Sheown Reviews 

725
•
TrustScore 4 uit 5

3,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The order was here in a timely manner. the pricing including shipping and handling was less than I first expected. The product itself was as advertised except smaller than I envisioned but that's my f... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I don’t recommend this company to anyone! I ordered a medium sweatshirt that was labeled for engagement era. The ease in the engagement letters look like eyes and they sent me a size extra large. Acco... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The order took awhile but they were in constant contact with the delays. Mostly due to material being hard to acquire. They assured me my order would be completed and today it showed up. All 3 items w... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nice quality very well made love the way it turned out just what I wanted shipping was also great would definitely recommend

Bedrijfsgegevens

  1. Cadeauwinkel
  2. ook in
  3. Juwelier
  4. Sieradenfabrikant
  5. Sieradenwinkel
  6. Winkel in modeaccessoires

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

SHEOWN Designs, Manufactures and Markets Women's Jewelry & Watch Made from Genuine Materials at the Most Reasonable and Competitive Prices. Watch, Rings, Necklaces, Pendants, Charms, Locket and More!


Contactgegevens

3,8

Goed

TrustScore 4 uit 5

725 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 90% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,8

Alle reviews

(725)

175 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Paid for urgent shipping, delayed dispatch/delivery, ignored emails

Ordered a non personalised item plus urgent shipping because it was for a birthday gift. Took 6 days to prepare despite the shipping information page saying 1-3 days and my order not being personalised. Birthday passed because of the prep delay so I contacted customer service to explain the situation and request cancellation/shipping refund, they didn't even acknowledge the request and dispatched anyway. Item still arrived a day later than the urgent delivery timeframe. Item doesn't even look like the picture.

19 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sheown

Antwoord van Sheown

Dear customer,

We are sorry to hear that. Could you please send email to support@sheown.com about your order number and email address for us to check for you? Thanks for your help.

Best Wishes,
Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered an adorable keepsake tin and I want a REFUND

I ordered an adorable keepsake tin with a little ginger cat and pillow. What arrived was a cheap hard tiny toy thinly covered in felt, a bigger pillow in a tin. I have pictures, they look NOTHING alike. I contacted them for a refund. They offered 15% refund and keep the item. I wrote back and said I wanted a FULL refund and it was very poor quality and their site offers 90 day FULL refund. I attached a copy of the refund. They wrote back and offered 50% refund and keep the item, because shipping is expensive. I paid $34.99, $5.99 of which was shipping. RIP OFF! I paid through Paypal, so I am disputing it there. We'll see what happens. Cheap junk! Customer service is at least speedy, even though they didn't agree with me. Delivery was ok, even from China. They made a lot of money for junk. Buyer Beware!

15 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sheown

Antwoord van Sheown

Dear Customer,

We're sorry to hear about your experience.
Please send an email to support@ sheown.com if you have further problems.

Best regards,
Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bought a solar lamp Starship Star Trek

Bought a solar lamp Starship Star Trek; $58,78 C Visa; CIBC advise of potentially fraud; blocked my card but too late, charge already appeared; checked the rating and saw it was rated 4*; unblocked my card; told them to proceed with the order after they sent me an email saying they were not fraudulent; trusted them. Got a tracking number. Trying to see where my order is; all I get is that order doesn’t exist; sent 3 emails at “sheown” as indicated on site; they didn’t even have the decency to follow up or give information about order. My bank was right: this site has a fraudulent behaviour.

Today, aug. 26, 2026, they sent an answer to Trustpilot to my attention: please contact us at support@sheown!!! I sent a fourth email!😠

Update

Finally, after 4 emails, we’ve settle the problem. They sent the purchase after over a month almost of waiting, a lot of trouble to write them and making a review to trust pilot. So, here I can say although it was difficult, they finally sent the order.

I got the purchase about 30 minutes ago and couldn’t stop laughing! The object is cheap, doesn’t correspond to what they show on advertising, finished with stickers on the side that will definitely not hold long in rain, etc. in short, like many other Chinese companies, they show one thing and send you another. But anyway, I won’t go through the trouble and hassles of returning this poorly crafted object; I’ve had enough of this company. Maybe they’re good with jewels and cheap stuff but for $58,78 for this piece of crap they shamelessly call an outdoor artifact, definitely not worth it. Got caught once again… 😂

You know what? From now on, I’m through with ordering stuff from China…Nothing like shopping and see what you’re buying with own eyes!

This close the file; I rest my case!😉😅

Update

After posting review here on Trustpilot, customer service finally got back to me and after a few emails, offered first a refund of 15% ($8,58) and then $12,80…
I finally accepted their offer in order to close the matter…

3 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sheown

Antwoord van Sheown

Dear Customer,

We're sorry to hear about your experience.
Please send an email to support@ sheown.com if you have further problems.

Best regards,
Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Smaller than shown

The photos on the website show the size of the tiles larger than they are. There is no information on the exact size. They are only 4" x 4". The mosaic pieces are also smaller than advertised. They are not the same colors or shapes as shown on the website

13 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sheown

Antwoord van Sheown

Dear customer,

We are sorry to hear that. Could you please send email to support@sheown.com about your order number and email address for us to check for you? Thanks for your help.

Best Wishes,
Customer Service Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The duck cat we received today looks…

The duck cat we received today looks nothing like our cat in the picture we sent. What came was mostly brown with a few black stripes. Our cat is mostly black with lots of gray/white stripes.
It's cute but not our cat!

15 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sheown

Antwoord van Sheown

Dear customer,

We are sorry to hear that. Could you please send email to support@sheown.com about your order number and email address for us to check for you? Thanks for your help.

Best Wishes,
Customer Service Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Ordered 2 mosaic pictures delivery was…

Ordered 2 mosaic pictures delivery was okay but charged an exorbant amount of money when I checked my bank account, when products arrived nothing likevwhat I had bought and paid for. Absoultly a total rip off this business should be closed down Lesson learnt I will never purchase any product o line again.

14 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sheown

Antwoord van Sheown

Dear customer,

We are sorry to hear that. Could you please send email to support@sheown.com about your order number and email address for us to check for you? Thanks for your help.

Best Wishes,
Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I bought the plush bunny in tin

I bought the plush bunny in tin. It is not even close to what is advertised. It’s a hard toy - nothing stitched nothing soft. The hinged tin box does not exist either. It’s a plain metal box with a top.

13 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sheown

Antwoord van Sheown

Dear customer,

We are sorry to hear that. Could you please send email to support@sheown.com about your order number and email address for us to check for you? Thanks for your help.

Best Wishes,
Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Caveat Emptor or Buyer Beware certainly…

Caveat Emptor or Buyer Beware certainly applies here. Bought the octopus glass from the 3D Ocean Animal Artisan Glassware Collection. Rip Off. Cheap, thin fragile glass, shoddy artistry on the painted octopus and it took over 6 weeks to get it. I bought it as a special gift for someone and was extremely disappointed in the craftsmanship (especially given the elevated price of the glass). Picture a fast food ad showing their product in all its glory compared to what you actually receive in the drive thru. Never again…

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sheown

Antwoord van Sheown

Dear customer,

We are sorry to hear that. Could you please send email to support@sheown.com about your order number and email address for us to check for you? Thanks for your help.

Best Wishes,
Customer Service Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Was smaller than I thought

Was smaller than I thought

26 juli 2026
Logo Sheown

Antwoord van Sheown

Dear customer,

We are sorry to hear that. Could you please send email to support@sheown.com about your order number and email address for us to check for you? Thanks for your help.

Best Wishes,
Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ballerina cup

My cup was supposed to be 3 dimensional. I have asked for return procedures and they have ghosted me. Do not buy!!

27 juli 2026
Logo Sheown

Antwoord van Sheown

Dear customer,

We are sorry to hear that. Could you please send email to support@sheown.com about your order number and email address for us to check for you? Thanks for your help.

Best Wishes,
Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great quality

Easy to customize on the website. The product comes in fairly quickly. The photo shows up clear and looks very good! Good quality clutch.

26 juni 2026

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer