Albaray Reviews 

67
•
TrustScore 3 uit 5

3,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Having ordered an item & receiving it very quickly . I cannot fault Albaray customer service . I had some issues which were my error & they sorted this out without question . Unfortunately the it... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I wish I had read the reviews before purchase. Just appalling. I ordered a skirt last Wednesday and on that day I got an email to say it had been dispatched. I contacted them on the Friday to say it h... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My purchase was delivered within 3 working days and I am so pleased. A winter skirt that is exactly as described and great quality. Thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I returned an item last year and opted for a voucher refund - I have since struggled to find anything I wanted to buy. In an attempt to use the voucher before the expiration date I ordered two dresses... Toon meer


Contactgegevens

3,0

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

67 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,0

Alle reviews

(67)

10 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very slow return procees

I ordered a jumper and returned it the same day as was too small. They received it 2 days later. Now it’s been a week since they’ve had it and return is not processed and obviously no refund issued. I sent them and email and the response is that they have very stringent returns process and it’s taking longer than expected to process. I will not be ordering again.

27 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Albaray

Antwoord van Albaray

Hi Monika,

We apologise for the delay in processing your return and issuing your refund. This fell short of our usual standards. We have since processed your refund and are reviewing our returns process to improve efficiency.

We value your feedback and hope you will consider shopping with us again.

Sincerely,
Team Albaray

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Won’t refund money

Beware, do not order from here.
Returned 3 items, only got refunded for two. Checking with “the warehouse” is taking over a week and a half. Refund my money or I will have to escalate!

14 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Albaray

Antwoord van Albaray

Hi Bethany,

We sincerely apologise for the delay in processing your refund and for any frustration this may have caused. We have investigated the issue and can confirm that a full refund for all three returned items has now been processed.

We are also reviewing our internal processes to ensure more efficient and accurate refunds in the future.

We value your feedback and hope you will consider shopping with us again.

Sincerely,
Team Albaray

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered my items on the 16th of August

Ordered my items on the 16th of August. Albaray said they has dispatched my items (over £200). No parcel received, contacted on the 20th of August via email. No response. Contacted again via email, no response. What's app messaged, eventually have a reply, informing me my items have gone missing. I have requested a full refund, no response. I have also emailed again, no response. Please, please think carefully before placing an order. I will escalate this further if I don't receive a response within 48hrs.

21 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Albaray

Antwoord van Albaray

Hi Timmo,

We sincerely apologise for the difficulties you experienced with your order. This falls far short of the standards we aim for at Albaray.

We understand your frustration with the lost parcel and are reviewing our internal processes to ensure more efficient communication and quicker resolution of delivery issues in the future.

We can confirm that your order has now been fully refunded, even though you declined our offer of a replacement. We are also investigating why your initial messages were missed and how we can improve our customer service response times.

We value your feedback and hope you will consider giving us another chance to demonstrate our commitment to excellent customer service.

Sincerely,
Team Albaray

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer Service…

Contacted customer service regarding a recent order. They dealt with the matter promptly and favourably
Thanks so much

15 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

100% perfect linen dress

I ordered a linen dress, I loved the picture on the website and it arrived today. Let me just say that the dress is all that I wanted, 100% linen, perfect fit which is always difficult for me as I am a size 16 and only 5ft 3in, the quality is amazing and bonus it has pockets, I am going to France in July and I will be travelling in this dress and I think I will probably wear it all the time, perfect with my UGGs. Customer service perfect, delivery time perfect

7 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Albaray

Antwoord van Albaray

Hi Jacqui, We are so pleased to hear you love your purchase, sounds perfect for France in July! Please do not hesitate if we can be of any further help in the future.

Kind Regards, Team Albaray

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing customer support

Amazing customer support! So quick to get back to me as well! Would recommend Albaray 100% for both customer support and quality of clothes!

7 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Albaray

Antwoord van Albaray

Hi Anne, Thank you so much for taking the time to leave us such lovely feedback, we are thrilled you have enjoyed shopping with us!
Best, Team Albaray

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top Quality clothing and good fit consistently

chave purchased a number of items from Albaray, and the quality and fit is consistent. In particular, my latest purchases were the the brown trousers and waistcoat, teamed with a smart blouse and the full length camel coat (great length), this looked terrific and attracted lots of compliments. Equally the short camel jacket I bought looks great with smart attire or casual. These clothes are timeless. Evening wear fantastic too: I can recommend the off-shoulder fitting tops and dresses. Jumpers a super quality too, so cosy and look classy too, like wearing a hug :0). For good order I am 5"7 and trousers are a great length as are the dresses. Delivery speedy, very helpful team if you have a query. Very Highly recommend.

19 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Albaray

Antwoord van Albaray

HI Rosemary, we are thrilled to see you have enjoyed shopping with us. Thank you for your lovely feedback! Team Albaray

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

There was a problem with my order going missing and I reached out to customer service to see if they could offer any help. The service I received was exceptional. I was given a replacement order within days. The whole experience and level of customer care was excellent. Would thoroughly recommend

26 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Albaray

Antwoord van Albaray

Hi Wendy, thank you so much for your lovely review. We are so pleased we were able to help with your order. Please do not hesitate if we can help any further in the future.

Kindest, Team Albaray

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Had an issue with my return and was…

Had an issue with my return and was sorted quickly and efficiently

24 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Albaray

Antwoord van Albaray

Hi Amy, thank you for taking the time to leave us a review. We are thrilled we were able to help you with your return.

Best Wishes, Team Albaray

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They could not have been more helpful. I had an issue with my fabulous Albaray…

I had an issue with my fabulous Albaray trench coat belt and the help I was given by the customer services and supplier has been absolutely fantastic.
They have been so helpful.
So grateful for their help.

23 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Albaray

Antwoord van Albaray

Thank you Susan for taking the time to share your lovely feedback. We are so pleased we were able to help you enjoy your purchase!

Team Albaray

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great brand

Easy to use site with great products and ethos! 100% recommend

18 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Albaray

Antwoord van Albaray

Thank you Louise for sharing your feedback, we are thrilled to hear you enjoyed shopping with us!

Team Albaray

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love this site

I love this brand and all that they stand for - easy to use site and great products. Can't wait to shop again soon!

16 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Albaray

Antwoord van Albaray

Thank you for such a lovely 5 star review. We are absolutely delighted that you enjoyed your shopping experience with us! Please do not hesitate if we can help you with anything on your next order!

Team Albaray

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love Albaray

Love Albaray, shopped with them loads and never had any problems. Have my eye on a few of their dresses I'll be buying soon!

15 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Albaray

Antwoord van Albaray

Thank you for taking the time Julie to leave your 5 star review. As a small business we really appreciate such lovely messages! Please do not hesitate if we can be of any assistance.

Team Albaray

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bought a birthday present

Bought a birthday present. Looks great and good quality.

4 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Albaray

Antwoord van Albaray

Thank you Mike, we hope the recipient enjoyed the birthday gift and we would be delighted to help with you any future purchases!

Team Albaray

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great shopping experience

Great shopping experience, easy to purchase, quick delivery and a fabulous quality Cardigan in a great colour for spring. Will shop again and would recommend 👍🏻

13 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Albaray

Antwoord van Albaray

Thank you Hetty for your lovely feedback! We are so pleased to hear that you had a fantastic experience shopping with us and we hope you love wearing your new cardigan! We look forward to you shopping with us again soon and please do not hesitate to get in touch if we can be of any further help in the future.

Team Albaray

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love shopping with Albaray

Love shopping with Albaray! Always easy to order and is delivered on time. Customer service also helpful when I had a question about returns.

8 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Albaray

Antwoord van Albaray

Thank you Silvie for your feedback, we are delighted you had a good experience shopping with us and so pleased we were able to help you with your questions on returns. Please do not hesitate to get in touch if we can be of any further help in the future.

Team Albaray

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My first time shopping with Albaray

My first time shopping with Albaray. Easy to use website with quick delivery. Love my new dress will definitely shop again!

17 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Albaray

Antwoord van Albaray

Thank you Elizabeth for your feedback as a small brand we are thrilled you enjoyed your first shop with us!

Team Albaray

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

An ok…ish blazer

An ok…ish blazer, luckily bought it on sales as it is not worth its original price. Looks cheap, nothing like in pictures on website. Came very creased and I spent an hour trying to make it look presentable. Can’t be bother with returns after reading reviews regarding refunds.

16 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Albaray

Antwoord van Albaray

Sorry to hear you weren’t happy with your order. Please reach out to our customer service team on help@albaray.co.uk with your order number and the email address you placed the order with so we can put things right.

Team Albaray

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer