We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Like similar reviews, I cancelled subscription at end of 7 day trial in September 2025. Despite receiving an email outlining ‘we're sorry to see you go’, they proceeded to charge an annual fee .... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have loved aura. I have been using it for over 5 years and truly love the sessions they have available. The lives and coaching options have enhanced my experience incredibly. The two times I've had... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

my therapist recommended this app to me and it has been such a help with my day to day issues. I now fall asleep so fast and if I do wake up, I just turn over hit the app and back to sleep in minutes... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Aura has been such a wonderful and comforting app for me. The meditations, sleep stories, and calming exercises have helped me relax, sleep better, and feel more at peace during difficult moments. I l... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Wellnessprogramma
  2. ook in
  3. Meditatie-instructeur

Geschreven door het bedrijf

Transform your daily wellbeing with Aura, #1 App for Emotional Health & Sleep. Discover thousands of mindfulness meditations, stories, and life coaching tracks created by therapists & coaches around the world, personalized just for you. Reduce stress, ...


Contactgegevens

4,0

Goed

TrustScore 4 uit 5

140 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,0

Alle reviews

(140)

95 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Beware taking out a trial.

You sign up for a trial and then there is no way of cancelling. No membership section anywhere on the app. I emailed them and no reply. Eventually I have managed to cancel for next year through Apple but they wouldn’t refund me for this year despite the fact that you are tricked into subscribing.

I am now out of pocket by £61. It has just created stress at what is already a difficult time. I have tried to use the app but I found the voices all wrong for me and nothing that really helped me develop my meditation skills.

And now I am on their email list and they ignore the unsubscribe.

11 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Aura

Antwoord van Aura

Thank you for sharing this. We’re sorry to hear about your experience and the stress it’s caused. That’s definitely not what we want for anyone using Aura.

Subscriptions and refunds for iOS are handled by Apple directly, which limits what we can do on our side, but we truly want to look into this and help however we can. We also want to make sure any email preferences are corrected.

Please email us directly at hello@aurahealth.io from the address linked to your account, and our support team will be happy to review your situation and assist you further.

Again, we’re sorry for the frustration this caused, and we appreciate you taking the time to share your feedback.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Wide range of tools and techniques

Wide range of tools and techniques, and very prompt and courteous Customer Service.

15 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Aura

Antwoord van Aura

Hi Victor! Thank you for the review. We appreciate you taking the time to share your experience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I signed up for a single membership, unable to cancel trial.

I signed up for a single membership trial. I tried to contact the very illusive company to cancel my trial within the deadline, which they never notified me of as they said they would) without success after trying to call and text. They charged me $130 for a family membership. This is clearly a fraudulent company, not to be trusted. And now they’re showing the wrong name as poster of review.

10 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aura

Antwoord van Aura

Hi Cynthia! We’re sorry to hear about your experience, and we want to help make this right. We would appreciate the opportunity to look into what happened. Please reach out to us directly at hello@aurahealth.io, and our support team will review your case and assist you as quickly as possible.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Did not sign up- sent me countless emails anyway

Allowed someone to sign up with my email address, inundating me with spam emails from a company I never asked to give my information to.

19 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aura

Antwoord van Aura

Hi Katie! We’re sorry for the frustration this caused. We do not intend to email anyone without consent, and it sounds like your address may have been entered incorrectly or without your knowledge. That’s not the experience we want for anyone. Please use the unsubscribe link at the bottom of any email to stop future messages, or contact us directly at hello@aurahealth.io so we can remove your address immediately. We appreciate you bringing this to our attention and apologize for the inconvenience.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My issue was attended to and solved…

My issue was attended to and solved straight away.
The app has so much choice and I’m loving it.
Thanks guys 🙏🏻

13 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aura

Antwoord van Aura

Hi Vicki! We’re glad we were able to resolve your issue quickly and that you’re enjoying the variety on the Aura app. Appreciate the support!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Charged for an account I could not access…

Aura created a subscription under a misspelled version of my email, which meant I never received receipts, renewal notices, or any way to access the account. I had no idea the subscription existed until they told me in a separate conversation a year later.
Even after acknowledging the typo, Aura refused to refund the charge—claiming it was "outside their refund window" despite the fact that the account was never accessible or used.
Extremely disappointing and not a trustworthy billing practice.

3 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aura

Antwoord van Aura

We’re sorry for the frustration this caused. This isn’t the experience we want for our customers. We appreciate you bringing it to our attention, and our team will be reaching out to you directly to make things right.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Had a great experience with the support…

Had a great experience with the support team at Aura, they were responsive and resolved my issue immediately. Love the app and the support you receive! Thank you!

1 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aura

Antwoord van Aura

Hi Lee! Thank you so much for sharing your experience. We're delighted to hear that our support team was able to help quickly and resolve your issue right away. It’s wonderful to know you’re enjoying Aura and the support we provide. Thank you for being part of the Aura community!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love the app!

I love the app, I have found many good options for sleep hypnosis and meditation. I like that you can choose your own background noises and adjust their volume, as well. I recently reached out to customer service, they were prompt in their reply, very helpful, and gave me all necessary information.

2 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aura

Antwoord van Aura

Hi Maggie! Thank you so much for the wonderful review. We're thrilled to hear that you're enjoying the sleep hypnosis and meditation options, and that the customizable background sounds are helping you create the perfect experience.

We're also glad our support team was able to assist you quickly and provide all the information you needed. Your feedback truly means a lot to us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The AURA app is really great!

I love the AURA app! I am grateful for the wide range of choices available. The AURA app contributes to the every day beauty and well-being. Also, the customer service is great!

27 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aura

Antwoord van Aura

Thank you so much for your wonderful review, Stella! We're thrilled that Aura’s variety or tracks and daily benefits resonate with you. We’re glad our customer service has made a great impression. We truly appreciate your support!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Got charged for a full-year subscription even though I cancelled within 7 day free trial period

I tried their 7 day trial and cancelled on the 7th day before midnight. They still charged me $107.34 for a full-year subscription, despite my account no longer existing!

22 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aura

Antwoord van Aura

Hi! We’re sorry for the trouble you experienced. This isn’t the experience we want for you. Please reach out to us at hello@aurahealth.io so we can review your account and assist with the refund right away. Thank you!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Refund Denial After accidental Install

My wife wanted to try the app on the family plan. She hadn't realised she'd tried it once before. As soon as she went to install it, it instantly charged our account. We don't have money for this so we asked for a refund. After days of back and forth with Apple and Aura we were denied and told it was not feasible.

Not a chance to talk to a human being, just some abmient and faceless digital interaction. This hasn't made our mental health any better. We should have stuck with Insight Timer which is more customer forward and has business practices more attuned to mental health instead of commerce. Very dissapointing.
All in all, not worth spending £60 a year for.

14 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aura

Antwoord van Aura

Hi Walter! We’re truly sorry to hear about this experience. The frustration you and your wife went through is the opposite of what we want for anyone using Aura. We understand how stressful unexpected charges can be, especially when you’re just trying to explore the app on a family plan.

While Apple manages all billing for App Store purchases, we’d still love the chance to look into this further and do everything we can to help. Please reach out to us directly at hello@aurahealth.io
, and our team will do their absolute best to assist you with a refund.

We appreciate you taking the time to share this feedback, and we hope we can make this right for you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick and Positive Experience

I received a reply to my concern very quickly. The person(s) who replied were very helpful and concerned. The issue was resolved in a quick and positive way. Thank you so much!

12 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aura

Antwoord van Aura

Thank you for your kind words! We’re really glad to hear that our team was able to help quickly and that your issue was resolved in a positive way. If you ever need anything else, we’re just an email away.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Customer Service

I signed up on the trial and used it. However, I can’t afford it st the moment. When I was billed for the year, i asked to cancel. Customer service was so helpful. I will get it back when my medical expenses level off.

11 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aura

Antwoord van Aura

Thank you for sharing your experience! We’re really glad to hear that our support team was able to help you when you needed to cancel. We completely understand how important it is to prioritize medical expenses, and we hope things ease up for you soon.

Whenever you’re ready to return, we’ll be here to welcome you back. Wishing you all the best.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Aura changed my life!

Hello, my name is Jane. I have worked in Natural Medicine after suffering a spinal injury and began studying a Science Degree, over 35 years ago! Eleven years ago, I got breast cancer and retired and moved north to QLD, Australia. I used Aura during my Chemotherapy and decided to become a premium member. I have meditated daily with Aura for 2850 days which is nearly 8 yrs! Aura is amazing value for money and I have experienced its growth over the years. My day starts with the quote " Be kind whenever possible... it is always possible" Dalai Lama! I have many playlists I have developed for sleep, anxiety, joy, pain, friendship, family and so on! I can access Meditation, ASMR, Series, Coaching, Hypnosis, Emotions, Sounds, Therapy Breath work, Music, Programs, Series, New and Popular issues, Sound Healing and Podcasts, Health Coaching Favourites, Challenges, ... seriously what more would I want? I have tried a few other apps but none compared to the detailed and relevant information that Aura brings to my life. I have built resistance, understanding, love for myself, I sleep better, I'm calmer, and genuinely feel really happy and grateful!
I would be so sad to not have Aura in my life. The team at Aura are always there to help, a email away. I recently wrote to them to thank the team for providing me with such a great tool for my mental and physical health. Sincerely thank you!

11 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aura

Antwoord van Aura

Hi Jane! Thank you so much for sharing your story. It truly means a lot to us. We’re honored that Aura has been part of your life for so many years and that it’s supported you through both challenging moments and personal growth. Hearing how you’ve built meaningful routines and playlists is exactly why we do what we do.

We’re incredibly grateful to have you in the Aura community!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Most incredible full body massage

Most incredible full body massage. I suffer with PGP and Leah knew exactly how to target the affected area. Exactly what I needed to relieve my stress! Topped off with a lovely herbal tea at the end. Highly recommend!

18 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Try it, you'll like it.

I have never been a good sleeper even with my sleep medication. Aura has sleep stories. Really!! I want to learn how to meditate. Aura has meditations at any level. Oh and Yoga too! And Music....

23 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Aura

Antwoord van Aura

Thank you so much for the 5 star review! We’re really glad to hear that Aura’s sleep stories, meditations, yoga, and music have been helpful for you, especially with sleep being such a challenge. It’s wonderful that you’re exploring different practices and finding support at your own pace.

We’re grateful to have you in the Aura community, and we’re always here if you need anything.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Worth using

Worth using! Highly recommend.
I suspect that some of the 1 star reviews are mistakenly reported for another company with the same name who offers identity protection services.
THIS Aura app is for wellness and has helped me relax and sleep better, and reduce anxiety over the past several months of use.

13 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aura

Antwoord van Aura

Thank you for your wonderful review and recommendation, Debbra! We’re really glad to hear that Aura has helped you relax, sleep better, and reduce anxiety.

And thank you for pointing out the confusion with the other company using the same name. We know it can cause mix-ups, and we appreciate you helping to clarify that this Aura is focused on wellness.

We’re grateful to have you in the Aura community.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Aura refunded my subscription due my…

Aura refunded my subscription due my problems, i am very thankful, custumer experience is very good! ❤️

30 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aura

Antwoord van Aura

Thank you so much for your kind words! We’re really glad we could help and that you had a positive experience with our support team. If you ever need anything else, we’re just an email away.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have recently started using the app…

I have recently started using the app and have found it to be quite useful. I feel that while it may lack certain aspects that you may find in HeadSpace or Calm, there are still a lot of positives. My only critique at the moment is there should be more accessible ways to cancel your subscription or change them rather than having to email, however that being said, the customer support team was extremely prompt and helpful. Ellora replied to my email and made the required adjustments, I was very impressed and look forward to my journey with Aura Health!

27 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Aura

Antwoord van Aura

Thank you for your feedback and for sharing your experience! We’re glad to hear you’ve found Aura helpful so far, and we really appreciate your feedback about subscription management, it’s something we’re actively working to improve. We’re also happy to hear that Ellora was able to assist you quickly. We’re happy to be part of your wellness journey!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer