zumzum.ca Reviews 

2.201
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My 4th or 5th time ordering and no complaints at all. They make things simple and delivery date is always on point as confirmed. Items are nicely put, although too exposed for my liking since I live i... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

All items were in stock and fullfilled. Excellent billing information and pictures of items. All delivery and alert times were punctual and ALINA deserves 10 Stars for consistency.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great reliable service. Way better than Costco online. Ordered a few times from them before and will be ordering from them regularly from now on. Was hesitant to try any frozen or refrigerated it... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Yes!! It's legit!! I'm in Brampton and ordered several items yesterday. I got a text immediately saying my "chauffeur" will deliver my order today and low and beyond it arrived! And during the time pe... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Boodschappenbezorgdienst

Over zumzum.ca

Geschreven door het bedrijf

Delivery for Groceries Purchased at COSTCO BUSINESS CENTRE.

Zum Zum is an independent delivery service and is not affiliated with or endorsed by Costco Business Centre.

Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 50% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(2.201)

59 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Recommend

Delivery was smooth and communication was great. Driver called when arrived at door.

25 juni 2024
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Since yesterday i tryed and tryed e…

Since yesterday i tryed and tryed e mailing zum zum to call me back and still no one has what kind of company has a number where the only way to get a call is if you e mail them thats already shady i tryed at least 70 times know .CRAIG MCCUTCHEON is the ceo they yous costco company name to fool people i even tryed going to the company its run by rosedale livery Ltd no zum zum company there ..all i keep asking them to send my cheese wheel or give me back my money ...that was the last of my money to start a pasta fast food grand opening was to be tomorrow and they cant even call me back shame on them ..a friend who told me about this place had a refund back in a couple hours for 600.00 why cant the return my money back CRAIG MCCUTCHEON please call me

6 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo zumzum.ca

Antwoord van zumzum.ca

Dear Liborio,
We regret to inform you that we were compelled to cancel your recent order due to our system flagging it as a high-risk transaction for potential fraud.

We have to let you know again, that this process with reversing the money, has absolutely nothing to do with us. When you place an order, we do not get any money, unless the order is being delivered.

There is no friend of yours who placed an order of $600.00 as you mention here and had such experience.

We have also advised you that we deliver from Costco Business Centre and they offer their own delivery services, specifically designed for business like yours.

We would like to clarify that when you placed the order, the payment made with your card was only pre-authorized, not charged. Pre-authorization is a common practice to verify the availability of funds and ensure the validity of the payment method used. It essentially holds the funds temporarily to secure the transaction.

Since the order has been canceled, the pre-authorized funds were released immediately and will return to your card within the next 10 business days. The exact timing may vary depending on your card issuer and their specific processes.

We sincerely apologize for any inconvenience or confusion caused by this situation. We assure you that our system's security measures are in place to protect both our customers and our business from potential fraudulent activities.

Thank you for your understanding and patience in this matter.

---
Client Relations Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unprofessional and Unreliable Service

I am extremely disappointed with the service provided by Zumzum.ca. I placed an online grocery order worth $500 today, and without any prior notice or explanation, my order was abruptly canceled. This left me in a difficult position, without essential groceries that I was relying on after spending HOURS on their website trying to select my items. The text of cancellation cited "due to the information you have provided" as the reason, which is both vague and misleading. I provided accurate and complete information, making this explanation unacceptable.

With no working telephone number and only email for contact, the lack of communication and transparency from the customer service team is unacceptable. Not only was I informed about the cancellation after confirmation of my order, but there was also no attempt to offer an apology, explanation, or any form of compensation for the inconvenience caused.

I expect a certain level of professionalism and reliability, especially when it comes to essential services like grocery delivery. This experience has completely eroded my trust in Zumzum, and I will be taking my business elsewhere.

If you are looking for a dependable grocery delivery service, I strongly advise you to look elsewhere. The unprofessionalism and poor customer service at Zum zum are simply not worth the hassle.

""""Update after receiving the response below from Zum Zum"""":

I have sent Zum Zum no less than 3 emails to which they have not responded in the evening and before that almost 9 emails to which they did not respond explaining WHY the order was canceled >>>> Their here response is completely false. At no point did I request the cancellation of my order. Zum Zum: Your claim that I did is a misrepresentation of the facts. I would have given screenshots here but the system does not allow that.

23 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo zumzum.ca

Antwoord van zumzum.ca

Dear Sajjad,

Thank you for sharing your feedback. We are genuinely sorry to hear about the misunderstanding concerning your recent order. To clarify, we received your email requesting to cancel the order due to the delivery conditions not being suitable for your needs. In response, and to assist with your request, we provided information about the option to visit the Costco Business Centre directly. We also supplied their website link so you could determine the most convenient location for you.

We are committed to providing flexible solutions and ensuring that our clients have all necessary information to make the best choices for their situations. If there are any further details you require or if you wish to discuss this matter more comprehensively, please do not hesitate to contact us.

Warm regards,

---
Client Relations Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Somewhat disappointed because of the…

Somewhat disappointed because of the following:
1. Frozen item (scallops) came in half defrosted
2. Packaging of bag of walnuts was torn. Some walnuts came through the little torn hole and spilled inside the zumzum paper 🛒 bag

30 april 2024
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Automatic $10 tip,!!!!

I got to checkout, excited to order, ordered enough for free delivery.Then I got a $10 automatic gratuity which it appears cannot be removed. I did not complete my order.

27 april 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Awesome service

Firstly, thank you for your service. Zumzum services are very useful and helpful, perfectly ontime. I recommend these services for others as well.

30 april 2024
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Disappointed customer

1. First of all customer service is unavailable over phone. You have send an email if any issues.
2. I placed an order for 7 items and items were supposed to be delivered after two days. When the items got delivered I found one important item was missing. When I called the delivery guy, he told me the item was unavailable when they went to pick the item from store. It would be nice to know if the item is not available when the order is placed in advance because I would not have placed the order as it is a waste of my time searching and placing order on your website and waiting for two days instead I would have gone some other store looking for this item.

30 april 2024

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer