XY LONDON Reviews 

546
•
TrustScore 3 uit 5

3,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Be mindful of the shoe sizing. Had to return boots that felt like they were 2 sizes too small (made sure to double check that it was indeed my size according to their size chart). Looking through revi... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered two pairs of shoes, same ones but different colour. Unfortunately the sizing is very off so had to return them both. Returned both pairs in one parcel the same way that I have received them. T... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I received my shoes which I like very much but they were faulty, I emailed their customer service and they replied very promptly. They arranged my return free of charge and within 3 days of sending my... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was very impressed by the result I received from Customer Service. I ordered a pair of sandals & it wasn’t until I realised that Ive hadn’t changed my address & they were going to be delivered to m... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Schoenenwinkel

Geschreven door het bedrijf

XY LONDON is an online shoe shop providing stylish women's low, mid and high heels, sandals, flatforms and on trend footwear. We offer everything from summer strappy sandals and holiday espadrilles to bridal wedding high court heels, pumps and office s...


Contactgegevens

3,2

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

546 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 44% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,2

Alle reviews

(546)

16 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam company

Scam company, sent out wrong shoes vis Debenhams. No way to speak to anyone at this shop, then want me to pay for return postage for there failure

19 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Refusing refund for returned items

Ordered two pairs of shoes, same ones but different colour. Unfortunately the sizing is very off so had to return them both. Returned both pairs in one parcel the same way that I have received them. The company has only refunded one pair claiming that they haven't received the other one. Terrible customer service, they've been asking for proof of postage, even though i have use a label they've provided.

19 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo XY LONDON

Antwoord van XY LONDON

Hi Kamila,

We're sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must be.

As both pairs were returned in a single parcel using our prepaid returns label, we do need the proof of postage or tracking receipt from when the parcel was handed over. This receipt includes the parcel's tracking number and, importantly, the recorded weight at the time of posting, which helps us investigate whether both pairs were included in the return.

Once we receive the tracking receipt, we'll be able to raise this with our returns team and the courier to investigate further. We appreciate your cooperation and look forward to resolving this for you as quickly as possible.

Kindest Regards,
XY London

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Item returned, no refund still......

First time buying via Debenhams, item was on sale, but was unsuitable, returned. No confirmation is been received, albeit tracking confirms it has, no refund, no reply to emails. Would not use again, still awaiting a reply and my money.

19 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The worst customer service!

Bought boots via Debenhams. Very small sizing - beware and see other reviews! I returned the boots on 24 March. Have been waiting a month for a refund and after chasing numerous times Debenhams have told me XY wont refund as the boots are worn. A lie - tried on indoors. So now they have my boots and my money! I’ve had no direct communication from XY and it’s taken them this long to pass on a message. Unbelievably bad customer service! I would and will avoid at all costs!

24 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Really irritating buying experience

Really irritating buying experience. Chose shoes in size 8 but size 5 was on confirmation (I didn't spot it unti too late) so arranged a return. Placed replacement order for size 8 (ono 130751) and when confirmation came through - again size 5 was on order.
I asked them to cancel order but was told it's too late and I'll have to return.
I was also told that the reason their website changed the size was because size 8 is out of stock - that's not what their site says and I've sent them a screen grab to prove it.
Overall a really annoying experience and apparent lack of customer service

18 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing support there has been a issue…

Amazing support there has been a issue with a missing parcel they responded promptly and have resolved the issue by sending a lost parcel disclaimer and replacement item five stars 🌟

11 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo XY LONDON

Antwoord van XY LONDON

Hi Rachel,

Thank you so much for your wonderful 5-star review! 🌟

We're delighted to hear that our team was able to respond promptly and help resolve the issue with your missing parcel. We always aim to provide the best possible support, and we're pleased we could get a replacement arranged for you.

We really appreciate you taking the time to share your experience, and we hope you enjoy your replacement item!

Kindest regards

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Wrong shoe sizing

Be mindful of the shoe sizing. Had to return boots that felt like they were 2 sizes too small (made sure to double check that it was indeed my size according to their size chart). Looking through reviews, it seems I'm not the only one experiencing this issue, so the shoes here can't be 'true to size'. Return process is going smoothly, so no complaints there.

11 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service was wonderFul,

9 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo XY LONDON

Antwoord van XY LONDON

Hi Stacy,

Thank you for your kind words! We're so pleased to hear that you had a wonderful experience with our customer service team.

Your feedback means a lot to us, and we'll be sure to share your comments with the team. We appreciate your support and hope to see you again soon!

Kindest regards

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Boots were fine, customer services agreeing could do better

Boots arrived, not the best quality, but they were for occasional use, not all the time, so I thought they’d be fine. I’m usually a size 4, but I ordered a size 5 thinking I would wear the boots with thick socks in the winter. The size 5 were too small. I contacted customer services agreeing and they said we can do an exchange for you. Sent the boots back, along with a note saying I’d been in touch with customer service & they were going to do an exchange.

I then get an email saying I was getting a refund minus my postage.

Not what was asked for by me or offered by them.

Just can’t be bothered with the faffing around.

6 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo XY LONDON

Antwoord van XY LONDON

Hi Andrea,

Thank you for your feedback. We’re sorry for the confusion regarding your exchange. Please email our customer service team and they’ll be happy to refund the shipping cost for you.

We appreciate you bringing this to our attention.

Best regards,
XY London

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Helpful support team

Due to a website glitch I received a different size of shoe than I’d ordered.
Email interaction with the support team quickly resolved my issue and return was sorted free of charge.

2 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo XY LONDON

Antwoord van XY LONDON

Hi Heather,

Thank you for sharing your experience! We’re glad our team was able to quickly resolve the issue and make your return easy and free of charge. We really appreciate your patience and your feedback—it helps us keep improving.

Best regards,
XY London

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience with a fantastic…

Great experience with a fantastic customer service solving my problem.
Shoes arrived well packaged and fast delivery. Many thanks!

29 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo XY LONDON

Antwoord van XY LONDON

Hi Marlene,

Thank you so much for your lovely feedback! We’re delighted to hear you had a great experience and that our customer service team could help resolve your issue. It’s also great to know your shoes arrived quickly and well packaged.

Many thanks for taking the time to leave a review—we really appreciate it!

Best regards,
XY London

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

Issue resolved efficiently and very happy with customer service.
Thank you
Carol Robertson

9 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo XY LONDON

Antwoord van XY LONDON

Hi Carol,

Thank you so much for the lovely review! We’re really happy to hear your issue was resolved quickly and that you had a great experience with our customer service team.

Kindest Regards,
XY London

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID - Poor quality shoes, terrible customer service

AVOID. The items sold are extremely poor quality and either fall apart quickly or arrive already damaged. I received a pair of shoes that were defective right out of the box, yet the company still deducted return shipping costs—even though the issue was entirely their fault. Terrible quality and even worse customer service.

5 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo XY LONDON

Antwoord van XY LONDON

Hi,

Thanks so much for letting us know — and we’re really sorry this was your experience. That’s definitely not the quality or service we aim to provide!

If your shoes arrived damaged, you shouldn’t have been charged for the return shipping. Please send our customer service team an email with your order number, and they’ll get the return shipping refunded for you asap.

Thank you for giving us the chance to resolve this—we appreciate your patience and the opportunity to improve.

Kindest regards,
XY London

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good

The time between ordering to delivery was excellant and they kept me updated. Unfortinately I have returned said item but only because they were to tight.

20 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo XY LONDON

Antwoord van XY LONDON

Thank you for your review! We’re really glad to hear that your order arrived quickly and that our updates were helpful. We're sorry to hear the shoes didn't fit. If you ever need help finding the perfect size, our customer service team will be happy to help!

Welcome to the XY London Squad!

Kindest Regards,
XY London x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer Service was brilliant with a…

Customer Service was brilliant with a issue I had, they sorted it all out within hours. Thank you XY London

13 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo XY LONDON

Antwoord van XY LONDON

Hi Sarah,

Thank you so much for your amazing 5* review! We're delighted to hear that our Customer Service team was able to resolve your issue quickly and efficiently. Your satisfaction means a lot to us. If you ever need anything else, we're always here to help.

Thank you for choosing XY London!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Poor quality

I ordered some boots,and payed for delivery which I was OK with but when the boots arrived the quality was really poor and the was suede material coming out from the zip.I'm really annoyed that I was also charged to return the faulty goods which is totally
unacceptable seeing they were returned because they were faulty I guess I won't be ordering again and would advice anyone not to order from this company as the cost of delivery and return cost nearly 10.00.

6 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo XY LONDON

Antwoord van XY LONDON

Hi Lisa,

Thank you for sharing your feedback, and we’re very sorry to hear about your experience. The boots should not have arrived in faulty condition, and we completely understand your frustration.

Please be assured that your return postage has now been fully refunded, as you should not have been charged for returning a faulty item. We hope this helps to put things right.

We truly apologise for the inconvenience caused and appreciate you bringing this to our attention. Your feedback helps us improve, and we hope you’ll consider giving us another chance in the future.

If there’s anything else you need, we’re here to help.

Kindest Regards,
XY London

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service speedy delivery…

Great customer service speedy delivery after returned one pair shies too narrow upsized and came perfect fit in couple of days first order and great price wrapped well

9 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo XY LONDON

Antwoord van XY LONDON

Hi,

Thank you so much for your amazing 5* review! We are so happy to hear the new size fits perfect and arrived quickly and that our customer service team could help.

Welcome to the XY London squad!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Efficient and excellent response

Efficient and excellent response, the issue rectified in a matter of minutes. Brilliant service.

2 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo XY LONDON

Antwoord van XY LONDON

Hi Lauren,

Thank you so much for your wonderful review! We’re really glad to hear that our team was able to sort everything out for you so quickly.

Welcome to the XY London squad!

Kindest regards,
XY London x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sorted a matter from a month ago better…

Sorted a matter from a month ago better than bigger company’s and I couldn’t appreciate it much more tbh thank you to who ever I spoke to ❤️

30 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo XY LONDON

Antwoord van XY LONDON

Hi,

Thank you so much for your amazing 5* review! We're really happy to hear our customer service team could get everything resolved for you.

Welcome to the XY London squad!

Kindest regards,
XY London x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service with my wedding shoes …

I received my shoes which I like very much but they were faulty, I emailed their customer service and they replied very promptly. They arranged my return free of charge and within 3 days of sending my shoes back I received a replacement pair. I can’t fault how efficient they have been, I will definitely shop with them again.

3 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo XY LONDON

Antwoord van XY LONDON

Hi Christine,

Thank you so much for your lovely 5* review! We're so happy to hear you love your new shoes and we are so glad to hear our customer service team could sort a replacement pair out for you so quickly.

Welcome to the XY London squad!

Kindest regards,
XY London x

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer