We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I can’t recommend this shop enough for expert friendly advice. I always use them for all my fragrances, and would never go anywhere else. G’ma is a joy to be served by. V happy, and thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I cannot not beileve any positive responses as there are far too many bad experiences like mine. They do not answer the telephone or reply to emails. I will never use them again. Over 4 weeks and no... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID AVOID AVOID !! Ordered gifts on the 16th December, despite emails and calls that nobody answers I’ve had no update. This is terrible customer service and an error on my part for having not... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My most recently arrived damaged ,alas thru royal Mail . The parcel smelt lovely ! without hesitation Slapiton ,apologied ( on postal service behalf) and duly dispatched a replcement . I was asked... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Cosmetische producten leverancier
  2. ook in
  3. Schoonheidssalon

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

At Slapiton you will find designer and salon skin care, make-up, fragrances, hair care, nail treatments, sun care and self tan products with free uk delivery, whatever the cost of your order. Customer Services Lines are open 10-4 Monday to Friday.


Contactgegevens

2,8

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

227 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,8

Alle reviews

(227)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible Company

An order I placed on 14/06 was supposedly despatched the same day. Nine days later it hadn't arrived. They claimed it was being returned to them as it couldn't be delivered, but they agreed to re-send. Ten days later it still hadn't arrived & they didn't respond to two emails. Raised a formal complaint with Paypal, following which they claimed it had been at the delivery office awaiting collection, but declined to say which delivery office, or why no card had been left. They then claimed to have requested delivery within 48 hours. Parcel arrived the next day, but using the tracking number, I discovered that it had only been posted the previous day!

14 juli 2018
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely useless

If only I’d read the reviews before ordering! My order totalling over £70 had not arrived after 8 days. After emailing the company I received a reply saying tracking showed that my order was being returned by Royal Mail as it was damaged. I never received any tracking info so could not check if this was the case. I was assured my order would be redispatched immediately but after another 10 days it has still not arrived and my emails are being ignored. This is now in the hands of PayPal but meanwhile I am out of pocket to the sum of £72. This is obviously a company that is unreliable at best if not downright dishonest. Goodness knows where the 5 star reviews came from, but I have my own thoughts on that. Avoid at all costs. The prices may seem competitive but that is no good if your item is never sent.

3 juli 2018
Review zonder uitnodiging
Logo Slapiton

Antwoord van Slapiton

Dear Ms McQueen,
we are sorry that the item was delayed in getting to you due to it being damaged in transit.
We have sent an apology for this situation.
The tracking shows that this was resolved .
Tracking no. MH324218323GB
Your item was delivered on 06-07-2018.
Please accept our greatest apologies for this delay.
We have sent you a message with a discount code to apologise.
Best wishes,
Slapiton

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I read all the reviews after placing my…

I read all the reviews after placing my order and was wishing I hadn't ordered from slapiton,with all the negative feedback i can only praise this company for the efficiency and communication from start to finish,i received my order on the day they told me I would ,I'd like to say a thankyou to Sophie .Deb

12 mei 2018
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top service

Top service. Everything went smoothly. I ordered from Denmark and had the parcel delivered at My hotel during our stay in London. Can only recommend Slapiton.

3 mei 2018
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant company!

Slapiton! I ordered my product which was cheaper than other website’s. I was told I would receive my product on the given date which it was! I would recommend this company to others! I also will continue to purchase from slapiton!

3 mei 2018
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible service

Terrible service. Ordered a birthday present which should have been dispatched within 3 days and delivered within 7. On 3 separate occasions I called them to find out what was happening and 3 times they told me the order had been sent out, which it hadn’t. It was only dispatched 12 days after ordering. I can see that from the tracking info! I will not use them again purely down to he fact they repeatedly lied about the status of the order.

22 maart 2018
Review zonder uitnodiging
Logo Slapiton

Antwoord van Slapiton

Dear Joanne,
thank you for your feedback on our service.
As previously expressed, we are sorry that the item was received and dispatched later than we estimated it to be.
We are pleased to see that the item was received and hope that the recipient enjoyed their purchase. We will send you a personal apology for this situation with a promotional code to use as compensation.
Best wishes,
Slapiton

Delivered
Tracking no. MQ192352644GB

Your item was delivered on 22-03-2018.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top products

Top products, excellent service and free postage - what more could you ask for from an online retailer. Love these guys - have used them for years and they have never ever failed on an order. Highly recommend.

16 maart 2018
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful!

Awful, awful, awful!
I'd give this company a big fat '0 Star' but unable to do that here so has to be a '1' star - which I resent giving them.
Absolutely dreadful service - actually, NO service.
They never respond to emails; never answer the phone.
Don't be taken in by the website saying that an item is in stock (because it probably is not) OR take any notice of their contact page that actually states .. "Slapiton are here to help" and then lists contact info - not sure why they've bothered doing that when they have no intention of offering any help whatsoever.

12 maart 2018
Review zonder uitnodiging
Logo Slapiton

Antwoord van Slapiton

Dear Jenny,
thank you for your feedback. The item that you ordered was a Special Order Item and was not available for immediate dispatch. We offered to swap the item via email but were unable to find a suitable replacement for you as it became clear in our email correspondence together. You were not debited at any point for this order, the payment was left as pending and was cancelled when we could not resolve it for you. As our emails stated to you, we were sorry that we could not help in this instance. We have now sent another email apologising for the situation.
Regards,
Slapiton

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Although initially I was not happy as I…

Although initially I was not happy as I could not contact slapiton as their phone was not answered - the items all arrived safely before Christmas and they were cheaper than in the high street shops. Guerlain Shalimar

26 februari 2018
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good experience.

I have had a positive experience from Slapiton, as when I thought they had taken my money first, they explained that the item was not in stock.

I don't think the item I ordered has ever been in stock since but I will order with them again if I need some perfume.

12 februari 2018
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Have ordered from them 3 times now

Have ordered from them 3 times now. Even though I order the same item it always arrives in a few days without any problems.

Still the cheapest uk supplier, even though I'd like to see them offer quantity discounts.

13 januari 2018
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

TOTALLY USELESS

TOTALLY USELESS, TIME WASTING, COMPANY. AVOID AT ALL COSTS.
I checked reviews before ordering. They were mixed but I gave them a chance. BIG MISTAKE!
Told item was dispatched...didn't arrive. Then told (like others) it was stuck at the sorting office and they'd get back to me. They didn't and my emails were then ignored. Nobody ever answers the phone there. PayPal dispute opened. Lots of time wasted. probably the worst company I've dealt with.
As for people who've had no problems, then good luck to them - my experience was identical to most of the others who gave poor reviews. Awful. Fobbed off and then ignored.
AVOID.

11 januari 2018
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Slapiton.. Great name for a great Shop

Excellent first class online transaction from Slapiton. Read a couple of negative reviews about Slapiton and, why, I don't know. My experience as a customer has been extremely positive. I sent an email out of hours and received an answer the next day from Sophie, she checked my order number and sent me an email the very next day informing me of dispatch and delivery. It was spot on. Slapiton has a very impressive shop in Newark and a very professional website. Delighted with my order and will definitely use them again.
Thanks Slapiton ( and Sophie)
A very satisfied customer
R Bray, Manchester

30 november 2017
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer