We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We ordered the Heritage Ottoman Small Double Bed. Delivery was within the estimated time frame and good communication on the day. Build was relatively easy but screws and bolts could do with being sep... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a bed in March 2025 with a 3-6 week wait time. After 8 weeks, no bed and no communication from RTG. When I contacted them they had many excuses (manufacturing, supply etc, as per other user ex... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

UPDATE NOV 2024 - Bank issued refund and are pursuing Room to Grow for fraud. SCAM - DO NOT USE. All positive reviews are fake. DO NOT PLACE AN ORDER WITH THEM! Reported to tradi... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT USE! ordered and paid up front for expensive bunk bed. never arrived, kept sending holding (seemed automated) messages saying experiencing delays with suppliers. Months later never arrived.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Slaapkamermeubilair winkel

Geschreven door het bedrijf

The UK's leading on-line retailer of children's beds, furniture and accessories. Creating happy spaces for your child to grow, learn, develop and discover who they want to be. Our product experts will help you find the perfect bed and furniture, from bunk beds, midsleeper beds, high beds and storage beds.


Contactgegevens

2,6

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

452 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,6

Alle reviews

(452)

28 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not use this company

Do not use this company! I will be contacting Trading Standards on Monday as they have stolen my money… no product, no refund, no telephone number to contact them. What a sham of a company. I urge people not to spend any of your hard earned cash with them.

15 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Room to Grow

Antwoord van Room to Grow

Hello, apologies for the issues you have been experiencing. we have sent you an information request so that we can help resolve your issues.
Regards
Room To Grow

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam - and thief's

This is a scam, do not order from here. You notice that they have more negative reviews than positive, and the positive reviews comment on 'easy to use website' which is repetitive a line throughout the positive comments. Also they are now commenting on the negative reviews apparently saying that they will contact you - they leave these comments for effect, they do not come back to you. This is a scam please do not purchase form here. Go to their Instagram account, you cant leave comments on pictures etc - give it a try. Says everything, so disgusting.
Even the phone number and address on this trust pilot site is fake - try the contact number. It's not a number.
How can you steal form people looking to purchase for children. Vile

6 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Room to Grow

Antwoord van Room to Grow

Hello James, apologies for the issues you have been experiencing. we have sent you an information request so that we can help resolve your issues.
Regards
Room To Grow

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very Disappointing Experience! Still No Refund After a Month! Do not order from here!


I had a very negative experience with Room to Grow. I cancelled my order due to an unreasonably long delivery lead time and was assured that my refund would be processed within 14 working days.

It’s now been over a month and I still haven’t received my money back. I’ve sent multiple emails chasing this up, but most have been completely ignored. The lack of communication and customer care is extremely frustrating.

I do not recommend this company. I’m now having to contact my bank to explore other ways of recovering the money they owe me. Very disappointed.
DO NOT ORDER FROM HERE.

6 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Room to Grow

Antwoord van Room to Grow

Hello, apologies for the issues you have been experiencing. we have sent you an information request so that we can help resolve your issues.
Regards
Room To Grow

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I didn't recieced refund neither the…

I didn't recievd refund neither the items I bought its been 2 months since my order

The company after many Manby email , replied men1 email saying it would be refund within 14 days, the 14 days also has passed and no refund neither they reply my message. The only think I can do now is bring the government to they attention as there are so many reviews here saying they have been scammed , they might so something?

4 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Room to Grow

Antwoord van Room to Grow

Dear Janusa, thank you for contacting us. Our customer care team have advised that your refund has now been processed. Apologies for any issues this has caused you.
Regards
Room To Grow

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam. Fraud. Do not order!

Same as all the other negative reviews (the positive must be fake). Ordered bed months ago, given long lead time, told it was in production, chased and chased, offered a refund which has not materialised weeks later. Hopefully you read these reviews before you placed an order and given these scammers your money.

3 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Room to Grow

Antwoord van Room to Grow

Hello Paul, Apologies for the issues you have been experiencing. we have sent you an information request so that we can help resolve your issues.
Regards
Room To Grow

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scammers and avoid!!

Scammers and avoid!!

Placed order in February 2025.

Come end of April no item or delivery date could be confirmed.

I cancelled my order.

A refund, I was told, would be made within 2 weeks.

It’s now nearly a month and no refund has been made.

2 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Room to Grow

Antwoord van Room to Grow

Hello, Apologies for the issues you have been experiencing. we have sent you an information request so that we can help resolve your issues.
Regards
Room To Grow

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

We ordered our mattress in February on…

We ordered our mattress in February on a 4 week lead time. By the end of April we still had not received our mattress has no update on delivery timeframes. We asked for a refurb as agreed with Room to Grow but are still waiting for this refund. DO NOT ORDER FROM THIS WEBSITE.

2 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Room to Grow

Antwoord van Room to Grow

On the 1st of July RTG branding and website was sold to Kids Beds Online Ltd. Any orders placed before this date are still the responsibility of TCFC Retail Ltd. They will contact you soon to discuss your refund.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No delivery date and poor customer service

Ordered a rug over a week ago and no update since ordering. No delivery date given on product when ordered and not responded to 2 emails this week. Would like to know when rug will be delivered or if I need to ask for a refund, but can't get response.

30 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Room to Grow

Antwoord van Room to Grow

Dear Naomi, Apologies for the issues you have been experiencing. we have sent you an information request so that we can help resolve your issues.
Regards
Room To Grow

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is awful

This company is awful! We ordered a bed before Christmas and still had no update on delivery in March. After waiting so long we asked for a refund which they said they'd issue and would take 14 working days, we should have received this the end of April it's nearly the end of May still no sign of our refund our Emails are being ignored when we ask for an update yet we are still receiving emails for current offers. They'll happily take your money but don't want to give it back.

29 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Room to Grow

Antwoord van Room to Grow

Dear Hollie, Apologies for the issues you have been experiencing. we have sent you an information request so that we can help resolve your issues.
Regards
Room To Grow

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sham, fraudulent, avoid

Same experience as many others about a cancelled order and no refund. Good news, I have a solution. Just dispute the charge with your bank, doesn’t matter if it’s not a credit card, and they’ll pay you back the money. They are well aware that this company is a sham. While you’re at it, report them to trading standards or consider small claims court

1 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Room to Grow

Antwoord van Room to Grow

Dear Tom, Apologies for the issues you have been experiencing. we have sent you an information request so that we can help resolve your issues.
Regards
Room To Grow

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No bed, no refund lost £508.95!!!

This company has taken our order (£508.95!!) and not fulfilled it so we had to cancel it after waiting for weeks with no real update as to if the bed would ever be delivered.

We then cancelled the order and it’s been nearly a month and no sign of a refund, despite us chasing.

We are now in the process of issuing a letter before action and starting a small claim.

Will have to issue against company director as well.

Such a shame, if they can’t fulfil the bed order at least issue your customers with a refund. Such a waste of time and how can you hold on to such a lot of money of someone’s!! It’s completely unethical

20 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Room to Grow

Antwoord van Room to Grow

Apologies for the issues you have been experiencing. we have sent you an information request so that we can help resolve your issues.
Regards
Room To Grow

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Will not fulfil orders or refund

From my experience with them they do not seem to have any intention to fulfil orders or issue any refunds. Do not order from this company, the positive reviews are unlikely to be genuine as they are from unverified accounts with no review history.

Anyone who has been scammed should make a court claim against TCFC Retail Limited (company number 14684642).

19 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Room to Grow

Antwoord van Room to Grow

Apologies for the issues you have been experiencing. we have sent you an information request so that we can help resolve your issues.
Regards
Room To Grow

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No sign of my money

After waiting months and not receiving a delivery date, I cancelled my order for a refund. The email advised that I would receive the money back in my account within 14 days. It has now been 3 weeks and I still have not received my refund. If you see this, you can search for the email I sent last night.

22 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Room to Grow

Antwoord van Room to Grow

Apologies for the issues you have been experiencing. we have sent you an information request so that we can help resolve your issues.
Regards
Room To Grow

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

What a joke of a company

What a joke of a company! They have again replied on this site and asked for a reference number to pretend to everyone else they are sorting the issue…..they have had 30 emails, multiple reviews with reference numbers. Scam of a company, avoid at all costs!

14 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Room to Grow

Antwoord van Room to Grow

On the 1st of July RTG branding and website was sold to Kids Beds Online Ltd. Any orders placed before this date are still the responsibility of TCFC Retail Ltd. They will contact you soon to discuss your refund.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No refund

I ordered a bed in March for my son but quickly realised it was not going to come in time. I contacted customer service who stated they would refund me within 20 days. I waited for the refund and still have not received it.
I have sent multiple emails and occasionally had a reply but no one has issued the refund. I was asked for proof of payment, which I provided promptly but still have not received anything back. Terrible customer service. I requested the refund 40 days ago.

I was told this has been escalated to management 7 days ago but still heard nothing, despite multiple emails.

31 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Room to Grow

Antwoord van Room to Grow

Apologies for the issues you have been experiencing. we have sent you an information request so that we can help resolve your issues.
Regards
Room To Grow

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not a real company

As far as I can tell, this company never did intend to deliver the bed in the first place. I ordered and paid in Dec 2024, and had several curteous email exchanges explaining various delays, making me think this company was real. By April 2025, they had made half a dozen excuses, increasingly far fetched, and I realized I had been scammed. I see now they do not intend to refund my payment (despite my demands and their promising that the "accounts team" is looking into it), nor do they intend to deliver a bed. Very upset that not only have they stolen my money, but they have the guile to continue to respond to my emails "pretending" to care, though clearly they do not.

8 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Room to Grow

Antwoord van Room to Grow

Apologies for the issues you have been experiencing. we have sent you an information request so that we can help resolve your issues.
Regards
Room To Grow

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No product delivered, no refund given

I ordered an £800 bed frame on 10th March with an estimated delivery of 10-15 working days. When I still hadn't heard anything 3 weeks later I sent them an email asking for an update, to which they replied that their warehouse had closed so all orders were on hold and they could not tell me when I might see the delivery (might have been nice to be informed of that without having to prompt them). I therefore asked for a full refund, which they agreed to on 4th April, stating it may take 14 working days to be refunded. 3 weeks later with no refund in sight I contact them again and get an email saying it will be escalated to their accounts team. Another week later and still no refund or any further contact, although I've tried emailing them once again.
I'd advise to stay clear of this company. Hopefully at some point I'll get my £800 back!

2 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Room to Grow

Antwoord van Room to Grow

Dear Chris, apologies for the issues you have been experiencing. we have sent you an information request so that we can help resolve your issues.
Regards
Room To Grow

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BE CAREFUL

If there was zero stars I would have selected that. I ordered a high sleeper bed for my daughter it said deliver in 6 - 8 weeks. But got delayed few weeks for some reason then again they say it will still take 4 -6 weeks more or to cancel order. So we cancelled asked for refund which they keep saying it is processed by it hasn't come through till today nor they replying to email for 2weeks and they do not have a contact number so we can't talk to them. Seems fraud I see so many reviews like mine on there website. BE CAREFUL

6 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Room to Grow

Antwoord van Room to Grow

Dear Nisha, apologies for the issues you have been experiencing. we have sent you an information request so that we can help resolve your issues.
Regards
Room To Grow

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID CAN'T DELIVER ITEMS ON TIME

Ordered an item for a birthday present was meant to be delivered working 3-5 days which was paid for. 11 days later was still waiting for item contacted company to be told it would be delivered within 7 more days so had to cancel order. Shocking customer service and personally will never use again if that's how they treat customers

18 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Room to Grow

Antwoord van Room to Grow

Dear Michael, apologies for the issues you have been experiencing. we have passed your details to our customer care team to get this resolved for you.
Regards
Room To Grow

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Complete scam DO NOT BUY FROM THEM!

Complete scam. Ordered and paid for bed and mattress in Jan 2025. Told it would be 12 weeks max. Telephone line either cuts off or says they are busy and to call back later. Sent 3 emails. No response. Sent 2 instragram messages requesting a refund. No response. DO NOT BUY FROM THIS COMPANY.

30 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Room to Grow

Antwoord van Room to Grow

Dear Laura, apologies for the issues you have been experiencing. we have sent you an information request so that we can help resolve your issues.
Regards
Room To Grow

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer