Klantenservice is teleurstellend
Niet zo’n goede klantenservice. Aan de telefoon zeggen: “tegel hebben we niet in de showroom, bestel een sample”. Dus ik vraag een sample aan, krijg ik bijna een week later de reactie: “we hebben geen sample”. Na mijn reactie “huh?” een uitgebreide uitleg gekregen waarom dit zo werkt en dat ze wel vergelijkbare tegels in de showroom hebben. Dus ik vraag weer naar een tegel die ik toevallig tegenkom op de site: “nee ook niet aanwezig” en met de boodschap dat ze niet alle tegels kunnen opnoemen. Mijn genoemde tegels hebben een 3D effect / relief en zijn hierdoor vrij specifiek dus deze reactie komt nogal ongeïnteresseerd over.
Als ik medewerker was had ik een paar opties gestuurd die hierop lijken zodat ik als klant weet of het de moeite is om meer dan een uur daarheen te rijden..







