We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I purchased the Patriot Pure Ultimate Water Filtration System 2025 Edition. It works great. Water tastes very good. The problem I had was setting it up. Most of the directions were good. BUT a lot mo... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I bought a. Lackout Buddy from 4 Patriots and had issues after a few weeks. I returned it to receive another unit that does not work properly. After multiple mails and multiply none resolution to th... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

4Patriots has helped me to prepare for emergency situations by offering great products at fair prices. They are always well packaged and delivered quickly! Their customer service is great too.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I made a mistake of buying a generator thwt had problems from the time it showed up. Didn’t turn on , wouldn’t hold charge. I tried to contact customer service and it was hours on hold Unfortu... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Gedroogd fruit winkel

Geschreven door het bedrijf

4Patriots, LLC is an old-fashioned American success story. The company came to life at our kitchen table in Nashville, Tennessee with a notepad and pen. We had decided the soulless life of corporate America wasn’t for us, and that we wanted something more. We wanted to build something real; something that could really help people and provide real solutions to the problems that we, our families and our friends, encountered every day. Living on a shoestring budget, we used our savings to get started with our very first product, one that we knew could impact many people’s lives and get them on the road to greater self-reliance. We invested any profits we made right back into the company so we could continue to grow our business without borrowing a dime, and that’s how we continue to do business today. It might have taken us a little longer this way, but at the end of the day we’ve been able to build a thriving company that treats our customers and employees right. Today, not only do we offer a wide variety of great products that help our customers be more self-reliant and independent, but we’ve also been able to provide full-time jobs for over 200 people (and we’re still growing!). We feel blessed every day to work with such a dedicated team and to be able to impact the lives of so many people. At 4Patriots, we champion freedom and self-reliance. This is our core purpose and our mission. So how do we do it? We offer high-quality products that help our customers become more self-reliant and prepared. We follow the Golden Rule. Put simply, we treat our customers the way we would want to be treated. We strive to be a great place for great people to work.


Contactgegevens

2,4

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

560 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 70% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,4

Alle reviews

(560)

158 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Failing power block

I have had their power block for barely over a year and it's already failing to work. Of course their warranty is 365 days, they know their products do not work well.

Product model is PPC-CX

24 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo 4Patriots

Antwoord van 4Patriots

Hello,

We’re sorry to hear your PPC-CX is no longer working as expected, especially after just over a year of use. We understand how frustrating that is, and we never want customers to feel let down by the reliability of our products.

While the unit may be outside the standard warranty period, we’d still like the opportunity to review what’s happening and see what support options may be available. Please reach out to us at reviews@4patriots.com with your order details and a brief description of the issue so our team can take a closer look.

We appreciate you sharing this feedback — it helps us continue improving both our products and our customer experience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Generators do not work

First portable generator lasted 30 minutes and died. The replacement, in which they couldn't get the shipping address correct after several calls, won't even turn on. We're sending it back permanently. This company has such bad products that I am surprised that they are still in business. Do not buy anything from them.

24 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo 4Patriots

Antwoord van 4Patriots

Hello,

We’re very sorry to hear about your experience and the frustration this has caused. A generator failing so quickly, followed by shipping issues and another unit that won’t power on, is not the experience we want anyone to have with our products.

We take reliability and quality seriously, and we’d like the opportunity to review what happened and make this right if we can. Please reach out to us directly at reviews@4patriots.com with your order details and reference this review so our team can escalate your case and work toward a resolution.

Thank you for bringing this to our attention.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Model 1800 generator died, 4pats will not provide schematics of internals to allw repair!

I have a model 1800 generator that i used with an appliance that was advertised to consume only 1600 watts, well within the 1800 watt max adverstised for this generator. AC Output failed with red alarm lights over output. Tech support from 4patriots says the even though the appliance rating power consumption says it should only be 1080 watts, the unofficial power consuption could be as high as 2500 watts, which means I probably fried the output circuitry of the generator. As an electrical engineer, I could debug this and fix it but 4patriots refuses to release internal schematics on the unit. Their recommendation is to take it to a repair shop and have them try to fix it, even though they refuse to documet the internal circuitry. Not sure how a repair shop will repair this without schematics. Beware! Appliance ratings are not always accurate and 4Patriots are not really interested in solving customer issues (yeah, its out of warranty but I expeted more from their technical support team other than "it broke, live with it". Time to look at alternative power solutions other tha 4Patriats for my survival needs. Buyer beware!

21 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo 4Patriots

Antwoord van 4Patriots

Hello,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re very sorry to hear about the issues you’ve had with your Model 1800 generator and the frustration surrounding support and repair options.

Portable power stations can be impacted by real-world power draw that differs from appliance label ratings, especially during startup surges, but we understand how disappointing it is when a unit fails and you’re left without a clear path forward. We also recognize your concerns regarding repairability and documentation.

While we’re unable to provide internal schematics for safety and proprietary reasons, we do want to help however we can. Our team can review your case again, discuss potential service options, and see what support may be available based on the unit and circumstances.

Please contact us directly at reviews@4patriots.com with your order details and reference this review so we can escalate it and work toward the best possible resolution. We appreciate the candid feedback — it helps us improve both our products and our support experience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't Use this company

I ordered the buy 3 month get 2 month free meal kits.
i opened the container to find punctured bags and food all over the container. I started checking bags and came across over 30 bags hard as a rock and a handful of bags from 2022. I started doing the water test on the mylar pouches only to find a good portion of bags were not sealed. Almost 80% of bags have hard as a rock lumps in them. Been trying for two weeks to return and get replacements only to be redirected to different email addresses and nothing but promises by phone. All the bags were dated 2024. Check all your bags there throwing in old food with spoiled food in hopes you wont check them.Im done trying to get reimbursements but i will report this to the BBB.

6 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo 4Patriots

Antwoord van 4Patriots

Hello,

We’re very sorry to hear about this experience and appreciate you bringing it to our attention. What you described is unacceptable and does not reflect the quality standards we aim to uphold, especially when it comes to product safety and packaging.

We take concerns about damaged pouches, seal integrity, and product dating extremely seriously, and we want to make this right. It’s also concerning to hear about the difficulty you’ve had reaching a resolution. That’s not the level of support we strive to provide.

Please reach out to us directly at reviews@4patriots.com with your order information so our team can prioritize your case, review the products in question, and work toward a proper replacement or resolution as quickly as possible. We’re committed to addressing this and restoring your confidence in us.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Defective generator

Getting ready for coming ice storm and my 15-month-old generator will not work. And company representative says it is defective with the symptoms it has. Not in warranty and no help. I regret working with this company and out a lot of money,
UPDATE 2-5: THE COMPANY SENT ME A NEW GENERATOR. HAPPY N0W

19 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo 4Patriots

Antwoord van 4Patriots

Hi there,

Thank you for your review and for bringing this to our attention. We’re very sorry for the frustration and stress this caused, especially while preparing for severe weather. That’s never the experience we want for our customers.

We’re glad we were able to step in and get a replacement generator sent out to you, and we truly appreciate your updating your review to reflect the resolution. Your preparedness and peace of mind matter to us, and we’re always here if you need any additional support, questions, or guidance with your new unit.

Thank you again for your patience and for giving us the opportunity to make this right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

4 Patriots ripped us off for $7000

We bought a $7000,00 freeze dryer 2 years ago with a 3 year warranty. Has not worked correctly in 3 months. Have spent countless hours on the phone and email with them. They have had us perform all kinds of tests, which we did, and sent them the results. We are currently on our 4th customer service person, who just sent us an email saying that we should find someone to come look at it. No recommendation, and in looking around, we could find no one who works on freeze dryers. Of course we'd have to pay, even if we could find someone to work on it. They no longer sell them, and won't tell us who manufactured it for them. Even if we could find someone to work on it, they probably couldn't get the parts from 4 Patriots since they don't sell them anymore. Even though it's still under warranty.

DON'T TRUST 4 PATRIOTS FOR ANY EQUIPMENT THEY SELL

Update: 1 week after posting this review, we were contacted by ANOTHER customer service rep. After talking with them, they agrred to a partial refund of $3105.50. We just feceived the check on 1/29/26. It was very helpful because it entirely covered the cost of our new Bkue Alpine freeze dryer that works incredibly well. Should have bought that in the first place.

3 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They showed pictures, but not what they pictured!

They showed pictures, and advertised food for two months in my order. I received 8 pkgs each of rice, pancake mix, oatmeal and creamy rice and vegetable dinner, plus 3 vanilla pudding, 4 mac and cheese and 8 assorted dinners, adding up to about $100. The total cost was $295.34. I was assured I could return it if I wasn't satisfied. When I tried to return it, they said I had to pay return shipping. At about 50 lbs. per box x 2 I can barely imagine what that will be! More than disappointed, I believe it's a fraud!

2 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo 4Patriots

Antwoord van 4Patriots

We’re sorry to hear how disappointed you are and understand why this experience feels frustrating.

Our food kits are sold by total servings and calorie value rather than by the number of packages shown in advertising images. The images are intended to represent meal types, not exact quantities, but we recognize that this can feel misleading if expectations were different — and we appreciate you sharing that feedback.

Regarding returns, our policy does require customers to cover return shipping on non-defective food items due to food safety and handling regulations. We understand that shipping weight can make this costly, and we regret that this wasn’t clearer or more manageable in your situation.

We do not want any customer to feel misled or taken advantage of. If you’d like us to review your order, discuss available options, or clarify what was received versus what was advertised, please contact us directly at reviews@4patriots.com with your order details so a supervisor can assist.

Thank you for taking the time to share your concerns — your feedback is being shared internally to help improve clarity and customer experience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is a very deceptive…

This company is a very deceptive company I should have read the reviews on this website before getting involved. I place an order for over $500 in products only to find out that it was going to take a minimum of two weeks to receive them. I needed it fairly quickly. I have been trying to get a refund for a week and they are dragging their feet so I have $500 tied up somewhere that I can't get back. Forget customer service there is none. Don't try the phone number expecting to speak to someone you will be on hold forever. Just punch the number seven and wait for them to text you. You will have to go through an AI first. I also fell for the word Patriot thinking it was a us-based company selling products made in the USA. They got my money who knows when I'll get it back. Do not do business with them you will be very sorry.

30 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 4Patriots

Antwoord van 4Patriots

We’re very sorry to hear about your experience and understand how frustrating it is to have funds tied up while waiting for a refund — especially when you needed the products quickly.

Shipping timelines are listed during checkout, but we recognize that when plans change, the refund process should be clear and timely. We also understand your disappointment with the customer service experience and apologize if reaching us felt difficult or impersonal.

4Patriots is a U.S.-based company, and while not all products are manufactured domestically, we never want customers to feel misled about who we are or how we operate. Your feedback regarding communication and expectations is being taken seriously and shared internally.

We would like the opportunity to review your order and refund status directly to ensure it’s resolved as quickly as possible. Please contact us at reviews@4patriots.com with your order number so a supervisor can personally assist.

Thank you for taking the time to share your concerns — we truly regret the frustration this situation has caused.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

RIP OFF ALERT!!!!

RIP OFF ALERT!!!! Stay away. This is an "advertising" company, NOT a product company. And they are MISLEADING with the name, there is nothing "patriotic" about them! The generator can't even be considered a toy. It will NOT supply power as the claim in their commercial. It is a piece of JUNK.

20 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 4Patriots

Antwoord van 4Patriots

We’re sorry to hear that you’re disappointed with your experience and the product.

Our generators are designed for specific, limited-use scenarios, which are outlined in our product descriptions and manuals. That said, we understand that if the product did not meet your expectations or needs, that can be frustrating.

We do not want any customer to feel misled or dissatisfied. If you’ve experienced performance issues or believe the product is not functioning as intended, we’d appreciate the opportunity to review this with you and discuss available options, including troubleshooting or a return if applicable.

Please contact us directly at reviews@4patriots.com with your order details so a supervisor can personally assist.

Thank you for sharing your feedback — it helps us continue improving both our products and how we communicate their capabilities.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Family Scam!

Today is Tuesday Dec 2/2025.
Beware! 4Patriots is a Fake!
*STUPID ME* for not researching the Internet Feedback on 4Patriots..
Later learned that the internet is *Flooded with negative feedback and Horror Stories!

Please DO NOT get Suckered into this scam!

This company attempts to pass themselves off as a *Small Family Business* looking out for the *All American Working Man* !

Im Sorry but This is 100% Online Scam!

My Order Number was generated as ----#10770105 ----
But I *Never Ordered Their Products!
I Never Submitted / Confirmed order and yet they Grabbed my credit card info/retained my credit card info, then chose to Order for me lol!

This company only sends Spam emails to my email address and No Alleged Product!
We are contacting the bank / Set Claim as Fraud!
Please Share this with Everyone in order to prevent more victims of this scam company.
They Offer All Kinds of Crazy Props.
-Generators
-Battery Power Supplies
-Survival Food
-Free Gifts etc etc etc etc..
*Avoid 4Patriots at all Costs* (be careful)
They are NOT an American Based Company!

26 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 4Patriots

Antwoord van 4Patriots

We’re very concerned to read your review and want to clarify a few important points.

4Patriots is a U.S.-based company, and we take allegations of unauthorized orders and fraud extremely seriously. Orders cannot be placed without customer input, and we do not access or “retain” credit card information outside of a secure, encrypted checkout process.

That said, if an order was created without your knowledge, this may indicate a checkout error, a shared device issue, or unauthorized use of payment information — all of which we are more than willing to investigate promptly.

We encourage you to contact us directly at reviews@4patriots.com with the order number you referenced so a supervisor can review the transaction details, verify what occurred, and assist with resolution. If a mistake was made, we will absolutely address it.

We regret the frustration this situation has caused and welcome the opportunity to look into this further rather than leaving it unresolved.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I put 1 as it didn’t take 0

I put 1 as it didn’t take 0.

Product sucked, trying to return for months. They forget to send labels, sent them weeks apart when they did, sent to the wrong address, not acknowledge they screwed up. Worst shopping experience of my life.

29 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 4Patriots

Antwoord van 4Patriots

We’re truly sorry to hear about your experience — this is absolutely not the level of service we aim to provide.

Delays, incorrect return labels, and poor communication are frustrating, and we understand why this left you feeling unheard. You’re right to expect better, and we take responsibility for where the process fell short.

We would appreciate the opportunity to make this right and review what went wrong with your return. Please reach out to us directly at reviews@4patriots.com with your order details so a supervisor can personally assist you and ensure this is resolved properly.

Thank you for bringing this to our attention. Your feedback is being taken seriously and shared with our team so we can prevent this from happening again.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Ordered 3 lithium battery generators

Ordered 3 lithium battery generators; two arrived defective (one won't charge at all, the other one shuts off power completely around 50% state of charge). Terribly unreliable products for back up power during an outage. Stay away from this company...these have been sitting in my garage for nearly 2 months waiting for a return label from the company.

UPDATE; Company has since escalated the difficulties to a supervisor and they have been extremely helpful in remediating the situation. Appreciate the transparent communication and support!

26 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 4Patriots

Antwoord van 4Patriots

Hi Dr. Barclay,

I’m very sorry to hear about the issues you’ve had with your generators, and I completely understand how disappointing and concerning this would be—especially when you purchased them for reliable backup power.

You should never have to wait this long for a return label or resolution, and I apologize for the inconvenience and frustration this delay has caused. This is not the experience we want for our customers.

I’d like to get this addressed for you right away. Please reach out to us at reviews@4patriots.com with your order details so we can review the situation, arrange the return labels, and make sure you receive the proper support without any further delays.

Thank you for bringing this to our attention. We appreciate the opportunity to make this right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Generator 1200

How is it a company like this is allowed to sell under 4 patriots name ? That is the ONLY reason i persued a purchase. Unbelievable scam. This unit is not what was advertised when I tried to buy it. It's a much smaller in size. Initially there was someone trying to help me, but he wanted me to fill out oodles of paperwork, and aening it back was totally my responsibility. The box I no longer had, nor packing. There wasnt any attempt to satisfy the order in any other way. Wanted to talk to a technition who works on them, but brian says hes the only one who does it BUT hes not technical. ? Huh? Well git me a technical person. He says i am the tecnical guy. ?,,?? My order will be adhusted by what i send back. This is avery small $1500 unit. Itemized. $500 for solar panel. $50 for the ac charging cord( the kind your sewing machine uses) $125 restocking fee...what ? Why do i have to pay for your shitty product to get restocked ???
Guess sending it back isnt an option. Would you ,?? By the time (about3 weeks) I thought better of it, because of the hassle,we had a power outage...It quit, and wouldnt recharge. !!!.ya know what. DONT BUY THIS CRAP, IT NOT worth my time to type the complaint.

31 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 4Patriots

Antwoord van 4Patriots

Hi Mary,

I’m truly sorry to hear about your experience. This is absolutely not the level of service or clarity we aim to provide, and I understand how frustrating this situation must feel—especially after experiencing a power outage and relying on your generator.

We want to help make this right. Our team should always offer clear support and workable options for returns, replacements, or troubleshooting, and I apologize if that wasn’t your experience. I’d really like the chance to review your order details, confirm exactly which unit was received, and work with you toward a solution that meets your expectations.

Please reach out to us directly at reviews@4patriots.com so we can look into this immediately. We appreciate your feedback—it helps us continue improving—and we’re committed to resolving this for you as quickly as possible.

Thank you for giving us the opportunity to make this right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I've tried two products that made me violently ill.

4Patriots only responded after I filed a BBB Complaint. Ignored me for 2.5 months. The response below minimizes how ill their products made me. Food Storage that you can't eat is BAD. 4Patriots does not acknowledge that the product could be contaminated! Original Review: I've tried two products: The Aztec Mango Chili made me sick for over a week. Can't leave the bathroom sick! Nausea, vomiting, diarrhea, cramps FOR A WEEK. The Black Bean Burger mix also made me sick for three days with nausea, diarrhea and cramps. Plus, for three months I've been nausous every time I eat anything! Clearly this product was contaminated. Company has ignored my requests for refund. No true customer service. Plus, their 'we'd love your feedback' form will not allow you to post negative feedback! You get an error message. I bought $3,000 worth of food storage and now am terrified it is all bad but the company will not return my emails or call me. I've been told a specialist will call me 4 times over three months and no one will call and they won't resolve when I call them.

23 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 4Patriots

Antwoord van 4Patriots

Hi Denice,

I’m so sorry to hear that you weren’t feeling well after eating some of the food. I completely understand how concerning that must have been. I’ve reviewed your account, and I see that we’ve already gathered the necessary details to report this incident. I also see that you’re currently in contact with one of our advocates via email, and your order has been fully refunded.

Please don’t hesitate to let us know if there’s anything more we can do to help.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The only complaint I have is there is…

The only complaint I have is there is no macaroni and cheese in our supply of 4 Patriots food as advertised.

2 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 4Patriots

Antwoord van 4Patriots

Hi Susan,

I’m so sorry to hear that your 4-Week Kit didn’t include the Mac & Cheese. Please email us at reviews@4patriots.com, and we’ll be happy to look into this for you right away.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

2 of 4 EXPANSION BATTERIES FAULTY, ISSUE UNRESOLVED

We ordered a 2500 and 4 expansion batteries...
2 of them would not charge...
Sent the two back to 4Patriots in the box provided...
Received only 1 battery back which looked either used or reconditioned...WHICH ALSO WOULD NOT ACCEPT A CHARGE...AND...
They did not send the connector, the charger, the cable and the case which should come with the unit...
and as of this date, we only have 2 of the 4 expansion batteries we paid for in MAY operational...
We are senior citizens in southern Florida, in the middle of hurricane season...and will likely will not have have this issue resolved and the 4 Patriots generator equipment that we have paid for ready to supply emergency power...
BEWARE THIS COMPANY...

25 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 4Patriots

Antwoord van 4Patriots

Hi Tee,

I’m truly sorry to hear about the difficulties you’ve had getting your concerns resolved. We want to make this right for you. Please reach out to us at reviews@4patriots.com - Our team will be happy to assist you right away.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Missing Items

1. My filtration system came without a filter
2. All of my free Bonus items never came. (The 5 gallon water totes and 2 personal filtration straws.)
3. The filtration system had rust running down the upper rim of the tank after filling with water.
4. Customer service keeps promising to send the missing items but never do. Every time I contact them I have to explain everything over and over again.
I now want a refund but they will not instruct me on how to return the system.
Stay away from this company. My next step is BBB.

4 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 4Patriots

Antwoord van 4Patriots

Hi Kay,

I’m truly sorry to hear you’ve run into so many issues. If you send us an email at reviews@4patriots.com, our team will be glad to work with you to get this resolved.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

We purchased the 2000X solar generator…

We purchased the 2000X solar generator in Aug 2023. We used the unit one time and recharged it before letting it sit without use. We checked it for percentage left several times and all was good. We decided to check it for percentage left several days ago and it had 65 %. We plugged it in and went on with our day. 8 hours later it still only had 65% of power. So needless to say it was not performing correctly. We unplugged it and tried to turn the unit on from the front panel power button and nothing. It would not turn on. Talked to customer service and they said it was a defective unit and was out of warranty and there was nothing they could do. They offered us $200 off the 2500X unit. Are you really seriously thinking I would spent more money on anything from your company when you clearly told me our unit was defective. The unit came from China and if we had known that we would have never ordered it. We spent $4300 on the unit, and extra battery ect. Thanks 4Patriot.

21 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 4Patriots

Antwoord van 4Patriots

Hi Gayle,

I’m so sorry to hear that your Patriot Power Generator stopped working. I’ve reviewed your account and see that our team has already resolved the issue for you. If you have any additional questions, please reply to the email thread you have open with our team, and we’ll be happy to assist further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased a 2500x solar generator in…

I purchased a 2500x solar generator in May 2023. I charged it and stored it in accordance with the instructions. I used it once on a tent-camping trip and it worked great. After the trip, I charged it and stored it again in accordance with the instructions. In October 2024 I pulled it to make sure it was charged before a hurricane hit, and it had zero charge and would not charge from the A/C outlet or the solar panel. When I contacted 4Patriots, they stated that it sat for too long and the battery was no longer functional, and because the unit was out of the 365 day warranty period, they were nothing that could be done. After several months of research and talking to battery experts, I discovered that the battery can be "jump started", even though it has zero charge. I contacted 4Patriots to ask how to open the unit to access the battery and they said they didn't have that information and refused to help me. So, now my choices are to try to force the unit open, or buy a new one. Neither sounds like a good option to me. So, it has become obvious to me that 4Patriots does not support their products or customers. Useless company.

23 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo 4Patriots

Antwoord van 4Patriots

Hi Allan,

I’m so sorry to hear that your 2500X is no longer working. We’d like to help make this right—please send us an email at reviews@4patriots.com, and our team will be glad to assist you.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer