Amalfa Reviews 

75
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered and paid for a sample of wallpaper. The money went out of my account a week ago today. I have not received the item but I have received an email asking if I enjoyed my order ? Do I want to o... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thanking those who was involved to ensure that I received my order before Christmas. I believe it to be Kate, who I had laised with over the last few days. I understand the issue was my house numbe... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very prompt reply after sending an email about damaged product. Very kind and helpful person guided me through the process, issued a refund immediately. Keeping me informed and updating about... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Their shilajit is amazing. From 24 hours I felt benefits in my vision. I get up at 4am, go to the gym, then do 12 hours in the kitchen so I usually crash at 3pm. But with Shilajit I powered on throug... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Woonwinkel
  2. ook in
  3. Bedwinkel
  4. Behangwinkel
  5. Lampenwinkel
  6. Spiegelwinkel
  7. Stoffenwinkel

Over Amalfa

Geschreven door het bedrijf

Amalfa is a family run business that specialises in providing high-quality home interior products to customers. With an extensive range of products including fabric, bedding, wallpaper, lighting, and rugs, we have everything you need to transform your home into a stylish and comfortable living space.




Contactgegevens

3,7

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

75 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,7

Alle reviews

(75)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Recently bought two good quality…

Recently bought two good quality Liberty hair bands. Arrived quickly.
Would buy again.

17 april 2023
Logo Amalfa

Antwoord van Amalfa

Hi Wendy, thank you so much for taking the time to leave this review :)

Katie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautifully packaged

Beautifully packaged. Product just the best
Thank you.

18 april 2023
Logo Amalfa

Antwoord van Amalfa

Hello Linda,

Thank you so much for your review, it's very much appreciated and we are so glad you are pleased with your order :)

Katie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Katie went out of her way to make sure…

Katie went out of her way to make sure my order was delivered on time.I received it this morning and we were very pleased with the content. I would highly recommend this company and definitely use again

24 april 2023
Logo Amalfa

Antwoord van Amalfa

Hiya Wills, thank you so much for taking the time to leave this lovely review, it's very much appreciated!

Hopefully see you again soon :)

Katie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Item was not delivered weeks after…

Item was not delivered weeks after order was made and not until I made contact. And when item was not suitable and wanted to returned it took weeks to get a response. And realised the company is not even registered and there were multiple issues. Please stay away and do not buy.

26 februari 2023
Logo Amalfa

Antwoord van Amalfa

Hello Yvonne, thank you for your review.

I am so sorry to hear there was a delay with your order.

Having looked at our correspondance, I can see you initially emailed in on the 13th March to say that your order hadn't arrived, which was then chased up and your order was received by the 15th March.

From there you were not happy with curtains, so we arranged a collection, and refunded these in full for you, including delivery.

Please accept our apologies for any delay in the returns process.

In relation to Amalfa, we are part of the Wallpaper Online group (company reg 12050674), please do let us know if you have any other questions relating to that.

Katie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very prompt reply after sending an…

Very prompt reply after sending an email about damaged product.

Very kind and helpful person guided me through the process, issued a refund immediately.

Keeping me informed and updating about the issues.

Thank you so much!

17 april 2023
Logo Amalfa

Antwoord van Amalfa

Hi there,

Thank you so much for taking the time to leave this lovely review! We are so pleased you are happy with the outcome.

Hopefully see you again soon :)

Katie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service!

Good choice and quality, prices are lower than I saw in other places. Thank you

18 april 2023
Logo Amalfa

Antwoord van Amalfa

Hello!

Thanks so much for your review, it's very much appreciated.

Do let us know if you need anything else :)

Katie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still no reply email

Still no reply email. Do not buy from this company!

20 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Amalfa

Antwoord van Amalfa

Hi Kerri, thanks for taking the time to leave a review.

I can see from our email thread that you ordered from us and were not happy with the colourway when this arrived.
We agreed a return but you were not happy about the fact that you needed to cover the postage cost back to us, which is stated clearly in our terms and conditions.

As a goodwill gesture we refunded your original shipping fee, and have refunded your items, as well as offering a 30% discount off your next order.

Do let us know if there is anything else we could have done to have helped.

Katie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I’m trying to cancel an order but my…

I’m trying to cancel an order but my money has been taken and no one is replying to my emails or messages. Can someone please contact me?

18 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Amalfa

Antwoord van Amalfa

Hi there Melissa, thank you for your review.

I can see we contacted you a while back now to confirm that this order was cancelled and refunded in full.

Do let me know if you have any further questions.

Katie

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer