Gewoon een goede webwinkel !
Gewoon een goede webwinkel !
We hadden rundersnacks gekocht voor onze honden.
Bij het uitpakken viel mij op dat er verschil zat in het gewicht van de zakjes. Wat ik nog nooit heb gedaan … ik heb de zakjes gewogen. Bleek dat er behoorlijk verschil zat tussen de zakjes.
Ik heb hierover een mail gestuurd en kreeg binnen een paar dagen al een uiterst vriendelijke mail retour met een geweldige oplossing. Helemaal top !








