The Timber Group Reviews 

138
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First time dealing with timber group, wanted to use local outfit. Great experiance, measure of a company is post sales support to which they excelled. Would recommend not just on price but also servic... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Prompt response & delivery, The driver was helpful & polite, The timber was good quality (we've all been sold twisted sheets) unchipped/unmarked, Will 100% use this company going forward!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

John. D at the Hoddesdon depo was brilliant to be honest. Really helpful and prompt responses. Couldn’t ask for better customer service and experience. Will definitely be coming back

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delivery came as I was going out to work. The driver placed everything where I’d asked. He was very polite and accommodating. I rang to place another order after placing an online order, Dean added it... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

138 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(138)

82 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect delivery

Easy to order, nice customer service and top delivery. I could not receive last order as I had family emergency and was out. Came home and saw mdf board on my front garden, covered with plastic. Very well done delivery guys.

21 februari 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Decking Renovations

I recently completed some renovation work on a family members decking, where Dean Caston from High Wycombe branch, was extremely supportive, knowledgeable with sound and practical advice for what lengths of timber to use, and tips to make the rebuild more practical and cost effective.

A brilliant experience to go through and appreciated his input and quick delivery of goods.

Will recommend this branch to local trades I work with.

8 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Awful plywood

No problem with the ordering or the delivery, but the quality of the 12mm hardwood ply is awful.

1) lots of handling damage.
2) delamination of the plys is HORRIFIC.

probably ok if you just need it as a flat panel, but absolutely not if you want to make anything out of it.

You get what you pay for....this was £10 cheaper than Wickes which is great.....but sooo many headaches. I never had these issues at wickes and the quality of my project is definitely compromised.

can’t trust to buy again in future.

8 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo The Timber Group

Antwoord van The Timber Group

Hi Charlie,

We are very sorry to hear that you have been unhappy with the plywood in your recent delivery. We pride ourselves on supplying high quality timber products, so it is disappointing to hear you were unhappy with these products.

We always advise customers to contact us if they have an issue with their order, so that we may assist in either advising a different product depending on the use or swapping the products if a customer is unhappy.

My apologies again and if you need anything else in the future please contact us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely Disappointed – Poor Service and Unprofessional Management



I purchased a 6mm ply from The Timber Group (High Wycombe branch) 20 days ago. Unfortunately, the staff provided the wrong size. When my builder came 10 days ago to start the work, he identified the issue.

Despite the delay being due to their own mistake, when I returned to the branch to resolve the matter, the manager and staff acknowledged that the product was indeed theirs—but not what was invoiced. Even then, they refused to accept a return or issue a refund, blaming the time passed since the purchase.(Invoice no: HW/40699529)
(Invoice date: 06/08/25)

The entire experience was frustrating and exhausting. Not only did they waste my time and energy, but the branch manager was extremely dismissive, unhelpful, and showed little to no respect for customer service. I was left with no option but to leave the incorrect item in their office, without any resolution or refund.

This was entirely the staff’s fault, and the manager's unwillingness to resolve the issue reflects very poor standards of professionalism. I have never dealt with a more uncooperative and customer-unfriendly manager in any business. A truly disappointing experience with The Timber Group.

27 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo The Timber Group

Antwoord van The Timber Group

Hello,

We are very sorry to hear that you have been unhappy with your recent experience. We pride ourselves on customer service, so it is disappointing to hear you were unhappy on this occasion.

On our collection and delivery notes, goods are confirmed as being correct at the time of purchase.

As per our returns procedure, any returns should be notified to us within 14 days. Unfortunately, we can’t accept returned goods without being able to verify them as being purchased from us.

My apologies again and if you need anything else in the future please contact us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

High Wycombe site

Well like to say the high wycombe branch has some amazing people too many to name all but really special thanks firstly to Alina who has an awesome sense of humour and then the bible of timber and bounty of knowledge that is Dean. Well Dean helped me when I first started my own business and since then I always use them for any quotes and projects and they always have the right answers and always go above and beyond

16 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Bought railway sleepers from Maidstone branch , with great service from John ,absolutely first class advice , the order was delivered spot on the time given , if I could give more stars I would recommend timber group, the timber is great quality and couldn't be more happy with the product

23 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

High Wycombe branch…

I bought some fence posts and shiplap cladding from the High Wycombe branch. Darren talked me through my options, I ordered online and the delivery was made a couple days later. The timber is of a good quality, the price was good and the delivery driver was superb. I have a couple more projects planned and wouldn’t think twice about buying from them.

26 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company

Great company
Top notch Timber
Always on time with deliveries
Competitive prices
Will be returning for more 👍

20 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Our company dealing for many years with…

Our company dealing for many years with Timber Group Team in High Wycombe and they never let us down.
Always updated about the actual prices, always receiving the best service and fast delivery.
All materials we need are always in stock.
It's real pleasure to deal with trusted supplier like Timber Group.

27 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company to deal with !!

I have been using this company now for over 15 years and they have always been great.
They have a great sales team and their deliveries are always on time. They fully deserve the 5 stars i am giving them.
Ricardo from MH Costa

25 juni 2024
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer