Virgin Media Business Reviews 

1.081
•
TrustScore 1 uit 5

1,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

After another billing misallocation by Virgin I had the misfortune of needing to call the customer service team again. I should have know after talking to "Liz" that it was too good to be true when sh... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

So bad it defies belief. Aside from the installation engineers, who were great, everything else has been an utter disgrace. They tried to charge me for a 48 month contract when I signed fo... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrendous experience! Initial sales onboarding was great and helpful, as soon as it went over to the Order Manager, communication and updates broke down. Engineer didn't turn up after waiting in 8-1... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Be weary of this company. I am now currently disconnected from virgin media Business. My termination date when i rang them yesterday was confirmed as 25th August. They have now terminated my broadband... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Telefoonmaatschappij
  2. ook in
  3. Business to Business-service

Geschreven door het bedrijf

With ultrafast, secure connections. Applications that help you do more. Services that help you get there. We're here to support your business.


Contactgegevens

1,1

Zeer slecht

TrustScore 1 uit 5

1K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 89% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,1

Alle reviews

(1.081)

82 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible

Absolutely appalling service. Constant drop-outs, the backup dongle never kicks in automatically, trying to get hold of someone in support is long-winded. If you run a business that depends on the internet then DO NOT use Virgin, because you will lose customers. If I could give 0 stars I would.

14 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Virgin Media Business

Antwoord van Virgin Media Business

Hi there,

We’re sorry you had a poor experience with Virgin Media Business.

We’d love to get to the bottom of this and help you get it sorted, but to do that we’ll need a few more details.

We’ve requested some more information through Trustpilot. If you can respond to that when you have a moment we’ll look into this ASAP.

Thank you,

The Virgin Media Business Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Left 6 months early

Left 6 months early, paid £270 to terminate and leave for EE and EE required an itemised bill from virgin broadband to be able to pay me back my ‘switching credit’ Virgin didn’t do this and refused to help us even though it takes very little time, effort or energy to give me what I needed, spent hours on the phone and a huge amount of emails but they tell me that’s the end of the road, I’m £270 down because of them, never to use again!

1 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Virgin Media Business

Antwoord van Virgin Media Business

Hi there,

We’re sorry you had a poor experience with Virgin Media Business.

We’d love to get to the bottom of this and help you get it sorted, but to do that we’ll need a few more details.

We’ve requested some more information through Trustpilot. If you can respond to that when you have a moment we’ll look into this ASAP.

Thank you,

The Virgin Media Business Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst customer service, and management team

I was with Virgin Media for about 15 years because there was no other decent internet option in my area. When I switched from a residential account to Virgin Media Business, they damaged cables and left me without internet for a month, and the compensation was basically nothing. The internet itself was okay, but the customer service and management were awful—they kept charging me unfairly and never refunded anything. As soon as a better provider came along that could deliver decent speeds, I switched away from this mess.

16 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Virgin Media Business

Antwoord van Virgin Media Business

Hi there,

We’re sorry you had a poor experience with Virgin Media Business.

We’d love to get to the bottom of this and help you get it sorted, but to do that we’ll need a few more details.

We’ve requested some more information through Trustpilot. If you can respond to that when you have a moment we’ll look into this ASAP.

Thank you,

The Virgin Media Business Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Virgin media business is the worst…

Virgin media business is the worst customer service
They refuse to close my account, even after contract expired for more than 12 months
Will not go for this service ever again
DO NOT SIGN FOR VIRGIN MEDIA BUSINESS
They even don’t deserve 1 star

13 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Virgin Media Business

Antwoord van Virgin Media Business

Hi there,

We’re sorry you had a poor experience with Virgin Media Business.

We’d love to get to the bottom of this and help you get it sorted, but to do that we’ll need a few more details.

We’ve requested some more information through Trustpilot. If you can respond to that when you have a moment we’ll look into this ASAP.

Thank you,

The Virgin Media Business Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SOMEONE GET BACK TO ME!!!

I signed up to Virgin Media Business on the basis of completing the lease on 27/04/2026 and I was told that the installation will take 20 working days. Few days later, I was told that the installation will happen next week and this was prior to lease completion but the lease completion hasn’t taken please and I don’t have legal access to the property. The installation still happened and someone else is using my services. I asked the team to stop the service and restart when I’m actually signed the lease and moved in. I told Virgin Media about this on 23/04/2026 and i was told someone will get back to me within 48 hours. Almost 3 weeks, I haven’t heard back. Someone get back to me!!!

Get in touch with me please

23 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Virgin Media Business

Antwoord van Virgin Media Business

Hi there,

We’re sorry you had a poor experience with Virgin Media Business.

We’d love to get to the bottom of this and help you get it sorted, but to do that we’ll need a few more details.

We’ve requested some more information through Trustpilot. If you can respond to that when you have a moment we’ll look into this ASAP.

Thank you,

The Virgin Media Business Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

WORST customer services. Truly incompetent

I spent 45 minutes going through chat security to then get cut off. I then tried again and an operator "Cherrie" take me back through security and after asking 6 questions the 7th was what my installation charge was ... which was over 5 years ago. She asked me to GUESS! and then said I had failed security as I didn't guess. its such dreadful service - takes so long. I just needed a quick response and calling is over 15 minutes wait. 1 hour in total on chat and my query still not resolved. I tried to fill in the complaint form online and it wouldn't submit!! I have used them across various properties and for the last 3 years this has been the same - the WORST customer services. Truly incompetent. This is why I have served notice on all my (4) accounts. AVOID at all costs.

6 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Virgin Media Business

Antwoord van Virgin Media Business

Hi there,

We’re sorry you had a poor experience with Virgin Media Business.

We’d love to get to the bottom of this and help you get it sorted, but to do that we’ll need a few more details.

We’ve requested some more information through Trustpilot. If you can respond to that when you have a moment we’ll look into this ASAP.

Thank you,

The Virgin Media Business Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The worst company that I have had to…

The worst company that I have had to deal with for years. Cut me off for three weeks so that they could install fibre without any communication. No apology. Had three other incidents which took over 48 hours to be reconnected. Customer service deserves a zero star. Don’t use them. As of today, 05 May ‘26, my business is still not connected with broadband having been reassured on 01 May that it would be reconnected within 24-48 hrs. It’s all v well Virgin say they want to contact me having put a post up here but that is too late. They have had so many opportunities to put things right before this post.

2 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Virgin Media Business

Antwoord van Virgin Media Business

Hi there,

We’re sorry you had a poor experience with Virgin Media Business.

We’d love to get to the bottom of this and help you get it sorted, but to do that we’ll need a few more details.

We’ve requested some more information through Trustpilot. If you can respond to that when you have a moment we’ll look into this ASAP.

Thank you,

The Virgin Media Business Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid Virgin Media Business.

Avoid Virgin Media Business.

From the start, I was wrongly charged £50 for installation on a deal that clearly included free installation. After I complained, they admitted it was a mistake and confirmed a £50 credit. I was then promised an additional £29 credit due to ongoing issues total £79.

Months later, those credits were still not properly applied.

I had to chase them over and over again by email and phone, mostly getting ignored or given different answers each time. In the end, I paid over £90 just to stop my service being disconnected while they still hadn’t fixed their own mistake.

Even now, I’ve been told I still owe money, which makes no sense based on what was agreed. It’s a complete mess.

This isn’t just a billing error it’s a failure to fix something they already admitted was wrong. The communication is poor, the handling is slow, and you end up wasting your own time chasing them.

On top of that, the broadband performance hasn’t been reliable enough for a business service.

If you’re considering signing up, think twice. This has been stressful, timeconsuming, and completely avoidable if handled properly. go elsewhere

29 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Virgin Media Business

Antwoord van Virgin Media Business

Hi there,

We’re sorry you had a poor experience with Virgin Media Business.

We’d love to get to the bottom of this and help you get it sorted, but to do that we’ll need a few more details.

We’ve requested some more information through Trustpilot. If you can respond to that when you have a moment we’ll look into this ASAP.

Thank you,

The Virgin Media Business Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrifically poor service.

Horrifically poor service - avoid entering a contract with this company.

A extreme delays for the initial install set our operations back significantly. We faced continued poor levels of broad band <1% of speed we're paying for. Complaints went through un responded to.

When a technician was organised it was cancelled without being informed (the response sms system didn't collect my response).

As of right now, the wifi has gone and the office are on their phones hot spotting and I'm 30min into a cue waiting for a response.

28 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Virgin Media Business

Antwoord van Virgin Media Business

Hi there,

We’re sorry you had a poor experience with Virgin Media Business.

We’d love to get to the bottom of this and help you get it sorted, but to do that we’ll need a few more details.

We’ve requested some more information through Trustpilot. If you can respond to that when you have a moment we’ll look into this ASAP.

Thank you,

The Virgin Media Business Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If we could give a no star we would

If we could give a no star we would. We paid for a weeks internet service covering two devices, we could only use one device and that was poor. Having requested help at the reception of Travelodge, Four Marks, Hampshire, we were given another voucher with instructions of how to get the second device on, this failed. They said they would look into it but that's as far as it went.
We have since contacted Virgin using their chat service. The person did not really understand and kept deflecting the issue saying we should contact Travelodge. The person then went on to offer us a voucher and gave us a code, however as we had already told him that we were not at the Travelodge and the voucher was only valid immediately, so of no use. It's very evident that Virgin are not providing the service that's being paid for but decline to accept that it's their problem. Given the shocking reviews and our experience with Virgin they should be investigated and brought to account for their false marketing, and dreadful customer service.

27 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Virgin Media Business

Antwoord van Virgin Media Business

Hi there,

We’re sorry you had a poor experience with Virgin Media Business.

We’d love to get to the bottom of this and help you get it sorted, but to do that we’ll need a few more details.

We’ve requested some more information through Trustpilot. If you can respond to that when you have a moment we’ll look into this ASAP.

Thank you,

The Virgin Media Business Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Would give zero is if was possible

Would give zero is if was possible.

This is a business team who's business support goes home at 6pm. A business who in 2026 have not yet been able to master the ability to take a payment via their customer portal, and insist on you calling them to make a payment. Good luck on the call as their automated voice prompt cannot understand what you say, and when you press a number as the backup option, guess what, it cant understand that either.

Go with BT, Sky or RoyalMail, avoid VMB at all costs.

22 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Could not cancel should be eradicated…

Could not cancel should be eradicated from the market

12 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Virgin Media Business

Antwoord van Virgin Media Business

Hi there,

We’re sorry you had a poor experience with Virgin Media Business.

We’d love to get to the bottom of this and help you get it sorted, but to do that we’ll need a few more details.

We’ve requested some more information through Trustpilot. If you can respond to that when you have a moment we’ll look into this ASAP.

Thank you,

The Virgin Media Business Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Im currently on hold

Im currently on hold, at the 5 hour mark.
I cant operate my business without Internet, I bought this more expensive contract as I was told about the limited downside and fast response to business issues....

2 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Virgin Media Business

Antwoord van Virgin Media Business

Hi there,

We’re sorry you had a poor experience with Virgin Media Business.

We’d love to get to the bottom of this and help you get it sorted, but to do that we’ll need a few more details.

We’ve requested some more information through Trustpilot. If you can respond to that when you have a moment we’ll look into this ASAP.

Thank you,

The Virgin Media Business Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Response to Virgin request 31.03.2026

Response to Virgin request 31.03.2026
Our complaints reference is C-2603264746 as quoted in our original review. If virgin are capable of taking complaints seriously I would request you look into this complaint using you complaints reference and draft a response to the email quoted in the complaint to virgin. Yesterday we received what appeared to be an artificially generated response to our complaint which quoted a wrong account name sent to an incorrect email address, the recipient forwarded your response to us. I don't know where to start with describing the inappropriateness of Virgins complaint response. We are now putting together a file of transcripts and emails in readiness for submission to the "Communications Ombudsman" should this remain unresolved after eight weeks. The entire saga is a drain!

2 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very bad experience with Virgin media…

Very bad experience with Virgin media business customer service. Making up random nonesense. Cancellation fee i was told is £150 and then they want to charge an extra £1000+VAT. Very rude women. Quit if you dont want to work! I'm not paying these made up charges. I'm only going to pay the cancellation fee and thats it!

31 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Virgin Media Business

Antwoord van Virgin Media Business

Hi there,

We’re sorry you had a poor experience with Virgin Media Business.

We’d love to get to the bottom of this and help you get it sorted, but to do that we’ll need a few more details.

We’ve requested some more information through Trustpilot. If you can respond to that when you have a moment we’ll look into this ASAP.

Thank you,

The Virgin Media Business Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Update on my experience with Virgin…

Update on my experience with Virgin Media.
Virgin media stated they wanted further information after my last review so they could “get to the bottom of this for you”.
I provided the additional information and have received NO contact.
As expected, my return of equipment experience was no better that the service I have received for the last five years. Virgin Media have NOT sent me the returns package so I’m stuck with their old equipment that I’ll be billed for. I had tried on Numerous occasions to contact them regarding this and spent hours on hold. When I tell what I ring about they then hang up the phone.
I then tried to complain about this, and they hung up on me as well.
There is clearly a policy of not wanting their equipment back so that they can bill you for it.
Good riddance Virgin Media I will not return.

9 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Its all bots now

Its all bots now. I called to discuss signing up. the bot just kept saying sorry she didn't understand then hung up. I TRIED TWICE. TOTAL WASTE OF TIME AND ENERGY.

23 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Virgin Media Business

Antwoord van Virgin Media Business

Hi there,

We’re sorry you had a poor experience with Virgin Media Business.

We’d love to get to the bottom of this and help you get it sorted, but to do that we’ll need a few more details.

We’ve requested some more information through Trustpilot. If you can respond to that when you have a moment we’ll look into this ASAP.

Thank you,

The Virgin Media Business Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stay away from Virgin…

Stay away from Virgin Media!!!!!Nightmare to deal with. When you ring them to sort anything out takes at least an hour if not more, and all they say is :

1) Sorry about that, I'm really sorry to hear that...
2) Please stay on the line for 2min until I check...

AND..... Nothing gets resolved! Absolutely terrible...

11 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Virgin Media Business

Antwoord van Virgin Media Business

Hi there,

We’re sorry you had a poor experience with Virgin Media Business.

We’d love to get to the bottom of this and help you get it sorted, but to do that we’ll need a few more details.

We’ve requested some more information through Trustpilot. If you can respond to that when you have a moment we’ll look into this ASAP.

Thank you,

The Virgin Media Business Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful customer service and so difficult…

Awful customer service and so difficult to deal with and their processes are so archaic. Wish I never went with them.

5 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Virgin Media Business

Antwoord van Virgin Media Business

Hi Wayne,

We’re sorry you had a poor experience with Virgin Media Business.

We’d love to get to the bottom of this and help you get it sorted, but to do that we’ll need a few more details.

We’ve requested some more information through Trustpilot. If you can respond to that when you have a moment we’ll look into this ASAP.

Thank you,

The Virgin Media Business Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst Ever!

Worst Ever!
Wrong departments/unreturned promised calls/poor portals -no follow through.....no ownership!
I'm only trying to RENEW my broadband and phone package for several weeks.
Already left Virgin Media Residential 3 years ago because of same problems...
Hopeless!

5 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Virgin Media Business

Antwoord van Virgin Media Business

Hi Andy,

We’re sorry you had a poor experience with Virgin Media Business.

We’d love to get to the bottom of this and help you get it sorted, but to do that we’ll need a few more details.

We’ve requested some more information through Trustpilot. If you can respond to that when you have a moment we’ll look into this ASAP.

Thank you,

The Virgin Media Business Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer