact you to confirm.
I sincerely apologise for the inconvenience caused.
My contact details are,
Phone-07976854684 (please call or send me a WhatsApp message).
WhatsApp- https://wa.me/message/QMXKXJMRRTWXJ1
I am available Monday-Friday 09:00-17:00.
I look forward to hearing from you.
Thank you,
Chris

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Best avoided

A bit of an odd company. If things go well then you can expect to get good quality items at good prices. However, I experienced problems when placing orders, where there were continuous errors on the website when trying to place orders. I checked my account and they didn’t show up as being placed so I tried to place my order using a different device and that went through showing up on my account. However, later in the week I received two emails telling me that two separate orders were coming and, checking my bank, I saw that payment had been taken for two orders. The second payment had not been taken on the date of first trying to place an order, being taken later in the week and only one order showed up on their website. I tried to phone them to rectify this problem numerous times but they never answered. I left a ticket on their system through their ‘contact us’ page. No reply. I e-mailed then numerous times. No reply. In the end I have ended up with two orders and paid twice the cost. Their customer service is either non-existent or wilfully arrogant. Best avoided if at all possible.

1 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo www.plasticsheets.com

Antwoord van www.plasticsheets.com

Hi Alan,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re genuinely sorry to hear about the difficulties you encountered with your orders.

I have located the details of the orders placed and am contacting you directly so that we can investigate what happened and work to resolve the issue for you.

We apologise for the inconvenience caused and appreciate your patience while we look into this matter.

My contact details are,
Phone-07976854684 (please call or send me a WhatsApp message).
WhatsApp- https://wa.me/message/QMXKXJMRRTWXJ1
I am available Monday-Friday 09:00-17:00.
I look forward to hearing from you.
Thank you,
Chris
Ref 12000309836

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Worktop for my new hobby bench…

I ordered a bespoke 1500 by 1500 sheet of 18mm melamine faced board with contrasting edge strips all four sides. Ordering was easy, and with the order being a bespoke piece I expected to wait a little while for delivery (after all they have to put it through their manufacturing process to my specifications, however I was surprised when I got delivery details in less than 2 weeks. Delivery was seemless with and the board was well packaged and so had arrived safe and well. I would highly recommend plastic sheets

5 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely disgusting company I wished…

Absolutely disgusting company I wished id looked at reviews first before ordering still waiting and paid for express delivery!! now it's ruined our project please dont buy off these people you won't get your orders and lose your money

7 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo www.plasticsheets.com

Antwoord van www.plasticsheets.com

Hi Alison,

We’re very sorry for the delay with your order and apologise for the inconvenience caused.
We will arrange for your order to be dispatched as a priority, with delivery expected within the next 2 working days.
Please accept our sincere apologies, and thank you for your patience and understanding.

My contact details are,
Phone-07976854684 (please call or send me a WhatsApp message).
WhatsApp- https://wa.me/message/QMXKXJMRRTWXJ1
I am available Monday-Friday 09:00-17:00.
I look forward to hearing from you.
Thank you,
Chris
Ref 12000310138

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor

Poor. Ordered glass cut to size. Waited four weeks - no communication. When chased, they promised delivery but it still never came. Had to threaten court action twice before they would refund me. Didn’t get my glass!

20 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo www.plasticsheets.com

Antwoord van www.plasticsheets.com

Hi Rupert,
We are very sorry to hear about your experience and sincerely apologise for the delays and lack of communication regarding your glass order.

Unfortunately, we have been experiencing delays with our glass orders, and we fully understand how frustrating it must have been to wait without receiving clear updates. We also apologise that your order was not fulfilled and that it took longer than it should have to resolve the matter.

My contact details are,
Phone-07976854684 (please call or send me a WhatsApp message).
WhatsApp- https://wa.me/message/QMXKXJMRRTWXJ1
I am available Monday-Friday 09:00-17:00.
I look forward to hearing from you.
Thank you,
Chris

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID THIS COMPANY!!!

I placed order 12000309413 on 28th July and, 9 days later, it still hasn't arrived. I paid extra for express shipping, which stated the order should arrive the following day. Instead, I've received absolutely nothing.
I've called the company numerous times, but nobody answers the phone. I've also sent an email and haven't received any response. There has been zero communication throughout this entire process. I've paid for goods that haven't been delivered, and the complete lack of customer service is unacceptable. At this point, I have no confidence that my order will ever arrive. As the company refuses to respond or resolve the issue, I'll now be contacting my card provider to request a chargeback and recover my money. Based on my experience, I would not recommend this company.

28 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo www.plasticsheets.com

Antwoord van www.plasticsheets.com

Hi Francesca,

We are very sorry for the delay with your order and sincerely apologise for the frustration and inconvenience this has caused.
Your order was dispatched to the courier on 31/07/26, but unfortunately, there was a significant delay with the courier and the order was only delivered today.
We completely understand your frustration, particularly as you paid for express delivery and expected your order to arrive sooner.

My contact details are,
Phone-07976854684 (please call or send me a WhatsApp message).
WhatsApp- https://wa.me/message/QMXKXJMRRTWXJ1
I am available Monday-Friday 09:00-17:00.
I look forward to hearing from you.
Thank you,
Chris

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I was impressed with your service and…

I was impressed with your service and liked the product, however, as stated in my previous email, two of the small panels had been scratched. I have managed to use one. I won't know if I can use the other one until I frame some more pictures.

3 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Woeful company

What a woeful company. I Ordered a sheet of Perspex which they posted to an address which they conjured up in their imagination. Called them to point this out to them over 20 times with no answer. Left a message and an email which also went unanswered.
Then they had the audacity to email me to asks me to leave a review (so they could improve their service)
Stop taking customers money and failing to deliver would be a great start to improving their business. Do NOT use these cretins.

1 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo www.plasticsheets.com

Antwoord van www.plasticsheets.com

Hello,
We are very sorry to hear about your experience and sincerely apologise for the frustration and inconvenience caused.
We understand how disappointing it must have been to receive your order at an incorrect address and then have difficulty getting in touch with us. I will contact you to confirm what the required address was.

My contact details are,
Phone-07976854684 (please call or send me a WhatsApp message).
WhatsApp- https://wa.me/message/QMXKXJMRRTWXJ1
I am available Monday-Friday 09:00-17:00.
I look forward to hearing from you.
Thank you,
Chris

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great, clean and to spec products.

Ordered an aluminium composite sheet and a clear polycarb sheet, both sheets were as requested and very clean, no marks from the cutting and drilling process.

I had to make an specification adjustment due to my own error and couldn't get a ticket response but it did bounce back with a server error so that would explain it. I ended up speaking with Chris who was very apologetic for the issues with the support system BUT he was true to his word, everything he promised to do was done and was done promptly.

TLDR; Slightly slower turnaround than expected but it was to my benefit due to change being needed. Quality more than makes up for that and the pricing is cheaper than elsewhere.

12 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid, avoid, avoid

Order placed 16th july its now the 2nd Aug (17 days) and nothing has arrived, no communication, no responce to chasing email. Completley haulted my project due to needing these parts from this company. Wish i'd checked trustpilot before placing an order and then gone elsewhere. If you are reading this, dont bother with this firm and find someone else. Cue the generic responce from the company, asking me to get intouch as they now want to help. Save yourself the time the order number is # 12000308578 please get it cut and posted

16 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo www.plasticsheets.com

Antwoord van www.plasticsheets.com

Hi,

We are very sorry for the delays with your order and sincerely apologise for the inconvenience and frustration this has caused, particularly as the delay has affected your project.
We have checked the tracking, and the order is showing as delivered. We will contact you directly to confirm that you have received the order and to make sure you are happy with the product supplied.

My contact details are,
Phone-07976854684 (please call or send me a WhatsApp message).
WhatsApp- https://wa.me/message/QMXKXJMRRTWXJ1
I am available Monday-Friday 09:00-17:00.
I look forward to hearing from you.
Thank you,
Chris

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely disgusting service

Absolutely disgusting service. Paid extra for a fast delivery. They didn’t respond to numerous emails and then when I said I would go to reviews and social media they responded. But I very standard experience followed by saying they would send for the next day delivery. Still not received 4 days later and the tracking number doesn’t work. Please avoid this company

23 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo www.plasticsheets.com

Antwoord van www.plasticsheets.com

Hi,
Thank you for taking the time to leave your feedback.
We are genuinely sorry for the experience you have had and completely understand your frustration, especially as you paid for an express delivery service and expected your order to arrive within the agreed timeframe.
We appreciate your patience and would like the opportunity to put this right. I will continue to communicate with you directly and provide updates until your order has been successfully delivered.

Thank you again for your understanding, and we apologise for the inconvenience caused.

My contact details are,
Phone-07976854684 (please call or send me a WhatsApp message).
WhatsApp- https://wa.me/message/QMXKXJMRRTWXJ1
I am available Monday-Friday 09:00-17:00.
I look forward to hearing from you.
Thank you,
Chris
Ref 12000308699

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor customer service - undelivered order and poor communication

I ordered a sheet of glass on 9th July and paid for express delivery expecting to receive it by 13th July. It never arrived. I chased and as was told it would be dispatched soon, but no expected delivery date was offered. When I tried to contact the company again I could not get hold of anyone an no-one returned my calls or emails. I then requested to cancel the order. I got an email acknowledging my request today (23rd July ) and saw the status of my order is ON HOLD so I still don't know what I can expect.

13 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo www.plasticsheets.com

Antwoord van www.plasticsheets.com

Hi Mark,
Thank you for taking the time to leave your feedback.
Please accept our sincere apologies for the delays and the lack of communication you experienced with your order. We fully understand your frustration, especially as you paid for an express delivery service and expected your glass sheet to arrive within the specified timeframe.
Following your cancellation request, I can confirm that a full refund has now been processed for your order.

My contact details are,
Phone-07976854684 (please call or send me a WhatsApp message).
WhatsApp- https://wa.me/message/QMXKXJMRRTWXJ1
I am available Monday-Friday 09:00-17:00.
I look forward to hearing from you.
Thank you,
Chris

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Acrylic sheets marked due to missing peel off protection

Ordered 6 sheets of acrylic for picture frames for an exhibition. When I opened package four did not have blue peel off protection on one side and were marked making them unfit for purpose. Raised a ticket 5 days ago, phoned and left message, emailed and phoned again today not answered. Too late now for exhibition. No response when I emailed it was urgent. Won't use this company again.

17 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo www.plasticsheets.com

Antwoord van www.plasticsheets.com

Hi David,
Thank you for taking the time to leave your feedback.
Please accept our sincere apologies for the issues you experienced with your acrylic sheets and for the lack of communication following your complaint.
We understand how disappointing and frustrating this must have been, particularly as the materials were required for an exhibition with a strict deadline. Receiving sheets that were not in the expected condition and then not receiving a timely response from us is not the level of service we aim to provide. I will contact you to discuss.
My contact details are,
Phone-07976854684 (please call or send me a WhatsApp message).
WhatsApp- https://wa.me/message/QMXKXJMRRTWXJ1
I am available Monday-Friday 09:00-17:00.
I look forward to hearing from you.
Thank you,
Chris

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I ordered the cut to size melamine…

I ordered the cut to size melamine sheet and kept it in the box until the day I had workers in to fit it. When taking it out of the box all the corners were damaged, I had no choice but to carry on with fitting it as it had to be done by a deadline.
I took pictures of the damaged and emailed it over to customer services.
They replied saying it had been forwarded onto the investigations team and I would hear back from them within 2 working days, that was almost 2 weeks ago and I’ve had no communication from the company.
I feel this is terrible customer support.

8 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo www.plasticsheets.com

Antwoord van www.plasticsheets.com

Hi,
I want to contact you to resolve the issues you are experiencing. Unfortunately, the review has been posted without any contact information. Could you please contact me and provide the order number?

My contact details are,
Phone-07976854684 (please call or send me a WhatsApp message).
WhatsApp- https://wa.me/message/QMXKXJMRRTWXJ1
I am available Monday-Friday 09:00-17:00.
I look forward to hearing from you.
Thank you,
Chris

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Review as currently experienced

Review as currently experienced. Ordered 20 cut to size polycarbonate sheets. now some 10 days ago, apart from an order conformation no further information. Telephone is not being answered, no response to e mails, or the on line chat service. Not concerned, yet. Will be soon.

Goods have arrived so increased from 1 to 4 stars, would have been 5 if communication was better.

11 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not received items.

Not received items.

18 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo www.plasticsheets.com

Antwoord van www.plasticsheets.com

Hi,
I want to contact you to resolve the issues you are experiencing. Unfortunately, the review has been posted without any contact information. Could you please contact me and provide the order number?

My contact details are,
Phone-07976854684 (please call or send me a WhatsApp message).
WhatsApp- https://wa.me/message/QMXKXJMRRTWXJ1
I am available Monday-Friday 09:00-17:00.
I look forward to hearing from you.
Thank you,
Chris

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer