Addison Ross Reviews 

216
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased the Bobbin rechargeable lamp. Shortly after purchase it stopped turning on, even after charging. I attempted to contact Addison Ross via the customer service email address on their website... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service. Issue raised with admin team and replacement send out immediately. Couldn’t ask for better support. Salt and pepper grinders are a beautiful edition to my kitchen. Thank you Addison... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I bought one of their rechargeable lamps in Geneva. Great product. Looks very cool in my apartment. After a couple of months I had to reach their customer service. 5 star experience. Just for their cu... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A delivery mix-up (partly my own doing) turned into a small saga: the parcel was refused and returned, and a swapped parcel meant the wrong item reached their warehouse. But the customer service team... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Decoratie- en interieurwinkel

Geschreven door het bedrijf

We’re a family owned English company, with a passion for design, luxury and elegance. Photo frames were where we began and what we are most well-known for however in recent years we have expanded our ranges significantly to include beautiful clocks, boxes, trays, notebooks and home fragrance. Our core focus is on beautiful affordable quality, oodles of choice, top notch service and of course gorgeous packaging!


Contactgegevens

3,6

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

216 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,6

Alle reviews

(216)

27 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Always great service!

Always great service. Website easy to use and whole process from ordering to receipt of my order very straight forward & quick.
I ordered two frames-both beautiful! The Roya Blue Enamel frame is lovely and really suits my picture. Wonderful!

20 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Website in INACCURATE

You need to re look at your website as what is shown is not sent to the customer
I bought a square frame and got a heart shaped one
VERY DISAPPOINTED
Your email confirms that the website is incorrect

23 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Addison Ross

Antwoord van Addison Ross

Dear Hina, thank you for your review. After checking your order on our system, you did in fact order our heart shaped flower and silver frame. https://www.addisonross.com/products/silver-white-heart-flower-frame. We will reach out to you directly to see how we can assist further.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Chipped salt & pepper grinders

A classic example of form over function... I was enticed by the great design and colours and would give them 5 stars for that, but the lacquer has started to chip away at the bottom of both grinders which is so disappointing. The plastic grinding mechanism is fine for the salt, but pepper should be metal and it just doesn't feel or sound right when grinding pepper.

18 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Addison Ross

Antwoord van Addison Ross

Dear Sophie, we are so sorry you are disappointed with your order. We have reached out to get your customer information and hopefully we can help resolve this faulty product.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I accidentally accused you of not…

I accidentally accused you of not delivering one of a multi product order. I then realised my husband had removed the “missing “item from the box before I had seen it. You were incredibly fast in replacing the “missing “ item and then when I “fessed” up you did not charge me for the replacement . No questions asked - and all very fast. Will definitely use you again x

30 april 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The best photo frames

These really are great frames , well made and enhance the photos.I keep buying more for myself and as gifts . Bought scalloped, wood and enamel with silver and gold !

9 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality products and service

Always a great service from Addison Ross. I’ve bought a few frames over recent years, both as gifts and for our home. Love that you have the option to include a photograph. Couldn’t recommend this Company more.

8 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The photo I downloaded was not in the…

The photo I downloaded was not in the frame which was extremely embarrassing when the recipients came to open it as a christening gift. Also terrible communication about delivery dates- won’t be using again unless they compensate us somehow for the big let down

6 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Addison Ross

Antwoord van Addison Ross

Dear Lucy, thank you for leaving your review. We are so sorry that you were disappointed with your order. Upon review, we can see that unfortunately no image was uploaded with your order. Normally in our order confirmations that we email to you, there would be a link to the image. However, we have issued feedback to the team to try and better highlight when no image has been uploaded. I can see that your order was placed on the 11th of February and delivered on the 13th of February and various emails were sent at each stage of the process. If you have any more concerns do email us at sales@addisonross.com

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Absolutely beautiful placemats however…

Absolutely beautiful placemats however only noticed after purchase that not heat proof-so asked customer services if warm plates from a plate warmer would be ok and never heard back not even after their stated timeline of up to two days. Will keep and use because do look great but practicality is limited and worry about fragility of laquer as each individually bagged-will stacking them on top of each other lead to damage. Biggest disappointment was lack of response to my query . Cannot fault the look or colour of these items .

1 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Addison Ross

Antwoord van Addison Ross

Hi there, thank you for your review. I am sorry that customer service did not get back to your initial email, I will escalate this now. Warm plates should be fine from a plate warmer. However, we would always advise on the side of caution when applying any form of serious heat to our placemats.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Now our images are on our mobile phones

Now our images are mainly on our mobile phones I absolutely love how easy it is to choose a frame and download an image and have it delivered all done. The quality and style of the frames are both classic and very now, you know there will never be a need to be replace. Already bought 4 this year and passed the details to friends as they make such a beautiful personal gift…

2 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Periwinkle blue enamel frame

I'm an Aussie; we don't seem to be able to ship things as promptly and accurately as you guys.
I just love the frame colour and the free print is a nice addition despite my getting the orientation incorrect ( absolutely my error!)
I'm thinking of ordering another for a mother's day gift to myself.

11 april 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

What service

What service! My silver photo frame came well wrapped in a stylish box and looked marvellous. To add to it all the company had inserted a copy of the photo I wanted framed before sending so saving me the bother….many thanks for a great service. Will recommend….

21 april 2024
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer