Rubbersole.co.uk Reviews 

8.433
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The day after I placed my order I realised that I hadn't received an email order conformation from rubbersole; only a notice from the delivery company that they were expecting my goods, which I found... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I placed an order 14 days ago. EVRI advised 4-6 days until delivery. Now tracking shows no movement from depot for 5 days. 2 emails sent to Rubbersole. The 1st advised they had contacted EVRI a... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a pair of Birkenstock sandals, the description stated regular width. When they arrived after a week they were the narrow fit version so no good to me. I returned on 17/08 but still haven... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super helpful customer service. I had an issue with the order - the delivery driver essentially delivered it but it was nowhere to be found. I called them and was told to email with the deta... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Schoenenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Rubbersole, the UK's biggest online-only shoe shop. Specialising in Crocs sandals, Converse trainers, Dr Martens boots, Fit Flop flip flops, Snowjoggers footwear and Birkenstock summer clogs. We are the best at sourcing up-to-date fashions for your feet!


Contactgegevens

2,7

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

8K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,7

Alle reviews

(8.433)

34 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Rubbersole Stepped Up

Rubbersole seems to receive mixed reviews, but my experience with the company was excellent.

I placed two orders for shoes and boots almost exactly a year apart.

Both experiences were identical: trouble-free and efficient.

On both occasions they delivered my order on the exact date they promised and sent me several messages about the progress of my delivery in advance.

They also honoured an old discount on my account from the year before which was about to expire within days.

I had to change my address online with Rubbersole because the previous delivery was to a relative's address where I was staying temporarily.

This obviously had the potential for a mix-up, but it was a smooth process as the second delivery came to my home address as I wanted.

So, I was delighted and completely satisfied with Rubbersole, and will definitely order with them again. Well done!

25 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shoes still haven’t came

Shoes still haven’t came . I ordered about 8 days ago they said they would come Tuesday - Wednesday and still not came

15 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Rubbersole.co.uk

Antwoord van Rubbersole.co.uk

I’m Marie, Quality Manager at Rubbersole.co.uk.

I'm sorry to hear that your order was not delivered within the agreed timeframe.

We strive to make every customer experience a satisfying one, and we do our utmost to strictly honour our commitments.

Therefore, on behalf of the entire Rubbersole team, I would like to apologise for this delay in delivery, which I can assure you does not correspond at all to the service usually provided by our delivery service providers.

In order to find a satisfactory solution together, I invite you to contact one of our advisors directly by email at adriana@rubbersole.co.uk, either by phone at 02080 683178.

Kind regards,
Rubbersole Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I’m awaiting a package and no update…

I’m awaiting a package and no update whatsoever ! It’s meant to arrive tomorrow and I haven’t heard anything yet !!! I think it’s a scam website and you should avoid like the plague

8 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Rubbersole.co.uk

Antwoord van Rubbersole.co.uk

I’m Marie, Quality Manager at Rubbersole.co.uk.

It is with regret to hear of your dissatisfaction with the delivery conditions of your last order.

Please be aware that we are concerned to always offer the best delivery service to our customers and that this feedback does not correspond to the level of quality expected from our transport providers.

I understand that you have not received your order and, as such, I want to personally apologize for this malfunction.

In order to find a satisfactory solution together, I invite you to contact one of our advisors directly by email at adriana@rubbersole.co.uk, either by phone at 02080 683178.

Kind regards,
Rubbersole Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Following on from my previous initial…

Following on from my previous initial experience, I would like to provide some further update/feedback.
Being persistent in reaching out to Customer Service, I eventually got through the morning following my purchase date and spoke with a real person. After explaining the situation, they raised a full cancellation and refund of the duplicate order and also agreed to exchange the wrong products from the first order. I still had to find a drop off point where the wrong goods were recorded for despatch to the warehouse. I liaised with Adriana, the Customer Care Manager, who was monitoring the process and quite honestly, was doing a good job. We managed to receive the refund and the good products in time before our travels. Conclusion: Poor IT infrastructure/Customer Service communication but luckily for Rubbersole, a small handful of good staff doing the background work to ensure things are back on track!

8 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Don’t be fooled by the negative…

Don’t be fooled by the negative reviews, I ordered a pair of shoes that was £30 cheaper than any other website I decided to risk it and I am very pleased with the shoes. Arrived on time and i did not encounter any issue.

22 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Well impressed with these shoes 😍 so…

Well impressed with these shoes 😍 so comfy..IAM a size 4 ordered a size 3.5 pleased I did . Nicely packaged and quick delivery 👍 Rubbersole kept in touch with me all throughout my order to the delivery . Can't fault them ...thank you 🌟🌟🌟🌟🌟

27 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was a little uncertain about ordering…

I was a little uncertain about ordering from this company due to mixed reviews - as it turned out they were brilliant. The trainers I purchased (Skechers) were the best price I could find on the internet and I’m really pleased with them. They kept me informed of delivery and actually delivered earlier than advised. I would definitely recommend them and try not to be put off by the bad reviews as some customers may not have received a good service and will be more inclined to put up a review. Thank you Rubbersole uk.

25 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly Recommend

I don’t usually write reviews but after seeing all the negative reviews for this company, I felt I had to. I’m glad I ignored all the negative reviews. I bought a pair of kickers shoes for kids at a heavily discounted price and it was delivered to me within 2 days by Evri! The shoes were perfect and delivery cost only £2.50 since the shoes were below the £30 free delivery price. I’m used to paying £5+ for delivery. Since the shoes were heavily discounted even after adding the delivery cost it was still at least £15 cheaper than other retailers so all in all one very happy customer.

12 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Rubbersole.co.uk

Antwoord van Rubbersole.co.uk

Hello Firuza,

I'm Marie, Quality Manager at Rubbersole.co.uk

I would like to thank you warmly for your feedback following your purchase on our site.

Your support is invaluable and helps us to offer you an ever higher quality service.

I wish you a wonderful day, Firuza and hope to be able to count you among the Rubbersole customers for a long time to come.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

“FREE DELIVERY” - I DON’T THINK SO

Potential buyers beware. Despite the claims of “Free Delivery” on their website, you may be charged (presently a minimum of £4:98)! Apparently this is because they also have a warehouse in France. However the only indication of the product’s origin is a charge added to the foot of an order. And although not illegal in the strictest sense, one could be forgiven for thinking their bold claim of “Free Delivery” is grossly misleading?

1 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Rubbersole.co.uk

Antwoord van Rubbersole.co.uk

Hello Martin,

I am sorry that you feel the free delivery message on our site is misleading.

Further delivery information can be found if you click "Delivery" - "How much does delivery cost and how long does it take?"

This further details the delivery costs and delays.

Returns are free no matter which warehouse and it is only the delivery cost that changes with the warehouse.

Marie with Rubbersole

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid!

Stupidly I got sucked in to the heavily discounted first order emails and didn’t check reviews. Ordered June 28th. Delivery was supposed to be 4th July but Evir haven’t even received the trainers yet.

Can’t email the company. There’s no link. Can’t get hold of them. £50 taken from my account which I’ll have to get back through Visa if they’re not on the way by the end of the week.

Gutted as I love the choice on the site.

28 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Rubbersole.co.uk

Antwoord van Rubbersole.co.uk

Dear CD,

I'm Marie, Quality Manager at Rubbersole.co.uk

I'm sorry to hear about the inconvenience encountered during the delivery of your latest order.

Respecting the delivery times of your orders is one of our priorities, and we take this commitment to heart.

We understand the importance of receiving your parcel on time, and therefore sincerely regret not having been able to meet our commitments for the delivery of your order.

I have just informed our transport department of the inconvenience encountered so that internal investigations can be carried out to identify the logistical problems that led to this unexpected delay.

Your comments will enable us to take the appropriate corrective measures to ensure that this regrettable situation does not recur.

We hope to be able to count on your understanding and to be able to restore your confidence in our company in the future.

Our customer service team remains at your disposal to discuss this matter further, either by e-mail at adriana@rubbersole.co.uk, or by telephone on 02033 182709.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service!

I was reluctant to order after reading the reviews but am so glad I did! Ordered some Barbour wellingtons on Sunday with free delivery and they arrived by Tuesday!
The boots were a great price too. Very happy 😊

2 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Rubbersole.co.uk

Antwoord van Rubbersole.co.uk

Hello Gillian,

I'm Marie, Quality Manager at Rubbersole.co.uk

I am pleased to hear that you are satisfied with your latest order and would like to thank you for taking the time to let us know.

Your feedback is essential for the continuous improvement of our services.

I wish you a nice day, and hope to see you soon on Rubbersole.co.uk

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Nice comfortable shoes yet very stylish…

Nice comfortable shoes yet very stylish BUT ignore the FREE shipping. It’s not ! I don’t know why they use this promotional point when it’s untrue

30 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Rubbersole.co.uk

Antwoord van Rubbersole.co.uk

Hello Bridget,

I'm Marie, Quality Manager at Rubbersole.co.uk

We are grateful for your message in which you tell us how satisfied you were with your visit to our online store.

This enables us to identify the points on which we need to focus our attention in order to offer you a constantly improved quality of service.

I hope you have a nice day and hope to see you soon on Rubbersole.co.uk

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was so hesitant to purchase after…

I was so hesitant to purchase after reading all the terrible reviews but I really wanted the pair of Fit Flops they had on their site as they are older stock and I cannot get them anywhere else. So I took the plunge and bought them. They arrived 2 days later, the correct size and all perfect. Very happy!

27 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Rubbersole.co.uk

Antwoord van Rubbersole.co.uk

Hello Tanli,

I am delighted to read that you have appreciated our professionalism and the efforts made by our logistics team to make your latest purchase on our site an exceptional moment.

Your feedback is important to us, as it is the main indicator of the quality of our services and reassures us that we are constantly striving to improve the offers and services we provide to our customers.

We look forward to counting you among our loyal customers for many years to come.

Marie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Completely disreputable company

Completely disreputable company. Sent me the incorrect item twice. Have had my money for nearly a month and are refusing to refund me until I have sent the incorrect item, that they sent twice, back to them. Spouting some bull**** about system won't let them. Don't care about your systems, I care that you have breached your contract by sending the incorrect item twice (once a mistake, twice incompetence) and are refusing to refund me immediately due to your error. You are a morally bankrupt company and should be ashamed of yourselves. Order from these at your own risk... I wouldn't chance it if I was you. And they won't phone you but are more than happy for you to phone them only to hear their pathetic excuses for their error and refusal to refund. Really, do not touch this dreadful company with a barge pole.

27 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Rubbersole.co.uk

Antwoord van Rubbersole.co.uk

Hello Tara,

I am sorry that you had received the wrong size twice. It appears that despite all the care taken in the preparation of orders, yours does not correspond to the standards in force and has escaped the vigilance usually put in our warehouses.

I would like to personally apologize for the inconvenience and assure you of my understanding of your disappointment.

As we explained over email and on the phone, it is not possible to refund your order until you have least placed the return at the drop-off point. I understand that this is frustrating as you have been wronged by receiving the wrong size, but this unfortunately does not change that you need to at least return the item before we can refund you.

Rest assured, your refund will be processed as soon as possible. A confirmation e-mail will be sent to the e-mail address linked to your customer account.

Again, I am sorry that you feel we are not a reputable company. I would like to apologise for your experience and wish a good day.

Marie with Rubbersole

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Brilliant? (Spoiler alert - No!)

I seem to repeating what others have already said! Free delivery? Ah yes, except for that tricky asterix! And you have to get as far as the payment page to find out if the order will ship from France (and so attract a delivery charge). Brilliant!

And then it takes a while to arrive - especially as they use Evri, possibly the least reliable service. We were eventually notified of a delivery (later in the same day), but that was subsequently cancelled, and the parcel finally then turned up 2 days after that. Brilliant!

And finally when it does arrive, they’ve just sent the wrong size anyway so you then have to take the parcel to a collection hub to make up for their mistake. Brilliant!

There are so many companies that make online retail a real pleasure. Rubbersole is NOT one of them. I’d seriously suggest you spend your money anywhere else…

31 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Rubbersole.co.uk

Antwoord van Rubbersole.co.uk

Hello,

I'm Marie, Quality Manager at Rubbersole.co.uk

I'm sorry to hear that your order was not delivered within the agreed timeframe.

We strive to make every customer experience a satisfying one, and we do our utmost to strictly honour our commitments.

Therefore, on behalf of the entire Rubbersole team, I would like to apologize for this delay in delivery, which I can assure you does not correspond at all to the service usually provided by our delivery service providers.

I am also sorry that you had then received the wrong size.

We hope that you will not hold this incident against us and that we will be able to continue our business relationship.

Determined to offer you a better experience in the future, and in order to discuss this matter further, I invite you to contact us via the channel of your choice, either by e-mail at adriana@rubbersole.co.uk, or by telephone on 02080 683178.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The website is very deceptive

The website is very deceptive. They promote free deliver but happily add £4.98 when you go to pay. You cannot check out as a guest, you are forced to register. Oh, they say sign up for a newsletter to get £5 off - well, no, this does not apply to discounted items. Scam. Student discount - another hoax, the link is dead! Also, no business address on website - dodgy.
Never again, sweet rubbersole.co.uk

10 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Rubbersole.co.uk

Antwoord van Rubbersole.co.uk

Dear Kate,

Thank you for your feedback regarding the Free delivery banner.

I am sorry that you feel the banner is misleading. We do offer free delivery and returns yet there is an asterix * which explains the details further when clicked upon.

For all orders placed on Rubbersole.co.uk, we use 2 warehouses; one is located in the UK (Peterborough) and the other one in France (our central warehouse).

For all items coming from our UK warehouse, delivery is free of charge with Evri Standard or 3.99 for Evri Express. After Brexit took place, we had to stop all shipments from France momentarily due to logistical reasons. We have now managed to activate shipping for items coming from the French warehouse, but unfortunately delivery is not free for these items. For orders coming from our French warehouse, delivery is £4.99 for Evri standard delivery.

You can tell where your item is coming from based on which delivery fee is being offered when you proceed to the payment page.

I also am sorry to hear that you could not find a coupon, if you contact our customer service then we can provide you a coupon but please note that coupons do not work on items which are already on sale.

You can contact us with adriana@rubbersole.co.uk

We do not have guest checkout in order to better follow your order.

I hope this helps and makes sense. I apologise for this inconvenience.

Have a lovely day!

Adriana at Rubbersole

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

NEVER BUY AGAIN

I order a pair of sandals on the 22nd May for my holiday on the 8th June. Still have not received the sandals. Spoke to customer service and confirmed they will chase my order and get back to me, still not had any communication back called again and the offices are always closed. So at the moment I don't have any sandals or money back. Do not purchase from this company!!!! I only gave one star so I could leave this review!!!!

22 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Rubbersole.co.uk

Antwoord van Rubbersole.co.uk

Hello Jane,

I am so sorry that you did not receive your order. As explained in our telephone correspondence, the parcel became lost with Evri and your order was refunded.

In order to further apologise for this, I have added a coupon for 10% for a future purchase to your customer account. You will receive an email with further information.

I am sorry that your parcel became lost, and you were not able to take the shoes on your holiday. I hope this helps make up for it.

The Rubbersole customer service team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best Experience in buying 'Amazing' footwear ever!

Shopping originally early May & desperate for some sandals with great style...plus a 'bit of edge' which I like...it was just a totally amazing experience. The lovely people at Rubbersole.co.uk really seemed to help and I've now just placed another order and bought just what I wanted 'hopefully' once again.
They even suggest what size will fit the best...depending on the sandals or boots & that was great...saves having to buy several pairs...with the hassle of returning them!!!
I will definitely be a regular & thoroughly recommend shopping with them 100%
Rubbersole.co.uk will be my 'go to' for footwear from now on.
I also want to thank them.

3 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Not 3 day delivery as advertised

The website advertised same day shipping if ordered early in the day and 3 day delivery.
I placed my order Monday 13th may expecting delivery that week. It actually got delivered on the Monday 20th may which is not a 3 day delivery.
Other than that everything good with communication etc.

13 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Rubbersole.co.uk

Antwoord van Rubbersole.co.uk

Hello,

I apologise for the delay in the delivery of your order. For all orders placed on Rubbersole, we use two warehouses. One located in the UK and another in France. Orders coming from the French warehouse can have some delays as it has to go farther.

I am glad that it did arrive with you, and I hope you like your shoes!

Adriana with Rubbersole

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer