We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I absolutely love Athena Club. I already have Amber Hours and Golden Vanilla and honestly nothing compares to these products, the scents are unreal and the quality is amazing. I live in the UK... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent products, the smell and quality of their lotion and body/hair mists are insanely divine. But as a customer, their customer service attention is what differentiates them from the rest.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I've used Athena Club razor blades for a few years now because their blades do a great job and last for a long time, making them more affordable than anything at the drug store! Plus, they have grea... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Packaging keeps getting worse. Refill blades once came individually sealed and grouped in zipper pouches. It was easy to store and great for travel. Now blades come in cheap cardboard packaging with o... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Gezondheids- en schoonheidsartikelen winkel

Geschreven door het bedrijf

Hi, we're Athena Club. Here bringing you everything you need to treat your body right. Think feel-good, toxin-free essentials that are one of a kind. So you can take better care of you, every day.


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

141 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I absolutely love Athena Club

I absolutely love Athena Club. I already have Amber Hours and Golden Vanilla and honestly nothing compares to these products, the scents are unreal and the quality is amazing.

I live in the UK so I do have to pay quite a hefty postage cost, which makes it feel like a bit of a luxury, but they are completely worth it.

I also recently had an issue with my account and order, and their customer service was exceptional. They sorted everything out quickly and went above and beyond, which made such a difference.

Between the products and the service, I’ll definitely keep coming back.

15 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Been a Customer for Years!

I've used Athena Club razor blades for a few years now because their blades do a great job and last for a long time, making them more affordable than anything at the drug store! Plus, they have great customer service!
Try their razors and other items, too!

7 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best products I’ve ever used and smelled!

Athena Club products are absolutely amazing! Aside from how well they work, they smell absolutely phenomenal. I just received my package today, and I was so excited to smell “Love Letter”. Omg, it is the best thing I’ve ever smelled. I can’t wait to take a shower! Athena Club, please don’t ever, ever, ever discontinue this scent!!

12 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I placed 2 orders from Athena Club

I placed 2 orders from Athena Club, my first order shipped the next day but my second was taking longer so I emailed them and within minutes I received a response and was provided a tracking link and was told my order would be shipped the next day. Everything was so easy and service was great and not to mention all the new products are just over the top amazing!

3 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First Blush Hair & body mist, deodorant and body lotion.

I have been waiting for so long for more fragrances from athena club. Love their products and couldn't wait for a body mist. Got in the mail today the Fist blush fragrance and i am so impressed with the quality of the fragrance, smells like a luxury perfume, so sophisticated and feminine, cleam and light. I can't wait to try them all. I'm in loveee with their products!! 😍🥰

29 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

These used to be some of the best...now they're a disappointment

These used to be some of the best razors I've ever used. Unfortunately, the quality has dropped to the point I refuse to pay for them anymore. The lubrication that used to surround the blades is almost nonexistent. I used to be able to use one blade at least 4 or 5 times and now I get one good use and by the second it's scraping my skin. They ought to be ashamed.

*They've offered to send me a replacement. Hopefully, the blades will be what they used to be. I will update once I receive them

10 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Athena Club

Antwoord van Athena Club

Hi Brandy! We're so sorry to hear that your recent blade refills haven't been working out for you. Your feedback is very important to us, so we'll pass this along to our product team to review. Our blade refills are manufactured in the same way, so it's unusual that you've had trouble with a recent order. Your feedback helps us make sure that our products continue to meet your expectations.

We also appreciate you reaching out and sharing pictures of the products you received. To provide a little more information on the water-activated serum, there are small indents along the top and the bottom of the cartridge that hold the serum. When you use a new blade refill, the serum will expand from the cartridge when it's exposed to water. For this reason, we typically recommend running the cartridge under water first to give the serum time to activate and expand from the cartridge. The serum in a new, unused cartridge will not extend beyond the surface of the cartridge. We hope this speaks to the difference you noticed between your new, unused cartridge, and the older, used cartridge you shared with us.

Storing your razor on it's hook and in a dry place between uses can also help the serum last longer. If you shave in the shower, you may want to leave shaving to the end of your routine to make sure your skin is hydrated and your hair is softened before shaving. We've also found that shaving in the same direction that your hair grows or using a shave cream for added protection can help prevent razor burn and nicks.

It looks like our team was able to help you with a replacement, but please feel free to contact us directly at hey@athenaclub.com if you'd like to share any additional feedback or if there's anything we can help out with!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Great products but questionable business practices

I love these razors and blades and they are the best ones I have tried and at a decent price. But as others mentioned, the packaging is terrible. Then there is the shipping. I got an email telling me my tracking was included. After several days I messaged to ask why it didn't work and it took several back and forth responses for the rep to admit that they don't use tracking for those but it would be 3-10 days (not business days). It arrived on day 11. That is an excessive amount of time for shipping from OH to CA but tracking as promised would have at least allowed me to know they were actually coming. I was told the names of stores I could go get some if I wanted. Um...so then what's the point of a subscription? I also had added some scrub to a previous shipment but decided I didn't want more right now and the hoops and number of steps I had to go through to cancel that item from my subscription was a lot and then I had to explain myself.

12 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Athena Club

Antwoord van Athena Club

Hey Carla! We're sorry to hear about your experience! We appreciate your feedback here!

It sounds like you ordered blade refills, which always ship free. The shipping method for our blade refills does not include tracking, which helps us continue to offer free shipping and affordable rates for your blade refills. We understand that our shipping methods may not be your first choice, so we want to make sure you're aware of other shipping options provided by our retail partners.

For orders without tracking, we don't promise or include tracking in your confirmation emails. But, as always, if you have trouble receiving an order, or if you have any questions about your order status, our team is always happy to help!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Packaging keeps getting worse

Packaging keeps getting worse. Refill blades once came individually sealed and grouped in zipper pouches. It was easy to store and great for travel. Now blades come in cheap cardboard packaging with only a tiny blade guard. The new packing cannot be stored near the shower because the serum strips around the blades absorb humidity and become slimey.

21 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Athena Club

Antwoord van Athena Club

Hey Melissa! We're so sorry to hear that you're not a fan of our updated packaging. One of the goals when updating our blade refill packaging was to reduce the amount of plastic used in our packaging. We totally understand that this can make storage a little more challenging, and we'll be sure to pass along your feedback to the team. Please feel free to contact our team at hey@athenaclub.com if you’d like to share more about your experience.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Athena Club On the Spot Wax strip kit…

Athena Club On the Spot Wax strip kit is amazing! Best wax removal (and I’m a 50 year Italian woman who’s been waxing since grade school!) Very responsive company that gets their costumers!

21 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Quality Shave Products

My experience with Athena has been great! High quality products. I had recently been subscribed to another direct to consumer brand, but I feel that their quality has gone downhill so I was looking for a change. Athena has reliable good quality razor blades, and I recently tried both the shave bar and shave foam. I was pleasantly surprised at the shave bar, because I was admittedly unsure going into it. I have always been a foam or gel gal. But thankfully the bar lathered up almost as much as the cans (took a little rubbing though to get a good foam going.) I think it could be a great eco-friendly alternative to the cans.

19 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Just over it

I’ve had my subscription for a bit now but honestly not impressed you always get razor burn underarms and the stability of the razor blade it’s easy to fling off plus they took my $ on 1/5/25 and it’s now 1/19/25 and they still haven’t filled my order I keep getting the same automated email that it’s on back order so I canceled all my subscriptions and asked for a refund to be ignored and was sent the same stupid email it’s on back order mind you I’ve already had to shop elsewhere so now I lost subscription $ over $50 plus having to buy in store

5 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Athena Club

Antwoord van Athena Club

Hey Jen! We're sorry to hear about your experience, and we apologize for the delay! We're seeing that your order has been processed for shipment, but we've gone ahead and issued a refund for your order. You are welcome to keep the products at no additional cost when they arrive. Apologies again for the delay! If you have any questions, please feel free to email us at hey@athenaclub.com.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect fall and winter candle

Ordered this candle on a whim as I was searching for just the right cozy candle for fall/winter. If you're not a pumpkin spice vanilla caramel cookie candle person this might be the ONE. It smells delicious without smelling like dessert. Spicy and warm with a ton of throw. My husband has almost no sense of smell and he could smell this immediately when he walked in the door. It's very similar to salt and stones black rose and oud. woody and earthy with just a subtle floral note. Perfect for the colder months!

23 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The Tesla of Razors

A LIFE CHANGING RAZOR!!! WOW!! I will genuinely never go back to another brand. Athena is the Tesla of razors. I have never felt so smooth! Also, if you’re someone like me that has struggled with razor bumps definitely give Athena a try!! 100000000/10 recommend. Still can’t believe how spectacular this razor is. Plus, it’s cute too!

28 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order never sent

Update: apparently complaining publicly is the only way that they will respond like a human and finally send the order.

Ordered some wax strips last week and it still hasn’t shipped. When I reached out to them I got a response claiming it was “on its way to me!” with a link that showed that it in fact wasn’t. When I pointed this out in a follow up email, I got the same message which I’m assuming is some kinda AI bot. So it definitely is seeming like a scam

21 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Athena Club

Antwoord van Athena Club

Hey there! We're sorry to hear about your experience, and thanks for providing more information about your order!

We've checked on your order on our end, and it looks like it was placed on Saturday. Orders are shipped out in 1-2 business days, so orders placed over the weekend are processed and shipped when our warehouse team returns to work after the weekend. It looks like your order was processed and shipped on Tuesday morning, and our team shared your tracking information as requested.

With most shipping carriers, it takes up to 24 hours for the first update to appear on your tracking information, so we recommend double-checking your tracking info now to see the most recent status update. Right now, we're seeing that your order is on the way to you, and is scheduled to arrive on July 28th.

Thanks so much for your patience! Please feel free to email us at hey@athenaclub.com if you have any additional questions–our team (of humans) is always happy to help out! :)

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer