We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Should have read the reviews first ALWAYS. Absolute Doo Doo!! Too small and rubbish quality. Does nowhere near what is advertised and does not even put on as demonstrated. CON!!!!!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

i ordered something and like I've seen others say i have not heard anything about my order. i emailed multiple times and called but nothing. im starting to think this wasn't a real company. if anyone... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered on December 13th. Order number 1230007657. Was told would receive a confirmation when shipped. Never received such confirmation. T-shirt has not arrived yet two weeks later. Tr... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I placed an order for a tshirt on December 10 and never received an email confirnation. Luckily i paid through paypal and have filed a dispute. They charged my paypal and i received nothing. No r... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

1,2

Zeer slecht

TrustScore 1 uit 5

105 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,2

Alle reviews

(105)

1 review in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased clothes

I purchased clothes, never received them. This company is fraudulant. DO NOT BUY FROM THEM!

15 november 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Zazano

Antwoord van Zazano

Dear customer, thank you for taking the time to leave us a review. We apologize for this inconvenience. We will check your case and support you as soon as possible

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

NO communication at all....if you have…

NO communication at all....if you have a question or a problem with an order......GOOD LUCK!!

27 oktober 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Zazano

Antwoord van Zazano

Dear customer, thank you for taking the time to leave us a review. We apologize for this inconvenience. We will check your case and support you as soon as possible

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I gave them 1 star because I had to…

I gave them 1 star because I had to give something to be able to write a review! PLEASE DO NOT EVER USE THIS COMPANY! I ORDERED 3 SHIRTS ON AUG 27 AND I'M JUST RECEIVING MY SHIRTS ON TODAY, SEPTEMBER 24 ALMOST A MONTH LATER. I MADE SEVERAL PHONE CALLS, EMAILS AND RECEIVED 2 DIFFERENT TRACKING INFORMATION. THE QUALITY OF THESE SHIRTS ARE HORRIBLE! PLEASE NEVER EVER ORDER FROM THIS COMPANY! THESE SHIRTS WAS FOR MY CHILD'S GRANDMA BIRTHDAY, BIRTHDAY AND GRANDPARENTS HAS CAME AND GONE! I'M DEFINITELY NOT HAPPY!!!!

24 september 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Zazano

Antwoord van Zazano

Dear customer, thank you for taking the time to leave us a review. We apologize for this inconvenience. We will check your case and support you as soon as possible

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

this is the worse company to deal with

this is the worse company to deal with. No people to speak to, and under no circumstances will they take a return, only if the item is defective. I have purchases many items online. And never encounter this problem. Order your shirts somewhere else.

4 september 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Zazano

Antwoord van Zazano

Dear customer, thank you for taking the time to leave us a review. We apologize for this inconvenience. We will check your case and support you as soon as possible

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Good at ignoring customers

Stay away from this company at all costs. I ordered a T-shirt 2 months ago and received an email that my order had been shipped. If it has it never made it to my house. I have emailed them twice to no avail. I would give them zero stars if I could.

31 augustus 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Zazano

Antwoord van Zazano

Dear customer, thank you for taking the time to leave us a review. We apologize for this inconvenience. We will check your case and support you as soon as possible

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Order only after learning facts.

I ordered a Xxl tshirt Aug 1. I recieved it on Aug 20. Shirt is heavy cotton as advertised. Fit of shirt is a bit small. There is no customer service so order with all this in mind.

20 augustus 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Zazano

Antwoord van Zazano

Dear customer, thank you for taking the time to leave us a review. We apologize for this inconvenience. We will check your case and support you as soon as possible

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT ORDER stay away

DONT ever order from here they give you 4 hrs from placing order to cancel I contacted them within 1 hr of ordering it’s been 5 days I still haven’t heard back from them not even a tracking # for an order I know they didn’t cancel they basically took my money and disappeared at this point internet robbery

16 augustus 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Zazano

Antwoord van Zazano

Dear customer, thank you for taking the time to leave us a review. We apologize for this inconvenience. We will check your case and support you as soon as possible

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a t-shirt from zazano.com two…

I ordered a t-shirt from zazano.com two weeks ago and I have no order shipping, they don’t respond my emails or calls, and they charged my credit card, they have the worst customer support! Someone respond now!!

14 augustus 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Zazano

Antwoord van Zazano

Dear customer, thank you for taking the time to leave us a review. We apologize for this inconvenience. We will check your case and support you as soon as possible

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wish I could put zero stars

Wish I could put zero stars
I ordered a T-shirt, Large. They sent a medium. I asked them to replace it with a Large and after weeks of emails they agreed. The shirt never showed up. They said it got lost and they would refund my money, but they couldn’t refund the shipping fee because this was charged by another company. A reputable company would eat the shipping fee and refund it.
I have not received my refund yet and really don’t expect to.
By the way the shirt material is poor quality
DO NOT DEAL WITH THESE PEOPLE __ BAD PRODUCT_ NO CUSTOMER CARE

12 augustus 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Zazano

Antwoord van Zazano

Dear customer, thank you for taking the time to leave us a review. We apologize for this inconvenience. We will check your case and support you as soon as possible

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They stole my money

I ordered a shirt for my birthday and they have not sent me any confirmation e-mail with my order information. "Dino" took the money off my credit card (same amount it cost me to order the shirt with shipping included) but I have not received my shirt whatsoever. I have contacted them and only got word they would contact me back within 2 days but have not heard from them at all. I am not impressed and I truly hope the people of Zazano can find it in their hearts to stop scamming people and stealing their money because it is truly WRONG. With me being a Christian, I pray that God shows them the true error of their ways.

24 juli 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Zazano

Antwoord van Zazano

Dear customer, thank you for taking the time to leave us a review. We apologize for this inconvenience. We will check your case and support you as soon as possible

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered my XXL Father’s Day shirt on…

I ordered my XXL Father’s Day shirt on the 7th it is now the 21st and I have not received any emails on order confirmation or that it’s been shipped I try to contact the shop but the number is currently out of order. I’m super frustrated with this site I was so excited for him to see his shirt. This site seemed high quality looking through. There needs to be consistent communication with customers.

21 juni 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Zazano

Antwoord van Zazano

Dear customer, thank you for taking the time to leave us a review. We apologize for this inconvenience. We will check your case and support you as soon as possible

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have ordered and nothing not impressed

I have ordered , it has being taken off of my credit card already and received no emails of any kind to say I ordered pants I am not happy and the phone number is out of service somebody please contact me
charlene scott

7 juni 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Zazano

Antwoord van Zazano

Hi! We has been reply your email, please check your email and we can solve this case. If you need any support please let's us know. Thank you and have good day.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a Phil Collins tee v-neck…

Ordered a Phil Collins tee v-neck women’s xxl-they say it is an 18-20. I wear a size 16 and this shirt is about a size 10-12. The printing is horrible-doesn’t look like Phil Collins at all. Material is very thin. Paid $31.95 for a piece of junk. They will not allow me to return it, only want to refund 50% of my money and don’t want the shirt back-they said throw it away! That’s crazy-a brand new unworn shirt. Scam company-never seen one this bad! Don’t buy ANYTHING from these criminals!

6 juni 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Zazano

Antwoord van Zazano

Hi! We has been reply your email, please check your email and we can solve this case. If you need any support please let's us know. Thank you and have good day.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company

Great company! Customer service always available, shirts came in and great quality! Will be shopping again soon! Thanks zazano

11 april 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute Scam

Absolute, 100% scam. Will not respond to any e-mails or voicemails. Have tried 17 times to get a status on my order. Don't even try!!! Positive reviews have to be a part of scam.

2 april 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Zazano

Antwoord van Zazano

Hi! We has been reply your email, please check your email and we can solve this case. If you need any support please let's us know. Thank you and have good day.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer