Banner for Atlantic Timber

Atlantic Timber Reviews 

204
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Atlantic Timber are a very good company to buy from, I ordered some wood that they didn't have but they suggested an excellent replacement that having sawn through I know will last well and do the job... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

You can always rely on Atlantic timber for all your diy needs. Staff are always happy to help you with any queries you have. We have always been going to Atlantic timber since moving to this area 38... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

No sure if I've got the exact date , but we paid for a door , Atlantic acknowledged that they couldn't provide it any more , they were going to provide an alternative but never did, also no refund..... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered some pine cornice and it arrived really well-packaged and protected. I was pleasantly surprised to find the pieces straight and knot-free at what I consider to be an excellent price compared... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Houthandel
  2. ook in
  3. Houtleverancier

Geschreven door het bedrijf

Timber & DIY Merchants in Altrincham, Cheshire. Outdoor treated timber. We cut and machine almost anything on our high-tech CNC controlled machinery, usually while you wait. Order online Timber & Sheet Material, Doors & Joinery, Outdoor & Landscaping, Flooring, Screws, Nails & Hardware, Sealants & Adhesives, Tools. Our wide customer base includes DIY enthusiasts, tradesmen, builders, joiners, shop & office fitters, industrial, commercial, and manufacturing companies, schools & colleges, hospitals, utilities, interior designers.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

204 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(204)

162 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent quality architrave…

Excellent quality architrave particularly well protected with bubble wrap and delivered on time !!

20 mei 2026
Logo Atlantic Timber

Antwoord van Atlantic Timber

Thanks for the great review, Graham. We invest a lot in making sure our products have the best chance of getting to our customers in perfect condition, so it's great to hear it's paying off! Thank you for your custom.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Delivery poor and wrong order received

Delivery company used very poor said tried to deliver and didn’t even said left card and didn’t then supposedly ran out of time. Having stayed in 8am -6pm for 3 days. I phoned your depot someone was to phone back but didn’t. After all that the order was wrong. I ordered 21x21mm x2.4 m received 21x11 mm x2.4m . Messaged company saying it was time critical needed resolved no reply
Matter now resolved

12 mei 2026
Logo Atlantic Timber

Antwoord van Atlantic Timber

Hi James, please accept our apologies for the problems with your order. We're really disappointed to hear that our service fell short on this occasion. We use an external courier to deliver nationwide and most of the time they offer an exceptional service. Unfortunately, on this occasion, they failed to do so and we have raised this with them. We're also sorry you received the wrong product, which we can only put down to a genuine picking error. A member of our team has spoken to you and we are aware that you have been able to use the product, instead of requiring a replacement, so we have arranged a refund of the delivery charge and the difference in the cost of the material. Please do get in touch if you would like to discuss this further.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good wood delivery was on time…

Very good wood delivery was on time over all good service

15 april 2026
Logo Atlantic Timber

Antwoord van Atlantic Timber

Thanks for the great feedback Lee, we're pleased to hear that you are happy with our service.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Timber cutting

Very helpful. Cutting sizes perfect.

5 april 2026
Logo Atlantic Timber

Antwoord van Atlantic Timber

Thanks for a great review, Michael! We're pleased you are happy with our cutting service.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Overall good, but with some damage

We ordered a fairly large collection of different wood from this company, 95% of which was fine and in good quality. The ordering process was great and delivery was prompt. The delivery driver was a bit lazy and wouldn’t call it kerb side delivery, but we managed and that isn’t really a comment about Atlantic Timber!

My reason for 4 stars is that despite 95% of the boards being in good quality, at least 5-6 of the battens had damage, two of which were quite severe meaning we couldn’t use those planks.

5 april 2026
Logo Atlantic Timber

Antwoord van Atlantic Timber

Hi Liam, thank you for your feedback. We're sorry to hear that some of the battens you received were damaged. We check all our of products for quality before they leave our warehouse so it is likely that the damage occurred during delivery. We would be happy to either send some replacement battens or refund the cost of the battens that you weren't able to use. Please email us with your details and we can sort that out for you. Thanks.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer