Articture Reviews 

586
•
TrustScore 4 uit 5

4,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Keith is Absolutley the bust and got my repeat business. Chairs are incredible! I can't wait for all of my beds to arrive! Wall panels next! Keep up the great work!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

What an amazing company. I worked with Keith and he went above and beyond to bring this project home. The quality of the panels are excellent and the hanging hardware is designed to make installation... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The quality of the wall panels is first rate!!!! We ordered samples from three different companies and none came even close to the quality of Articture’s wood panels…seriously not even close! They w... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I bought the Sleek Floor Lamp from Articture almost as an act of despair, as I'd tried any number and all were flimsy and unreliable. This one however is fabulous! Quite apart from the sturdy and eleg... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

586 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,1

Alle reviews

(586)

35 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I had a very disappointing experience…

I had a very disappointing experience with Articture regarding order #121024.

After placing my order, a representative from the company called me and told me that they did not have enough materials available to fulfill the order and said he would call me back to confirm the situation. Unfortunately, that follow-up call never happened. When I tried calling back multiple times, my calls were no longer answered.

Because of the lack of communication and the information provided by their representative, I submitted multiple cancellation requests. Instead of addressing the issue promptly, I received an email stating that the order was already in production and that they needed to “check with the fulfillment team” to see if cancellation was possible.

At this point, the situation feels extremely unprofessional. I attempted to resolve the issue directly with the company several times but received no meaningful response.

I have since disputed the charge with my credit card company and have formally notified the company that I will not accept delivery of the order.

Customers should be cautious when dealing with companies that do not communicate clearly or honor cancellation requests after their own representatives indicate there is a fulfillment issue.

4 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Articture

Antwoord van Articture

We’re sorry to hear you feel this way, but your review unfortunately misrepresents what actually happened with your order.

At no point were you told that your order could not be fulfilled. Our team contacted you regarding material availability and advised that we would confirm the production schedule after checking with our manufacturing team. Your order was subsequently confirmed and moved into production within the stated timeline.

The product page clearly outlines that this item is made to order and requires a production period before shipping. Despite this, multiple cancellation requests were submitted after production had already begun, which normally makes cancellation impossible at that stage.

However, as a gesture of goodwill, we still agreed to cancel the order for you and process the cancellation.

We always aim to communicate clearly and resolve concerns directly, and we wish you had allowed us the opportunity to finish addressing this before escalating the situation.

Articture Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bad experience and not a good product

I ordered a set of Silverware for my daughter on January 14; many delays and promises of delivery with the reason that they had moved their warehouse. We finally get the set delivered March 5 to our dismay after waiting nearly two months that they had sent the wrong color.
The quality of the product was not what appeared to be in the website. My daughter said that a similar set can be found for about half of the price at Walmart. I paid about 109$ for a set of 16 pieces. I expected something nicer and while I was ok with a little bit of delay, two months is unacceptable when the promise was a ten-day delivery window.

5 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Articture

Antwoord van Articture

We’re sorry to hear about your experience and appreciate you sharing your feedback.

Your order was placed during a period where we were relocating one of our warehouse facilities, which did unfortunately create delays outside of our normal processing times. While we did communicate these delays, we understand that the extended timeline was frustrating and we apologize for that inconvenience.

Regarding the color issue, it appears there was a fulfillment mistake with your shipment. This is not typical, and had we been contacted we would have immediately arranged a replacement to ensure you received the correct item.

In terms of quality, our silverware sets are made from stainless steel and designed to provide durability and a modern finish. While there may be lower-priced alternatives available in large retail stores, our pricing reflects the specific finish, packaging, and design offered through our store.

We always encourage customers to contact our support team so we can resolve any concerns quickly, and we would still be happy to assist if you would like help correcting the issue with your order.

Articture Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Articture Corrected my Problem

UPDATE: To be fair. The ownership of Articture reached out to me by telephone returned call to advise me that the order confirmation had stated a delivery time of 5-6 weeks, something I had missed. I was further informed this morning that the order had shipped. Accordingly, I retract the recount of my earlier experience. In fairness to me, customer service should have responded earlier too my inquiries, but All is well that ends well. And thank you to Articture management to resolving my problem.I ordered a small lamp on 19 February 2026 which still has not been received on 5 March 2026. The order tracking only shows the order received but no shipping progress since then. Chatbot requests for answers have been ignored, phone calls to various numbers only answer with voicemail and promise for callback within 24 hours never happens. Looks like this is a scam company, despite some of the positive Trustpilot reviews.

5 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Articture

Antwoord van Articture

Hi Dirk,

Your review is very misleading. As clearly stated on your order page, this item has an estimated delivery time of 4–6 weeks, which is fully within the stated timeframe.

This item is currently on backorder, which is why the shipping timeline appears as it does. Nothing about this order falls outside the expectations that were clearly communicated at the time of purchase.

Because of this, the review does not reflect an actual product or service experience and is unfairly damaging to our small business. I kindly ask that you please remove or update the review to reflect the accurate situation.

Thank you for your understanding.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Receive my down comforter on time love…

Receive my down comforter on time love the product. The quality is number perfect and it looks beautiful on my bed all the detail everything very very happy with it. In fact I’m so happy that I just ordered a second one so thank you guys so very much for making a top quality bedding. Also looking forward to receiving my pillows. Can’t wait.

18 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing Fau-Fur Rabbit

Excellent service! Great products. This is my second purchase from Articture. I really love this new Faux-Fur rabbit blanket/throw. Large enough for 2 adults or on a king size bed. Quality is 5⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️.

25 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We received a sample book from them to…

We received a sample book from them to choose the make and color of panels we installed on a very tall hallway wall. Their assistance in helping us choose was outstanding, followed up by even better service in ensuring our order was placed promptly and making sure delivery was accomplished quickly. We could not be happier with the service and the product! We will use them next time!

10 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered and paid almost $1,000 for 4…

I ordered and paid almost $1,000 for 4 exterior light fixtures in early September for an exterior renovation. On the website they were described as having the electrical connection in the middle of the fixture. When we went to install, the connection was not in the middle and there was no cover for the junction box, leaving exposing gaps. They also came with a remote control for which there were no instructions. I wanted to return them and got the runaround for a month, before they agreed to accept them back. They received the lights back on November 12, and I have yet to receive a refund. Emails since December 12 inquiring as to why the refund is taking so long have gone unanswered. It appears I am out $1,000. Their products look great, but I will never order from them again. Buyer beware!
Update: After posting my review I did finally receive my refund. It is a shame that I had to post a negative review to get resolution.

27 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Articture

Antwoord van Articture

Thank you for taking the time to share your experience. We’re genuinely sorry for the frustration this situation caused and understand how disappointing it is when a renovation timeline is impacted.

To clarify a few points for transparency: the fixtures you ordered are designed for standard junction box installations, and while the electrical connection placement may not have aligned with your specific application, we did agree—despite the product being installed/handled—to accept the return as a goodwill gesture. Once the items were received back into our warehouse on November 12, the refund process was initiated, but there was an internal delay that should have been communicated more clearly.

That lack of communication is on us, and we sincerely apologize for the gap in follow-up. This is not the experience we aim to provide, and we take feedback like this seriously as it helps us improve our internal processes.

If you are still awaiting confirmation or resolution, we encourage you to contact us directly at info@articture.com
so we can immediately verify the status and ensure everything is completed properly.

We appreciate your acknowledgment of the product quality and regret that this experience overshadowed it. Thank you again for bringing this to our attention.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM COMPANY, positive reviews are fake.

Clearly a scam company when you see that all the drop shippers on Reddit are using the company. I placed an order that never arrived and their only resolution pathway is a phone call. They DO NOT ANSWER THEIR PHONE. The Chat bot never responded. AVOID THIS SCAM COMPANY.

28 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Articture

Antwoord van Articture

We take claims like this very seriously, and we want to clarify that Articture is not a “scam company.” We are an established business that fulfills thousands of orders and stands behind the products we sell.

We were unable to locate an order associated with the details provided in this review. If an order was placed and has not arrived, we would absolutely want to investigate and resolve the issue.

Our support team is available through multiple channels and we always work to assist customers with order concerns. If you could please contact us with your order number, we will gladly look into the shipment and provide a resolution.

Making accusations without providing an order reference makes it difficult for us to assist, but we remain happy to help resolve any legitimate order issue.

Articture Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Exceptional Warmth, Quality, and Comfort — Worth the Research

My wife and I have owned several down and feather comforters over the years, mostly budget options from large department stores. After our daughter moved out and took our old duvet with her, we found ourselves back in the market for a new one. With winter approaching—and after purchasing and returning a couple of duvets from Amazon—we decided to slow down, do our research, and really go down the rabbit hole to find a high-quality goose down duvet.

I initially went back and forth on several factors: Hungarian vs. Canadian down, single-weight vs. multi-set duvets, and overall construction quality. After speaking with Keith at Ariticture, everything became much clearer. He took the time to explain important details like TOG rating, fill power, down percentage, and general duvet construction. (It’s worth noting that sourcing 100% pure down without any feathers is nearly impossible—Ariticture lists theirs at 95%, which is excellent.) That conversation gave me the confidence to move forward with their updated revision of the premium duvet, which shipped about three weeks later.

Once it arrived, I was genuinely impressed. The duvet does an outstanding job of regulating body heat, maintaining a comfortable, consistent temperature throughout the night. It’s warm without being stifling and cozy without ever feeling cold. The chambered construction keeps the down evenly distributed, and so far, we haven’t experienced any hot or cold spots at all.

My wife and I absolutely love this duvet. It’s clearly well-constructed, made from high-quality materials, and thoughtfully designed. I’m a big believer in buying products that are built to last, and this duvet checks every box. This was a great purchase and one I wouldn’t hesitate to recommend.

4 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wonderful swervice

We have previously bought cutlery from Articture before and loved using it so we went back to the website to purchase more. Sarah online helped us to sort out our order and was more than happy to help us clarify colours for our purchase and to help adjust the order. Service was definitley a 10/10.

14 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

I'm in the process of ordering a sofa from them. The jury is still out on the quality since I haven't purchased it yet, but I wanted to talk about the customer service. I've been working with Keith and he's been amazing. Sending me whatever I need to make my choice. Really appreciate the attention he provides you and the no pressure way he approaches his sale. Highly recommend them.

22 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The softest most comfortable throw I have ever owned!

I have had my off-white rabbit faux fur throw for over a year and I absolutely love it! I look forward to snuggling up on the sofa under my blanket as often as I can! It's is so soft and feels so lovely on your skin. I have tried lots of throws over the years but this is the best one I have ever felt by a long way. I love it so much that I am now coming back to buy my 2nd one in Sand for my bed! I am also going to get the matching pillows this time as the throw is so soft I'd also like to have the same comfort on my head! I really can't recommend this throw highly enough. I think it says it all that I am coming back to buy a 2nd one!

20 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love my outdoor lights

Love my outdoor lights! the design compliments our pool and garden and I would recommend to anyone! Never had an issue and its been a year that we have had them. Also the customer support when I first got them was quick and very helpful. Great company!

15 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great for Client Projects

We have used Articture for several projects, specifically their custom headboards, and have loved our experience. They have always turned out beautiful & their team is extremely helpful in helping execute our vision! We will be definitely be using them for future projects.

4 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love their products

Love their products . Ordering more now. The outdoor lights have 4 ordering 7 more. Also ordering 3 light up side tables Great design, quality, beauty. Could not be happier

3 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very poor customer support

I ordered the Hyde floor lamp on September 22nd, and today is October 31st — I still haven’t received any update about my order. I’ve emailed several times and even requested a refund twice, but haven’t received any response regarding the status. The only information I received was from someone in the Philippines who mentioned an issue affecting shipment updates — but it’s been far too long. I’m very disappointed with the lack of communication and poor customer support.

31 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Articture

Antwoord van Articture

We’re sorry to hear about your frustration and understand how delays without clear updates can be disappointing.

Your order was placed for an item that requires a longer fulfillment timeline, which is outlined on the product page. During this period there were also shipping update delays from our logistics partners that affected tracking visibility, which is likely what our support team was referencing when they contacted you.

That said, we always aim to respond to customer inquiries as quickly as possible and regret if you felt communication was lacking. Our team would be more than happy to review the status of your order and assist with a resolution if you reach out with your order number so we can look into this further.

Articture Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wall panels!

Specified several of their wall panels for a commercial office space. They added so much texture to make large conference rooms feel more intimate. We also ordered 2 leather sectionals - so beautiful - fit the space perfectly! Customer Service through Keith helped ease some glitches we had. Highly recommend the quality of their products.

1 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Honestly

Honestly, I've liked almost everything I've purchased so far. I appreciate that the company owner contacts me to check if everything is okay. I've had a few issues with some products, but honestly, those small details don't change my opinion of what they sell, and I give it five stars.

20 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The wall panels were wonderful

The wall panels were wonderful! It turned out so well. Customer support excellent. He made sure I ordered enough product. The installation was smooth. We hired our contractor to install them. We are so pleased. Turned out just as I expected.

16 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Articture is a no go! Shop elsewhere!

First two transactions no problems. Third order a complete disaster. Ordered a Signature Table+ in Marble. This Signature Table+ arrived with its frame bent downwards and the bottom shelf being clearly stained with something manmade. I reached out to Articture by email with pictures attached and received a reply within 24 hours. Articture replied and stated they would send out replacement and the next day received a shipment confirmation so I assumed my replacement table would sent out shortly, however a week later the table still had not been shipped, so I emailed Articture once again only to find out that the table was out of stock and the replacement table was “possibly” in production and no estimated date of completion. I immediately asked for a full refund which was received a short time later. I feel Articture should have contacted me to let me know that my replacement table would be delayed as it was out of stock and another one was in production. No communication of any kind and I will NOT be purchasing from Articture again.

17 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Articture

Antwoord van Articture

Thank you for your patience and for sharing your feedback. We sincerely apologize for the delays with your Signature Table+. We are currently in the process of improving the materials and finishing on this item to ensure it meets the highest standard. The replacements are awaiting completion, and unfortunately, that caused the delay in getting your order out.

We’re very sorry for the inconvenience this caused and appreciate your understanding as we work to improve both our products and communication.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer