Revant Optics Reviews 

134
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Although the initial lenses I received were not precisely what I required, Sara provided excellent assistance. She addressed all my inquiries, offered helpful suggestions, and promptly shipped replace... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Three sets of lenses within 13 months - every single one of them delaminated. Trying to get these guys to honour their warranty is like pulling teeth. Apparently now, according to them, because the or... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Customer support doesn't exist its all AI trying to take care of you. I attempted calling and contacting them but have not gotten any responses and phone just says we are to busy to answer a call on... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely fantastic product. Ordered 2 sets of Oakley replacement lenses for 2 different frames. Both arrived and fitted perfectly. I'd actually say the quality is better than Oakley's original lense... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Zonnebrillenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Performance sunglasses and precision-crafted replacement lenses for Oakley, Ray Ban, Costa, Spy, Maui Jim & more. Fast, free US shipping and returns. 100% satisfaction guaranteed. Polarized, prescription, mirrored, and custom cut lenses available.


Contactgegevens

3,4

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

134 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,4

Alle reviews

(134)

13 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Satisfied customer!

Purchased some emerald green polarized lenses to replace my lenses on my old Oakley targetlines. Put in the order on March 7th and the lenses were in my hands by the 14th. The lenses were easy to replace and made my Oakley's seem brand new again. The revant lenses have a golden/tan tint when looking thru them vs Oakley's grayish/blue tint. However, the clarity is almost the same if not better IMHO....thanks revant! You earned a customer!

14 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Revant Optics

Antwoord van Revant Optics

Hey Randy!

We are happy to hear you're loving your lenses! The emerald green is one of our most popular options, so you made a great choice. Have a great day!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top notch

Top notch! Prompt, professional and very friendly! Ashley and Kaylah represent very well!

5 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Revant Optics

Antwoord van Revant Optics

Hey Ted!

Thank you so much! We are glad to hear you had a good experience!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Revant's customer service is…

Revant's customer service is exceptional. They addressed the problem quickly with courteous service and shipped me new lenses within days. Jessica was extremely professional and resolved my issue, exceeding my expectations. She is a true rock star.

20 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Revant Optics

Antwoord van Revant Optics

Hey Tom! Thank you so much for your review, I have shared it with Jessica and the team. We hope you are loving your new lenses, and have a great day!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered a pair of lenses for my…Folding Wayfarers

Ordered a pair of lenses for my wayfarers and thought they were too small so started an exchange for the next size up. Those were too big. Turns out I had the first set of lenses swapped and they just looked too small. Great customer service process via chat that helped me through a major brain fart. Hopefully wont need too many lense replacements but this is where ill go

6 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Revant Optics

Antwoord van Revant Optics

Hello! Thank you so much for your review, we greatly appreciate it! We hope you are loving your lenses, and just let us know if you have any other questions. Have a wonderful day!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is a scam

This company is a scam. Thankful my bank will reverse charges.

21 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Revant Optics

Antwoord van Revant Optics

Hey Art!

Were sorry to hear you feel this way! I did not see any contacts with your name in our system but if you would like to reach out at support@revantoptics.com we would be very happy to help with any issue you are having!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

One of the worse companies I've ever…

One of the worse companies I've ever delt with. They shipped my package x2 lenses for Oakleys and never received the package after a month so I reached out to consumer service and waited for a response after another 5 days of waiting they said they had lost the package and would reship, they really didn't care and wouldn't even give me a discount or free shipping for the inconveniences and now the package took 8 days just to get to the shipping center. Avoid this company at all costs. ( Just buy new glasses )

17 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Revant Optics

Antwoord van Revant Optics

Hey Levi!
We are very sorry to hear you were not able to receive your packages! Once it leaves our warehouse we have no control over the package but we will do everything in our power to get it to you.

We answer all of our inquiries within 48 hours, and we would have offered a refund on your order instead of a discount. If this was not your experience please reach back out and we will be happy to help!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I purchased replacement lenses for my…

I purchased replacement lenses for my Oakley Two Face sun glasses. Really good quality lenses that were easy to imstall. I am very happy with the purchase.Shipping time was bit long but that's to be expected because they were shipped to Canada. The only thing I would improve is to charge the import duties upfront so you don't get charged by the delivery service.

21 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Revant Optics

Antwoord van Revant Optics

Hey Tony!

We are so happy to hear you are loving your lenses! ​All of our products come with a great 60-day no-hassle return policy as well as a 1-year manufacturer's warranty. If for some reason your purchase doesn't work out, we've got you covered!

I hope you have a wonderful day!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Another dissatisfied customer

After reading other reviews I’ve had similar negative experiences. Had I ordered the correct lens size, I probably would have been a very satisfied customer, but communication with customer service is poor. Each attempt to talk with customer service takes 2 days to get a response.I felt I had allowed plenty of time to get these before an end of month trip, but sadly not going to happen. I’m going to ask for a refund if this last attempt to reach out to customer service does not resolve my issue.

25 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Revant Optics

Antwoord van Revant Optics

Hey Marilyn!

We are very sorry for the delay! Unfortunately we are a smaller team so we work very hard to get to every contact as soon as possible. It is often where it does not take us 2 business days to reach out, however due to it being our busiest time of the year we are working through many contacts. I once again apologize for the delay and I hope you have a great day!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered on 7/20/23

Ordered on 7/20/23.
Just got them today on 8-7-23.
Terrible ship time.
Second time they did this to me.
I guess they really don’t care.

7 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Revant Optics

Antwoord van Revant Optics

Hey Templeton!

Im very sorry to hear your order took awhile to reach you! I was unable to find your order, but if you reach out we would be more than happy to help in every way we can. We look forward to getting this resolved for you!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

very late on shipping and postpond all…

very late on shipping and postpond all the time

3 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Revant Optics

Antwoord van Revant Optics

Hey Hamid!

We are very sorry for the delay! We are in our busiest season so we do get pretty backed up. Please reach out and we will be happy to help!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Customs charge make it not worth it.

I now got hit with the customs charged. Yes it’s in small print but you know in advance you’re shipping international so why not add that in.

Totally not worth it anymore for purchases outside of the US itself.
I’d return it if I could and not pay that additional charge (close to 30%).

8 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Revant Optics

Antwoord van Revant Optics

Were so sorry to hear there may have been some misunderstanding on the duty fees! Duty fees are the responsibility of the customer but if you want to set up a return we would be happy to help without accruing any other fees. Please reach out to support@revantoptics.com and we will be happy to help with that. We look forward to hearing from you!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Good product, terrible service

The product is good, but the service is terrible.
I ordered four sets of lenses, Revant shipped three with a receipt for four. I paid the FedEx handling fee and the UAE VAT on the four items. When I complained about the missing lenses, Revant shipped the missing items, however I then had to pay the VAT and FedEx handling charges for a second time. If Revant had got the order correct in the first place, I would not have been double charged. For this reason, I will not be using them again.

20 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Revant Optics

Antwoord van Revant Optics

Hey Alex!

We are very sorry for the fulfillment error, unfortunately the only option we have in this situation would be to ship the other item or set up a return. We are sorry to hear you had to pay duty fees again. We do mark our reshipments at a much lower price to try and avoid that, however we have no control over the charges from your country.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Been a month still no glasses

Been a month, still no glasses, NOT IMPRESSED!

9 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Revant Optics

Antwoord van Revant Optics

Hey John!

Im sorry to hear your order has not arrived! We will be happy to help with that, please contact our Eyewear Experts at support@revantoptics.com and we will look into this.

Have a great day!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Extremely happy with my Revant optics…

Extremely happy with my Revant optics lenses that have arrived to suit my Oakley Holbrook XL frames. After reading mixed reviews I was nervous however the communication was great, lenses arrived to Australia in just under 3 weeks and the fit is perfect. I honestly prefer the lenses to look through as well than the prizms I had and so far no scratches which was the reason the Oakleys were replaced. They scratched days after buying them. Would certainly buy again.

1 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Revant Optics

Antwoord van Revant Optics

Hello!

We are very glad to hear your lenses arrived to you in a good amount of time! DHL can be a beast, so Im so glad you had a good experience!

​All of our products come with a great 60-day no-hassle return policy as well as a 1-year manufacturer's warranty. If for some reason your purchase doesn't work out, we've got you covered!

Have a great day

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My experience was exceptional

My experience was exceptional. I originally order lenses for my Rayban New Wayfarer Model RB2132. Turns out that I had ordered the wrong size so I contacted Revantoptics.com website. The representative, Ashley, responded within 24 hrs and provided me with the correct lenses. The new lenses were easy to install and fit perfectly. I received them with 3 days. This is the best customer service I received in a long, long time. I highly recommend this company if you're in the market for replacement lenses.

1 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Revant Optics

Antwoord van Revant Optics

Hello!

We are so happy to hear you have a great experience! This is Ashley, so its always nice to hear my customers enjoy their service :D

Im glad the second set works much better for you. Let me know if you run into any other issues, I've got you covered! Have a good day!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Replacement lenses for Oakleys

I dropped my Oakley Five Squared on vacation and scratched the lens bad. Ordered a set of replacement lenses (elite polarized ice blue) the same day, thinking in a couple weeks the glasses would be back in business. Well to my shock, they got to my house before I got home from vacation, 4 days total I think. They went in the glasses super easy and look great. Very pleased so far!

24 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Revant Optics

Antwoord van Revant Optics

Hey Rich!

We are so happy to hear you are loving your lenses, and they arrived to you in a short time! Please reach out if you run into any manufacturers defect in the next year, we will be there to help :)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My order shipped on April 5th but…

My order shipped on April 5th but hasn’t arrived and I can’t get a response from the company.

5 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Revant Optics

Antwoord van Revant Optics

Hey Daniel!

It looks like you placed an international order and that order was shipped on the 5th, the same day the order was placed. We do quote 15-30 business days for delivery on international orders and we haven't quite hit that yet but I hope you order arrives soon!

You reached out on Monday, but then reached out again on Wednesday before we could answer. When that happens your request gets reset but it looks like we did send a response yesterday so please check your inbox for more info about your order. Have a wonderful day!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My experience was great

I see a lot of low reviews and notice many are older - so maybe things have changed - or maybe they were for non Rx lenses. I have to say I had a fantastic experience with them. I had a pair of Rx sunglasses that were my dads and had been sitting on my desk for years after his passing. When I decided I needed some Rx sunglasses I decided for sentimental reasons to use those frames. Sent them in and while in process my eye doc tweaked my Rx. I sent an urgent message asking customer service to see what could be done. They stopped my order and made sure the new Rx was being used. This was after the original Rx was in process. Customer Service always responded within 24-48 hours. Glasses arrived today and seem perfect. Time will tell on durability - but the process of getting them was great!

10 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Revant Optics

Antwoord van Revant Optics

Hello!

Thank you so much for your review! We are very happy to hear you had a wonderful experience and we hope you are loving your new lenses.

If you run into any issues within the 1 year please let us know and we will be happy to help!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Lenses for oakleys

They ask you to write a review but if not 4 or 5 star they do not post. Lenses are decent yes but the screw driver they send does not fit the screw . Also be prepared for 20-22 days to recive from long shipping time. They send the 15% off after purchase not before.

28 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Revant Optics

Antwoord van Revant Optics

Hey Dan!

We post mostly all of the reviews we get, the only reviews we do not post publicly are reviews that include personal information, or information that would not apply to anyone else's order, and therefore can be confusing for customers. We post many 1, 2, and 3 star reviews on our website so customers can make an informed decision based on the info provided in the review section. We do quote 15-30 business days for international shipping. The 15% coupon, if signed up correctly, will be sent to your inbox within 24 hours. I hope that information helps! If you have any further questions do not hesitate to reach out!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No way would I recommend them

No way would I recommend this company. Took the money out of my account for the product and shipping is saying a label has been created but hasn’t shipped, been this way for 5 days now and can’t get an email response. Guess I should have read the reviews before ordering because there’s many others just like this.

3 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Revant Optics

Antwoord van Revant Optics

Hey Matt!

Were sorry to hear you feel this way! You reach out on Thursday and we responded on Monday, which is within the 2 day turnaround time we quote but Im sorry we took so long to get back to you! Sometimes the label can take several days to update while it is being shipped to its destination but Im happy to see your package has arrived. We hope you are loving your lenses! Please reach out if you have any issues, we will be happy to help!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer