Once again I am delighted to have received my second hip flask this time in stainless steel first was in pewter! The cohesion from enquiry order and delivery just fantastic . The quality of the pe... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Once again I am delighted to have received my second hip flask this time in stainless steel first was in pewter! The cohesion from enquiry order and delivery just fantastic . The quality of the pe... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
I ordered two engraved wine goblets. Very satisfied with the product and the service. I needed more letters on the engraving than the website offered. Received an email very quickly offering my requir... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
In early December I purchased a present for Christmas & paid at time of online purchase. On 15th, having not received the item, I emailed to know the delivery date. A prompt email response advised t... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
I ordered two cut glass whisky glasses and had a special emblem printed on them. It was an excellent representation of that emblem. Given that I ordered just a few weeks before Christmas, I was delig... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
THE ENGRAVED GIFTS COMPANY.CO.UK Based in the UK, The Engraved Gifts Company is a small creative family business who strive to bring beautiful, unique crafted gift ideas to our customers. We believe that thoughtful sentimental gifts should be personal, which is why we offer a fantastic selection of personalised gifts. Whether you’re looking for birthday gifts, wedding gifts, anniversary gifts, or presents for any other special occasion, The Engraved Gifts Company have a vast range of intricately designed gifts to choose from.
Verenigd Koninkrijk
Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews
Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 24 uur
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
I ordered an engraved photo frame from this website allowing more than enough time for it to arrive given their estimated delivery times. A week after I had ordered I rang and was told that my order was due to be dispatched the next morning and arrive 2 days later. When my order had not arrive 3 days later, I spoke to them again and was told that my item was out of stock and they offered me an alternative. The email had gone into my junk so not their fault, but I still don't understand why I was told it was being dispatched and why it took over a week for them to realise it was out of stock. Now cancelled my order and I've been told it may take 30 days for a refund. Left me without a present for party tomorrow but luckily found elsewhere that do next day delivery!
The staff were polite enough when I spoke to them, hence the 2 stars instead of 1.
I used this company for the first time. I will not be using it again.
I ordered an engraved item. After just over a week I enquired as to when it would be arriving. I was told it had been posted out Royal Mail 48 that very day. Coincidence.
It then did not arrive. A week later I enquired again, and asked if I could have a refund as it should have been here by Wednesday of last week if it was 48hr delivery surely? (which I had paid for)! I was told 'apologies... no refund until 15 days of missing parcel'. Thus missing the birthday the gift was intended for. Furious!
The next day it luckily arrived. Not Royal Mail 48, but with some stamps stuck onto the front, as if posted last minute. This was 16 days after ordering and 8 days after I was promised it was shipped 48hr.
The customer service, delivery and overall lack of trustworthiness has let it down.
If you are going to take a chance with this company, make sure you have at least 4-5 weeks before you require the item, in case it arrives late or you have to wait for your refund to go through.
I placed a order for 4 items after a week 2 turned up but nothing to indicate when the others would. I sent a e mail but got no reply. After another few days I did live chat and found out they were due for dispatch. I asked if I could add another item to the order to avoid paying postage again I was told yes but the original items would not be dispatched until the new item was ready. Fair enough I though. After 11 days still no items or dispatch e mail so I e mailed again. This time I did get a reply to say all items were on the way but they dont sent them tracked so I couldn't trace them, I find this worrying when my order was over £100. The items did arrive but in 3 parcels and the original 2 items a day before the second order so I'm mystified why they had been held another 11 days and then sent separate anyway. I also got a 10% off voucher in the first order, it would have been nice for the man on live chat to mention this when I placed the second order and apply it for me.
The items are very nice and have no spelling mistakes but are much smaller than I imagined and the gift box I paid extra for was not worth it. One of the items was even sent via another company as it says on the packaging. I would not order or recommend this company unless you order WELL in advance and are prepared for expensive items to be sent untracked post.
Purchased a engraved shotgun cartridge hip Flask, took a while to arrive and when it turned up it was terrible quality, the screw cap had been cut at an angle so it didn't screw down snug also had a large scratch over it and the pewter stamp has suspect on the base to say the least. I took pics and emailed to them, they accepted it was of substandard quality and sent out a replacement, HOWEVER, upon receiving the replacement the engraving was smaller than the original and once again the screw cap was cut at an angle, exactly the same as the first! I WOULD RECOMMEND YOU BUY ELSEWHERE!!
DO NOT SUPPORT THIS BUSINESS! Especially not over Christmas. You'll be disappointed.
My husband and I had a shocking experience with these people. I ordered a personalised small silver train for our nephew's christening. The order was placed on the 7th November. It is now the 15th December and there is no sign of the train. Please also note that I paid for the 48hr delivery as I wanted to make sure I had the train well before the christening which was taking place on the 20th November.
The customer service was abysmal. I could not get in touch with anyone over the phone as the line was permanently engaged. I only managed to speak to a CS rep via the online chat service once. This person informed me that my train was definitely in the post and should be with us in time for the christening. Needless to say it wasn't and we had to rock up there empty handed. I emailed the company and only got a response when i threatened to go to the financial ombudsman and various consumer watchdogs. I was informed that:
"Royal Mail's Terms state that they look to deliver Packages within an estimated time of 1-2 working days. Whilst they make every effort to deliver items within these defined 'due dates', they are not guaranteed to arrive within such timescales and can sometimes take slightly longer .
Sadly we can't class any parcel as lost until 15 working days from the day it was dispatched and due to your gift being personalised we can't take any further action until this time. "
So FIFTEEN days after I ordered my gift and hadn't received it I had to chase again to get them to process a refund transaction.
I was then told:
"Can we please advise you that as all payments & refunds go through SAGEPAY system first and not direct from us, the transaction may take slightly longer,. Therefore we ask to allow up to 30 days for the refund to clear your account."
So I MIGHT receive a refund 45 days since I ordered this product. I'm sure I'm going to have to chase them for this
ABSOLUTE MADNESS. NEVER EVER EVER AGAIN.
Very poor experience it took from 26th February until 16th March for my order to arrive and they told me that it was posted on 4th March with Royal Mail 48 but conveniently didn't have a tracking number! When it finally arrived days after they said it had been posted most of the personalisation was missing! When I complained they said if I took a picture of the missing wording they could arrange to send me a label to stick on myself, unbelievable! I suggest they firstly improve their customer service and secondly as a business should you not be checking your orders go out correctly? Apart from the offer of a label I have not received anything in way of compensation for this shamble.
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.