AMSREWORLD Reviews 

35
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered 14/08/26 and still waiting on order, asked for refund now but no reply so will do a charge back from bank this week

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Back again to simply slate the incompetency of this lot. Can’t contact them whatsoever despite the 24/72hour window, they won’t get in touch, ordered 03/05 told of dispatch only on 15/02. If u wanted... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered some T-Shirts from this company. Found them very helpful with good communication. After ordering my items I contacted the company with a request for delivery update. I got a response next d... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sharing the same frustration as previous recent comments. Placed an order on the 27th April 26 and it still hasn't arrived some three weeks later. unable to get any response or update via communicatio... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Herenmode
  2. ook in
  3. Damesmodewinkel
  4. Kledingwinkel
  5. Streetwearwinkel

Geschreven door het bedrijf

Specialist designers and creators of unique clothing for all. Bringing luxury and comfort together as one.


Contactgegevens

2,3

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

35 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 27% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,3

Alle reviews

(35)

13 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

T-Shirts

Ordered some T-Shirts from this company. Found them very helpful with good communication. After ordering my items I contacted the company with a request for delivery update. I got a response next day with a delivery date and trackjng number. Goods arrived on time (5 days after ordering) an in perfect condition.
T-shirts are a good fit and great value for money.
I would use this company again without hesitation.
Thanks

8 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Back again to simply slate the…

Back again to simply slate the incompetency of this lot. Can’t contact them whatsoever despite the 24/72hour window, they won’t get in touch, ordered 03/05 told of dispatch only on 15/02. If u wanted the clothes for a summer holiday, don’t bother they won’t get there til after summer, if they even arrive at all, dispatched email doesn’t even show the courier so ye guessing and clutching the whole time anyway at were to look for some form of guidance. Say no email available, just make one then?

21 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sharing the same frustration as…

Sharing the same frustration as previous recent comments. Placed an order on the 27th April 26 and it still hasn't arrived some three weeks later. unable to get any response or update via communication through the portal on the website. Poor

19 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unprofessional

Ordered and then sent late (2 weeks later), dispute over whether I could refund the items as they were in a sale (you have the statutory right to cancel any online order regardless of being in a sale). They claim that the items are personalised so they are exempt from this, but how can this be if they’re sold in S, M, L?

Agreed to refund but have ignored me for 3 weeks after the items were sent back to them. Currently having to go through a chargeback dispute with my bank. Very Unprofessional.

Hoodies are also very poorly fitting.

7 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AMSRE ZERO Response Ordered ages ago

To be honest I’m writing in a hope I get a response as I ordered nearly 2 weeks ago and have had zero response since.
Can you just let me know a timeframe or if it’s not going to be delivered soon then just refund me. I don’t understand the lack of response and why it would take this long to deliver

2 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Radio Silence

Extremely frustrated and disappointed is an understatement. I couldn’t fault their customer service at the beginning of the refund request (with issues which was partly my fault), but since the refund request was approved i’ve had radio silence.

I have paid £15.95 twice returning the items to their PO Box via Royal Mail, only to find out from Royal Mail there is an issue with Amsrewrold’s return PO Box which could be they havent keep up the registration of their PO Box. I have sent email after email explaining the issue and to get this resolved ASAP, but NO RESPONSE again!

I am currently £100+ down with a parcel stuck in Liverpool North Depot which has been going on for 2 weeks now.

AMSREWROLD this is not how you treat customers. The negative review will hopefully spark you to provide a response to the issue, and hopefully this will make you email me back and resolve the issue ASAP.

22/05/2026

An update to say another 3 weeks have passed since my original review with almost no response back other than the odd reply on Instagram. Absolutely disgusting customer service. You have £100+ of my money stuck in Liverpool Royal Mail Depot, which you finally acknowledged but gave me no steps your are taking to resolve the issue and give me my refund.

Any negative comment I post on Instagram is deleted, the review on Shop App hasn’t been authorised so no one can see how much of a scam/con AMSREWORLD is!! You pride yourself on your Shop reviews because you can manipulate what reviews the external world see (and that’s only the good ones you approve)

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!!!!!

17 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Placed an order and was sent nearly 3…

Placed an order and was sent nearly 3 weeks later ignored my email asking when the order will arrive,

Order finally came and items were damaged another email sent saying items were damaged- avoid it’s cheap quality and not worth the price.

*UPDATE* you sent damaged clothes ignored contact made multiple times on your website and attempted to get cheeky over email, from the reviews more and more people are seeing your selling poor quality items. Dont act like you’ve done anything to resolve this.
You should be reviewing items youve already sent elsewhere and got returned to you for damage before trying to send it out to someone who has used you multiple times.

Your website also never said a thing about you being closed also while you spam my inbox daily, away ye go.

The old review clearly shows your standards have slipped. Shame.

1 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo AMSREWORLD

Antwoord van AMSREWORLD

Hi Jack,

Thank you for your review.

Unfortunately we cannot get untrue reviews removed so we have no other option than to respond. We published on our website that we were closed for a short period of time. This was available for all to see on our socials, website contact page, website banner, and plenty of other locations. Your order was placed on 16/03/2026 and delivered on 30/03/2026. We were closed between 13/03/2026 and 27/03/2026. Your order was with you within 3 days of us being open for business.

Emails were never ignored. We do not have one email correspondence from you until 02/04/2026, after your order had been delivered. We asked you to provide evidence that you contacted us, but you could not. We have a dedicated “Contact us” page that was used on this date.

On this email exchange we offered to replace whatever items were damaged, free of charge. Instead, we were met with abusive and derogatory emails. We offered on two separate occasions to try and sort this out for you, but you were not cooperative.

In terms of the “cheap quality”, you have ordered from us on 4 separate occasions and never once had an issue.

To leave a damaging review as such on a small business, when we have tried absolutely everything to resolve the issue in the correct way just doesn't not seem fair.

The only thing that helps us here is that you left us a great review on our trustpilot last year saying:
“ Ideal, reliable, stuff is smart & fits nice
Have made a few purchases & happy with the service”

AMSRE.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great products and customer service

Had issues with delivery for my first order and they were very quick to rectify with no charge. Item was high quality and true to size, will definitely be back

19 november 2025
Logo AMSREWORLD

Antwoord van AMSREWORLD

Hi Harley,

Thank you for taking time out to leave a review. We really do appreciate it!

Also thank you for such a positive review, we are really happy to have you as one of our customers. We cannot wait to see you again.

Have a great day!

AMSRE.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t waste your time

Don’t waste your time.

Quality is extremely low and when you try make a return they don’t accept as it was part of a sale ?

Actually had high hopes but wish I had read other reviews before wasting my money.

1 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo AMSREWORLD

Antwoord van AMSREWORLD

Hi LP,

Thank you for leaving a review.

We ask you, and everybody else to read our “Shop App” reviews before we get into this review. We have 175 reviews on there and a 4.3 star rating. Shop App is our main review source. It appears to be a common theme that people choose to leave negative reviews on Trustpilot when they don’t get their desired outcome, despite knowing our policies (the hoodies in your order have a 4.9 star rating on Shop App).

Firstly, we did not say that you cannot return this order.

We feel like the comment of “Quality is extremely poor” is only left because the desired outcome was not what you wanted. You did not mention once when trying to return the order that it was due to the quality of the items.

From your visit to the website, to completing your order, you were made aware on 3 separate occasions of the return policy on sale items. You chose to ignore them. We even added the return policy on sale items directly above the “Pay Now” button, and you still placed the order.

You were offered store credit or an exchange, which we do not even have to offer on these items however we do so as a gesture of goodwill to our customers. This offer is still open.

You ordered two of our best selling hoodies. We have had these hoodies on our website since the brand began 5 years ago. According to our brand surveys, these hoodies have a 98% satisfaction rate (which is why we do not believe your comment about poor quality is true).

You got an unbelievable deal of two hoodies (our best selling hoodies) for £40.00, can you tell us where else this would be achieved?

It’s quite sad that you made a Trustpilot account to leave a negative review on a small family ran business offering people the chance to pick up some really good deals on our sale collection.

Again, we encourage people to use the Shop App, and read our reviews over there rather than here when customers do not agree with our terms of service, but still check the box anyway.

AMSRE.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Generic unbranded poor quality clothes

Ordered 3 t shirts and a hoodie, stuff arrived and is clearly just drop shipped unbranded stuff, quality is terrible and doesn’t even have any labels on, contacted them via email and DM and no reply, stuff is photographed to look like ARNE etc, but terrible quality.

3 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo AMSREWORLD

Antwoord van AMSREWORLD

Hi Aidan,

Thank you for leaving a review.

Firstly, just because you did not like something you purchased, it does not mean that it was dropshipped. If our items were dropshipped, wouldn’t everybody else be selling them?

Secondly, find us an item that we have ever sold that has labels/logos on. Since the brand began over 5 years ago, we have never once tagged, branded or labelled any of our pieces. This was done on purpose as we personally do not like cluttered clothing.

Thirdly, you sent direct emails to “amsreworld@hotmail.com” which is clearly stated on our “Contact us” page on what not to do when trying to contact customer service (your email was found in our main brand email addresses junk mail). This is the equivalent of emailing “nike@hotmail.com” and expecting a reply from one of their customer service team,

We also state that our customer service team is not available via Instagram DM’s (for data protection). Furthermore, our social media team (who runs our Instagram account) states that we couldn’t find any instagram messages from yourself.

You paid £50.00 for a hoodie and three t-shirts and even got free delivery. The value you received from this order is crazy. You will not be able to pick up a deal like this anywhere else.

If you did not like your order, all you had to do was go over to our returns and exchanges page and submit a return request. You did not once submit a return request.

A one star review here is truly unfair. We take such damaging comments personally as we are a small, family ran business.

We hope you can revise your review.

AMSRE.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Cheap clothing. Dont waste your money

Cheap clothing. Wouldn’t pay £5 for them. Don’t waste your money.
Cheap China clothes

6 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo AMSREWORLD

Antwoord van AMSREWORLD

Hi,

Thank you for your review.

We are absolutely devastated that you deemed it necessary to leave such a damaging review on our small business. We are a small team, that work hard to try and provide the best clothing possible, for the best prices.

The items that you purchased were in our End of Season Sale. This order was for two hoodies, that were in our top 3 best sellers in the sale. Yes, some people may not like them which is totally fine. They were priced at £20 each. We would rather you returned the items than leave a review that will affect our small business and in turn, our livelihood.

Nothing we sell is made in China, and even if it was, China provides excellent quality for reasonable prices however we don’t manufacture there because of the import fees and VAT cannot be claimed. Every single item on our website is made in Italy and we visit our manufacturer over there multiple times a year to check that the standard is met, time and time again.

We hope you can reconsider what you have left here.

AMSRE.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sorted out return

Had a issue with a return which In the end was my fault but hey still sorted the problem out with a replacement hoodie👍 cheers

6 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo AMSREWORLD

Antwoord van AMSREWORLD

Hi Andrew,

Thank you for leaving a review.

We really do appreciate your positive feedback. Thank you for shopping with us!

AMSRE.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great

Great quality cheap price 😘

17 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo AMSREWORLD

Antwoord van AMSREWORLD

Hi Karl,

Thank you for updating your review.

We really appreciate it.

AMSRE.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Not bad at all

Not bad at all, ordered the 5 T-shirts at £10 each. Thought I was getting scammed to be honest haha!

Delivered within a week of ordering. I’ve got my montirex tshirts out and put side by side, the only difference really is that the montirex logo isn’t on them.

I’ve never left a review but I am today as I see this trustpilot is peppered with negativity.

Made up lads, best of luck with the business and I’ll be ordering again.

Great find and I’ll be recommending you to all my people.

Mike

22 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo AMSREWORLD

Antwoord van AMSREWORLD

Hi Mike,

Thank you so much for the kind review. It really does help us a lot!

Unfortunately the negative reviews are based on customer services, but customers send us Instagram DMs (where customer services is not based) and don’t use the Contact form on our website, where customer services is based.

Thank you for shopping with us!

AMSRE.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Totally ignorant don’t respond to…

Totally ignorant don’t respond to messages and was told order was dispatched 2 weeks ago and nothing has arrived. Would never order again total scam

12 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo AMSREWORLD

Antwoord van AMSREWORLD

Hi Luke,

Thank you for your review.

Our customer service team is not available via Instagram DMs or replying to “DO NOT REPLY” emails. Both of which was your only point of contact with us ever. You were directed to the “Contact us” page on our website, however you did not send a message across.

Your order did arrive, 6 days before you wrote this review (06/08/2025) at 14:03. It was left in your safe place.

1 star seems really harsh here, as your order was with you within a few days after placing it.

AMSRE.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not work with consumer laws. AVOID

Do not work with consumer laws. I have requested a return for an item that does not fit, under consumer law I am able to return this item for full refund. They have not accepted any request to return my item, please be careful ordering from this company as once you buy you will not be able to return your item. They have ignored my emails now and I dont know the return address

18 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo AMSREWORLD

Antwoord van AMSREWORLD

Hi Joshua,

Thank you for leaving a review.

Firstly, we fully comply with the Consumer Rights Act 2015. It would be illegal to run operations not following the law.

Your return request was declined because you requested the return of sale items. Our Terms of Service and all throughout our website, the information is there to let customers know that all sale items are final. However, we offer an exchange, or a FULL REFUND in the form of store credit. With any online purchase, you agree to the Terms of Service of said company.

You still went ahead with your purchase, despite knowing the circumstances. In future, we strongly advise you to read the terms of service from the company you are purchasing from.

Finally, we accept returns of ALL items. We have never once refused a return that falls under our Returns Policy Guidelines.

We have also not ignored one of your emails so please check your inboxes. We are fully open to you returning your items for store credit or an exchange, however, you did not reply.

Have a great day.

AMSRE.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scandalous company

Scandalous company,

Ordered two weeks ago Royal Mail 48hr, hadn’t had an update the whole week, emailed them with my order number to be told Royal Mail must have lost my parcel
But don’t worry we will cover the loss and send a replacement.

There is a few reviews of people saying the same thing, crazy how Royal Mail lose only this company’s items and no other items I order from clothing brands from instagram,

I got told it had been sent and would receive tracking number, thought tracking got given to you at the time you sent ???

Absolute mad mad company won’t be using ever again 😂

19 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo AMSREWORLD

Antwoord van AMSREWORLD

HI Chris,

Thank you for taking the time to leave a review.

I can see that you originally placed this order with us on 11/06/2025 (8 days after this review) and one of our customer service team members informed you that unfortunately the Royal Mail had lost your order. Please understand that we cannot do anything about this, the Royal Mail is a totally separate company to us.

Because of our End of Season Sale prices at the moment, we are sending out around 4/600 orders per day, so it is understandable that a few can go missing from time to time. Although, we wish this was not the case as our small business consequently receives a review like this, when we have done nothing wrong.

All we can do in this situation is complain, and try to get our money back.

We issues a replacement on the same day as we found out that the Royal Mail had lost it, and provided you with your tracking number via email.

We also do not have any other reviews online that suggest such claims.

As all of our orders are collected at our warehouse, we are not given tracking numbers until they’re scanned at the Royal Mail depot.

AMSRE.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer