We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was looking for a great suitcase. I had bought Antler and returned it. This had a whopping discount and is so good-looking, though wish it had side handles. I have had Brics luggage b... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Finally someone who has sent me batteries AA. So nice to reach us up here in the old Highlands.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very prompt service although 2 items were missing. No problem once I contacted the company, they were immediately sent out without a fuss. I would certainly recommend this company.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

False advertising! Item listed as a complete tool but all that arrives is a handle (no bits) which is absolutely useless to anyone unless you just want to imagine the screws out of anywhere by turni... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. E-commerceservice
  2. ook in
  3. Computers en accessoires winkel
  4. Elektronicawinkel

Geschreven door het bedrijf

We offer the best prices and the best service possible. Any orders above £49 made before 1 PM are eligible for next-day delivery. We give a 12-month warranty for all the products we sell. We have been in the E-commerce business for the last 10 years.


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

86 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(86)

6 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wrong item shipped, no response to emails

Wrong item shipped, no response via email after 4 days.

28 augustus 2024
Logo Amar

Antwoord van Amar

Hello Oscar,

We have investigated and i taken necessary steps to prevent this from happening again.

Regards,
Amar.co.uk

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Where’s the returns procedure?

I ordered a coffee machine from a UK website that arrived with a non UK plug! Attempted to contact customer service with no response on the phone or email - £100!!!

23 augustus 2024
Logo Amar

Antwoord van Amar

Hello Natalie,

Sorry for that.After investigating about this we have taken necessary steps to clear your situation and to prevent this happening again.

Regards,
Amar.co.uk

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Postage costs was not refunded.

I spend a lot on the postage & postage return. Wasn’t refunded for the postage costs.

20 mei 2024
Logo Amar

Antwoord van Amar

Thank you for your feedback. We deeply regret the inconvenience you've faced regarding the postage and return costs. We understand how frustrating it is not to have these costs refunded, especially after experiencing an issue with the product.

To resolve this matter, we would like to offer the following steps:

Refund of Postage Costs: We will process a full refund for the original postage and return costs. Please provide us with your receipt or any proof of payment for the return postage.

Revised Return Policy: We are revisiting our return policy to ensure that situations like this are handled more efficiently in the future. Our goal is to ensure that our customers are not out of pocket due to errors on our part.

Please reach out to our customer service team at info@amar.co.uk to facilitate this refund. We sincerely apologize for any inconvenience caused and appreciate your understanding and patience as we work to make things right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

False advertising!

False advertising!
Item listed as a complete tool but all that arrives is a handle (no bits) which is absolutely useless to anyone unless you just want to imagine the screws out of anywhere by turning a bit-less handle.
There are plenty other companies which supply the ‘complete’ tool that can actually be used!!!

17 mei 2024
Logo Amar

Antwoord van Amar

We sincerely apologize for the inconvenience and frustration you experienced with your recent purchase. We strive to ensure that our product descriptions are accurate and provide all the necessary details to our customers. It appears we fell short in this instance, and for that, we are truly sorry.

We understand that receiving only a handle instead of a complete tool set is not only disappointing but also renders the product unusable. We are committed to resolving this issue promptly. Here are the steps we are taking to address your concerns:

Product Description Update: We are reviewing and updating the product description to clearly specify what is included in the package to prevent any future misunderstandings.

Full Refund or Replacement: We would like to offer you a full refund or the option to send you the complete tool set at no additional cost. Please contact our customer service team at info@amar.co.uk to arrange this.

Customer Satisfaction: As a token of our apology, we would like to offer you a discount on your next purchase. We value your feedback and hope to regain your trust.

Thank you for bringing this matter to our attention. We are committed to improving our service and ensuring a positive shopping experience for all our customers.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good Delivery and Customer Service

Good Delivery and Customer Service
I ordered about 5 products from amar.co.uk for a friend.Got them for a good deal, and all items were delivered on time and intact .
Will be sure to keep an eye out for another buy.
Thanks

8 mei 2024
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer