Uni-Shop Fitting Ltd Reviews 

91
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Alfreton & District Heritage Trust are regular customers at Uni-Shop. The staff are really friendly and their advice has been invaluable when considering what we needed for our Heritage Centre Display... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered display cabinets on line,within a few hours Received a curtesy call from uni-shop,staff were really helpful and pleasant to deal with.Recived my cabinets very quickly. Will be using t... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Ordered 2 4x4 slatwall panels which arrived in good condition. The delivery cost was acceptable but i was told if i wanted a van delivery rather than HGV delivery (due to delivery location) it would... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good company with excellent value for money products. Would have been 5* but for delays in shipping and items missing from the original delivery. Having said that, this was speedily rectified by Danie... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Business to Business-service
  2. ook in
  3. Apparatuurleverancier
  4. Bouwmarkt
  5. Winkel in modeaccessoires
  6. Winkelapparatuurwinkel

Geschreven door het bedrijf

Cheapest Retail Equipment & Slatwall! Welcome to the UK's leading Slatwall & Shop Fittings Supplier. We hold all our own stock ready for collection or next day delivery. Browse our huge range of shop fittings including Slatwall Panels, Retail Fittings, Accessories, Gridwall, Mannequins, Shop Counters, Glass Display Cabinets, Slatwall Gondolas, Shelving & more.


Contactgegevens

4,7

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

91 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,7

Alle reviews

(91)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Can't fault them

Can't fault them, package came in 2 parts so i rang them and within minutes they told me the hour time slot of the HGV.
The driver was very helpful. parked in side St and used pallet truck to deliver to front of shop.
Just placed another order so more than happy to recommend them.

15 september 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Uni-Shop Fitting Ltd

Antwoord van Uni-Shop Fitting Ltd

Thanks Warren, for the great review!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service.

Needed some fittings in a hurry and Uni-Shop came through for me with a swift delivery. All good 👍🏻

14 september 2022
Logo Uni-Shop Fitting Ltd

Antwoord van Uni-Shop Fitting Ltd

Thanks, Bob, for the great review

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hats off!

Smooth from start to finish - excellent value for money and fast delivery, plus they are really nice!! Thanks guys, Gemma

15 september 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Uni-Shop Fitting Ltd

Antwoord van Uni-Shop Fitting Ltd

Thank you, Gemma, for taking the time to post a review :-)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Great service
Great prices
Would definitely recommend or use again

20 juni 2022
Logo Uni-Shop Fitting Ltd

Antwoord van Uni-Shop Fitting Ltd

Thanks, Steven - We aim to please!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great supplier

Great supplier, quick delivery on items ordered, well packaged and good communication. Very pleased with the display cabinets and they look great. Thank you very much.

14 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Uni-Shop Fitting Ltd

Antwoord van Uni-Shop Fitting Ltd

Thanks, John, for your great review - Much appreciated

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service and guidance…

Excellent customer service and guidance from manager. I bought grettings card display units from uni-shop. Very good quality units. Definately recommend uni-shop 👍🏻

28 april 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Uni-Shop Fitting Ltd

Antwoord van Uni-Shop Fitting Ltd

Thanks for taking the time to give us a lovely review, Bijal

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Card Stands

Always excellent service. I purchased several card stands from here. On each occasion they kept me up to date as to how the orders were progressing. I would definitely recommend this company.

28 april 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Uni-Shop Fitting Ltd

Antwoord van Uni-Shop Fitting Ltd

Appreciate your honest review - Thank you

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was concerned about the display…

I was concerned about the display cabinet I bought a because it was all glass. Should not have worried at all. The packaging was astonishing and the parcel arrived in one piece. Customer service was very good too. Thanks very much!

27 april 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Uni-Shop Fitting Ltd

Antwoord van Uni-Shop Fitting Ltd

Thank you, Janice, for your review. We take out time to ensure all cabinets are securely packaged.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service, great products

Products arrived on the stated date.
I bought the concrete look slat board which I am really pleased with. I would recommend both the company and the product.

26 april 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Uni-Shop Fitting Ltd

Antwoord van Uni-Shop Fitting Ltd

Thanks for the review.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality service and quality goods

Uni-shop could not do enough to support and to try make sure that we got out goods for when we needed them. John you were a star and thank you. Quality of goods was great too.

3 april 2022
Logo Uni-Shop Fitting Ltd

Antwoord van Uni-Shop Fitting Ltd

Glad to help & thanks for the review

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

a great company to deal with

a great company to deal with very helpful on the phone and easy to use website great product and quick delivery

28 maart 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Uni-Shop Fitting Ltd

Antwoord van Uni-Shop Fitting Ltd

Thanks, Charles, for the great review

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fabulous

Fabulous
Quick and exciting what we ordered

27 maart 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Uni-Shop Fitting Ltd

Antwoord van Uni-Shop Fitting Ltd

Thank you for your 5 Star review. We always aim to please and it's great when we're told that we are getting it all right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Iam not happy at all my order were…

Iam not happy at all my order were online with sizes to cut ..but they send borad as its ...even when I email them never they reply about this problem that cost me money to cut them .
Also reply on your reply
Check the order and customer note I asked for sizes that I want and we talk over the phone and online chatting asking same question about cutting the answer yes we do just put sizes in customer note I did. After o rrcived without cutting I email and try to receive any reply online nothing come .so its your mistake .

27 maart 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Uni-Shop Fitting Ltd

Antwoord van Uni-Shop Fitting Ltd

Hi Zacharias.

You are being very unfair indeed.

From our internet shopping site, you ordered 4 of our 1200 X 1200 Slatwall panels in Beech @ £27.20 each including inserts .... and that is what we dispatched and you received.

You did not pay for the panels to be cut to size as we do not offer a cut to size service on our website.

If you had placed the order over the phone, we could have told you the costs for cutting the Slatwall to size so you could have paid for the service and received the panels cut to the sizes.

Cutting to size of Slatwall is not a free service and you did not pay so did not get. You get for what you pay for in life. Simples.
......................
So, replying to your added notes.

As stated above, cut to size can only be over the phone - it is impossible any other way.

You did not pay for the boards to be cut to size - that being so, you received the 1200 x 1200 slatwall. You paid for what you received.

This is the last time that we will be replying on this matter.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good service and panels but room for improvement

Ordered 2 4x4 slatwall panels which arrived in good condition. The delivery cost was acceptable but i was told if i wanted a van delivery rather than HGV delivery (due to delivery location) it would cost twice as much! I refused to pay the extra and yet the slatwall arrived in a van......
Driver was v friendly but could not help with the unloading which was OK.

17 maart 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Uni-Shop Fitting Ltd

Antwoord van Uni-Shop Fitting Ltd

Thank you for your review.

We can easily explain the delivery aspect. The van delivery cost was for a dedicated service of a van with solely your order. You decided to take the normal delivery method which is for a hub based "groupage" service which 99.9% of the time is on an HGV. It was really fortunate that the local haulier decided to use a small van for the delivery to your door - for which we are all very pleased.

We are also very happy that the slatwall arrived safely, the driver was friendly and overall you are pleased with us and look forward to hearing from you again.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Competitively priced plus I needed a…

Competitively priced plus I needed a large order delivered on a certain date which they arranged no problem at all. Will be ordering from these guy again.

14 maart 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Uni-Shop Fitting Ltd

Antwoord van Uni-Shop Fitting Ltd

Thanks for taking the time to give us feedback

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

All Good

Placed an order online. Order confirmed by telephone and arrived as promised on time. All Good.

13 februari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Uni-Shop Fitting Ltd

Antwoord van Uni-Shop Fitting Ltd

Thanks Paul

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really impressed

Really impressed, when I ordered it said delivery would be a few days but I literally received the items the next day.
The hangers are great, good quality at a reasonable price.
Thank you - will be ordering again if I need more.

10 februari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Uni-Shop Fitting Ltd

Antwoord van Uni-Shop Fitting Ltd

Thank you Anita for your review

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer