Zas Tours Reviews 

229
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Dimitri was a wonderful and very informative guide. He translated everything in English and Greek. Was funny too. Gave us enough time to look around and explore ourself

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unimpressed with the tour guide. He was rude, dismissive, didn’t answer people’s questions, and discouraged anyone in the group from speaking to him. He was overly vague and airy fairy, didn’t really... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Εξαιρετική εμπειρία! Με το ταχύπλοο Kerras Cruises φθάσαμε από Νάξο σε 1,30 ώρα στο Πάνω Κουφονήσι. Παρόλο που δεν πήραμε πάλι καραβάκι από το λιμάνι στο Πάνω Κουφονήσι για να πάμε στις άλλες παραλίες... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Our family had an amazing experience with ZAS Tours! The driver was waiting for us right where we arrived at the port. The booking was for our children to go go-karting, and they absolutely loved it a... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Reisbureau
  2. ook in
  3. Busreisorganisatie
  4. Excursiebedrijf
  5. Organisator van sightseeingtours
  6. Reiszoekmachine
  7. Rondvaartbedrijf

Geschreven door het bedrijf

Make the most of your vacation in Greece with Zas Tours. Book activities, island excursions, cooking lessons, private catamaran cruises and much more simply and easily with instant availability. With 41 years experience and two offices on the island of Naxos we have a reputation for great service.


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

229 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 25% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(229)

31 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommended

Highly recommended. Delos is a must see. We left Naxos promptly @9.15 & got out to Delos before the intense heat of the day. After Delos it’s Mykonos for 3hours. Back to Naxos for 6 in the evening. A great way to spend the day!

19 juni 2022
Logo Zas Tours

Antwoord van Zas Tours

Thank you very much for taking the time to write this review. We really appreciate the very kind comments.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience with the Delos/Mykonos…

Great experience with the Delos/Mykonos tour! Well managed, easy instructions. Overall wonderful time!

13 juni 2022
Logo Zas Tours

Antwoord van Zas Tours

Thank you for your booking and taking the time to write this very kind review. We really appreciate it :)

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Overall a nice experience!

The food was good, the boat was nice, the people working on the boat were great, and I really enjoyed exploring the koufonisia main island! The small beach we stopped by on the way to koufonisia however was not anything special. There was not much to see while snorkelling, and I would probably have preferred to go visit the caves instead of stopping there.

Overall, a great experience!

13 juni 2022
Logo Zas Tours

Antwoord van Zas Tours

Thank you for your booking and taking the time to write this very kind review. We really appreciate it :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent response time

Excellent response time, great communication

12 juni 2022
Logo Zas Tours

Antwoord van Zas Tours

Thank you for your booking and taking the time to write this very kind review. We really appreciate it :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Naxos tour

Maria from naxos is amazing. She helped me look for activities in the island last minute and made some flexible changes as I need it. I did the naxos bus tour and Nicolas was equally good, speaks great English and very accommodating…. We were able to cover the highlights of the island in a day. Amazing company overall! Highly recommended.

11 juni 2022
Logo Zas Tours

Antwoord van Zas Tours

Thank you for your booking and taking the time to write this very kind review. We really appreciate it :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They assisted with our transportation…

They assisted with our transportation and were able to adjust times as we requested without much notice. Very flexible and agreeable. Thank you!

11 juni 2022
Logo Zas Tours

Antwoord van Zas Tours

Thank you for your booking and taking the time to write this very kind review. We really appreciate it :)

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Very good

The boat was super full so not the comfiest but that’s the only negative. Food was yum, Anna was so lovely and helpful, the stops were beautiful and I do recommend

11 juni 2022
Logo Zas Tours

Antwoord van Zas Tours

Thank you for your booking and taking the time to write this very kind review. We really appreciate it :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Reliable travel agency

The booking on line was easy and worked without any problems. The boat tour to Paros was very nice and it was good beeing able to stay a long time at place to be able to se as much as possible the other island Paros, at place. The roundtour by bus on Naxos was excellent. Long enough with a lots of visiting stops and information from the good guide Nicolas.

11 juni 2022
Logo Zas Tours

Antwoord van Zas Tours

Thank you for your booking and taking the time to write this very kind review. We really appreciate it :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very helpful scheduling testing and…

Very helpful scheduling with testing and transfers. Especially with some last minute complications.
The clinic was great, professional, and informative. We will use Zas again for other fun things to do as well.

7 juni 2022
Logo Zas Tours

Antwoord van Zas Tours

Thank you very much for taking the time to write this very kind review. We really appreciate it :) We'd be more than happy to help you book some fun stuff too. Just drop us a message or a call! :)

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

We arrived at the pier at the 8:45 a.m

We arrived at the pier at the 8:45 a.m. meeting time, only to be told by an agent to RUN because the boat was leaving. We were informed that it left at 9. Another group also had to run. Better communication would be helpful. Otherwise, it was fine. Not really a "tour" exactly, just transportation, but staff was nice.

6 juni 2022
Logo Zas Tours

Antwoord van Zas Tours

Hi,

Thank you for booking with Zastours.com and thank you for taking the time to leave your feedback here - we really appreciate it and we're very glad you enjoyed your day.

We'd like to sincerely apologize regarding the confusion about the leaving time - we're very sorry that you had to run and we fully appreciate that could have been stressful.

We don't know who would have mentioned leaving at 09:00, certainly it was not us as that information is not correct. As you can see on the description of the tour we consistently mention that the departure time is 08:45: https://zastours.com/tour/day-trip-from-naxos-to-delos-mykonos-full-day-boat-excursion-with-naxos-star/389789.

However, it could be clearer that it is the departure time and not a meeting time.
We'll now update our tickets and web site description to try to be clearer that this is a departure time (not a meeting time) and that travelers should be a the pier before this time.

We're very glad you enjoyed your experience with the Naxos Star and if you feel like sharing your thoughts with others you can also do so on the same URL we provide above.

Thank you once again for this valuable feedback and for your booking.

The Zas Tours team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

An excellent customer experience

An excellent customer experience. Fast booking, safe payment and quality tours from hand picked providers. Would defo recommend it to anyone.

4 juni 2022
Logo Zas Tours

Antwoord van Zas Tours

Thank you very much for this very kind review. We really appreciate it :)

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Not a great experience

We had the sunset horseback riding on may 30th and are dissatisfied with the experience. It started all very unorganized. When we arrived there were already 3 people waiting for this experience. Nobody had come up to them to greet them or anything. One of the guys had to walk up to a guy to ask him how and what. When we started our horseback riding one of the horses kept pulling down it’s head, later on the ride it sliced my finger open, because there was a piece of metal in in the halter to keep it from falling apart. This horse also wasn’t obedient to any command that was given. So I basically gave it no commands anymore. It was also not having the water so it almost ran into the umbrellas on the beach. I have experience with horseback riding and could not work with this horse. So for someone who has never ridden a horse they might have fallen off. Luckily my friend was on an easy horse since she had never been on a horse before. The 2 guys that joined our ride were almost all the time only speeking Greek to each other and there was little conversation with us. Also did we not see the sun fully set. Which we did expect since it‘s a sunset experience.

3 juni 2022
Logo Zas Tours

Antwoord van Zas Tours

Hi,

Thanks very much for booking with Zas Tours and thanks for sharing your experience of your horse-riding experience. We're very sorry that it didn't live up to your expectations. We'll of course be passing on your remarks to the experience provider. If you'd like to give feedback regarding the experience you can do so here: https://zastours.com/tour/horse-riding-at-plaka-beach-in-naxos-beginners-experienced-riders/645813

If you would like also to update your review with your experience of booking with Zas Tours we'd appreciate that very much as this is the Trustpilot for Zas Tours and if we have many reviews that are not for us then we're not giving a truthful score about us.

Thank you once again,

The Zas Tours team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The tour was good

The tour was good. But we were not given any kind of ticket and both the guy checking tickets on the boat and the tour conductor on the bus were confused and almost didn't let us on. All we had to show them was the email reciept from Zastours, which they didn't seem to understand what we were showing them. They both eventually just kind of shrugged and let us on. For a second it seemed like we'd be left behind. That was the only stressful part. Otherwise, good tour.

3 juni 2022
Logo Zas Tours

Antwoord van Zas Tours

Hi,

Thank you very much for booking with Zas Tours and for writing this review. We really appreciate it.

Regarding not having a ticket, perhaps you didn't notice but the email we send actually comes with two attachments - one is the receipt for your financial records and the other is the ticket. We're guessing that you accidentally showed the wrong one and this was the reason for the confusion :)

We can assure you, nonetheless, that you would certainly never have any issues (even in the event that you lost your ticket) as we've been working closely with the 'Naxos Star', your tour provider, for at least 20 years here on the island of Naxos.

Thank you once again and we're glad you liked your tour.

The Zas Tours Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I miss the boat for two minutes because…

I miss the boat for two minutes because they did not put the name of the boat on the ticket and once I ask help for the manager she ignored me and compared it is like a airplane. But even airlines call people once they are late where Zas tour didnt call me and sit on the money. There are other companies who are friendly except this one!

The worst experience.

29 mei 2022
Logo Zas Tours

Antwoord van Zas Tours

Hi,

Thank you for this review and thank you for booking with Zas Tours. We're very sorry that you missed your boat. We appreciate that you must be upset however, unfortunately, in such cases, there is little we can do. It's the policy of the tour provider to not wait for a very long time (though normally, they do wait for 10 minutes or so if they are not told someone is running late). In this case, the tour organizer tells us that port staff report that you were late by about 15 minutes.

We don't believe that we ignored you but after you missed your boat we patiently explained the situation that if someone is late without any notice then there is very little we can do. We're truly very sorry if you believe that we weren't friendly in our dealings with you. We should also stress it was the tour organizer that compared being late with taking a flight so perhaps you are confused between us and them when you talk about being ignored.

We always try our best but perhaps here you were too upset to appreciate that we were really trying our best - which we can fully understand. I think there is not one of us in the office that at one time or another has not missed a flight, a ferry or a bus. These things happen and we hope that you might feel a bit better in a few days and appreciate that there was really nothing we could have done.

Regarding the ticket we believe we are very clear. The instruction says (in bold) to arrive before 08:30 am and the name of the boat company is clearly given and this is the branding you see on the boat itself and the signs around the boat. The ticket also has a link to a Google map for directions, a written description of the departure location (opposite our office 'Zas Travel' in the Naxos marina) and the contact details of the tour provider (including mobile phone number).

While nobody else has ever had any difficulty in the past (there is only one very small marina in Naxos and really only a few boats) we'll, of course, look at our tickets to see if they are clear as they absolutely can be. But we must say that if you were running late you could have called us or the tour provider. We would have then tried our very best to delay the departure - but unfortunately you didn't do this. We really want to help our customers but we can't do that without any notice or information.

Once again, we're truly very sorry that you weren't on time for your boat and missed your excursion, we can appreciate that this must be very upsetting and we truly sympathize with your situation. But we believe we are very clear in our directions on our tickets and we always try our very best to be friendly and professional - and we're truly very sorry if you feel that wasn't the case here. We'll endeavor to do better.

We very much hope that you have a great rest of your vacation and thank you once again for booking with us, we hope that despite missing your boat this time, you still might consider booking with us in the future.

Thank you,

The Zas Tours team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Terrific tour even without the Temple…

Terrific tour even without the Temple of Demeter (closed on Tuesdays).
The mountain scenery and driver skill negotiating the roads was amazing.

12 mei 2022
Logo Zas Tours

Antwoord van Zas Tours

Thank you very much for writing this kind review. We're glad you enjoyed your bus tour of Naxos. If you feel like sharing your review with others interested in this tour, please feel free to also submit a review here: https://zastours.com/tour/naxos-full-day-guided-island-bus-tour/442790

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Never received an email that the boat…

Never received an email that the boat trip was cancelled until I asked

5 mei 2022
Logo Zas Tours

Antwoord van Zas Tours

Hi,

We're sorry that your booking was cancelled and thank you for this feedback and for trying to book with us. We feel badly that we didn't meet your expectations here. However, it is not true to claim we didn't communicate with you. We have copies of all our communication. We can fully appreciate your frustration and empathize with your situation but we believe that either you are being dishonest (and we hope that isn't the case) or are confused perhaps between us and another company you dealt with on your vacation.

To be clear, we emailed you immediately that the booking was cancelled and that you would be given a 100% refund. To this email you replied asking how to print your ticket. We understand that you may have not understood the email - so we again emailed stating that the tour was cancelled. To this second email from us you replied "No I still want to go" and asked again how to print your ticket.

We then called you on the phone to explain that the tour was cancelled and you would get a 100% refund. We asked you to confirm in email that you understood and were happy to get the refund. This you did.

Therefore, it is untrue to say that we never confirmed the cancellation without you asking. We did so multiple times and finally by phone. We fail to understand how there could be any confusion after our repeated emails and phone call. Perhaps you have become confused between us and another company you booked a tour with?

From us, we must say that are truly sorry that your booking was cancelled. This is beyond our control and we believe we acted correctly by immediately informing you and immediately proceeding with the full refund. We have a good reputation for fair treatment of our customers and we believe that our treatment was 100% correct in this instance.

Thank you for trying to book with Zastours and we hope that you enjoyed your vacation despite not being able to do this tour - and once again we're truly sorry that your booking was cancelled.

The Zas Tours Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Despite multiple call attempts

Despite multiple call attempts, we were unable to confirm the location of our tests. In fact, we were unable to reach a human to confirm the location. This was such a waste of money.

27 april 2022
Logo Zas Tours

Antwoord van Zas Tours

Hi,

Thanks for this review. We're very sorry that we failed to meet your expectations on this occasion. You agreed by email that you would alter your review but you haven't done that.

It appears from our communication that you booked two rapid tests at your accommodation and then your plans changed. The health center hired to carry out the tests told us that they tried to find you, on the date of your appointment, at your hotel. The reception desk informed them that you had left two days earlier. The health center also tell us that the contact phone number that you submitted was not responding.

You have told us that you tried to contact the health center to confirm the location for the test but were not able to do this and this is the reason for your poor review. Nowhere do we state the need to do this - as you give your location details when booking. We can only presume that you tried calling the private health center on a day or time that it was closed.

As a company, we also have a phone number on our website and two offices in Naxos Town. If you had contacted us directly with your concerns - or to state that your plans had changed - we would have gladly helped. We're available in person, by phone, on Facebook, Viber and WhatsApp. We're more than happy to go out of our way to help our customers.

As a gesture of goodwill and without being asked we have decided to give you a 100% reimbursement of your money. We feel very badly that we didn't meet your expectations here.

Thank you once again for this review and for booking with us. We're once again very sorry that your experience wasn't a good one for you, and would like to offer our full and genuine apologies. We hope the full refund goes some way to helping in that apology.

The Zas Tours team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer