We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered the h20x5 and it arrived a few days ago. When unpacked it states you have to register it for warranty on line and enclosed a slip stating “for 24/7 customer support, registering your warrant... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service !! I have to return an item as not suitable for my actual health condition, absolutely nothing wrong with the item. But without the help of Eva, at customer service, I... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The steamer is a great bit of kit and works a dream, fast delivery, great after sales. It came with a free gift , a body massager unfortunately it didn't work but there customer service was 1st clas... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Service was great, from ordering to delivery. If I had one small issue it would be the instructions for putting the stand together. I have several parts left over that were not on the instructions.... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Leverancier van schoonmaakproducten
  2. ook in
  3. Aanrechtwinkel
  4. Cosmetische producten leverancier
  5. Fitnesswinkel
  6. Online marktplaats

Geschreven door het bedrijf

High quality as seen on TV products from Thane Direct UK


Contactgegevens

3,8

Goed

TrustScore 4 uit 5

10K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 41% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,8

Alle reviews

(9.953)

76 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Waste of money

Very expensive for a steam mop the water tank has broken 2 times now it doesn’t get hot only had the mop just over 12 months I total waste of money avoid this mop

13 mei 2025
Logo Thane Direct UK

Antwoord van Thane Direct UK

Hello Diane,
We are sorry to hear that.
We will get one of our customer service representatives to get in contact with you to assist you further.
Kind Regards,
Thane UK

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sorry to have to write another one star…

Sorry to have to write another one star review, but this is the worst customer service l have ever had and writing here seems to be the only way l get any response from Thane.

Edit again: 01/05/26 Got emails from Thane asking me about the problem and for me to send a video. Have replied twice with photos as adding videos to their email by phone doesn't allow this. We are going round in circles as l have sent photos, but no resolution. It'so frustrating.
If you want to part with your cash and buy this cleaner, l suggest going to a shop and buying this item. l wish I'd never bought direct as now l will have to escalate this through the formal complaint channels which is much more hassle than the item's worth.
Why won't someone from Thane just call me or reply to my emails?

1 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Totally chaotic and incompetent delivery

I ordered replacement pads 24 hours ago, they decided to send them to another address..Money was pending from bank instantly, .there was absolutely no way to contact them apart from the ticket system. They couldn't find my order, I sent details and they have already shipped it. Chaotic and incompetent!

29 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Thane Direct UK

Antwoord van Thane Direct UK

Hello Liz,
We are sorry to hear that.
We checked that one of our customer service representative is currently assisting you through helpdesk.
We apologize again for the inconvenience and will work to resolve your issue the best way possible.
Kind Regards,
THANE UK

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Refund still not received.

Order placed wasnt collected from shop where DPD delivered it to and was therefore returned. Confirmation from DPD that it was returned on the 8th April 2026 still no refund, contacted Thane UK via website. No response at all. And still no refund.

25 maart 2026
Logo Thane Direct UK

Antwoord van Thane Direct UK

Hello Lou,
We apologize for the inconvenience and delay.
We checked that the refund was already initiated to your account on 20/04/2026 and we allow 5-10 days for it to reflect in your account.
Kind Regards,
Thane UK

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The products h2oe are of extremely poor…

The products h2oe are of extremely poor quality, cheap plastic with no strength that break after a short time. They are reminiscent of items won at a circus fair, or'sell em hope and promise and ship ____. In conclusion they are worthy of no account and should be avoided at all cost. The advertising will pull you in. 10 out 10 for misguiding so many.

21 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Product didn’t work and disappointing customer service I struggled to

Product didn’t work and I struggled to receive any help from the company. No customer service telephone number and poor Email response time. I was asked to send a video which couldn’t send due to its size. Eventually some week and a half later i have been able to send it through with some help. Having no cleaner for two weeks I opted to purchase another floor cleaner as I knew that mine was in warranty. Only had it for two months. The product is now deemed as faulty and I have been asked to pay £5.99 in order for the new part to be sent to me. I have asked for a refund but no doubt this will be a battle. Really disappointing company to deal with.

25 maart 2026
Logo Thane Direct UK

Antwoord van Thane Direct UK

Hello Kim,
We apologize for the inconvenience.
We will look into the matter to assist you the best way possible and resolve this issue at the earliest.
Kind Regards,
Thane UK

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have just received an H20 e Activatot…

I have just received an H20 e Activatot from thane but the enclosed instructions booklet gives instructions in every language but not in English.
I contacted thane but they wanted me to further pay for the instructions which should have enclosed with the product in the first place.
This wasn't cheap and I am utterly disgusted and disappointed that they actually want me to pay to have the instructions in English
This was bought in England and posted to me in England so why on earth would they send me the instructions in every foreign language but not in English, and I couldn't believe it when I was told that I had to pay for the English instructions.
I would never buy from this company ever again and unless you can speak bilingual then dont waste your hard earned cash shopping with these scammers.
Definitely not recommend by myself.
Order number S724116

19 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Thane Direct UK

Antwoord van Thane Direct UK

Hello Brian,
We apologize for the inconvenience.
One of our customer service representatives will reach out to you shortly to assist you further.
Kind Regards,
Thane UK

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

I had an H20 steamer which was great for keeping my floors clean, it stopped steaming after a year but customer services were brilliant, quick to respond and helpful and my issue is resolved - really good customer services and hopefully a product that will continue to be great!

13 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Haven’t received my parcel

After a delivery problem which Thane sorted out and kept me informed about what was happening.I received my item and I am very grateful for the team at Thane for all there work in getting the problem solved.

Thank you

23 februari 2026
Logo Thane Direct UK

Antwoord van Thane Direct UK

Hello Victoria,
We apologize for the inconvenience.
One of our customer service representatives will reach out to you shortly to assist you further.
Kind Regards,
Thane UK

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have the H20 steam cleaner

I have the H20 steam cleaner, and the water tank is not fit for purpose.
I have had 4 or 5 new tanks and the last 1 only lasted 1 steam clean. The tanks cracks at the same place every time.
My son has the same model and he has the same problem.

23 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bought the bike nook assembled it but…

Bought the bike nook assembled it but it has pushed the mudguard onto the bike wheel and now it’s now aligned. I think the product is great but just not right for me personally. I did purchase the bike nook pro for mudguards too.
I have tried to fill out the returns form on the solution centre and not having any joy as nothing happens and the please wait sign comes up. I have also tried to find an email so I can arrange a return. So far my personal experience has not been good in arranging a refund.

8 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Thane Direct UK

Antwoord van Thane Direct UK

Hello Rebecca,
We apologize for the inconvenience.
Our customer service team has received your inquiry and will assist you through helpdesk in timely manner.
Kind Regards,
Thane UK

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer