Alamour The Label Reviews 

1.538
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had such a lovely experience shopping for my engagement party dress. The stylist was professional, sweet and gave me genuine advice, which made the whole process a breeze. Before my appointment, I... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never again Terrible service They don’t answer phone call Will message you back few hours later They gave me store credit to use for one item in store I had to pay delivery fee twice and ret... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The team went above and beyond to communicate with me and ensure my dress would get to me before my event. The product was well made, the sizing is inclusive and above all else I greatly appreciated t... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely terrible quality and customer service. Received a dress that is completely unwearable as its totally see through. It's essentially a dress that you'd wear over a pair of swimmers - however... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

Verified business

Trustpilot has verified this business is registered with its local government. We’ve confirmed it maintains an online presence and shows no matches on warning or sanction lists.

Government registration: 613236730

  1. Winkelen en mode

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Australian Formal & Evening Wear Label Please see real customer photos via our customer page @alamoursociety


Contactgegevens

3,3

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 4% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,3

Alle reviews

(1.538)

37 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

So I ask for a the refund the 50% that…

So I ask for a the refund the 50% that they are saying, what they sent me is $500 gift card was not sure if it’s Australian dollars or US dollars.. what a SCAM, They will not refund, they will send you a gift card.Shame on you.

4 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Alamour The Label

Antwoord van Alamour The Label

Hi Ann,

We were deeply disappointed to see your 1-star review.

Your order was made for a Made-To-Order gown, with the estimated timeframe ticked and agreed to at the time of purchase. When you reached out to enquire about having the dress shipped earlier than this date, we advised you that this was unfortunately not possible as the timeframe stated allows for the production and shipment of your gown to us.

We accommodated your request to cancel and, since your gown had started in production, offered you a refund minus a 50% restocking fee (as per our policy), or full store credit. You opted for the latter and we processed this for you right away.
 
Shortly after, you had a different discussion with another representative, regarding your cancellation options. We again offered to cancel the gift card and issue a partial refund, but you opted to proceed with the store credit, stating that you had found another gown to order.
 
We’ve observed that your gift card has been utilised to create a new order, which is scheduled for prompt dispatch.
 
Given that you've utilised your gift card to place a new order, we believe we've accommodated your needs and kindly request the removal of these reviews. Your satisfaction is our priority, and we strive to address any concerns promptly and effectively. 

I can see that our last email to you has gone unanswered, however, should you wish to discuss this matter further, please reach out to our customer care team.

Kind regards,
Alamour The Label

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Trustworthy and super cute

They gave good updates. Dress looked just like picture. Shipped to the East Coast of USA, got within 2 weeks.

2 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Alamour The Label

Antwoord van Alamour The Label

Hi Lauren,

Thank you for your feedback!

We're pleased to know you're satisfied with the Katerina Dress: https://www.alamourthelabel.com/products/katerina-dress

We look forward to providing you with elegant styles for your future events. ❤️

Kind regards,
Alamour The Label x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We love everything we’ve ordered from…

We love everything we’ve ordered from Alamour The Label. We have told many others about also. Great quality in everything!

27 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Alamour The Label

Antwoord van Alamour The Label

Hi Jana,

We truly appreciate your kind words!

We're happy to hear how much you appreciated your Alamour piece - the Natalie Purple Gown and Mimi Nude Heels:

- https://www.alamourthelabel.com/en-eu/products/natalie-gown
- https://www.alamourthelabel.com/en-us/products/mimi-nude

If you could take a moment to share your experience by leaving a review on the product page, we would be deeply thankful.

If you require any further assistance in the future with sizing please let us know!

Looking forward to the pleasure of having you shop with us again ❤️

Kindly,
Alamour The Label

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Two lovely dresses!

I purchased two dresses in a sale as I was worried about the quality which had stopped me from purchasing.
The Alivia which is lined, stunning, although probably better suited to women with larger boobs.
Selena is beautiful too and fits very well.

Both nice quality, true to size.

26 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Alamour The Label

Antwoord van Alamour The Label

Hi Mariah,

We truly appreciate your kind words!

We are so happy that you are happy with our service and that you love your Alamour pieces!

Alivia Gown: https://www.alamourthelabel.com/products/alivia-yellow
Selena Dress: https://www.alamourthelabel.com/products/selena-dress

Please reach out to our customer care if you would like any assistance with any future purchase, we're here to ensure your experiences with us are always exceptional.

Kind Regards,
Alamour The Label x

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The dress is amazing

The dress is amazing! I was hard to find the right size to order as even with the expert I was told I was between the xs, s, and m. But it worked out!

23 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Alamour The Label

Antwoord van Alamour The Label

Hi Stefanie,

Thank you immensely for your kind words!

We're happy to hear how much you appreciated your Alamour piece - the Regina Black Gown: https://www.alamourthelabel.com/products/regina-black

If you could take a moment to share your experience by leaving a review on the product page, we would be deeply thankful.

If you require any further assistance in the future with sizing please let us know!

Looking forward to the pleasure of having you shop with us again ❤️

Kindly,
Alamour The Label

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

LOVE the dress and the service

The pictures on the website look exactly like my dress! It came in really quickly considering that I’m located in the USA! The only issue I had was with tracking, but that was no biggie!! Overall, this has been the best way to kick off prom prep season! Thank you alamour

22 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Alamour The Label

Antwoord van Alamour The Label

Hi Valerie,

Thank you for your kind feedback!

We are so happy to hear that you loved your Alamour piece.

If you have a moment, we would deeply appreciate it if you could share your experience by leaving a product review on the product page.

We look forward to having you purchase from us in the future ❤️

Kind Regards,
Alamour The Label

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love how the dress was delivered and i'm waiting till i get my credit so i can order the right size . I can't wait till i get my new dress. Thank you

I love how the dress was delivered , the package is on another level it is very luxurious even though was a bit broken but i can totally understand it is not your fault it is the delivery company processing way . The material is way better than I expected . The dress is a peace of art . Please keep it up . 👍 coz you guys are doing the right things, and that is the key of success.

19 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Alamour The Label

Antwoord van Alamour The Label

Hi Maya,

Thank you for your kind feedback!

We are so happy to hear that you loved your Alamour piece. The Meghan Dress: https://www.alamourthelabel.com/products/meghan-white

If you have a moment, we would deeply appreciate it if you could share your experience by leaving a product review on the Meghan Dress's page.

We look forward to having you purchase from us in the future ❤️

Kind Regards,
Alamour The Label

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect dress

I bought the Cary dress, this dress is absolutely gorgeous!! I used it as my “something blue” for our wedding weekend (welcome party). It arrived super fast to the US, great quality, true to size, and amazing customer service. Highly recommended!!

24 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Alamour The Label

Antwoord van Alamour The Label

Hi Andrea,

Thank you for taking the time to leave a review for us! We are so happy to hear that the Cary Blue Gown met your expectations.
https://www.alamourthelabel.com/collections/new-arrivals/products/cary-blue

Looking forward to providing you with more great finds for your future events! ❤️

Kind Regards,
Alamour The Label

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great quality and fit

Arrived quickly to the US and was in terrific condition. It’s a perfect dress for our formal rehearsal dinner, true to size

11 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Alamour The Label

Antwoord van Alamour The Label

Hi Lauren,

Thank you for taking the time to leave a review for us! We are so happy to hear that the Harmonia Gown met your expectations.
https://www.alamourthelabel.com/products/harmonia-white

We are excited about the opportunity to offer you more stunning gowns for your future occasions! ❤️

Kind Regards,
Alamour The Label

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid! This company is a scam

Avoid avoid avoid!!! This company is a scam!!!
Terrible quality, terrible fabric, looks nothing like the photos, sizing chart completely off, SAVE YOUR MONEY!

What a horrible shopping experience. I wish I had read the reviews here before purchasing a dress!

Their sizing chart is completely off and the dress that I got is HUGE.

The quality is so poor, I paid hundreds of dollars for this dress + shipping (express) + duty , and I could have had a dress for $50 on Ali Express of this quality.

I reached out to Customer service who refused to do a return (I reached out ON the day I received it) and they only offered a store credit. This shows the lack of confidence in their product as they won't take it back. They are overcharging clients.

I see that there are other hundreds of other customers who went through the same as me. I wish I had seen it earlier!

All the company does is send a copy paste of their return policy without understanding what the issue is. I see they have done this everyone...They even have a clause about poor standards/quality as not being a reason for return. It says a lot!

This was supposed to be for my wedding, I absolutely cannot wear this. It looks so cheap... I have purchased the Corinna dress. The photos on their website and instagram are clearly photoshopped and false advertising.

1 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Alamour The Label

Antwoord van Alamour The Label

Hi Sarah,

Seeing your 1-star review was truly disheartening for us.

We understand the difficulty in finding the perfect size and the frustration it can bring. Our size guide is meant to serve as a general reference, considering our diverse styles and fabrics, which might lead to variations in fit. Sometimes, alterations are necessary to achieve the perfect fit for your unique measurements and height.

We'd like to clarify that Taxes and Duties are charges beyond our control, not imposed by Alamour The Label. These are costs we collect in advance for your convenience, to streamline your order's arrival.

According to our return policy, we offer store credit for returns and exchanges, with our size chart intended as a guide. We encourage our customers to get in touch with our customer care team for any sizing queries before purchasing to enhance their shopping experience. Moreover, there's no rush to use your store credit; it's valid for 12 months, allowing you time to find something you love.

We never aim to disappoint our customers and regret any dissatisfaction with our policies at the time of your purchase.

We value your feedback and invite you to contact us for any future concerns or questions.

Best wishes,
Alamour The Label

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’m so glad i found Alamour

I’m so glad i found Alamour. I bought the Bellucci dress and looooved it, quality, fit etc everything was great and I also received a lot of compliments on it. Shipping was also quick and had no issues. Definitely going to get another dress from Alamour for my next event!

15 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Alamour The Label

Antwoord van Alamour The Label

Hi July,

Thank you for your kind feedback!

We are so happy to hear that you loved your Alamour piece. The Bellucci Gown, with its elegant design; https://www.alamourthelabel.com/products/bellucci-black

If you have a moment, we would deeply appreciate it if you could share your experience by leaving a product review on the Belluci Dress's page.

We look forward to having you purchase from us in the future ❤️

Kind Regards,
Alamour The Label

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I am deeply disappointed with my…

I am deeply disappointed with my experience. I ordered a dress for my upcoming wedding from this site, only to discover they don't provide cash refunds, opting for store credit instead. Despite years of online shopping, I overlooked checking return policies, assuming most reputable sites would refund money for unwanted items. Regrettably, I now find myself with limited options. I strongly caution against purchasing from this site to prevent the frustration of losing your hard-earned money.

6 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Alamour The Label

Antwoord van Alamour The Label

Hi Maria,

We were truly saddened to learn about your dissatisfaction, as reflected in your recent 1-star review.

In alignment with our returns policy, we offer store credit for all returns and exchanges. We encourage customers to engage with our customer care team for any enquiries prior to making a purchase, aiming to guarantee satisfaction with their shopping experience.

Please be reassured that if you're unable to select an item for exchange immediately, there's no cause for concern. We're excited to announce the upcoming launch of our new resort collection, along with a restock of our highly sought-after items, within the next few weeks.

Should you need any assistance with your future purchases, from styling to sizing recommendations, our team is more than willing to provide support. Don't hesitate to reach out to us.

It is never our intention to leave our customers feeling unhappy. We pride ourselves on our commitment to exceptional customer service and deeply regret that your experience did not meet our usual standards due to the policies in effect at the time of your purchase.

Kind regards,
Alamour The Label

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing product and design

Amazing product and design, and very good customer service and delivery!

29 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Alamour The Label

Antwoord van Alamour The Label

Hi Ella,

Thank you for your kind feedback!

We are so happy to hear that you loved your Alamour piece. The Faye Dress, with its elegant black design and strapless neckline: https://www.alamourthelabel.com/products/faye-black

If you have a moment, we would deeply appreciate it if you could share your experience by leaving a product review on the Faye Dress's page.

We look forward to having you purchase from us in the future ❤️

Kind Regards,
Alamour The Label

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My dress is perfect!!

My dress is perfect!!! I like it so much, the quality is really good. Recommend for all!!! I’m love😍

5 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Alamour The Label

Antwoord van Alamour The Label

Hi lovely,

We thank you for your kind review!

It's great to hear you had a positive experience with us.

We cannot wait for you to purchase from us again in the future ❤️

Kind Regards,
Alamour The Label

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is just a fraud, poor service and quality.

This company is just a fraud, the service was just disappointing. I ordered a dress and checked the sizing chart and yet it was too big, I emailed them for a refund instead of store credit because why should I pay for another duties and taxes just to use the store credits? It costs me 80 pounds to ship to UK. This is madness and it’s just trying to rip your money. I’ve never seen a company that only refund store credits and yet they sell their dresses with high prices and low quality. Also, if I want to return the dress I still have to pay yet another duties and taxes, honestly what is the point even. They just want to take money from you. I can buy the same quality of dress from SHEIN that would only cost me 50 pounds. Absolute fraud this company. Do not order from there.

1 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Alamour The Label

Antwoord van Alamour The Label

Hi Jane,

We were deeply disheartened to see your 1-star review.

At Alamour, it is our goal to ensure the returns shipping process is straightforward and transparent, even prior to making a purchase. Our returns shipping policy is stated on our website and we encourage all customers to familiarise themselves with this information before making an order to avoid any misunderstanding or confusion.

We apologise if you believe the return shipping amount to be excessive. We can see that on your order your shipping was free. The £80.29 GBP you paid is the taxes and duties that need to be paid to UK customs. These fees are unavoidable and are not a cost incurred by Alamour The Label. This is a cost we pre-collect for your convenience to ensure limited wait times on your order. Further to this, our inbound rates are much higher than our export rates hence the high cost. We provide this service as a convenient, fast & efficient shipping option for our customers, however, you are not obliged to use this return method. You are welcome to return your purchase using a shipping carrier of your own choice.

Per our return policy, we provide store credit for all returns and exchanges. We advise potential buyers that our size chart is to be used as a guide and encourage them to contact our customer care team with any queries before completing a purchase to ensure satisfaction.

Please know it is never our intention to create a negative experience and regret that, despite our efforts, you are displeased with the policies in place at the time of your order.

Rest assured that your store credit remains valid for 12 months, giving you ample time to choose a piece that truly resonates with you.

We appreciate your feedback and hope that you will reach out with any further enquiries in the future.

Kind regards,
Alamour The Label

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is one my very favorite dresses

This is one my very favorite dresses.

The fabrication: top quality, even the tulle underskirt is so feminine without being froofy
The print: subtle cream and crimson, so easy to style
The fit: really excellent even as i went down a couple of sizes

Wore this on a carousel in Florence, Italy and felt like i was living that Alamour the Label resort summer girl life.

Bonus: It also held up beautifully in a vacum sealed bag without dry cleaners.

Was perfect for date night too.

14 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Alamour The Label

Antwoord van Alamour The Label

Hi lovely,

We thank you for your kind review!

Our team are so pleased to hear you have had such a positive experience shopping with us.

We cannot wait for you to purchase from us again in the future ❤️

Kind Regards,
Alamour The Label

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrid experience.

I am a size 12 (US) and I knew they typically size extra skinny so I sized up to 2XL, which would’ve corresponded according to their size guide. The dress was huge everywhere except they still have size A cups!!! What kind of 2XL woman has A cups?! Not only was it a ridiculous and unpredictable flaw of the design, they absolutely refused to refund me, as they only give store credit, which is ridiculous when the problem is that they clearly don’t know how to make dresses for anyone who isn’t size 0-6 and that makes it impossible for me to buy ANYTHING from there again. Their customer service politely told me several times that they would not budge, and they would not allow for me to speak to anyone higher up than they are. This is a very expensive con.

Edit: “sizing issue” is really a reductive way of classifying this issue. This is a clear lack of skill in dressmaking. The dress is several inches too big and yet the cups are tiny. You can’t even follow your own size guide measurements. 12 months means nothing, I don’t want to waste $600 12 months later because you cannot make size inclusive clothing.
Edit: Your styles that you suggested would all have the same issue. A “broad” reference?! 5 inches too big is not a one size difference even. That is wild. Basically your store has an illegal policy under which they hold 0 accountability and offer garbage guarantees. This is simply fraud. Also you keep using the exact same phrases which makes me think I’m just dealing with a bot. You’ll have to have better answer for when your policy gets reviewed by the ACCC. These arguments aren’t even mildly logical.

4 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Alamour The Label

Antwoord van Alamour The Label

Hi Natalie,

Thank you for your feedback.

We truly empathise with your challenge in finding the perfect size and understand the frustration it may cause. Our size guide is designed to act as a broad reference, acknowledging the variation in sizing that may occur due to the diverse range of styles and fabrics we offer. Considering these factors, it's possible that alterations may be required to achieve an ideal fit, tailored to your specific measurements and height.

Please be reminded that we provide store credit for all returns and exchanges. In your case, we've made efforts to accommodate your needs by suggesting alternative styles that may better suit your preferences. Additionally, we want to assure you that there's no immediate pressure to select an exchange item. Your store credit remains valid for 12 months, giving you ample time to choose a piece that truly resonates with you.

Rest assured your request was reviewed however a refund is something we cannot honour for simply ‘sizing issue’ as this reasoning falls under the return reason of store credit only.

Your request for a refund has been carefully considered; however, we are unable to grant refunds for returns based solely on sizing issues, as such cases are covered under our policy for store credit only. This policy is detailed in our Returns Policy, which can be accessed here: https://www.alamourthelabel.com/pages/returns-policy

For any future enquiries, please contact our customer care team.

Kind Regards,
Alamour The Label

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great quality and beautiful.

Great quality and beautiful.
Had some trouble with the expected shipping date but the customer service team on WhatsApp was helpful and responsive. I received my dress on the desired date.

Ordering process was easy, I took precise measurements of myself and sent it to their team to advise whether the M or L was best (since I was between 2 sizes) the dress fit me pretty well… only feedback would be.. since the dress is “made to order”, being able to customize the dress would be a better service, esp with that price point and wait time. I did have to alter the slit (it was too high) and tighten it around my bust.

Overall, will be purchasing from them again.

2 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Alamour The Label

Antwoord van Alamour The Label

Hi Lida,

Thank you so much for your lovely review! ❤️

We're sorry to hear there were concerns regarding the estimated shipping date. We make every effort to communicate this through our Made-To-Order (MTO) policy and on the product page to ensure clarity. It's fantastic to know our team was able to support and meet your needs effectively.

We are so pleased to hear that you loved your Vlora Yellow Gown: https://www.alamourthelabel.com/products/vlora-gown-yellow

When it comes to sizing, we recognise that everyone's body shape is unique. For this reason, our size chart is intended to serve as a general guideline. Since individual measurements and heights can influence how a garment fits, alterations post-purchase may occasionally be necessary to perfect the fit.

Excitingly, we also offer customisation options for our MTO range. These customisations can include alterations to the neckline or back, colour changes, and extensions to the train's length, among other adjustments. If you wish to order a custom gown in the future, simply reach out to our customer care team with your requests.

We eagerly anticipate your next purchase with us and are here to assist with any future needs you may have.

Warmest regards,
Alamour The Label

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Compliments for days

Alamour The Label has a huge range of beautiful dresses. I bought the Charlotte dress for a wedding and have never before received so many compliments!

I was a little worried when I bought it that it would be too long (I’m 5”1) or that the bust wouldn’t fit (10F) so I sized up but I was put at ease by the detailed descriptions and returns policy just in case. The dress fit well, as the material had some stretch. The length was fine as it wasn’t a full length gown.

I’m in love with this brand and cannot wait to have an excuse to buy another dress!

3 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Alamour The Label

Antwoord van Alamour The Label

Hi Alex,

Thank you for your kind feedback!

We are so happy to hear that you loved your Alamour piece. Our Charlotte Dress is a beautiful red midi piece featuring a square neckline and bow statement piece; https://www.alamourthelabel.com/products/charlotte-dress

If you could take a moment to share your thoughts in a product review on the Charlotte Dress's product page, we would be incredibly grateful. Your feedback is valuable to us.

We look forward to having you purchase from us in the future ❤️

Kind Regards,
Alamour The Label

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM

SCAM. Do not order from here. The return is over $200 from the US and they only allow store credit.

4 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Alamour The Label

Antwoord van Alamour The Label

Hi Emily,

We were disheartened to come across your 1-star review.

Our goal is to ensure that our return shipping process is both straightforward and transparent, as detailed in the returns policy on our website. We encourage all our customers to familiarise themselves with this information before placing an order to ensure clarity and understanding.

We recognise that return shipping costs for international customers can be substantial. To address this, we offer multiple return methods to better accommodate our customers' needs.

Our DHL return label is a premium service aimed at providing a swift return process, typically within 3-5 business days, and offers the added convenience of pick-up from your home or workplace. The cost for this label is $100 AUD, approximately $70 USD, reflecting the expedited and hassle-free nature of the service. Nevertheless, we want to remind our customers that this is an optional service. Should our return label cost not meet your needs, we encourage exploring alternative shipping carriers that might offer more economical rates.

Per our return policy, we provide store credit for all returns and exchanges. We advise potential buyers to contact our customer care team with any queries before completing a purchase to ensure satisfaction.

Our intention is never to create a negative experience. We take pride in our customer service and regret that, despite our efforts, you are displeased with the policies in place at the time of your order.

We appreciate your feedback and hope to find a resolution that aligns with your expectations.

Kind Regards,
Alamour The Label

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer