Adultsmart Reviews 

227
•
TrustScore 3 uit 5

3,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had a great experience with Adultsmart. Although the products I initially ordered were faulty (old warehouse stock that should not have been shipped), after sending them an email thinking I had been... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank you for high quality products that were easy to choose thanks to clear descriptions. Delivery was within expected timeframes and used my usual delivery man (Australia Post) and were in discreet... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dishonesy salewomem calls at late hours to demand you change your review. Contradicts her own story of orders, saying an order is placed yet in the same sentence says there never was an order. Do not... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

UPDATE The issue of the warranty has not been reaolved and now no one wants to deal with a fault. Very disappointing. There was initially an issue regarding the warranty, with Adult Smart telli... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Sexshop
  2. ook in
  3. Erotische kledingwinkel
  4. Sex toy-winkel

Geschreven door het bedrijf

With thousands of sex toys to choose from, Adultsmart is Australia's top adult online store. Now offering affordable, trackable international shipping, its popularity is growing fast. With an updated system and streamlined operating process, we provide some of the best prices and product quality available. All orders ship discreetly, with no company details on the package, and in many cases, orders are sent the same day. Everything shown on the site is in stock, so you can expect fast delivery without the wait. Experience the enhanced Adultsmart shopping experience today!


Contactgegevens

3,1

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

227 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,1

Alle reviews

(227)

2 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Prompt and efficient

The website was easy to navigate and the actual process involved in purchasing and arranging delivery of the goods was quick and painless.

The delivery time was quicker than quoted (I thought they were being optimistic with their quoted time) and was a very pleasant surprise, particularly as it was over the festive season.

30 januari 2018
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Disappointed with deliver

Disappointed with delivery - charged $12.50 for an item weighing less than 50g and no larger that 5cm x 2.5cm. Ordered 26/11/17 & arrived 04/12/17. Very expensive postage. Last order was only $9.50.

11 december 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

overall - it was a good experience

Overall I had no real problems with the website. Ordering was simple and everything I ordered arrived in the one box and in a reasonable timeframe. There was nothing on the outside of the box to indicate where it came from so for those who don't want anyone to know where they get deliveries from, there is no need to worry.
My only issue is that the search function could be better. It gave me what I wanted, but also things that didn't meet the criteria.

3 december 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Australia Post vs Couriers

Products and service was all fine. Just had problems trying to collect from post office as it didn't have my name and courier scanned the wrong bar code.

16 november 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Prompt

Prompt, discrete, received what I ordered. Great stuff.

6 november 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not happy so far ordered product 10 …

Not happy so far ordered product 10 days ago and still have not received it

27 oktober 2017
Review zonder uitnodiging
Logo Adultsmart

Antwoord van Adultsmart

Hi David,



Once again thank you for your valued feedback. I have gone through the notes on your order and this is what I can see -
Your order was placed on October 17 and you chose payment method Bank Transfer
We sent you an email on October 18 giving you payment details
Payment was confirmed received on the afternoon of the 19th and status changed to pending (warehouse pick)
Your order was picked and packed on Friday the 20th
Your order was shipped via Australia Post on Monday the 23rd - please see Australia Post tracking number 4XF0011205
You were sent an email confirming dispatch of shipment on Tuesday 24th.
Your order was delivered on Friday the 27th.

On our site our shipping policy states that we will dispatch orders after confirmed payment generally within 1-3 business days. I apologize that your order took 10 days after you ordered to reach you however payment was not received at the time of order and we did dispatch within the quoted 3 business days. Australia post quotes 3-4 business days to deliver from postcodes 2210 to 5022 https://auspost.com.au/parcels-mail/calculate-postage-delivery-times/?fm=search-organic#/option/domestic/2210/5022.

We strive to give the best customer service possible and value our customer feedback. How better could we have serviced this order from you?

Policy Violation: Misleading Content and Inaccuracy

David’s review suggests an unreasonable delay in receiving his order, despite clear documentation showing that Adultsmart promptly processed and shipped the order within the expected timeframe. Trustpilot’s guidelines specify that reviews should accurately reflect the customer experience, especially when delays are due to third-party service providers outside the business's control. Here, the timeline shows compliance with both our shipping policies and Australia Post’s delivery standards.

Grounds for Removal:
Misleading and Inaccurate Statements: The review implies a delay caused by Adultsmart, although the order was shipped within three business days of confirmed payment, as per our shipping policy. The additional time reflects standard Australia Post delivery times, which we are not accountable for. This portrayal of “not receiving the product” inaccurately implies a service failure by our business when the delay is due to external factors.
Reputational Harm Due to Third-Party Provider Constraints: Misleading reviews that attribute delays caused by third parties (Australia Post) to our business could unfairly damage our reputation. Under Australia’s Defamation Act 2005, statements that harm a business’s reputation without factual basis could be grounds for removal. The review does not accurately represent our timely processing of the order, creating an unfair impression of our customer service.
Supporting Documentation:

Order records show that payment was received on October 19, the order was packed and shipped on October 23, and Australia Post delivered it by October 27, within their quoted delivery window.
Our shipping policy explicitly states that processing begins once payment is confirmed, aligning with the handling of David’s order.
Request for Review Removal We request that this review be removed, as it inaccurately attributes shipping delays to our business when they were, in fact, due to standard processing and third-party delivery times. This misleading information does not align with Trustpilot’s guidelines, which emphasize honest and accurate customer feedback for trustworthy reviews.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Satisfaction Gauranteed.

I found the site easy to navigate and so found what I wanted easily. The service was prompt, with delivery in 3-4 days. I think the products are well priced and the packaging discrete. I happily recommend this site, to all who are looking for Adult Products.

21 oktober 2017
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer