StairFurb Reviews 

2.790
•
TrustScore 5 uit 5

4,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Instructions from start to finish were great. Although I started out thinking I needed a fitter guidance was extremely clear. All information was in easy to follow steps and the video call was arran... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really pleased with my experience with Stairfurb from start to finish. The whole process was straightforward, and the help and support provided throughout made everything easy to understand and ge... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service and support from the initial online enquiry, through the measuring process, updates about delivery and ongoing support. The actual embedded glass was so easy to install with pre cut rail... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I would highly recommend Stairfurb to anyone even if they only have basic DIY skills. Stairfurb are professional and know their stuff. Easy process from start to finish and quick delivery. All measure... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Trappenplaatser
  2. ook in
  3. Bouwwinkel

Geschreven door het bedrijf

We help you transform your current staircase into a real feature of your home, quickly, easily and cost effectively! With a range of styles from Oak & Glass, Stainless Steel, Painted Finishes or our modern Metal Spindles you'll find a perfect match for your home. You can choose to minimise costs with an easy DIY installation or use our network of recommended fitters to complete your staircase transformation. We're here to help at every step. From rapid Photo Estimates an Online Configurator and Live Video Calls with our experts it's never been easier to get help and prices for your StairFurb balustrade. Our team are all very experienced in our product range. It's designed and manufactured by us to be DIY friendly, but if you need any help just give us a call! Transform your home with StairFurb's bespoke, UK crafted balustrade kits. Delivered to your home in just 3 weeks.

StairFurb

Geschreven door het bedrijf

UK's #1 Balustrade Supplier
We are the UK's best-rated glass balustrade supplier. Supplying bespoke made, DIY install kits across the UK.

3 Year Parts Gaurantee

We're so confident in the quality of our parts, we guarantee them for three years!

All StairFurb components are gautanteed for three years.

Contactgegevens

4,8

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

3K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,8

Alle reviews

(2.790)

159 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The product is great and of good…

The product is great and of good quality.
The whole ordering experience was easy and the product was delivered on time and the couriers were very efficient and polite.
I would say that even though badged as a DIY opportunity, personally I could never have done it, we hired a joiner, some of the tools he used I wouldn’t expect a diyer to have.
If you are thinking of taking this on be prepared.

7 mei 2026
Logo StairFurb

Antwoord van StairFurb

Thanks for your lovely comments about the quality of our products, customer service during ordering and delivery process, John. It's much appreciated.
We'd love to know what more we could have done to earn that last star. Any additional feedback is welcomed by emailing info@stairfurb.co.uk.
Looking at your order, whilst you opted for spigot newel posts to be included, which do make the installation less straightforward than a simple balustrade refurbishment (since the posts are being changed), there's no special tools needed. That said, professional joiners will have more tools than a DIY'er so we'd expect them to use those tools to speed up the work and provide the best possible finish.
Thanks again for your positive feedback, and we hope to hear what more we could have done to earn that elusive 5th star. Best, StairFurb.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We have just finish doing our StairFurb…

We have just finish doing our StairFurb installation in under 2 hours, we had set the whole aside to do the job, but pleasantly surprised how quick it was. All the wood and glass fitted perfectly and looks amazing. The quality of the products together with the clear and detail instructions made everything so easy. Delivery was efficient and friendly. Highly recommended. *****

29 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo StairFurb

Antwoord van StairFurb

Thanks Michael for your lovely feedback and positive review. We really appreciate your recommendation. All the best, StairFurb

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Exceptionally helpful & knowledgable…

Exceptionally helpful & knowledgable information provided to ensure a perfect fit of items purchased. I would thoroughly recommend the company.

13 mei 2026
Logo StairFurb

Antwoord van StairFurb

Thanks for your kind words and recommendation, it's much appreciated.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Questionable morals

The product itself is very good, and I have no complaints with it. But the company aren't great to deal with. I had 2 main issues.
Firstly there is no mention at all on the website that the wood is untreated, I cant imagine anyone wanting to treat the oak before fitting it and once the purchase is made they then offer treatment and charge you an extra £100 to do so, nice little earner for them but transparency from the start would have been better. The second and main issue i have is they are offering customers £200 cashback to film parts of the fitting and leave a Google review. Offering someone £200 to leave a Google review creates a bias, no one is going to leave an honest review if they aren't happy as they want the £200, this in my opinion is a underhanded tactic to increase review scores. They also didn't give me the £200 even though I did as they asked, they offered me £50 saying they didn't want to use my content, even though I had met the criteria which said they would pay that regardless of if they use the content or not.
Overall I can recommend the kit, but the company has left me with a sour taste in my mouth which is a shame. Stairfurb if your reading this, you need to work on your customer service, very quick to take your money, weeks of chasing if theres anything issues, taking days to reply each time.

29 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo StairFurb

Antwoord van StairFurb

Hi Paul, thanks for your feedback.
We really appreciate you providing this. We'll certainly review how we word our cashback offer for providing video content of customers DIY installations. It's an important part of our process as we're keen to use REAL customers to provide REAL examples of our products and the DIY installation.
With that in mind, we're pleased to hear you're happy with your StairFurb products.
However, it is important to point out that asking for reviews is just a very small part of our cashback offering. For instance, you received our 'bronze' tier as the content you kindly provided didn't meet the requirements of the silver or gold tier.
Sincere apologies if you feel our customer service hasn't been up to scratch. This isn't the normal feedback we have from our website customers, so we're disappointed to hear it. We'll review internally and be better where we can.
Thanks again for your valuable feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service and quality product.

We did our research and decided that Stairfurb was the best option as their customer service was well reviewed and the product looked straightforward to install for DIY novices like us.

From the very beginning their team were very patient with us on multiple video and phone calls where we confirmed the specs, install process and triple checked our measurements. Once the kit arrived a few weeks later we contacted them again to confirm a few details of the installation which they were quick to clarify. It never felt like we were bothering them with stupid questions as they were always very helpful and polite.

We did a newell post clad and full balustrade refurb and the process was relatively straightforward. Some DIy expereince would have made the process a bit quicker for us but we figured it out eventually. It did take us a little longer than we expected (2 days) but we did have to wait for the cladding to dry before fixing the ballustrade kit.

We would definately recommend Stairfub to anyone looking to update or modernise their stairs.

18 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo StairFurb

Antwoord van StairFurb

Many thanks for the review and feedback, Rich. Much appreciated. We're pleased to have been able to help you through your transformation. Well done!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Glass banister

Couldn’t have had a better experience! The glass that arrived didn’t fit unfortunately, but James was extremely helpful and sent out a replacement piece straight away at no additional cost.

19 april 2026
Logo StairFurb

Antwoord van StairFurb

Thanks, Braydon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delivery was spot on

Delivery was spot on. Emails and phone calls making sure that the instructions of the glass bannister was sent swiftly before installing.
The product and quality is very good.

25 april 2026
Logo StairFurb

Antwoord van StairFurb

Thanks for taking the time to leave us a review, Scott. All the best, SF

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Precision parts

Precision parts, clear instruction (for glass banister be sure to pin fillets between glass as you go).

23 april 2026
Logo StairFurb

Antwoord van StairFurb

Thanks for the 5* review, David!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

false advertising

No reply to messages or request to call. Setup video call and no one attended. Once I did get in contact told the 50% off all balustrade kits as advertised is not of all balustrade kits, only internal kits. This is not detailed anywhere on the site

8 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo StairFurb

Antwoord van StairFurb

Hi Chris,
This isn't a fair reflection of your experience without context and is, in our opinion, inaccurate.
We take price in our service, so we feel the need to provide context for others that might read your review.
You opted out of marketing consent, which meant that you didn't receive the responses to our messages through WhatsApp messaging. The same reason was given this morning for the delay in getting you into the video call. You didn't receive the meeting link due to permissions not being granted.
Still, we spoke to you on the phone when you called and immediately gave you access to our advisor within minutes. You thanked us for that, which we appreciate.
Following that call you had questions about our sales discount, believing the current sale included our external balustrades (our Alfresco range), which it didn't. Answers were given promptly and accurately by email throughout today.
Our director contacted you directly to answer your questions and provided a full explanation and thanked you for your feedback.
Sadly, on occasion, and despite our best efforts, customers won't accept our attempts to provide a good customer service and instead turn to review platforms to vent their frustration.
You thought a product was available with discount. It wasn't. You asked why and we provided a clear breakdown of the reasons for that product not being included in the sale.
It's a shame you've felt the need to provide a negative review of our service because of this.
Family-run businesses like ours are heavily reliant on reviews left in public forums like Trustpilot to provide new customers with an honest perception of our service.
We're sorry to have to disagree with your feedback in this review but wish you all the best. StairFurb

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing from start to finish

I used f and h for installing and they sent me Matt and jack . The most knowledgeable men who measured it all for me , helped me order and then fitted . All perfect and amazing customer service

Thank you lads

6 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo StairFurb

Antwoord van StairFurb

Thanks!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Supplier

This company was a pleasure to work with, I had some reservations about installing the kit myself but Stairfurb were able to recommend a local fitter who was able to complete the install. We had plenty of support from this company and communication was clear and often.
The product itself is top class and once installed looks fantastic !
I would shop with Stairfurb again if needed, its very rare these days you can feel really happy with suppliers but Stairfurb are the best !

1 april 2026
Logo StairFurb

Antwoord van StairFurb

Thanks for your 5* review, much appreciated.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Returning Customer

Used multiple times and each time is a great service.
Customer service, support and delivery are all a pleasure.

2 maart 2026
Logo StairFurb

Antwoord van StairFurb

Thanks, Albert. Thanks for continuing to choose StairFurb. We look forward to helping you again soon!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Lovely product, after sales not so good !

Lovely product, but after sales is poor. Had our delivery 2 weeks ago. Checked it over, but was advised by the driver to not unwrap the hand rail as we weren’t fitting it straight away. Used one of the recommended fitters who found damage on the hand rail. It was fitted. I contacted Stair Furb and I’ve been told nothing they can do basically as it was 2 weeks after delivery ! They will also contact the fitter !! Not a great experience.

23 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo StairFurb

Antwoord van StairFurb

We're sorry to hear you're disappointed.
We would hope you can understand that we're trying to establish when the damage to your product happened. It was received and signed for at the point of delivery with no damage (we're very clear in our advice to customers to check their products at the time of delivery, as we can't be responsible for accidental damage caused before, during or after installation) - if anything is damaged in transit and we're notified at the time of delivery we'd obviously replace the item immediately.
As you used a third party fitter we're hoping to speak with them to better understand what happened. We would hope that no fitter would install a product that was damaged in any way; they should inform the homeowner immediately.
We're pleased to hear you like the product, but we're disappointed to hear you feel our service has let you down. As the delivery was several weeks before the reported damage there's obviously a large window of opportunity for the damage to have happened. It's extremely rare our products arrive damaged in any way.
We'll review our communications to customers prior to delivery to make certain they're aware of the need to check for damage.
Thank you for your feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fabulous product

Fabulous product, service was excellent, nothing was too much trouble especially when getting the measurements correct.

5 april 2026
Logo StairFurb

Antwoord van StairFurb

Thanks for your 5* review!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience with StairFurb

Great experience with StairFurb, firstly i booked a video call to get some support with the type of glass that would be suitable and got a very helpful man named Fraser, he answered all questions and was knowledgeable so put my order in. A couple of months after this, as my project contained a bit more prep work I then submitted all of the final measurements and gave me a choice to have my order delivered within the next week!
Delivery driver was so friendly, rang on the day of delivery and handed the order with great care bringing it in. Gave us time to check it all over before signing for it.
Then we got straight into it I installed it by myself with my dad and it was so easy, measurements were bang on, holes pre drilled so you cant really go wrong. Within a few hours we were complete!

Great quality oak/glass and great service! Would highly recommend to anyone!

5 april 2026
Logo StairFurb

Antwoord van StairFurb

Thanks Sophie, it's great to hear our team were able to help from start to finish. Well done to you and your Dad with the DIY installation! Thanks for the recommendation!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic product with excellent support

I wanted something to make my hallway look cleaner, fresher and more modern, I purchased the glass and steel kit from Stairfurb. I can honestly say it’s been a pleasure to do this project. From ordering through to the finished project it has been fantastic. Ordering was easy and the option to have a video call for measuring up gave the confidence I needed to ensure measurements were done correctly, deliver was as planned, all items present and no damage or issues. Removing the old balustrade was straightforward and fitting the new was so easy due to everything being pre cut, manufactured and it was all just so smooth, the support offered via email, chat, what’s app etc whenever you need it is brilliant, the finished project is everything i wanted. Thanks Stairfurb!

19 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo StairFurb

Antwoord van StairFurb

Thanks Steve, that's lovely to hear. We really appreciate you taking the time to leave us a review. All the best, StairFurb

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer