alpacaoutlets.com Reviews 

50
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

size didn't seem to be usual proper proportians for waist, length and bust. It was short waisted, too snug under the arms and the area usually covering his was a bit too high. I am 4' 10.5 inches t... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Your yarn was shipped very promptly. The yarn is luscious to work with, love the color variation. It made a wonderful chemo cap for my husband. There was a knot in the yarn. That was disappointin... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My wife for years has loved alpacas, to the point we are regular visitors at a local ranch that raises them so she can interact with them. Since I couldn’t get her an alpaca for Christmas, I got her a... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good quality clothes for these outlet prices, and there´s a different discount every month. Delivery is good, and shipping is worldwide if you´re willing to pay for it. I recommend buying here!

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Outletwinkel
  2. ook in
  3. Damesmodewinkel
  4. Garenwinkel
  5. Herenmode
  6. Winkel in modeaccessoires

Geschreven door het bedrijf

We want our business to be like the Alpacas: beautiful, sustainable, durable, and giving back to our global family. From all the Alpaca Outlets Family, we welcome you along for the ride! And we promise an exciting, full of fashion and integrity path.


Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

50 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(50)

8 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A beautiful luxury yarn, delightful to work with

Your yarn was shipped very promptly. The yarn is luscious to work with, love the color variation. It made a wonderful chemo cap for my husband. There was a knot in the yarn. That was disappointing to find.

8 maart 2026
Logo alpacaoutlets.com

Antwoord van alpacaoutlets.com

Hi! Thank you for your comment! We are happy to hear you liked it. We are sorry that you expected a longer skein; our website does indicate that it is 109 yards long. If you have any questions or comments, don't hesitate to write to us directly.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

size didn't seem to be usual proper…

size didn't seem to be usual proper proportians for waist, length and bust. It was short waisted, too snug under the arms and the area usually covering his was a bit too high. I am 4' 10.5 inches tall and usually wear a small but this one just didn't fit right so it was returned. I won't buy from your company again because it cost me over $30 for shipping it back

9 maart 2026
Logo alpacaoutlets.com

Antwoord van alpacaoutlets.com

Dear Brenda, we are sorry to hear the sizing was off. We are contacting you directly to see what we can do to help you out in this case!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Alejandra provided outstanding customer…

Alejandra provided outstanding customer service. She understood the situation and worked with me so that a fair resolution was achieved. I plan to be a repeat customer.

28 januari 2026
Logo alpacaoutlets.com

Antwoord van alpacaoutlets.com

Thank you so much for your kind words! Hope to see you again soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing quality!

Amazing quality!! I bought a cardigan and you can definitely see the beautiful detail of the sweater. I loved it!

18 januari 2026
Logo alpacaoutlets.com

Antwoord van alpacaoutlets.com

Thank you for your comment! And for choosing us. Hope to see you again soon :)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I requested a refund via email

I requested a refund via email. Your company hasn't responded. The sweater was not fine alpaca. It is rough to the touch and terribly itchy.

17 maart 2025
Logo alpacaoutlets.com

Antwoord van alpacaoutlets.com

Dear Scott, We have never received an email from you. I just checked your order, and you never ordered fine alpaca; you ordered cashllama, which is thicker than alpaca. On the website, we describe it carefully because it is made of different materials and is better for winter. I'm contacting you personally to fix this issue.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Very quick delivery during the holiday…

Very quick delivery during the holiday season. I did think that the sweater would be a little thicker.

26 december 2024
Logo alpacaoutlets.com

Antwoord van alpacaoutlets.com

Dear Brian! Thank you for your kind comment, we are happy you enjoyed your purchase. We can see that the item you purchased was the Galya Lightweight Cashllama cardigan, which is a little bit lighter than other items. If you have any other doubts, we'll be more than happy to help you out!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great quality item

Great quality item. Material is so soft! Fast shipping. Overall a great experience.

20 december 2024
Logo alpacaoutlets.com

Antwoord van alpacaoutlets.com

We are happy that you enjoyed the whole experience, Susan!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The customer service and speed of…

The customer service and speed of shipping the items were fast and efficient. The quality of the yarn isn’t worth the price. The DK weight is the same as the sport weight yarn I received and this yarn is just entirely too expensive for these kinds of mistakes. For great quality yarn just got to Joann’s or hobbii

18 november 2024
Logo alpacaoutlets.com

Antwoord van alpacaoutlets.com

Dear Shanell, We are really sorry you didn't find the yarns' quality as good. We tried contacting you to get a better understanding of your feedback so we can keep on improving. We have sent you an email with more information. Please, don't hesitate to contact us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best Alpaca store online

Delighted by each and every item I received from the store. Super fast shipping. I will be back for more. Thank you.

14 november 2024
Logo alpacaoutlets.com

Antwoord van alpacaoutlets.com

Dear Rituparna, thank you so much for your kind comment. We are always happy to see you back!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

High quality items

High quality items, super fast international shipping with great service, thanks.

16 september 2024
Logo alpacaoutlets.com

Antwoord van alpacaoutlets.com

Thank you, Julia! We look forward to seeing you soon again.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Trustful company with high quality products and outstanding customer service

I have purchased numerous items from this platform and its sister website Alpacacollections. They carry high quality alpaca products of various brands including premium brands like KUNA, ANNTARAH and others. Their prices are very reasonable and the shipping is super fast.

They have an outstanding customer service team who cares and stands for their customers. Of all the items I purchased, there was only one minor issue with a specific item which was mislabeled on the website. So I contacted customer service. Shoutout to Ms. Alejandra Moreno and the rest of the CS team, the issue was promptly addressed and resolved. Their dedication and professionalism have won my trust to continue to be a loyal customer of their company.

If you want beautiful and premium quality alpaca products at very reasonable prices, look no further. Alpaca outlets and alpaca collections are your trusted suppliers!!!

18 september 2024
Logo alpacaoutlets.com

Antwoord van alpacaoutlets.com

Thank you for the review! We appreciate your loyalty as a customer.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The 2 scarves I bought are beautiful

The 2 scarves I bought are beautiful. What was irritating was that the delivery fee I paid for ( US$ 30.00) indicated this fee was for a 2-day delivery time. Well, it took 5 days for the package to arrive. So I feel it would have been better to charge for a 5-day delivery fee, but unfortunately that option was not available. The cheapest delivery fee was the $30.00 fir a 2-day delivery time. Which did not happen. So why charge a 2-day delivery fee if you are not delivering in 2 days anyway?

18 juni 2024
Logo alpacaoutlets.com

Antwoord van alpacaoutlets.com

Dear Renata! We are so sorry for the inconvenience, I have sent you an email with more information. And we have refunded the extra shipping cost you paid.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer